Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με Nova fiber 1000


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα, έχω επαγγελματικο χώρο (ίντερνετ καφε) και είχα την φαεινή ιδέα να φύγω από την cosmote για να πάω σε fiber της nova . Η αρχική αίτηση ήταν για 300 πριν 1,5 μήνα ενεργοποιηθηκε και δούλευε άψογα. Έλα όμως που είχα ζητήσει αναβάθμιση σε 1000 και μόλις ολοκληρώθηκε είμαι 3 ημέρες χωρίς ίντερνετ και το μαγαζί κλειστό. Ο τεχνικός ήρθε τα βρήκε όλα σωστά και το πρόβλημα είναι στην καμπίνα.  Το λαμπάκι pon στο τερματικό αναβοσβηνει και το ρουτερ δεν μπορεί να συγχρονίσει. Από εδώ και πέρα τι μπορώ να κάνω , τα έχω χαμένα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, astakos7 είπε

Καλημέρα, έχω επαγγελματικο χώρο (ίντερνετ καφε) και είχα την φαεινή ιδέα να φύγω από την cosmote για να πάω σε fiber της nova . Η αρχική αίτηση ήταν για 300 πριν 1,5 μήνα ενεργοποιηθηκε και δούλευε άψογα. Έλα όμως που είχα ζητήσει αναβάθμιση σε 1000 και μόλις ολοκληρώθηκε είμαι 3 ημέρες χωρίς ίντερνετ και το μαγαζί κλειστό. Ο τεχνικός ήρθε τα βρήκε όλα σωστά και το πρόβλημα είναι στην καμπίνα.  Το λαμπάκι pon στο τερματικό αναβοσβηνει και το ρουτερ δεν μπορεί να συγχρονίσει. Από εδώ και πέρα τι μπορώ να κάνω , τα έχω χαμένα;

Δεν έχεις και πολλές επιλογές από το να φας το χρόνο σου με την εξυπηρέτηση πελατών μαλωνοντας.

Εάν με κάποιο τρόπο έχεις καμιά άκρη σε συνεργεία που συνεργάζεται η Nova (εγκαταστάσεις) και μπορεις να βρεις ένα τηλέφωνο τους μιλάς μαζί τους να τους πληρώσεις να τσεκάρουν την καμπίνα και να μιλήσουν με τα Κεντρικά για επίλυση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση.. Ξέρω ότι δε βοηθάει να λυθεί το πρόβλημα αλλά...

Οι επαγγελματικές συνδέσεις τηλεφωνίας δεν έχουν και καποια ρήτρα που υποχρεώνει τον πάροχο να διορθώνει τη βλάβη εντός χ διαστήματος, ειδάλλως αποζημιώνει την επιχείρηση;

Γνωρίζω ότι αυτό ισχύει σε περιπτώσεις μισθωμένου κυκλώματος όπου υφίσταται SLA αλλά δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο υπάρχει σε απλές επαγγελματικές συνδέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έρχεται φίλος τεχνικός της νοβα τα βρισκει όλα οκ 

Έρχεται 2ος τεχνικός της νοβα τα βρίσκει όλα οκ και μου λέει είναι πρόβλημα στη καμπίνα 

Έρχεται συνεργείο από Αθήνα και μου λένε ότι είναι θέμα εξοπλισμού πoυ δεν συγχρονιζουν το ont και το router.Επρεπε λένε να είχα παραλάβει καινούριο εξοπλισμό για την 1000ρα

Μιλάω τώρα μου λένε δεν υπάρχει λόγος να παραλάβω καινούριο εξοπλισμό

Τι κάνω τώρα με τους ηλιθιους 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/1/2024 στις 1:17 ΜΜ, astakos7 είπε

Έρχεται φίλος τεχνικός της νοβα τα βρισκει όλα οκ 

Έρχεται 2ος τεχνικός της νοβα τα βρίσκει όλα οκ και μου λέει είναι πρόβλημα στη καμπίνα 

Έρχεται συνεργείο από Αθήνα και μου λένε ότι είναι θέμα εξοπλισμού πoυ δεν συγχρονιζουν το ont και το router.Επρεπε λένε να είχα παραλάβει καινούριο εξοπλισμό για την 1000ρα

Μιλάω τώρα μου λένε δεν υπάρχει λόγος να παραλάβω καινούριο εξοπλισμό

Τι κάνω τώρα με τους ηλιθιους 

 

Ζητάς να σε γυρίσουν σε 100αρα προσωρινά ώστε να δουλεψεις στο μαγαζί και ζητάς να βρουν λύση για το πρόβλημα σου. Διότι κάθε μέρα χαμένη=οικονομικη ζημιά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/1/2024 στις 10:55 ΠΜ, Engimek είπε

Ερώτηση.. Ξέρω ότι δε βοηθάει να λυθεί το πρόβλημα αλλά...

Οι επαγγελματικές συνδέσεις τηλεφωνίας δεν έχουν και καποια ρήτρα που υποχρεώνει τον πάροχο να διορθώνει τη βλάβη εντός χ διαστήματος, ειδάλλως αποζημιώνει την επιχείρηση;

Γνωρίζω ότι αυτό ισχύει σε περιπτώσεις μισθωμένου κυκλώματος όπου υφίσταται SLA αλλά δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο υπάρχει σε απλές επαγγελματικές συνδέσεις.

Οχι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Στα μισθωμένα πληρώνεις ενα σκασμό λεφτά και για να σου δώσουν εγγυημένα γραπτό SLA πρέπει να επιμείνεις πάρα πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...