Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Nik1239 είπε

Προσωπικά μου αρέσουν πολλά αυτοκίνητα προ 2005 α

Ανταλλακτικά θα βρεις σίγουρα... Χρήμα δεν ξέρω αν είσαι διατεθειμένος να σπρώξεις. Γενικά σε τέτοιες χρονολογίες όσο καλοσυντηρημενο κ αν είναι ένα αυτοκίνητο, όλο κ κάτι θα προκύψει. Στα καλοσυντηρημενα τουλάχιστον το κόστος θα είναι χαμηλό και οι οποίες βλάβες επιπόλαιες, αλλά αν πετύχεις κανένα που του έχουν πιει το αίμα μπορεί να σε βγάλει εκτός προϋπολογισμού.

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, bill999r είπε

Ανταλλακτικά θα βρεις σίγουρα... Χρήμα δεν ξέρω αν είσαι διατεθειμένος να σπρώξεις. Γενικά σε τέτοιες χρονολογίες όσο καλοσυντηρημενο κ αν είναι ένα αυτοκίνητο, όλο κ κάτι θα προκύψει. Στα καλοσυντηρημενα τουλάχιστον το κόστος θα είναι χαμηλό και οι οποίες βλάβες επιπόλαιες, αλλά αν πετύχεις κανένα που του έχουν πιει το αίμα μπορεί να σε βγάλει εκτός προϋπολογισμού.

Καταλαβα δεν αξίζει τελικά αν δε σου περισσεύουν.

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Nik1239 είπε

Αξίζει να πάρεις ένα αν βρεις σε καλή κατάσταση;

Εξαρτάται τι χρήμα διαθέτεις. Αυτό στη φωτό είναι το Carlos Sainz edition και είναι λίγο ακριβό. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Nabuko είπε

Η 7η γενιά παίζει να είναι το πιο ωραίο Celica, μετά από αυτό όμως 😄

s9u41scymhy61.jpg.8f6f4e291d4b1c9ce43bcba64e76bab8.jpg

Ειχα το sti 1.6 πριν απο το 7ης. Το εδωσα γιατι δεν ειχε a/c και είχα κουραστει λιγακι. 

Τι να πουμε για το αμαξι? Σκυλι μαυρο! Ανταλλακτικα δεν χρειάζεται παιδιά, πραγματικά 😂

 

 

Screenshot_2024-01-25-16-08-32-96_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Screenshot_2024-01-25-16-08-04-10_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 25/1/2024 στις 3:58 ΠΜ, salvador_ είπε

Celica δεν έχω άλλα  ένα toyota , 25 ετιας.  Πραγματικά είναι σκυλιά.  

Να βρεις κάποιο καλοσυντηρημενο γενικά η toyota φημίζεται  για την αξιοπιστία  της , ειδικά τα παλιά μοτέρ  με σωστή συντήρηση  είναι αθάνατα!  

Περισσότερο  θα έδινα έμφαση στην κατάστασή  της συνολικής  εικόνας  του αυτοκινήτου  , από μηχανικά  φανοποια και κατάστασή  μέσα..  εάν μου  έκαναν όλα αυτά θα έδινα και παραπάνω λεφτά.. από κάτι φτηνότερο  άλλα χρεπι.

Πρέπει να υπολογίσεις γενικό  σέρβις  όταν το πάρεις.   ένα βιολογικό καθαρισμό  και εάν χρειάζεται  μαζεματακια 

Το celica και σήμερα είναι ένα όμορφο  αμάξι  που κρατιέται  καλά.  

Ίσως καλύτερα  να βρεις κάποιο φόρουμ της toyota  να πάρεις όλες της πληροφορίες  που χρειάζεσαι  

 

Στις 25/1/2024 στις 5:31 ΠΜ, vlavhs είπε

Φίλε μου καλησπέρα να πω και εγώ τη γνώμη μου. Επειδή έχω αντίστοιχης ηλικίας αυτοκίνητο (mx5 του 2001 με τα μισά χιλιόμετρα απο όσα αναφέρεις σαν παραδείγματα) θέλω να σου πω ότι άσχετα απ το κομμάτι της αξιοπιστίας του μοτέρ πρέπει να συνυπολογισεις μερικά ακόμα θεματα. 

Το αμάξι δεν καταπονειται μόνο στη μηχανή του μετά από τόσα χρόνια χρήσης και με τόσα χιλιόμετρα αλλά και σε τόσα ακόμα περιφερειακα και κινητά μέρη. Δεν στο λέω αυτό για να σου πω μην το πάρεις στο λέω να έχεις κατά νου ότι το αμάξι αν το θες πραγματικα μαζεμένο θα σου ζητάει πράγματα σε τακτική βάση όσο αξιόπιστη και αν είναι η toyota. 

Επίσης αν υπάρχουν κάποια αμάξια σε αγγελία που έχουν ανεβασμένη τιμη λόγο πραγματικά καλύτερης συντήρησης και όχι πχ λόγο "βελτιώσεων" ίσως είναι καλύτερα να ανεβάσεις λίγο το budget σου και να πας εξ αρχής σε κάτι πιο συντηρημένο. Κατά τα άλλα προφανώς έλεγχος στο αυτοκίνητο όπως σε κάθε μεταχειρισμένο που θα κοίταγες προς αγορά. 

Αυτό που αναφέρθηκε για σπάσιμο προκαταλυτη και κάψιμο λαδιού με επιφύλαξη νομίζω αφορα το προ facelift μοτέρ του mr2. 

Επίσης με αντίστοιχης ηλικίας αμάξι (Άλλης κατηγορίας βέβαια) Yaris του 03 επισήμως άνω των 20 ετών.

Αυτό το αμάξι είναι για την ατάκα πρώτα θα φύγω εγώ και μετά αυτό. Έχει φάει απίστευτο ξύλο απο αρκετούς οδηγούς εντός και εκτός οικογενείας και κρατιέται ακόμα πολύ καλα (μηχανικά γιατί εμφανισιακά του άλλαξα τα φώτα όταν πρωτοδήγησα). Τα Toyota γενικά έχουν βγεί Tanks 

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Kag1ante είπε

 

Επίσης με αντίστοιχης ηλικίας αμάξι (Άλλης κατηγορίας βέβαια) Yaris του 03 επισήμως άνω των 20 ετών.

Αυτό το αμάξι είναι για την ατάκα πρώτα θα φύγω εγώ και μετά αυτό. Έχει φάει απίστευτο ξύλο απο αρκετούς οδηγούς εντός και εκτός οικογενείας και κρατιέται ακόμα πολύ καλα (μηχανικά γιατί εμφανισιακά του άλλαξα τα φώτα όταν πρωτοδήγησα). Τα Toyota γενικά έχουν βγεί Tanks 

Όντως είναι άλλης κατηγορίας αμάξι όμως που παίζει ένα ρόλο στη συζήτηση μας πιστεύω, άλλες απαιτήσεις έχει κανείς από αυτά τα 2 αυτοκίνητα και άλλη χρηση απ τους ιδιοκτήτες τους. Αλλιώς πχ θα καταλαβαίνεις κραδασμούς από ένα αμάξι με σφιχτή ανάρτηση και άλλη από ένα αμάξι με ανάρτηση βούτυρο. 

Αλλιως θα οδηγήσει η γυναίκα σας το yaris και αλλιώς ο πιτσιρικάς το celica. Είναι διαφορετικό να περιμένεις από ένα αμάξι να σε πάει απ το Χ στο y σημείο και άλλο να θες να βγάλεις γούστα. 

Ξαναλέω ότι δεν τα λέω αυτά για να αποθαρρυνω το παιδί να πάρει ότι του αρέσει. Απλά επειδή είμαι "παθών" τον προετοιμάζω να έχει στο μυαλο του ότι σε ένα αυτοκίνητο μιας τέτοιας ηλικίας και πιθανής χρήσης σκισιματος από προηγούμενους ιδιοκτήτες λόγο της φύσης του αυτοκινήτου αυτού να το συνυπολογισει σε μια πιθανή αγορά ότι είναι σίγουρο ότι το αμάξι θα ζητησει πράγματα. 

Δημοσ.

Αναλογα το μοντελο και το ποσο δημοφιλες ηταν, ανταλλακτικα θα υπαρχουν ή θα βγαζουν εταιριες του χωρου. Η Toyota εχει επισης και Heritage Program που υποστηριζει παλια μοντελα και βγαζει καινουργια ανταλλακτικα ειδικα για αυτα…

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/1/2024 στις 5:31 ΠΜ, vlavhs είπε

Φίλε μου καλησπέρα να πω και εγώ τη γνώμη μου. Επειδή έχω αντίστοιχης ηλικίας αυτοκίνητο (mx5 του 2001 με τα μισά χιλιόμετρα απο όσα αναφέρεις σαν παραδείγματα) θέλω να σου πω ότι άσχετα απ το κομμάτι της αξιοπιστίας του μοτέρ πρέπει να συνυπολογισεις μερικά ακόμα θεματα. 

Το αμάξι δεν καταπονειται μόνο στη μηχανή του μετά από τόσα χρόνια χρήσης και με τόσα χιλιόμετρα αλλά και σε τόσα ακόμα περιφερειακα και κινητά μέρη. Δεν στο λέω αυτό για να σου πω μην το πάρεις στο λέω να έχεις κατά νου ότι το αμάξι αν το θες πραγματικα μαζεμένο θα σου ζητάει πράγματα σε τακτική βάση όσο αξιόπιστη και αν είναι η toyota. 

Επίσης αν υπάρχουν κάποια αμάξια σε αγγελία που έχουν ανεβασμένη τιμη λόγο πραγματικά καλύτερης συντήρησης και όχι πχ λόγο "βελτιώσεων" ίσως είναι καλύτερα να ανεβάσεις λίγο το budget σου και να πας εξ αρχής σε κάτι πιο συντηρημένο. Κατά τα άλλα προφανώς έλεγχος στο αυτοκίνητο όπως σε κάθε μεταχειρισμένο που θα κοίταγες προς αγορά. 

Αυτό που αναφέρθηκε για σπάσιμο προκαταλυτη και κάψιμο λαδιού με επιφύλαξη νομίζω αφορα το προ facelift μοτέρ του mr2. 

Καλησπέρα. Τι προβλήματα θεωρείς θα χρειαστεί να αντιμετοπίσω αργά ή γρήγορα?

Στις 25/1/2024 στις 6:49 ΠΜ, futureshock είπε

- ειμαι κατοχος 1zz celica μοντελο του 2000 pre facelift , τα οποια θεωρητικα καινε λαδια λογο δακτυλιδιου και μικρων τρυπων στο πιστονι(οσοι δεν αλλαζαν λαδια συχνα γινοταν πολυ χειροτερο το θεμα) . Μετα το 2003 διορθωθηκε στους συγκεκριμενους κινητηρες. 

- το δικο μου καιει 1 λιτρο ανα αλλαγη ( 7000km ) και εχει 330.000χλμ και εχω και υγραεριο πανω εδω και 60.000χλμ. 

- το 2zz ειναι ποιο πιεσμενο μοτερ και αν πας προς τα εκει θελει καλο ψαξιμο. 

 

1655688436_1629401218286.jpg.9983315b8d471b3debdf9923ba9073cc.jpg

Πανέμορφο! Ιδανικά θέλω να το πάρω σε άσπρο, αλλά είναι απειροελάχιστα, οπότε με βλέπω για ασημί ή μαύρο. 

Πόσο καιρό το έχεις και τι προβλήματα (ενδεχομένως) σου έχει βγάλει;

Επίσης δεν έχω καταλήξει άμα αξίζει να πάω για τον 1ΖΖ ή τον 2ΖΖ. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι με τον 1 μετάνιωσαν/δεν αξίζει και πως μονάχα πας για 2. Άλλοι λένε ότι ο 1 είναι υπεραρκετός για πρώτο οδηγό και καίει και λιγότερο μιας και ο δύο θέλει "premium"; Τι άποψη έχεις;

Παιδιά, ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Σε αυτή τη φάση το βασικό μου πρόβλημα είναι ποιο κινητήρα να επιλέξω. Επίσης από ότι έχω καταλάβει καλό θα είναι να πάω σε μοντέλλο από το 2003 και μετά. Στα χιλιόμετρα πόσο έμφαση θα δίνατε; Τα πιο πολλά έχουν τουλάχιστον 150.000 - 200.000 χλμ. Μερικά φτάνουν και τα 300.000.

Τέλος, είναι ορισμένες επιλογές σε πόλεις μακριά από εμένα. Υπάρχει/αξίζει να βρω κάποιο συνεργείο το οποίο στέλνει μηχανικό να το τσεκάρει; Ή προτιμότερο είναι να το δω πρώτα από κοντά και να πάμε μαζί με τον ιδιοκτήτη σε κάποιο συνεργεί της TOYOTA;

Επεξ/σία από AlexTT-zer0
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, AlexTT-zer0 είπε

Καλησπέρα. Τι προβλήματα θεωρείς θα χρειαστεί να αντιμετοπίσω αργά ή γρήγορα?

Πανέμορφο! Ιδανικά θέλω να το πάρω σε άσπρο, αλλά είναι απειροελάχιστα, οπότε με βλέπω για ασημί ή μαύρο. 

Πόσο καιρό το έχεις και τι προβλήματα (ενδεχομένως) σου έχει βγάλει;

Επίσης δεν έχω καταλήξει άμα αξίζει να πάω για τον 1ΖΖ ή τον 2ΖΖ. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι με τον 1 μετάνιωσαν/δεν αξίζει και πως μονάχα πας για 2. Άλλοι λένε ότι ο 1 είναι υπεραρκετός για πρώτο οδηγό και καίει και λιγότερο μιας και ο δύο θέλει "premium"; Τι άποψη έχεις;

Παιδιά, ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Σε αυτή τη φάση το βασικό μου πρόβλημα είναι ποιο κινητήρα να επιλέξω. Επίσης από ότι έχω καταλάβει καλό θα είναι να πάω σε μοντέλλο από το 2003 και μετά. Στα χιλιόμετρα πόσο έμφαση θα δίνατε; Τα πιο πολλά έχουν τουλάχιστον 150.000 - 200.000 χλμ. Μερικά φτάνουν και τα 300.000.

Τέλος, είναι ορισμένες επιλογές σε πόλεις μακριά από εμένα. Υπάρχει/αξίζει να βρω κάποιο συνεργείο το οποίο στέλνει μηχανικό να το τσεκάρει; Ή προτιμότερο είναι να το δω πρώτα από κοντά και να πάμε μαζί με τον ιδιοκτήτη σε κάποιο συνεργεί της TOYOTA;

Απο το 2018 το εχω, προβλήματα τιποτα φιλε. Το αμαξι ηταν προσεγμενο απο τον προηγούμενο ιδιοκτητη. Αλλαξα αμορτισερ και εβαλα  ρυθμιζομενες , τακακια κλπ. Σε πρώτη φαση .

Απο εκει και περα τα κλασσικα, σερβις ανα 7.000χλμ . τ

Το οτι σε καλυπτει σαν αμάξι το 1zz εννοείται. Σιγουρα ψαχνεις το κατι παραπάνω μετα απο καιρο, ειδικα αμα μπεις σε 2zz που βαραει lift και κοφτες στα 8200 ειναι αλλη φαση .

Εγω προσωπικά ειμαι ευχαριστημένος, εχω βαλει φιλτρο ελευθερας, εξατμιση τελικο και με γεμιζει  και το ευχαριστιεμαι και για την καθημερινή μετακινηση αλλα και για βολτες τα ΣΚ.

περα οτι το εχω και υγραεριο και κανει με 7€ 100χλμ. Οποτε ειναι και φουλ οικονομικο. 

Ναι ψαξε μετα το 03 μοντελο και έλεγχο ψαξιμο απο μηχανικο, να δει απο κατω το αμαξι,αμορτισερ,συνεμπλοκ καδενες κλπ. 

Επισης ενα τσεκ το κιβώτιο γιατι αυτα είχαν ενα θεματακι με το συγχρονιζε στην δευτερα-τριτη ταχύτητα. Και μενα εχει θεματακι η 3η οταν ειναι κρυο το αμαξι. Τιποτα το ιδιαίτερο .

Τα χιλιομετρα για μενα δεν μετρανε , το θεμα ειναι η κατασταση και πως περπαταει το αμαξι. 

 

Επεξ/σία από futureshock
  • Thanks 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, futureshock είπε

Απο το 2018 το εχω, προβλήματα τιποτα φιλε. Το αμαξι ηταν προσεγμενο απο τον προηγούμενο ιδιοκτητη. Αλλαξα αμορτισερ και εβαλα  ρυθμιζομενες , τακακια κλπ. Σε πρώτη φαση .

Απο εκει και περα τα κλασσικα, σερβις ανα 7.000χλμ . τ

Το οτι σε καλυπτει σαν αμάξι το 1zz εννοείται. Σιγουρα ψαχνεις το κατι παραπάνω μετα απο καιρο, ειδικα αμα μπεις σε 2zz που βαραει lift και κοφτες στα 8200 ειναι αλλη φαση .

Εγω προσωπικά ειμαι ευχαριστημένος, εχω βαλει φιλτρο ελευθερας, εξατμιση τελικο και με γεμιζει  και το ευχαριστιεμαι και για την καθημερινή μετακινηση αλλα και για βολτες τα ΣΚ.

περα οτι το εχω και υγραεριο και κανει με 7€ 100χλμ. Οποτε ειναι και φουλ οικονομικο. 

Ναι ψαξε μετα το 03 μοντελο και έλεγχο ψαξιμο απο μηχανικο, να δει απο κατω το αμαξι,αμορτισερ,συνεμπλοκ καδενες κλπ. 

Επισης ενα τσεκ το κιβώτιο γιατι αυτα είχαν ενα θεματακι με το συγχρονιζε στην δευτερα-τριτη ταχύτητα. Και μενα εχει θεματακι η 3η οταν ειναι κρυο το αμαξι. Τιποτα το ιδιαίτερο .

Τα χιλιομετρα για μενα δεν μετρανε , το θεμα ειναι η κατασταση και πως περπαταει το αμαξι. 

 

Οποτε για να καταλαβω, το αμαξι ειναι επιρεππης στο μοχλο ταχυτητων; Πρεπει να εισαι προσεκτικος σε τι ταχυτητα αλλαζεις αναλογως τις στροφες;

Δημοσ.
9 ώρες πριν, AlexTT-zer0 είπε

Καλησπέρα. Τι προβλήματα θεωρείς θα χρειαστεί να αντιμετοπίσω αργά ή γρήγορα?

Πανέμορφο! Ιδανικά θέλω να το πάρω σε άσπρο, αλλά είναι απειροελάχιστα, οπότε με βλέπω για ασημί ή μαύρο. 

Πόσο καιρό το έχεις και τι προβλήματα (ενδεχομένως) σου έχει βγάλει;

Επίσης δεν έχω καταλήξει άμα αξίζει να πάω για τον 1ΖΖ ή τον 2ΖΖ. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι με τον 1 μετάνιωσαν/δεν αξίζει και πως μονάχα πας για 2. Άλλοι λένε ότι ο 1 είναι υπεραρκετός για πρώτο οδηγό και καίει και λιγότερο μιας και ο δύο θέλει "premium"; Τι άποψη έχεις;

Παιδιά, ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Σε αυτή τη φάση το βασικό μου πρόβλημα είναι ποιο κινητήρα να επιλέξω. Επίσης από ότι έχω καταλάβει καλό θα είναι να πάω σε μοντέλλο από το 2003 και μετά. Στα χιλιόμετρα πόσο έμφαση θα δίνατε; Τα πιο πολλά έχουν τουλάχιστον 150.000 - 200.000 χλμ. Μερικά φτάνουν και τα 300.000.

Τέλος, είναι ορισμένες επιλογές σε πόλεις μακριά από εμένα. Υπάρχει/αξίζει να βρω κάποιο συνεργείο το οποίο στέλνει μηχανικό να το τσεκάρει; Ή προτιμότερο είναι να το δω πρώτα από κοντά και να πάμε μαζί με τον ιδιοκτήτη σε κάποιο συνεργεί της TOYOTA;

Θα ξεκινήσω απ το τέλος. Σε ποια πόλη μένεις? Γενικά καλό είναι να υπάρχει ένας μηχανικός που πραγματικά εμπιστεύεσαι, εάν είναι δυνατόν αντιπροσωπεία έλεγχος ακόμα καλύτερα. Έλεγχος αυτοκινήτου γίνεται πλέον και χωρίς τη φυσική σου παρουσία αν πχ το αμάξι είναι μακρυά με τη spotmechanic πχ. (δεν το λέω σαν διαφήμιση δεν ξέρω αν υπάρχει αντίστοιχη εταιρεία) 

Γενικά κάνουν αυστηρό έλεγχο και πιθανώς αποθαρρυντικο μιας και θα επιδιώξουν να σε βάλουν σε σκέψεις να πάρεις κάτι πιο σύγχρονο και ακόμα καλύτερα απ το στόλο αυτοκινήτων που πουλάνε οι ίδιοι. Αλλά σίγουρα θα έχεις μια πολύ σαφή εικόνα του αυτοκινήτου μετά από ένα τέτοιο έλεγχο.

Προσωπικά εφόσον και οι 2 κινητήρες δεν φτάνουν τα 2.000 κυβικά ώστε να πούμε ότι ξεφεύγει το πράγμα σε τέλη κλπ κλπ θα πήγαινα στον πιο δυνατό εξ αρχής γιατί τα άλογα συνηθιζονται εύκολα πολύ.. Εγώ αγόρασα mx5 1.6 και σε 6 μήνες ψαχνόμουν για 1.8.  Αλλά αυτό είναι στον άνθρωπο...

Όσον αφορά τα χιλιόμετρα εγώ δεν θα πηγαινα για ψυχολογικούς λόγους στα 200.000 χιλιόμετρα αν και τα χιλιόμετρα από μόνα τους είναι ένας αριθμός που μπορει να λέει πολλά μπορεί και τίποτα. Δηλαδή να δεις ένα αμάξι με 180.000 χιλιόμετρα στη πένα φουλ συντηρημένο και ένα με 120.000 και να είναι χρεπι. Είναι θέμα χρήσης και συντήρησης των προηγούμενων ιδιοκτητών. 

Όσον αφορά τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσεις είναι πολύ σχετική ερώτηση και δεν μπορώ να στην απαντήσω. Καλύτερα αυτό συζήτησε το όπως με το παιδί από πάνω που είναι κάτοχος και σίγουρα ξέρει καλύτερα αν το γουστάρει αυτό το αμάξι που "πονάει" κλπ. Σίγουρα όμως σε ένα αμάξι τόσων χρόνων αποκλείεται να μην θέλει τίποτα και καλό θα ήταν για μένα είτε να μην πας να αγοράσεις απ τα πιο φθηνά της κατηγορίας είτε και να συνυπολογισεις ένα ποσό που προτίθεσαι να δώσεις για μάζεματα άμεσα η μεσοπροθεσμα. 

 

Δημοσ.

Το είχα πάρει κουτί το 2003,το κράτησα μέχρι το 2007,δεν είχα κανένα πρόβλημα,άψογο σε όλα,ακόμα χτυπάω το κεφάλι μου που το έδωσα

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, vlavhs είπε

Θα ξεκινήσω απ το τέλος. Σε ποια πόλη μένεις? Γενικά καλό είναι να υπάρχει ένας μηχανικός που πραγματικά εμπιστεύεσαι, εάν είναι δυνατόν αντιπροσωπεία έλεγχος ακόμα καλύτερα. Έλεγχος αυτοκινήτου γίνεται πλέον και χωρίς τη φυσική σου παρουσία αν πχ το αμάξι είναι μακρυά με τη spotmechanic πχ. (δεν το λέω σαν διαφήμιση δεν ξέρω αν υπάρχει αντίστοιχη εταιρεία) 

Γενικά κάνουν αυστηρό έλεγχο και πιθανώς αποθαρρυντικο μιας και θα επιδιώξουν να σε βάλουν σε σκέψεις να πάρεις κάτι πιο σύγχρονο και ακόμα καλύτερα απ το στόλο αυτοκινήτων που πουλάνε οι ίδιοι. Αλλά σίγουρα θα έχεις μια πολύ σαφή εικόνα του αυτοκινήτου μετά από ένα τέτοιο έλεγχο.

Προσωπικά εφόσον και οι 2 κινητήρες δεν φτάνουν τα 2.000 κυβικά ώστε να πούμε ότι ξεφεύγει το πράγμα σε τέλη κλπ κλπ θα πήγαινα στον πιο δυνατό εξ αρχής γιατί τα άλογα συνηθιζονται εύκολα πολύ.. Εγώ αγόρασα mx5 1.6 και σε 6 μήνες ψαχνόμουν για 1.8.  Αλλά αυτό είναι στον άνθρωπο...

Όσον αφορά τα χιλιόμετρα εγώ δεν θα πηγαινα για ψυχολογικούς λόγους στα 200.000 χιλιόμετρα αν και τα χιλιόμετρα από μόνα τους είναι ένας αριθμός που μπορει να λέει πολλά μπορεί και τίποτα. Δηλαδή να δεις ένα αμάξι με 180.000 χιλιόμετρα στη πένα φουλ συντηρημένο και ένα με 120.000 και να είναι χρεπι. Είναι θέμα χρήσης και συντήρησης των προηγούμενων ιδιοκτητών. 

Όσον αφορά τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσεις είναι πολύ σχετική ερώτηση και δεν μπορώ να στην απαντήσω. Καλύτερα αυτό συζήτησε το όπως με το παιδί από πάνω που είναι κάτοχος και σίγουρα ξέρει καλύτερα αν το γουστάρει αυτό το αμάξι που "πονάει" κλπ. Σίγουρα όμως σε ένα αμάξι τόσων χρόνων αποκλείεται να μην θέλει τίποτα και καλό θα ήταν για μένα είτε να μην πας να αγοράσεις απ τα πιο φθηνά της κατηγορίας είτε και να συνυπολογισεις ένα ποσό που προτίθεσαι να δώσεις για μάζεματα άμεσα η μεσοπροθεσμα. 

 

Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και την αναλυτική αξιολόγηση της κατάστασης. Με έχεις βοηθήσει στο που να κατασταλάξω. Να είσαι καλά!

10 ώρες πριν, vlavhs είπε

Θα ξεκινήσω απ το τέλος. Σε ποια πόλη μένεις? Γενικά καλό είναι να υπάρχει ένας μηχανικός που πραγματικά εμπιστεύεσαι, εάν είναι δυνατόν αντιπροσωπεία έλεγχος ακόμα καλύτερα. Έλεγχος αυτοκινήτου γίνεται πλέον και χωρίς τη φυσική σου παρουσία αν πχ το αμάξι είναι μακρυά με τη spotmechanic πχ. (δεν το λέω σαν διαφήμιση δεν ξέρω αν υπάρχει αντίστοιχη εταιρεία) 

Γενικά κάνουν αυστηρό έλεγχο και πιθανώς αποθαρρυντικο μιας και θα επιδιώξουν να σε βάλουν σε σκέψεις να πάρεις κάτι πιο σύγχρονο και ακόμα καλύτερα απ το στόλο αυτοκινήτων που πουλάνε οι ίδιοι. Αλλά σίγουρα θα έχεις μια πολύ σαφή εικόνα του αυτοκινήτου μετά από ένα τέτοιο έλεγχο.

Προσωπικά εφόσον και οι 2 κινητήρες δεν φτάνουν τα 2.000 κυβικά ώστε να πούμε ότι ξεφεύγει το πράγμα σε τέλη κλπ κλπ θα πήγαινα στον πιο δυνατό εξ αρχής γιατί τα άλογα συνηθιζονται εύκολα πολύ.. Εγώ αγόρασα mx5 1.6 και σε 6 μήνες ψαχνόμουν για 1.8.  Αλλά αυτό είναι στον άνθρωπο...

Όσον αφορά τα χιλιόμετρα εγώ δεν θα πηγαινα για ψυχολογικούς λόγους στα 200.000 χιλιόμετρα αν και τα χιλιόμετρα από μόνα τους είναι ένας αριθμός που μπορει να λέει πολλά μπορεί και τίποτα. Δηλαδή να δεις ένα αμάξι με 180.000 χιλιόμετρα στη πένα φουλ συντηρημένο και ένα με 120.000 και να είναι χρεπι. Είναι θέμα χρήσης και συντήρησης των προηγούμενων ιδιοκτητών. 

Όσον αφορά τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσεις είναι πολύ σχετική ερώτηση και δεν μπορώ να στην απαντήσω. Καλύτερα αυτό συζήτησε το όπως με το παιδί από πάνω που είναι κάτοχος και σίγουρα ξέρει καλύτερα αν το γουστάρει αυτό το αμάξι που "πονάει" κλπ. Σίγουρα όμως σε ένα αμάξι τόσων χρόνων αποκλείεται να μην θέλει τίποτα και καλό θα ήταν για μένα είτε να μην πας να αγοράσεις απ τα πιο φθηνά της κατηγορίας είτε και να συνυπολογισεις ένα ποσό που προτίθεσαι να δώσεις για μάζεματα άμεσα η μεσοπροθεσμα. 

 

Επίσης είμαι από Κατερίνη. Μπήκα να δω το sportmechanic που ανέφερες. 140 € για έναν έλεγχο; Έχω ήδη νιώσει ένα ελαφρύ άγγιγμα στο δεξιό οπίσθιο...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, AlexTT-zer0 είπε

Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και την αναλυτική αξιολόγηση της κατάστασης. Με έχεις βοηθήσει στο που να κατασταλάξω. Να είσαι καλά!

Επίσης είμαι από Κατερίνη. Μπήκα να δω το sportmechanic που ανέφερες. 140 € για έναν έλεγχο; Έχω ήδη νιώσει ένα ελαφρύ άγγιγμα στο δεξιό οπίσθιο...

Ωχ αδερφέ δεν ήξερα ότι είχε πάει τόσο. Το ξεφτίλισαν 60 ευρώ είχε προ τριετίας. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...