Προς το περιεχόμενο

PSU COOLERMASTER MWE Gold V2 FULL MODULAR BULK - 650W=54,90€ 750W=59,90€ 850W=68,90€


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, nickol-us είπε

Πρέπει να σκεφτείς οτι το psu ίσως δεν απεβίωσε μόνο αυτό από τύχη... σε κάποιο άλλο κατώτερης ποιότητας μπορεί να μην είχες αυτή την..."τύχη"

Ναι, έχεις δίκιο! Κι εγώ πιστεύω ότι τα ηλεκτρονικά του, παρά την αστοχία τους, κατάφεραν τελικά να προστατεύσουν το υπόλοιπο σύστημα.

  • Απαντ. 179
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, vsk είπε

Δυστυχώς δεν έχω καλά νέα!

Εγκατέστησα χτες το βράδυ το MWE 650W V2, λειτούργησε για 2 ώρες και μετά ξαφνικά σήμερα το απόγευμα ανοίγω τον υπολογιστή και μετά από περίπου 20 λεπτά ακούγεται μία μικρή έκρηξη (σκάσιμο πυκνωτή) και σκότος!

Αναγκαστικά ξανασύνδεσα πριν λίγο το παλιό τροφοδοτικό, για να εξετάσω αν η βλάβη περιορίστηκε στο PSU ή και αλλού. Τελικά, για καλή μου τύχη, μόνο το PSU απεβίωσε. Ελπίζω να είμαι ο μοναδικός και να μην έχει η παρτίδα άλλα θέματα.

Αύριο το πρωί θα επικοινωνήσω με την Msystems για τα περαιτέρω. Δεν ξέρω τι θα μου πουν, αλλά να ζητήσω αντικατάσταση με ίδιο μοντέλο, το φοβάμαι να σας πω.

Μπορείς να μας πεις τι σύστημα έχεις; Καλό είναι να κάνεις και ένα γενικό έλεγχο στη μητρική. Αν έχει φουσκωμένο κανένα πυκνωτή και αν δουλεύουν όλες οι θύρες USB.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 30/01/2024 at 16:11, vsk said:

Όλα καλά λοιπόν, μένει η τοποθέτηση και η αντικατάσταση του δεκαετούς XFX TS 550W.

 

Άσχετο με το topic, σχετικό με αυτό που έγραψες. Λίγο που το έψαξα επιβεβαίωσα το μνημονικό μου ότι την συγκεκριμένη σειρά την έφτιαχνε η Seasonic Και γενικά Seasonic δεν το αλλάζουμε εκτός φυσικά αν πλέον παρουσιάζει προβλήματα ή έχεις πιο απαιτητικό σύστημα από αυτά που μπορεί να αποδώσει. Απλά να το φυσάμε με λίγο αέρα μια φορά τον χρόνο ;)

Όχι ότι φυσικά ήταν κακή η αγορά ένος κανούριου τροφοδοτικού GOLD σε αυτά τα χρήματα (ελπίζω να ήταν τυχαία η αστοχία στο δικό σου). Just saying...

ΑΛΛΑ αυτα τα Coolermaster τα φτιαχνει η Gospower. Δεν την λες και πρώτο όνομα στην αγορά...

Επεξ/σία από ninos30
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Μπορείς να μας πεις τι σύστημα έχεις; Καλό είναι να κάνεις και ένα γενικό έλεγχο στη μητρική. Αν έχει φουσκωμένο κανένα πυκνωτή και αν δουλεύουν όλες οι θύρες USB.

Μητρική: Asrock B450M Pro4

CPU: Ryzen 7 5700X

GPU: Asus TUF GAMING GTX 1650 SUPER

RAM: 32GB (4x8GB) G.SKILL DDR4 3200MHZ RIPJAWS V

SSD: WESTERN DIGITAL SN770 BLACK 2TB

Απ' ό,τι έλεγξα, η μητρική είναι εντάξει, όλες οι θύρες USB λειτουργούν, ο ήχος, η ethernet, τα ανεμιστηράκια, κτλ. Δεν χάθηκαν αρχεία και από το BIOS δεν φαίνεται κάτι περίεργο.

 

6 λεπτά πριν, ninos30 είπε

Άσχετο με το topic, σχετικό με αυτό που έγραψες. Λίγο που το έψαξα επιβεβαίωσα το μνημονικό μου ότι την συγκεκριμένη σειρά την έφτιαχνε η Seasonic Και γενικά Seasonic δεν το αλλάζουμε εκτός φυσικά αν πλέον παρουσιάζει προβλήματα ή έχεις πιο απαιτητικό σύστημα από αυτά που μπορεί να αποδώσει. Απλά να το φυσάμε με λίγο αέρα μια φορά τον χρόνο ;)

Όχι ότι φυσικά ήταν κακή η αγορά ένος κανούριου τροφοδοτικού GOLD σε αυτά τα χρήματα (ελπίζω να ήταν τυχαία η αστοχία στο δικό σου). Just saying...

