Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην ομάδα!

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το πρώτο μου αμάξι και μιας και δεν θέλω να επενδύσω πολλά λεφτά ένα αμάξι που μου έει κεντρίσει πολύ το ενδιαφέρον είναι το Toyota Celica της 7ης γενιάς. Προφανώς και είναι αρκετά παλιό μοντέλο, αλλά γενικά ακούω και διαβάζω πολύ καλά λόγια για τη Toyota και συγκεκριμένα για το Celica το οποίο ομολογώ ότι μου αρέσει και πολύ αισθητικά (ασχέτως που πολλοί το αποκαλούν "καγκουρίστικο"). Συνεπώς θέλω να ακούσω την άποψη ανθρώπων που έχουν παραπάνω γνώση στα αμάξια μιας και εγώ είμαι σχετικά ανίδεος. 

Συγκεκριμένα, έχω διαβάσει ότι το μοντέλο αυτό έχει βγει με 2 κινητήρες, τον 1ΖΖ και τον 2ΖΖ, καθώς και με διαφορετικά άλογα, στα 142 και στα 192. Από το 2003 και μετά κυκλοφόρησε και το facelift μοντέλο στο οποίο υπήρξαν μερικές αλλαγές. Στο car.gr οι τιμές κυμαίνονται απο 4.000€ μέχρι και 10.000+ €. Θεωρώ πως εάν το αμάξι βρίσκεται σε καλή κατάσταση και έχει διατιρηθεί σωστά ένα ποόσο κοντά στα 5.000€ είναι καλή τιμή αγοράς, αναλόγως και τι έξτρα έχει το αμάξι. Τα πιο πολλά έχουν ήδη 150.000 - 250.000 χλμ αλλά οι κινητήρες τις Toyota θεωρούνται πολύ αξιόπιστοι συνεπώς δεν δίνω τόσο πολύ έμφαση στα χιλιόμετρα. Όσο για τη κατανάλωση, βρίσκομαι στην επαρχία και δεν σκοπεύω να το χρησιμοποιώ συχνά εντός της πόλης, κυρίως για μετακίνηση στη δουλειά που βρίσκεται παραθαλάσσια και φυσικά για κάποια βόλτα.

Τι άποψη έχετε για το συγκεκριμένο μοντέλο; Έχω διαβάσει στο διαδίκτυο ορισμένα παράπονα για τον 1ZZ στο pre-facelift μοντέλο και κάποιοι λένε ότι στα 192 άλογα μπορεί να διαμορφοθεί πρόβλημα. Κάποιοι λένε ότι έχουν τέτοια μοντέλα και εφόσον τα προσέχεις με αλλαγή λαδιών, service κλπ. δεν θα έχεις ποτέ πρόβλημα. Υπάρχει κανείς που να είχε στη κατοχή του Celica; Τι θα πρότειναν οι πιο experts του forum;

Ευχαριστώ! 

  • Like 1
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

20 ετών τουλάχιστον,έστω και τογιότα,είναι παλιό.Αλλά και με 5Κ τι άλλο να αγοράσεις που να είναι και γουστόζικο.

Ακριβούτσικα  τέλη και ασφάλεια,1800κεκ δεν είναι;Νομίζω κάποιος κινητήρας έβγαζε πρόβλημα με προκαταλύτες και κάψιμο λαδιού;

Αν το αγοράσεις θα το παντρευτείς ,αν σου αρέσει πάρε το,γιατί όχι;

 

Δημοσ.

Φίλε μου απ'οτι έχω ακούσει ο κινητήρας  που είχε μεταβλητό χρονισμό (VVT) έβγαζε θέματα .

Κατά τ αλλά νομίζω ότι ακόμα κ μετά από 20 χρόνια το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ακόμα δείχνει μοντέρνο και δυναμικό.

Προσωπικά πάντα μου άρεσε αν κ δεν πολύκυκλοφορησε στη χώρα μας .

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, AlexTT-zer0 είπε

ένα αμάξι που μου έει κεντρίσει πολύ το ενδιαφέρον είναι το Toyota Celica της 7ης γενιάς.

Λόγω νικνέημ θα περίμενα να κοιτάς για ΤΤ 😁 

Δημοσ.

Το καλό με αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι δεν είναι απαραίτητο να έχει φάει σκίσιμο, όπως τρώνε άλλα που τα παίρνουν ακριβώς γι' αυτό.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω οδηγήσει και celica πολύ παλιά κάπου το 1980 και ΤΤ του 2000 

Παρόλο που ήταν πολύ πιο καινούργιο το ΤΤ προσωπικά μου άρεσε πιο πολύ το celica που αν έβγαινε τώρα θα ήταν ιδανικό για όσους θέλουν σπορ αυτοκίνητο. 

Ήμουν και νέος τότε και μου είχε κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση το celica. Με 5 ταχύτητες παρακαλώ. 

