Προς το περιεχόμενο

Seat leon 1.6 16V του 2001 πρόβλημα στην εκκίνηση


bill987

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παίδες , έχω το εξής θέμα με το ένα αυτοκίνητο της οικογένειας, αν βάλω μπροστά και φύγω μέσα σε ένα λεπτό όλα οκ, αν το αφήσω στο ρελαντί να ζεσταθεί μέσα σε 2 λεπτά αναβοσβηνει το check engine και μετά μπερδεύει ο κινητήρας!

Μόλις κρυώσει, βάλω μπροστά και φύγω όλα εντάξει!

Το διαγνωστικό βγάζει βλάβη (crossfire) σε όλους τους κυλίνδρους , ο μηχανικός μου άλλαξε για πρώτη φάση τα μπουζί , επειδή λέει είναι σπάνιο να βγάλει βλάβη ο πολλαπλασιαστής.

Σήμερα το πρωί το ξανά έκανε ...

Τι πιστεύετε??? ( Δευτέρα θα το πάω πάλι)

Επεξ/σία από bill987
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοείς μπερδεύει; Για βλέπει αφλογιστια σε όλους τους κυλίνδρους πιο πιθανό είναι πολλαπλασιαστής ή σενσορας. 

Μόλις τώρα, Akor1981 είπε

Τι εννοείς μπερδεύει; Για βλέπει αφλογιστια σε όλους τους κυλίνδρους πιο πιθανό είναι πολλαπλασιαστής ή σενσορας. 

Του πρωτομάστορα πως του ήρθε να αλλάξει όλα τα μπουζί . Δε του έφτανε να δει την κατάσταση τους ή να αλλάξει μόνο ένα ;

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπερδεύει εννοώ σαν να ρεταρει να μην πάει ...

Όταν λες για σενσορα σε ποιον πάει το μυαλό σου ???

Επεξ/σία από bill987
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, bill987 είπε

Καλησπέρα παίδες , έχω το εξής θέμα με το ένα αυτοκίνητο της οικογένειας, αν βάλω μπροστά και φύγω μέσα σε ένα λεπτό όλα οκ, αν το αφήσω στο ρελαντί να ζεσταθεί μέσα σε 2 λεπτά αναβοσβηνει το check engine και μετά μπερδεύει ο κινητήρας!

Μόλις κρυώσει, βάλω μπροστά και φύγω όλα εντάξει!

Το διαγνωστικό βγάζει βλάβη (crossfire) σε όλους τους κυλίνδρους , ο μηχανικός μου άλλαξε για πρώτη φάση τα μπουζί , επειδή λέει είναι σπάνιο να βγάλει βλάβη ο πολλαπλασιαστής.

Σήμερα το πρωί το ξανά έκανε ...

Τι πιστεύετε??? ( Δευτέρα θα το πάω πάλι)

Μήπως βγάζει και αστοχία ανάφλεξης /τυχαία κυλίνδρων ; 

Για αρχή καλά έκανε με μπουζί αλλαγή . Μετά κοιτάς πολλ/στη /μπεκ και περαιτέρω ψάξιμο .

Μπορεί και από αισθητήρα εκκεντροφόρου να το κάνει.

Το αμάξι έχει μήπως υγραέριο επάνω ; 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Μήπως βγάζει και αστοχία ανάφλεξης /τυχαία κυλίνδρων ; 

Για αρχή καλά έκανε με μπουζί αλλαγή . Μετά κοιτάς πολλ/στη /μπεκ και περαιτέρω ψάξιμο .

Μπορεί και από αισθητήρα εκκεντροφόρου να το κάνει.

Το αμάξι έχει μήπως υγραέριο επάνω ; 

 

Ναι αυτό λέει το σφάλμα για όλους τους κυλίνδρους...

Όχι το αμάξι δεν έχει αέριο.

Όπως λέμε και με τους φίλους μου, καινούργιο αμάξι και όλο προβλήματα βγάζει 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, bill987 είπε

Ναι αυτό λέει το σφάλμα για όλους τους κυλίνδρους...

Όχι το αμάξι δεν έχει αέριο.

Όπως λέμε και με τους φίλους μου, καινούργιο αμάξι και όλο προβλήματα βγάζει 🤣

Ξεκινάς με μπουζί /πολλ/στη. Εάν δε στρώσει έλεγχο σε καλωδιώσεις και στις τιμές αναφοράς σε όλους τους αισθητήρες με διαγνωστικό.

Φίλτρο καυσίμου αλλάζει ή είναι μέσα στη αντλία καυσίμου; Εάν αλλάζει κάνε και μια αλλαγή στο φίλτρο του .

Έχουν όριο και ο πολλ/στης ~100,000.

Εγώ ξέρω ότι βγάζουν θέμα με πολλ/στη και υπάρχει και ενισχυμένη σειρά που χρησιμοποιούν στα 20vt όμως μοτέρ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...