Δεν το θυμάμαι αυτό για το XFX TS 550W 80 Plus Bronze, αλλά τότε (το 2014) το είχα αγοράσει βάσει καλών κριτικών. 

  • Like 1
Δημοσ.
9 minutes ago, vsk said:

Δεν το θυμάμαι αυτό για το XFX TS 550W 80 Plus Bronze, αλλά τότε (το 2014) το είχα αγοράσει βάσει καλών κριτικών. 

https://www.bitcoinminershashrate.com/test-xfx-ts-550-80plus-bronze-specs-cpu-hashrate-review-config/

"Under the carcass we are in the presence of the design of the Seasonic S12 II, so a quality power supply in perspective."

Και όσο και να έχει "γεράσει" το έχει άνετα το build σου. 44Α στην +12V δίνει. Από καμιά 3070 και πάνω να το φοβασαι

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς με εσωτερικά Seasonic ελάχιστα κυκλοφορούν  , και η φίρμα κατόπιν παραγγελίας...δεν παίζουν και προσφορές σε αυτά  ,μόνο συνήθως Corsair βλέπουμε , ξεστοκάρισμα, και αυτά είναι από διάφορους ΟΕΜ...

Στο θέμα μας πάντως απλή λογική ,αν δεν ήταν καλή φίρμα το τροφοδοτικό  ,άσχετα ποιός το έχει φτιάξει ΟΕΜ , θα είχε κάψει τα πάντα στον υπολογιστή σε βραχυκύκλωμα . Θα υπάρχουν προδιαγραφές ασφαλείας από την εταιρία..

Να δούμε στο θέμα της εγγύησης που συζητούσαμε τι γίνεται στην πράξη τώρα...

 

Επεξ/σία από Fotia
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Fotia είπε

Να δούμε στο θέμα της εγγύησης που συζητούσαμε τι γίνεται στην πράξη τώρα...

Από την Msystems σήμερα μου είπαν να τους το επιστρέψω με δικά μου έξοδα (~13 ευρώ από Ρόδο 😞 , είναι και βαρύ...), να το ελέγξουν και να μου στείλουν με δικά τους έξοδα καινούριο.

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα μεταφορικά πάντα είναι θέμα ....

Να το ελέγξουν εννοείται , να έχεις όμως υπόψη ότι μπορεί να αργήσει όλη η διαδικασία  ,μπορεί να το στείλουν και στον εισαγωγέα ,αλλα και μέχρι να πουν το χάλασες εσύ, αν και το κατάστημα είναι από τα καλύτερα ..

Δυστυχώς τελευταία έχουν "χαλάσει" με καθυστερήσεις πολλα καλά  καταστήματα .Καινούριο πάντως στην σελίδα του καταστήματος, ίδιο μοντέλο δεν έχει ,και έχουν λίγα γενικά σε σύνολο τροφοδοτικά .

Επεξ/σία από Fotia
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fotia είπε

Τα μεταφορικά πάντα είναι θέμα ....

Να το ελέγξουν εννοείται , να έχεις όμως υπόψη ότι μπορεί να αργήσει όλη η διαδικασία  ,μπορεί να το στείλουν και στον εισαγωγέα ,αλλα και μέχρι να πουν το χάλασες εσύ, αν και το κατάστημα είναι από τα καλύτερα ..

Δυστυχώς τελευταία έχουν "χαλάσει" με καθυστερήσεις πολλα καλά  καταστήματα .Καινούριο πάντως στην σελίδα του καταστήματος, ίδιο μοντέλο δεν έχει ,και έχουν λίγα γενικά σε σύνολο τροφοδοτικά .

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/commercial-warranty-guarantee

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/statutory-warranty

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλλον πιο γρήγορα θα εξυπηρετηθείς αν πάς στον κατασκευαστή για RMA ,σε διαφωνία με κατάστημα,εισαγωγέα ,αν είναι να μπλέξεις με καταγγελίες εδώ .

Επεξ/σία από Fotia
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Fotia είπε

Μάλλον πιο γρήγορα θα εξυπηρετηθείς αν πάς στον κατασκευαστή για RMA ,σε διαφωνία με κατάστημα,εισαγωγέα ,αν είναι να μπλέξεις με καταγγελίες εδώ .

Ναι. Ειναι προτιμοτερο να πας στον αντιπροσωπο.

Εκει θα μπορεσουν να σου δωσουν και αλλο ιδιο.

Εαν δεν εχουν εχεις δικαιωμα για αντικαταστασμε με αλλο ιδιων ή ανωτερων προδιαγραφων,

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με το skroutz έρχονται το παίρνουν, σου φέρνουν άλλο ή σου επιστρέφουν τα χρήματα σου. Χωρίς έξτρα κόστος μεταφορικών. Βέβαια έχει μια συνδρομή 17€ για ένα χρόνο, αλλά γλυτώνεις τέτοιες ταλαιπωρίες.

Επεξ/σία από NiKoSmile
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Fotia είπε

Να το ελέγξουν εννοείται , να έχεις όμως υπόψη ότι μπορεί να αργήσει όλη η διαδικασία  ,μπορεί να το στείλουν και στον εισαγωγέα ,αλλα και μέχρι να πουν το χάλασες εσύ, αν και το κατάστημα είναι από τα καλύτερα ..

3 ώρες πριν, Fotia είπε

Μάλλον πιο γρήγορα θα εξυπηρετηθείς αν πάς στον κατασκευαστή για RMA ,σε διαφωνία με κατάστημα,εισαγωγέα ,αν είναι να μπλέξεις με καταγγελίες εδώ .

2 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Ναι. Ειναι προτιμοτερο να πας στον αντιπροσωπο.

Εκει θα μπορεσουν να σου δωσουν και αλλο ιδιο.

Εαν δεν εχουν εχεις δικαιωμα για αντικαταστασμε με αλλο ιδιων ή ανωτερων προδιαγραφων,

 

Δηλαδή μου λέτε, να παρακάμψω το κατάστημα και να ανοίξω support ticket (RMA Apply) απευθείας στην CoolerMaster; Θα εξυπηρετηθώ γρηγορότερα, καλύτερα ή φθηνότερα στον κατασκευαστή;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην Ευρώπη:
.....Εντός των πρώτων 2 ετών μετά την αγορά, επιστρέψτε το προϊόν σας (ή για τροφοδοτικά που είναι εγκατεστημένα στα περιβλήματά μας, μόνο το αποτυχημένο τροφοδοτικό) στον αντιπρόσωπο ή τον μεταπωλητή σας για αντικατάσταση. Εάν το προϊόν εξακολουθεί να είναι εντός εγγύησης και δεν μπορείτε πλέον να το επιστρέψετε στον αντιπρόσωπό σας, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη πελατών της Cooler Master για βοήθεια και οδηγίες. Το Cooler Master δεν θα δέχεται επιστροφές χωρίς προηγούμενη έγκριση και αριθμό RMA. .....

https://www.coolermaster.com/warranty/

Επεξ/σία από Fotia
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, vsk είπε

 

Δηλαδή μου λέτε, να παρακάμψω το κατάστημα και να ανοίξω support ticket (RMA Apply) απευθείας στην CoolerMaster; Θα εξυπηρετηθώ γρηγορότερα, καλύτερα ή φθηνότερα στον κατασκευαστή;

 

Υπαρχουν δυο εγγυησεις:

1) Εγγυηση του κατασκευαστη: Καλυπτεται απο την εκαστοτε αντιπροσωπεια (Coolermaster)

2) Νομιμη εγγυηση:Του Πωλητη: Καλυπτεται με δικα του μεσα με οποιο τροπο εκεινος επιθυμει (καταστημα πωλησης)

Το καταστημα τι πιστευεις? Οτι θα πληρωσει τριτο τεχνικο για επισκευη ή θα πληρωσει απο την τσεπη του για να σου αλλαξει το προιον ή θα απευθυνθει και εκεινο στην αντιπροσωπεια ωστε να καλυψει την εγγυση που θα πρεπει αυτο να καλυψει σε εσενα?

Ποιος ο χρονος αντιδρασης εαν και το καταστημα (οπως ειναι προφανες) απευθυνθει στην αντιπροσωπεία?

Ποιον θα εμπιστευτεις περισσοτερο για service/αλλαγη?

Απο τη αλλη και οι δυο παραπανω εγγυησεις τρεχουν παραλληλα και η μια δεν αποκλειει την αλλη.

Οποτε εαν δεν βρεις ακρη με την αντιπροσωπεια για οποιονδηποτε λογο το καταστημα αξακολουθει να ειναι υπολογο σε εσενα για να καλύψει την εγγυηση του προιοντος χωρις να σε ενδιαφερει εσενα με ποιον τροπο θα σου την καλυψει.

Αρα απαυθυνιομενος στην αντιπροσωπεια για πιο αμεση λυση δεν χανεις την δυνατοτητα να απευθυνθεις και στο καταστημα εαν χρειαστει (ελπιζω πως οχι)

 

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...