Κάπου άκουσα ότι θα ξαναβγεί το celica. 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
Στις 23/1/2024 στις 3:06 ΜΜ, AlexTT-zer0 είπε

Καλησπέρα στην ομάδα!

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το πρώτο μου αμάξι και μιας και δεν θέλω να επενδύσω πολλά λεφτά ένα αμάξι που μου έει κεντρίσει πολύ το ενδιαφέρον είναι το Toyota Celica της 7ης γενιάς. Προφανώς και είναι αρκετά παλιό μοντέλο, αλλά γενικά ακούω και διαβάζω πολύ καλά λόγια για τη Toyota και συγκεκριμένα για το Celica το οποίο ομολογώ ότι μου αρέσει και πολύ αισθητικά (ασχέτως που πολλοί το αποκαλούν "καγκουρίστικο"). Συνεπώς θέλω να ακούσω την άποψη ανθρώπων που έχουν παραπάνω γνώση στα αμάξια μιας και εγώ είμαι σχετικά ανίδεος. 

Συγκεκριμένα, έχω διαβάσει ότι το μοντέλο αυτό έχει βγει με 2 κινητήρες, τον 1ΖΖ και τον 2ΖΖ, καθώς και με διαφορετικά άλογα, στα 142 και στα 192. Από το 2003 και μετά κυκλοφόρησε και το facelift μοντέλο στο οποίο υπήρξαν μερικές αλλαγές. Στο car.gr οι τιμές κυμαίνονται απο 4.000€ μέχρι και 10.000+ €. Θεωρώ πως εάν το αμάξι βρίσκεται σε καλή κατάσταση και έχει διατιρηθεί σωστά ένα ποόσο κοντά στα 5.000€ είναι καλή τιμή αγοράς, αναλόγως και τι έξτρα έχει το αμάξι. Τα πιο πολλά έχουν ήδη 150.000 - 250.000 χλμ αλλά οι κινητήρες τις Toyota θεωρούνται πολύ αξιόπιστοι συνεπώς δεν δίνω τόσο πολύ έμφαση στα χιλιόμετρα. Όσο για τη κατανάλωση, βρίσκομαι στην επαρχία και δεν σκοπεύω να το χρησιμοποιώ συχνά εντός της πόλης, κυρίως για μετακίνηση στη δουλειά που βρίσκεται παραθαλάσσια και φυσικά για κάποια βόλτα.

Τι άποψη έχετε για το συγκεκριμένο μοντέλο; Έχω διαβάσει στο διαδίκτυο ορισμένα παράπονα για τον 1ZZ στο pre-facelift μοντέλο και κάποιοι λένε ότι στα 192 άλογα μπορεί να διαμορφοθεί πρόβλημα. Κάποιοι λένε ότι έχουν τέτοια μοντέλα και εφόσον τα προσέχεις με αλλαγή λαδιών, service κλπ. δεν θα έχεις ποτέ πρόβλημα. Υπάρχει κανείς που να είχε στη κατοχή του Celica; Τι θα πρότειναν οι πιο experts του forum;

Ευχαριστώ! 

Celica δεν έχω άλλα  ένα toyota , 25 ετιας.  Πραγματικά είναι σκυλιά.  

Να βρεις κάποιο καλοσυντηρημενο γενικά η toyota φημίζεται  για την αξιοπιστία  της , ειδικά τα παλιά μοτέρ  με σωστή συντήρηση  είναι αθάνατα!  

Περισσότερο  θα έδινα έμφαση στην κατάστασή  της συνολικής  εικόνας  του αυτοκινήτου  , από μηχανικά  φανοποια και κατάστασή  μέσα..  εάν μου  έκαναν όλα αυτά θα έδινα και παραπάνω λεφτά.. από κάτι φτηνότερο  άλλα χρεπι.

Πρέπει να υπολογίσεις γενικό  σέρβις  όταν το πάρεις.   ένα βιολογικό καθαρισμό  και εάν χρειάζεται  μαζεματακια 

Το celica και σήμερα είναι ένα όμορφο  αμάξι  που κρατιέται  καλά.  

Ίσως καλύτερα  να βρεις κάποιο φόρουμ της toyota  να πάρεις όλες της πληροφορίες  που χρειάζεσαι  

Δημοσ.

Φίλε μου καλησπέρα να πω και εγώ τη γνώμη μου. Επειδή έχω αντίστοιχης ηλικίας αυτοκίνητο (mx5 του 2001 με τα μισά χιλιόμετρα απο όσα αναφέρεις σαν παραδείγματα) θέλω να σου πω ότι άσχετα απ το κομμάτι της αξιοπιστίας του μοτέρ πρέπει να συνυπολογισεις μερικά ακόμα θεματα. 

Το αμάξι δεν καταπονειται μόνο στη μηχανή του μετά από τόσα χρόνια χρήσης και με τόσα χιλιόμετρα αλλά και σε τόσα ακόμα περιφερειακα και κινητά μέρη. Δεν στο λέω αυτό για να σου πω μην το πάρεις στο λέω να έχεις κατά νου ότι το αμάξι αν το θες πραγματικα μαζεμένο θα σου ζητάει πράγματα σε τακτική βάση όσο αξιόπιστη και αν είναι η toyota. 

Επίσης αν υπάρχουν κάποια αμάξια σε αγγελία που έχουν ανεβασμένη τιμη λόγο πραγματικά καλύτερης συντήρησης και όχι πχ λόγο "βελτιώσεων" ίσως είναι καλύτερα να ανεβάσεις λίγο το budget σου και να πας εξ αρχής σε κάτι πιο συντηρημένο. Κατά τα άλλα προφανώς έλεγχος στο αυτοκίνητο όπως σε κάθε μεταχειρισμένο που θα κοίταγες προς αγορά. 

Αυτό που αναφέρθηκε για σπάσιμο προκαταλυτη και κάψιμο λαδιού με επιφύλαξη νομίζω αφορα το προ facelift μοτέρ του mr2. 

Δημοσ.

- ειμαι κατοχος 1zz celica μοντελο του 2000 pre facelift , τα οποια θεωρητικα καινε λαδια λογο δακτυλιδιου και μικρων τρυπων στο πιστονι(οσοι δεν αλλαζαν λαδια συχνα γινοταν πολυ χειροτερο το θεμα) . Μετα το 2003 διορθωθηκε στους συγκεκριμενους κινητηρες. 

- το δικο μου καιει 1 λιτρο ανα αλλαγη ( 7000km ) και εχει 330.000χλμ και εχω και υγραεριο πανω εδω και 60.000χλμ. 

- το 2zz ειναι ποιο πιεσμενο μοτερ και αν πας προς τα εκει θελει καλο ψαξιμο. 

 

1655688436_1629401218286.jpg.9983315b8d471b3debdf9923ba9073cc.jpg

  • Like 10
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, futureshock είπε

- ειμαι κατοχος 1zz celica μοντελο του 2000 pre facelift , τα οποια θεωρητικα καινε λαδια λογο δακτυλιδιου και μικρων τρυπων στο πιστονι(οσοι δεν αλλαζαν λαδια συχνα γινοταν πολυ χειροτερο το θεμα) . Μετα το 2003 διορθωθηκε στους συγκεκριμενους κινητηρες. 

- το δικο μου καιει 1 λιτρο ανα αλλαγη ( 7000km ) και εχει 330.000χλμ και εχω και υγραεριο πανω εδω και 60.000χλμ. 

- το 2zz ειναι ποιο πιεσμενο μοτερ και αν πας προς τα εκει θελει καλο ψαξιμο. 

 

1655688436_1629401218286.jpg.9983315b8d471b3debdf9923ba9073cc.jpg

24 χρονων αμαξι. Μην λεμε μαλακιες ομως! ειναι πανέμορφο! Το γούσταρα πολύ!

  • Like 2
Δημοσ.

και εγω απο πιτσιρικας που το εβλεπα το ειχα αχτι . Και πριν λιγα χρονια που εψαχνα 4πορτο(!) και αλλης κατηγοριας αμαξι , επεσα πανω του και μολις το εκανα βολτα το εκλεισα επιτοπου. 

Ειναι ωραιο αμαξι και για ταξιδι ( 6ταχυτο κιβωτιο) και για βολτα στα βουνα και στροφιλικια. 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η 7η γενιά παίζει να είναι το πιο ωραίο Celica, μετά από αυτό όμως 😄

s9u41scymhy61.jpg.8f6f4e291d4b1c9ce43bcba64e76bab8.jpg

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 12
Δημοσ.
1 hour ago, Nabuko said:

Η 7η γενιά παίζει να είναι το πιο ωραίο Celica, μετά από αυτό όμως 😄

s9u41scymhy61.jpg.8f6f4e291d4b1c9ce43bcba64e76bab8.jpg

οντως μιλαμε για πρωταθλητη. Ωστοσο το μεταγενεστερο ειναι λιγο πιο φιλικο και high tech (τουλαχιστον για την εποχη του). Αν θες γκαζια και διασκευαση δρομο πας πρωταθλητη. Αν θες μουρη ισως να βαζειςκαι αλλα ατομα για χαλαρες βολτες τοτε 7η γενια

  • Like 1
Δημοσ.

Άραγε υπάρχουν ακόμα ανταλλακτικά για τόσο παλιό αμάξι; Αξίζει να πάρεις ένα αν βρεις σε καλή κατάσταση; Προσωπικά μου αρέσουν πολλά αυτοκίνητα προ 2005 αλλά φοβάμαι πως δεν αξίζουν να τα κρατήσεις πάνω από 2-3 χρόνια γιατί δε θα βρίσκονται ανταλλακτικά. 

2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Η 7η γενιά παίζει να είναι το πιο ωραίο Celica, μετά από αυτό όμως 😄

s9u41scymhy61.jpg.8f6f4e291d4b1c9ce43bcba64e76bab8.jpg

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...