astakos7 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Καλημέρα, έχω επαγγελματικο χώρο (ίντερνετ καφε) και είχα την φαεινή ιδέα να φύγω από την cosmote για να πάω σε fiber της nova . Η αρχική αίτηση ήταν για 300 πριν 1,5 μήνα ενεργοποιηθηκε και δούλευε άψογα. Έλα όμως που είχα ζητήσει αναβάθμιση σε 1000 και μόλις ολοκληρώθηκε είμαι 3 ημέρες χωρίς ίντερνετ και το μαγαζί κλειστό. Ο τεχνικός ήρθε τα βρήκε όλα σωστά και το πρόβλημα είναι στην καμπίνα. Το λαμπάκι pon στο τερματικό αναβοσβηνει και το ρουτερ δεν μπορεί να συγχρονίσει. Από εδώ και πέρα τι μπορώ να κάνω , τα έχω χαμένα; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 18 ώρες πριν, astakos7 είπε Καλημέρα, έχω επαγγελματικο χώρο (ίντερνετ καφε) και είχα την φαεινή ιδέα να φύγω από την cosmote για να πάω σε fiber της nova . Η αρχική αίτηση ήταν για 300 πριν 1,5 μήνα ενεργοποιηθηκε και δούλευε άψογα. Έλα όμως που είχα ζητήσει αναβάθμιση σε 1000 και μόλις ολοκληρώθηκε είμαι 3 ημέρες χωρίς ίντερνετ και το μαγαζί κλειστό. Ο τεχνικός ήρθε τα βρήκε όλα σωστά και το πρόβλημα είναι στην καμπίνα. Το λαμπάκι pon στο τερματικό αναβοσβηνει και το ρουτερ δεν μπορεί να συγχρονίσει. Από εδώ και πέρα τι μπορώ να κάνω , τα έχω χαμένα; Δεν έχεις και πολλές επιλογές από το να φας το χρόνο σου με την εξυπηρέτηση πελατών μαλωνοντας. Εάν με κάποιο τρόπο έχεις καμιά άκρη σε συνεργεία που συνεργάζεται η Nova (εγκαταστάσεις) και μπορεις να βρεις ένα τηλέφωνο τους μιλάς μαζί τους να τους πληρώσεις να τσεκάρουν την καμπίνα και να μιλήσουν με τα Κεντρικά για επίλυση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Engimek Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Ερώτηση.. Ξέρω ότι δε βοηθάει να λυθεί το πρόβλημα αλλά... Οι επαγγελματικές συνδέσεις τηλεφωνίας δεν έχουν και καποια ρήτρα που υποχρεώνει τον πάροχο να διορθώνει τη βλάβη εντός χ διαστήματος, ειδάλλως αποζημιώνει την επιχείρηση; Γνωρίζω ότι αυτό ισχύει σε περιπτώσεις μισθωμένου κυκλώματος όπου υφίσταται SLA αλλά δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο υπάρχει σε απλές επαγγελματικές συνδέσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
astakos7 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Έρχεται φίλος τεχνικός της νοβα τα βρισκει όλα οκ Έρχεται 2ος τεχνικός της νοβα τα βρίσκει όλα οκ και μου λέει είναι πρόβλημα στη καμπίνα Έρχεται συνεργείο από Αθήνα και μου λένε ότι είναι θέμα εξοπλισμού πoυ δεν συγχρονιζουν το ont και το router.Επρεπε λένε να είχα παραλάβει καινούριο εξοπλισμό για την 1000ρα Μιλάω τώρα μου λένε δεν υπάρχει λόγος να παραλάβω καινούριο εξοπλισμό Τι κάνω τώρα με τους ηλιθιους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikolasKon14 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Στις 27/1/2024 στις 1:17 ΜΜ, astakos7 είπε Έρχεται φίλος τεχνικός της νοβα τα βρισκει όλα οκ Έρχεται 2ος τεχνικός της νοβα τα βρίσκει όλα οκ και μου λέει είναι πρόβλημα στη καμπίνα Έρχεται συνεργείο από Αθήνα και μου λένε ότι είναι θέμα εξοπλισμού πoυ δεν συγχρονιζουν το ont και το router.Επρεπε λένε να είχα παραλάβει καινούριο εξοπλισμό για την 1000ρα Μιλάω τώρα μου λένε δεν υπάρχει λόγος να παραλάβω καινούριο εξοπλισμό Τι κάνω τώρα με τους ηλιθιους Ζητάς να σε γυρίσουν σε 100αρα προσωρινά ώστε να δουλεψεις στο μαγαζί και ζητάς να βρουν λύση για το πρόβλημα σου. Διότι κάθε μέρα χαμένη=οικονομικη ζημιά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
astakos7 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Δυστυχώς δεν μου το κάνουν, εδώ δεν μου στέλνουν hybrid router να δουλέψω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Angeldust Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Στις 27/1/2024 στις 10:55 ΠΜ, Engimek είπε Ερώτηση.. Ξέρω ότι δε βοηθάει να λυθεί το πρόβλημα αλλά... Οι επαγγελματικές συνδέσεις τηλεφωνίας δεν έχουν και καποια ρήτρα που υποχρεώνει τον πάροχο να διορθώνει τη βλάβη εντός χ διαστήματος, ειδάλλως αποζημιώνει την επιχείρηση; Γνωρίζω ότι αυτό ισχύει σε περιπτώσεις μισθωμένου κυκλώματος όπου υφίσταται SLA αλλά δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο υπάρχει σε απλές επαγγελματικές συνδέσεις. Οχι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Στα μισθωμένα πληρώνεις ενα σκασμό λεφτά και για να σου δώσουν εγγυημένα γραπτό SLA πρέπει να επιμείνεις πάρα πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα