kostasbm Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 29 minutes ago, Akor1981 said: Πως το σκέφτηκα , 40Κ*5χρονια βάζεις 200κ σε ένα ήδη "κουρασμένο" μοτέρ και αμάξωμα . Θα αρχίσει να ζητάει και τα έξοδα σε αυτή τη μάρκα είναι τσουχτερά . Για βάλε ότι θα αρχίσουν οι τριγμοί ,τη φθορά των πλαστικών, όλα αυτά είναι λογικά . Θα νιώθεις ότι οδηγάς παλιό αμάξι μια και εγώ είμαι ολίγον περίεργος . Υπάρχουν και σχετικά ψηλά sw Μη συγκρίνεις διαφορετικές αγορές . Είναι κλασσικό λάθος που κάνουμε . Αλλά εργοστάσια αλλά στάνταρ. για το καυσιμο εκανα αναφορα....εδω εχω βενζινη χ3
Akor1981 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 3 λεπτά πριν, kostasbm είπε για το καυσιμο εκανα αναφορα....εδω εχω βενζινη χ3 Δεν έχει σημασία το καύσιμο αλλά που είναι τα εργοστάσια. Εκεί έχουν θέματα με τα diesel, στην Ευρώπη μπορεί να έχει της βενζίνη . Δε ξέρω που φτιάχνονται τα bmw για την αγορά της Αυστραλίας, είναι ακόμα νότια Αφρική ; Και μια απορία, δυτική Αυστραλία γιατί κυκλοφορούν πιο πολλά Toyota από ότι στην Ιαπωνία; Με είχε κάνει εντύπωση .
kostasbm Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 1 minute ago, Akor1981 said: Δεν έχει σημασία το καύσιμο αλλά που είναι τα εργοστάσια. Εκεί έχουν θέματα με τα diesel, στην Ευρώπη μπορεί να έχει της βενζίνη . Δε ξέρω που φτιάχνονται τα bmw για την αγορά της Αυστραλίας, είναι ακόμα νότια Αφρική ; Και μια απορία, δυτική Αυστραλία γιατί κυκλοφορούν πιο πολλά Toyota από ότι στην Ιαπωνία; Με είχε κάνει εντύπωση . ιαπωνικά αυτοκινητα χαμός λόγω οικονομίας καυσίμου...η βενζίνη στο 1,15 και τη θεωρούν ακριβη η τουοτα έχει μπει στην αγορά από το 1970 όπως και η νισσαν και στην Ευρώπη αν ρωτήσεις ανθρώπους το πετρέλαιο δεν περπάτησε στη BMW.....φίλοι μου εδώ στη περιοχή μου τα έχουν ήδη δώσει....εγώ το μόνο αρνητικό που βλέπω είναι τα τέλη κυκλοφοριας και η τετρακίνηση που προσθέτει πολύ βάρος...
thephotoshoped Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις έως τώρα! Το εύρος ετήσιων χλμ κυμαίνεται από 15 το λιγότερο έως 35 το μέγιστο . Η αλήθεια είναι πως μου άρεσε πολύ σαν αυτοκίνητο και χρειάζομαι τους μεγάλους χώρους . Σκέφτομαι να το προχωρήσω έστω και για μια 5ετια . 1
imr Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 3 hours ago, thephotoshoped said: Καλησπέρα παιδιά ! Είμαι στην αναζητηση SUV και βρέθηκε μια ενδιαφέρουσα περίπτωση από γνωστό μου . Πρόκειται για ελληνική BMW X3 2012 μοντέλο πετρέλαιο , χειροκίνητο, 2λιτρη με 266.000 χλμ στα 15.000. Τα χλμ είναι αρκετά αλλά γνωρίζοντας τον οδηγό έχουν γίνει όλα σε ταξίδια και με συντηρητική οδήγηση . Επίσης έχουν γίνει με ευλάβεια όλα τα service , τα περισσότερα σε αντιπροσωπεία και πολλά έχουν αλλαχτεί προληπτικά . Δεν έχω πάρει ξανά BMW και δεν έχω γνώμη για το μοντέλο αυτό . Τι θα προτείνατε ; Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη. Χωρις να ξερω λεπτομερειες για το συγκεκριμενο μοντελο τα 250κ χλμ δεν ειναι πολλα για diesel, ειδικα αν εχει γινει σε ανοιχτους δρομους. Δωσε μια προσοχη αν εχουν γινει service η αλλαχτει ακριβα κομματια οπως μπεκ,dpf, αμορτισερ Αν τον ξερεις και το προσεχε το αυτοκινητο go for it. Σε αυτα τα χρονια πιο σημαντικο ειναι τι προσοχη ειχε το αυτοκινητο παρα το μοντελο. Και τα 2κ κυβικα δεν ειναι τοσο απαγορευτικα για καταναλωση, ειδικα σαν diesel. Απο τελη ποσα εχει? 1
kalmik Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Με όσα είναι γνωστά από το διαδίκτυο, ειδικά στην Ελλάδα ένα BMW με πολλά χλμ. είναι παρακινδυνευμένο λόγω του υπερβολικά υψηλού (θα έλεγα ληστρικού) κόστους συντήρησης. Η ελληνική αντιπροσωπεία είναι ακριβότερη από τη γερμανική και οι βλάβες αρκετές. Ο νηματοθέτης ας προσέξει πολύ το οικονομικό σκέλος.
dstilio Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Στην Ελλάδα τα BMW τα χτυπάνε οι Έλληνες μάστορες. Τρίβουν τα χέρια τους οι Γερμανοί της BMW με την Ελλάδα. Είμαστε κορυφή σε παραγγελία ανταλλακτικών.
konpat Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, αν με τα κυβικά είσαι εντάξει και διατεθειμένος να πληρώσεις ακριβότερα κάποια σέρβις ή επισκευές που μπορεί να χρειαστούν, τότε πάρτο. Προσωπικά αν ήξερα ότι είναι καλόσυντηρημένο και ατρακάριστο θα το έπαιρνα, έχοντας στο μυαλό μου ότι για να πάρω κάτι άλλο που να μου αρέσει το ίδιο θα έπρεπε να δώσω το λιγότερο 30 χιλιάρικα ( καινούριο). Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2024 από konpat
andreas-d Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 42 λεπτά πριν, kalmik είπε Με όσα είναι γνωστά από το διαδίκτυο, ειδικά στην Ελλάδα ένα BMW με πολλά χλμ. είναι παρακινδυνευμένο λόγω του υπερβολικά υψηλού (θα έλεγα ληστρικού) κόστους συντήρησης. Η ελληνική αντιπροσωπεία είναι ακριβότερη από τη γερμανική και οι βλάβες αρκετές. Ο νηματοθέτης ας προσέξει πολύ το οικονομικό σκέλος. Μη λες πράγματα που δεν στέκουν. Στην γερμανία είναι πολύ ποιο ακριβή η συντήρηση και τα ανταλλακτικά των bmw. Απλά ο Έλληνας θέλει να γίνει Γερμανός χωρίς να βάλει το χέρι στην τσέπη.. τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κώλους Αυτό πρέπει να καταλάβει ο υποψήφιος αγοραστής..
ivas75 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2024 Διαβάζω για ακριβή συντήρηση στα bmw. Ένας από αυτούς που υποστηρίζει πως είναι ακριβή η συντήρηση, έχει bmw? Το 4κύλινδρο μοτέρ πετρέλαιο (N47) είναι μια χαρά με αρκετή δύναμη. Το κόστος των service ΔΕΝ είναι εξωπραγματικό. Από εμένα είναι ναι. Η τιμή είναι σούπερ.
andreas-d Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 1 ώρα πριν, ivas75 είπε Διαβάζω για ακριβή συντήρηση στα bmw. Ένας από αυτούς που υποστηρίζει πως είναι ακριβή η συντήρηση, έχει bmw? Το 4κύλινδρο μοτέρ πετρέλαιο (N47) είναι μια χαρά με αρκετή δύναμη. Το κόστος των service ΔΕΝ είναι εξωπραγματικό. Από εμένα είναι ναι. Η τιμή είναι σούπερ. Συμφωνώ εγώ κάθε χρόνο καλοκαίρι κάνω Service στην αντιπροσωπεία της bmw στην Ελλάδα με κόστος περίπου στα 260€ για το καθιερωμένο λάδια φιλτρα και ελενχος. Στη Γερμανία θέλω τα τριπλά..
alexvi Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 Oι insomniaδες των 700 ευρώ τον μήνα με νοίκι 1500 που πήγαν? Να σχολιάσουν κάναν απορρόφητηρα?
TechnoState Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, andreas-d είπε Μη λες πράγματα που δεν στέκουν. Στην γερμανία είναι πολύ ποιο ακριβή η συντήρηση και τα ανταλλακτικά των bmw. Απλά ο Έλληνας θέλει να γίνει Γερμανός χωρίς να βάλει το χέρι στην τσέπη.. τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κώλους Αυτό πρέπει να καταλάβει ο υποψήφιος αγοραστής.. ...αν παρακολουθήσεις λίγο Sretan (M539 Res. για όσους γνωρίζουν) δεν είναι πιο ακριβή. Αντίθετα πρέπει να είναι απο τις πιο οικονομικές στην Ευρώπη. Υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία σε oem ανταλλακτικά κ σε ανταλλακτικά καλύτερης ποιότητας απο τα oem(!!!). Σίγουρα υπάρχουν κ οι εξαιρέσεις (πχ ποδιά - πάτωμα χώρου κινητήρα με diffuser, για E46 αν θυμάμαι καλα, απλό πλαστικό κάλυμμα δηλαδή, σε κάτι εξωφρενικές τιμές. Αλλά γενικά δεν είναι πάντα έτσι. Επίσης, είναι δίπλα στη Πολωνία με εξίσου τεράστια αγορά κ ακόμα καλύτερες τιμές... ίσως η παραγωγή και αποθήκη της Ευρώπης στο θέμα των ανταλλακτικών. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2024 από TechnoState
INFLUENCER Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Κατοχος BMW 116D 1.600cc Τα service ολα σε ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ με την συντηρηση του οχηματος σε πολυ χαμηλες τιμες. Απο τον Μαρτιο του 2014 που εγινε η αγορα δεν εχει βγαλει τιποτα το οχημα. Σημερα 230.000 χλμ και δεν καιει σταγονα λαδι! Σε συγκριση με τα κοστη service ενος φιλου μου, το Toyota Yaris 1.5 που ειναι κατοχος ειναι πιο ψηλα αυτος. Θελετε να ανεβασω και παραστατικα ? Δισκοπλακες + Τακακια + Sensores μπροστα στα 270 ευρω με εργασια Δισκοπλακες + Τακακια + Sensores πισω στα 250 ευρω με εργασια Τυπικο Service στα 280 ευρω ανα 30.000 χλμ (Φιλτρα, λαδια, υγρα φρενων, ελεγχος οχηματος) Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου 2024 από INFLUENCER
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα