Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι στο εντέκατο μου έτος στο οικοσύστημα. iMac, Macbook Pro και Air, iphone, Apple Watch, iPad, τα πάντα. Μέχρι και Apple Tv.
Όλες μου οι αγορές (μαζί και με άλλες φαρμακερές) από τον ίδιο κωδικό στον Κωτσόβολο, με τις αντίστοιχες εγγυησεις, για να υπάρξει ασφάλεια σε περίπτωση βλάβης, αφού τα σκρουτζομάγαζα και καλά ειναι λιγότερο αξιόπιστα.

Έχω 2 σετ Airpods, ένα Pro που χρησιμοποιώ καθημερινά και ένα Airpods 2nd Gen για ταξίδια για να μην έχω άγχος πως θα χάσω τα pro. Άρα μιλάμε για ελάχιστη χρήση στα 2nd Gen.

Σε πρόσφατο ταξίδι, διαπιστώνω πως το δεξί ακουστικό δεν δουλεύει σχεδόν καθολου, σε σημείο που νόμιζα πως έχω κουφαθεί. Σε σχέση με το αριστερό, ο ήχος ήταν απίστευτα αχνότερος. Παω στον Κωτσόβολο, το αφήνω στο σερβις, αφού εχει καθαριστεί ενδελεχώς, το ελέγχουν, παρατηρούν την φυσιολογική φθορά και μόνο, από τις γραντζουνιές τσέπης. Υπογραφω και φεύγω.

Σήμερα, μου τηλεφωνούν από τον Κωτσόβολο και μου ζητούν να δεχθώ στην αντιπροσωπεία χρέωση καθαρισμού 60 € ενώ μιλάμε για καθαρισμένα, σπανιοφορεμένα ακουστικά (!!!), για να εξετάσουν αν θα πρέπει να συμπεριληφθεί στην εγγύηση (!!!!!!!)

Αν ήταν 60€ σύνολο, οκ, να το χωνεύσω, αλλά 60€ για να τα καθαρίσουν καθαρισμένα ακουστικά, για να δουν και πάλι, πως έχει καεί το δεξί ακουστικό και να με χρεώσουν επιπλέον;

Η κοροϊδία στο μεγαλύτερο της. Καλύτερη εγγύηση θα έχει αν το αγοραζα από κάποιο μαγαζί στην Κίνα παρά από τον Κωτσόβολο!!!
 

Εσείς έχετε αντιστοιχες εμπειρίες;

Δημοσ.
On 23/01/2024 at 15:30, tkorovesis said:

Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι στο εντέκατο μου έτος στο οικοσύστημα. iMac, Macbook Pro και Air, iphone, Apple Watch, iPad, τα πάντα. Μέχρι και Apple Tv.
Όλες μου οι αγορές (μαζί και με άλλες φαρμακερές) από τον ίδιο κωδικό στον Κωτσόβολο, με τις αντίστοιχες εγγυησεις, για να υπάρξει ασφάλεια σε περίπτωση βλάβης, αφού τα σκρουτζομάγαζα και καλά ειναι λιγότερο αξιόπιστα.

Έχω 2 σετ Airpods, ένα Pro που χρησιμοποιώ καθημερινά και ένα Airpods 2nd Gen για ταξίδια για να μην έχω άγχος πως θα χάσω τα pro. Άρα μιλάμε για ελάχιστη χρήση στα 2nd Gen.

Σε πρόσφατο ταξίδι, διαπιστώνω πως το δεξί ακουστικό δεν δουλεύει σχεδόν καθολου, σε σημείο που νόμιζα πως έχω κουφαθεί. Σε σχέση με το αριστερό, ο ήχος ήταν απίστευτα αχνότερος. Παω στον Κωτσόβολο, το αφήνω στο σερβις, αφού εχει καθαριστεί ενδελεχώς, το ελέγχουν, παρατηρούν την φυσιολογική φθορά και μόνο, από τις γραντζουνιές τσέπης. Υπογραφω και φεύγω.

Σήμερα, μου τηλεφωνούν από τον Κωτσόβολο και μου ζητούν να δεχθώ στην αντιπροσωπεία χρέωση καθαρισμού 60 € ενώ μιλάμε για καθαρισμένα, σπανιοφορεμένα ακουστικά (!!!), για να εξετάσουν αν θα πρέπει να συμπεριληφθεί στην εγγύηση (!!!!!!!)

Αν ήταν 60€ σύνολο, οκ, να το χωνεύσω, αλλά 60€ για να τα καθαρίσουν καθαρισμένα ακουστικά, για να δουν και πάλι, πως έχει καεί το δεξί ακουστικό και να με χρεώσουν επιπλέον;

Η κοροϊδία στο μεγαλύτερο της. Καλύτερη εγγύηση θα έχει αν το αγοραζα από κάποιο μαγαζί στην Κίνα παρά από τον Κωτσόβολο!!!
 

Εσείς έχετε αντιστοιχες εμπειρίες;

έπρεπε να τα είχατε φωτογραφήσει, και να στείλετε τις φωτογραφίες με μια ερώτηση τι εννοούν με καθαρισμό!

Δημοσ.
2 hours ago, Dinos1973 said:

έπρεπε να τα είχατε φωτογραφήσει, και να στείλετε τις φωτογραφίες με μια ερώτηση τι εννοούν με καθαρισμό!

Το ζητησαμε αλλα ο Κωτσοβολος ειπε πως δεν υπαρχει δυνατοτητα επικοινωνιας

Δημοσ.
Στις 23/1/2024 στις 3:30 ΜΜ, tkorovesis είπε

Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι στο εντέκατο μου έτος στο οικοσύστημα. iMac, Macbook Pro και Air, iphone, Apple Watch, iPad, τα πάντα. Μέχρι και Apple Tv.
Όλες μου οι αγορές (μαζί και με άλλες φαρμακερές) από τον ίδιο κωδικό στον Κωτσόβολο, με τις αντίστοιχες εγγυησεις, για να υπάρξει ασφάλεια σε περίπτωση βλάβης, αφού τα σκρουτζομάγαζα και καλά ειναι λιγότερο αξιόπιστα.

Έχω 2 σετ Airpods, ένα Pro που χρησιμοποιώ καθημερινά και ένα Airpods 2nd Gen για ταξίδια για να μην έχω άγχος πως θα χάσω τα pro. Άρα μιλάμε για ελάχιστη χρήση στα 2nd Gen.

Σε πρόσφατο ταξίδι, διαπιστώνω πως το δεξί ακουστικό δεν δουλεύει σχεδόν καθολου, σε σημείο που νόμιζα πως έχω κουφαθεί. Σε σχέση με το αριστερό, ο ήχος ήταν απίστευτα αχνότερος. Παω στον Κωτσόβολο, το αφήνω στο σερβις, αφού εχει καθαριστεί ενδελεχώς, το ελέγχουν, παρατηρούν την φυσιολογική φθορά και μόνο, από τις γραντζουνιές τσέπης. Υπογραφω και φεύγω.

Σήμερα, μου τηλεφωνούν από τον Κωτσόβολο και μου ζητούν να δεχθώ στην αντιπροσωπεία χρέωση καθαρισμού 60 € ενώ μιλάμε για καθαρισμένα, σπανιοφορεμένα ακουστικά (!!!), για να εξετάσουν αν θα πρέπει να συμπεριληφθεί στην εγγύηση (!!!!!!!)

Αν ήταν 60€ σύνολο, οκ, να το χωνεύσω, αλλά 60€ για να τα καθαρίσουν καθαρισμένα ακουστικά, για να δουν και πάλι, πως έχει καεί το δεξί ακουστικό και να με χρεώσουν επιπλέον;

Η κοροϊδία στο μεγαλύτερο της. Καλύτερη εγγύηση θα έχει αν το αγοραζα από κάποιο μαγαζί στην Κίνα παρά από τον Κωτσόβολο!!!
 

Εσείς έχετε αντιστοιχες εμπειρίες;

Υπάρχει περίπτωση να αγόρασες τα AirPods Pro gen 2 εντός των προηγούμενων 50+ ημερών?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 25/01/2024 at 11:13, NobodyRankXV said:

Τα έχεις κάτω απο 2 χρόνια ; Αν ναι πήγαινε κατεθείαν μόνος στην info και άσε τον Κώτσο

Ναι, αλλα ζητάνε μεταφορικά. Θα τα ξανακαθαρίσω με φωτογραφίες και θα το κάνω. Σιγά τα ωά. Αν και λενε ψέματα αυτοί χάνουν.


 

58 minutes ago, ramarg said:

Υπάρχει περίπτωση να αγόρασες τα AirPods Pro gen 2 εντός των προηγούμενων 50+ ημερών?

Ναι τον Σεπτέμβριο τα pro, τα άλλα απο Ιουνιο 2022

Γιατι ;

On 25/01/2024 at 11:13, NobodyRankXV said:

Τα έχεις κάτω απο 2 χρόνια ; Αν ναι πήγαινε κατεθείαν μόνος στην info και άσε τον Κώτσο

Παντως αυτο βγάζει νόημα το τηλ. κεντρο Κωτσοβουλου  ειπε μην πάρετε τηλεφωνο στην Κουεστ θα σας μπερδέψουν, όλα ειναι υπο έλεγχο. Στην κουεστ πρώτη φορά ακουγαν κάτι τέτοιο περι καθαρισμου

Επεξ/σία από tkorovesis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...