AlexTT-zer0 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Καλησπέρα στην ομάδα! Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το πρώτο μου αμάξι και μιας και δεν θέλω να επενδύσω πολλά λεφτά ένα αμάξι που μου έει κεντρίσει πολύ το ενδιαφέρον είναι το Toyota Celica της 7ης γενιάς. Προφανώς και είναι αρκετά παλιό μοντέλο, αλλά γενικά ακούω και διαβάζω πολύ καλά λόγια για τη Toyota και συγκεκριμένα για το Celica το οποίο ομολογώ ότι μου αρέσει και πολύ αισθητικά (ασχέτως που πολλοί το αποκαλούν "καγκουρίστικο"). Συνεπώς θέλω να ακούσω την άποψη ανθρώπων που έχουν παραπάνω γνώση στα αμάξια μιας και εγώ είμαι σχετικά ανίδεος. Συγκεκριμένα, έχω διαβάσει ότι το μοντέλο αυτό έχει βγει με 2 κινητήρες, τον 1ΖΖ και τον 2ΖΖ, καθώς και με διαφορετικά άλογα, στα 142 και στα 192. Από το 2003 και μετά κυκλοφόρησε και το facelift μοντέλο στο οποίο υπήρξαν μερικές αλλαγές. Στο car.gr οι τιμές κυμαίνονται απο 4.000€ μέχρι και 10.000+ €. Θεωρώ πως εάν το αμάξι βρίσκεται σε καλή κατάσταση και έχει διατιρηθεί σωστά ένα ποόσο κοντά στα 5.000€ είναι καλή τιμή αγοράς, αναλόγως και τι έξτρα έχει το αμάξι. Τα πιο πολλά έχουν ήδη 150.000 - 250.000 χλμ αλλά οι κινητήρες τις Toyota θεωρούνται πολύ αξιόπιστοι συνεπώς δεν δίνω τόσο πολύ έμφαση στα χιλιόμετρα. Όσο για τη κατανάλωση, βρίσκομαι στην επαρχία και δεν σκοπεύω να το χρησιμοποιώ συχνά εντός της πόλης, κυρίως για μετακίνηση στη δουλειά που βρίσκεται παραθαλάσσια και φυσικά για κάποια βόλτα. Τι άποψη έχετε για το συγκεκριμένο μοντέλο; Έχω διαβάσει στο διαδίκτυο ορισμένα παράπονα για τον 1ZZ στο pre-facelift μοντέλο και κάποιοι λένε ότι στα 192 άλογα μπορεί να διαμορφοθεί πρόβλημα. Κάποιοι λένε ότι έχουν τέτοια μοντέλα και εφόσον τα προσέχεις με αλλαγή λαδιών, service κλπ. δεν θα έχεις ποτέ πρόβλημα. Υπάρχει κανείς που να είχε στη κατοχή του Celica; Τι θα πρότειναν οι πιο experts του forum; Ευχαριστώ! 1
Ukforthemoment Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 20 ετών τουλάχιστον,έστω και τογιότα,είναι παλιό.Αλλά και με 5Κ τι άλλο να αγοράσεις που να είναι και γουστόζικο. Ακριβούτσικα τέλη και ασφάλεια,1800κεκ δεν είναι;Νομίζω κάποιος κινητήρας έβγαζε πρόβλημα με προκαταλύτες και κάψιμο λαδιού; Αν το αγοράσεις θα το παντρευτείς ,αν σου αρέσει πάρε το,γιατί όχι;
bill999r Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Φίλε μου απ'οτι έχω ακούσει ο κινητήρας που είχε μεταβλητό χρονισμό (VVT) έβγαζε θέματα . Κατά τ αλλά νομίζω ότι ακόμα κ μετά από 20 χρόνια το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ακόμα δείχνει μοντέρνο και δυναμικό. Προσωπικά πάντα μου άρεσε αν κ δεν πολύκυκλοφορησε στη χώρα μας .
NikosKallithea Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Από το 2003 και μετα ολα και ολα ειναι 25 αυτοκίνητα στο καρ και οι 25 παρακαλάνε να βρεθεί το κορόιδο να το αγοράσει 😁 1 1
Nabuko Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 17 λεπτά πριν, AlexTT-zer0 είπε ένα αμάξι που μου έει κεντρίσει πολύ το ενδιαφέρον είναι το Toyota Celica της 7ης γενιάς. Λόγω νικνέημ θα περίμενα να κοιτάς για ΤΤ 😁
phanispal Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Το καλό με αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι δεν είναι απαραίτητο να έχει φάει σκίσιμο, όπως τρώνε άλλα που τα παίρνουν ακριβώς γι' αυτό. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Έχω οδηγήσει και celica πολύ παλιά κάπου το 1980 και ΤΤ του 2000 Παρόλο που ήταν πολύ πιο καινούργιο το ΤΤ προσωπικά μου άρεσε πιο πολύ το celica που αν έβγαινε τώρα θα ήταν ιδανικό για όσους θέλουν σπορ αυτοκίνητο. Ήμουν και νέος τότε και μου είχε κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση το celica. Με 5 ταχύτητες παρακαλώ. Κάπου άκουσα ότι θα ξαναβγεί το celica. Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου 2024 από Γιάννης Platano
salvador_ Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 Στις 23/1/2024 στις 3:06 ΜΜ, AlexTT-zer0 είπε Καλησπέρα στην ομάδα! Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το πρώτο μου αμάξι και μιας και δεν θέλω να επενδύσω πολλά λεφτά ένα αμάξι που μου έει κεντρίσει πολύ το ενδιαφέρον είναι το Toyota Celica της 7ης γενιάς. Προφανώς και είναι αρκετά παλιό μοντέλο, αλλά γενικά ακούω και διαβάζω πολύ καλά λόγια για τη Toyota και συγκεκριμένα για το Celica το οποίο ομολογώ ότι μου αρέσει και πολύ αισθητικά (ασχέτως που πολλοί το αποκαλούν "καγκουρίστικο"). Συνεπώς θέλω να ακούσω την άποψη ανθρώπων που έχουν παραπάνω γνώση στα αμάξια μιας και εγώ είμαι σχετικά ανίδεος. Συγκεκριμένα, έχω διαβάσει ότι το μοντέλο αυτό έχει βγει με 2 κινητήρες, τον 1ΖΖ και τον 2ΖΖ, καθώς και με διαφορετικά άλογα, στα 142 και στα 192. Από το 2003 και μετά κυκλοφόρησε και το facelift μοντέλο στο οποίο υπήρξαν μερικές αλλαγές. Στο car.gr οι τιμές κυμαίνονται απο 4.000€ μέχρι και 10.000+ €. Θεωρώ πως εάν το αμάξι βρίσκεται σε καλή κατάσταση και έχει διατιρηθεί σωστά ένα ποόσο κοντά στα 5.000€ είναι καλή τιμή αγοράς, αναλόγως και τι έξτρα έχει το αμάξι. Τα πιο πολλά έχουν ήδη 150.000 - 250.000 χλμ αλλά οι κινητήρες τις Toyota θεωρούνται πολύ αξιόπιστοι συνεπώς δεν δίνω τόσο πολύ έμφαση στα χιλιόμετρα. Όσο για τη κατανάλωση, βρίσκομαι στην επαρχία και δεν σκοπεύω να το χρησιμοποιώ συχνά εντός της πόλης, κυρίως για μετακίνηση στη δουλειά που βρίσκεται παραθαλάσσια και φυσικά για κάποια βόλτα. Τι άποψη έχετε για το συγκεκριμένο μοντέλο; Έχω διαβάσει στο διαδίκτυο ορισμένα παράπονα για τον 1ZZ στο pre-facelift μοντέλο και κάποιοι λένε ότι στα 192 άλογα μπορεί να διαμορφοθεί πρόβλημα. Κάποιοι λένε ότι έχουν τέτοια μοντέλα και εφόσον τα προσέχεις με αλλαγή λαδιών, service κλπ. δεν θα έχεις ποτέ πρόβλημα. Υπάρχει κανείς που να είχε στη κατοχή του Celica; Τι θα πρότειναν οι πιο experts του forum; Ευχαριστώ! Celica δεν έχω άλλα ένα toyota , 25 ετιας. Πραγματικά είναι σκυλιά. Να βρεις κάποιο καλοσυντηρημενο γενικά η toyota φημίζεται για την αξιοπιστία της , ειδικά τα παλιά μοτέρ με σωστή συντήρηση είναι αθάνατα! Περισσότερο θα έδινα έμφαση στην κατάστασή της συνολικής εικόνας του αυτοκινήτου , από μηχανικά φανοποια και κατάστασή μέσα.. εάν μου έκαναν όλα αυτά θα έδινα και παραπάνω λεφτά.. από κάτι φτηνότερο άλλα χρεπι. Πρέπει να υπολογίσεις γενικό σέρβις όταν το πάρεις. ένα βιολογικό καθαρισμό και εάν χρειάζεται μαζεματακια Το celica και σήμερα είναι ένα όμορφο αμάξι που κρατιέται καλά. Ίσως καλύτερα να βρεις κάποιο φόρουμ της toyota να πάρεις όλες της πληροφορίες που χρειάζεσαι
vlavhs Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 Φίλε μου καλησπέρα να πω και εγώ τη γνώμη μου. Επειδή έχω αντίστοιχης ηλικίας αυτοκίνητο (mx5 του 2001 με τα μισά χιλιόμετρα απο όσα αναφέρεις σαν παραδείγματα) θέλω να σου πω ότι άσχετα απ το κομμάτι της αξιοπιστίας του μοτέρ πρέπει να συνυπολογισεις μερικά ακόμα θεματα. Το αμάξι δεν καταπονειται μόνο στη μηχανή του μετά από τόσα χρόνια χρήσης και με τόσα χιλιόμετρα αλλά και σε τόσα ακόμα περιφερειακα και κινητά μέρη. Δεν στο λέω αυτό για να σου πω μην το πάρεις στο λέω να έχεις κατά νου ότι το αμάξι αν το θες πραγματικα μαζεμένο θα σου ζητάει πράγματα σε τακτική βάση όσο αξιόπιστη και αν είναι η toyota. Επίσης αν υπάρχουν κάποια αμάξια σε αγγελία που έχουν ανεβασμένη τιμη λόγο πραγματικά καλύτερης συντήρησης και όχι πχ λόγο "βελτιώσεων" ίσως είναι καλύτερα να ανεβάσεις λίγο το budget σου και να πας εξ αρχής σε κάτι πιο συντηρημένο. Κατά τα άλλα προφανώς έλεγχος στο αυτοκίνητο όπως σε κάθε μεταχειρισμένο που θα κοίταγες προς αγορά. Αυτό που αναφέρθηκε για σπάσιμο προκαταλυτη και κάψιμο λαδιού με επιφύλαξη νομίζω αφορα το προ facelift μοτέρ του mr2.
futureshock Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 - ειμαι κατοχος 1zz celica μοντελο του 2000 pre facelift , τα οποια θεωρητικα καινε λαδια λογο δακτυλιδιου και μικρων τρυπων στο πιστονι(οσοι δεν αλλαζαν λαδια συχνα γινοταν πολυ χειροτερο το θεμα) . Μετα το 2003 διορθωθηκε στους συγκεκριμενους κινητηρες. - το δικο μου καιει 1 λιτρο ανα αλλαγη ( 7000km ) και εχει 330.000χλμ και εχω και υγραεριο πανω εδω και 60.000χλμ. - το 2zz ειναι ποιο πιεσμενο μοτερ και αν πας προς τα εκει θελει καλο ψαξιμο. 10
andreaspA Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 17 λεπτά πριν, futureshock είπε - ειμαι κατοχος 1zz celica μοντελο του 2000 pre facelift , τα οποια θεωρητικα καινε λαδια λογο δακτυλιδιου και μικρων τρυπων στο πιστονι(οσοι δεν αλλαζαν λαδια συχνα γινοταν πολυ χειροτερο το θεμα) . Μετα το 2003 διορθωθηκε στους συγκεκριμενους κινητηρες. - το δικο μου καιει 1 λιτρο ανα αλλαγη ( 7000km ) και εχει 330.000χλμ και εχω και υγραεριο πανω εδω και 60.000χλμ. - το 2zz ειναι ποιο πιεσμενο μοτερ και αν πας προς τα εκει θελει καλο ψαξιμο. 24 χρονων αμαξι. Μην λεμε μαλακιες ομως! ειναι πανέμορφο! Το γούσταρα πολύ! 2
futureshock Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 και εγω απο πιτσιρικας που το εβλεπα το ειχα αχτι . Και πριν λιγα χρονια που εψαχνα 4πορτο(!) και αλλης κατηγοριας αμαξι , επεσα πανω του και μολις το εκανα βολτα το εκλεισα επιτοπου. Ειναι ωραιο αμαξι και για ταξιδι ( 6ταχυτο κιβωτιο) και για βολτα στα βουνα και στροφιλικια. 1
Nabuko Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Η 7η γενιά παίζει να είναι το πιο ωραίο Celica, μετά από αυτό όμως 😄 Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2024 από Nabuko 12
vamvakoolas Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 1 hour ago, Nabuko said: Η 7η γενιά παίζει να είναι το πιο ωραίο Celica, μετά από αυτό όμως 😄 οντως μιλαμε για πρωταθλητη. Ωστοσο το μεταγενεστερο ειναι λιγο πιο φιλικο και high tech (τουλαχιστον για την εποχη του). Αν θες γκαζια και διασκευαση δρομο πας πρωταθλητη. Αν θες μουρη ισως να βαζειςκαι αλλα ατομα για χαλαρες βολτες τοτε 7η γενια 1
Nik1239 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 Άραγε υπάρχουν ακόμα ανταλλακτικά για τόσο παλιό αμάξι; Αξίζει να πάρεις ένα αν βρεις σε καλή κατάσταση; Προσωπικά μου αρέσουν πολλά αυτοκίνητα προ 2005 αλλά φοβάμαι πως δεν αξίζουν να τα κρατήσεις πάνω από 2-3 χρόνια γιατί δε θα βρίσκονται ανταλλακτικά. 2 ώρες πριν, Nabuko είπε Η 7η γενιά παίζει να είναι το πιο ωραίο Celica, μετά από αυτό όμως 😄
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα