Προς το περιεχόμενο

Ελαστικά 205/60/16 vs 205/55/16


kalogeros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά, ήρθε η ώρα να αλλάξω λάστιχα στο αυτοκίνητο και χρειάζομαι τα φώτα σας.

Η διάσταση που φοράει το αυτοκίνητο μου (Chevrolet Cruz 1.6 2010) είναι 205/60/16. Παρατήρησα όμως ότι η διάσταση 205/55/16 έχει σημαντική διαφορά στην τιμή. Μιλάμε για διαφορά που μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 20-30 ευρώ ανά ελαστικό, για το ίδιο ακριβώς μοντέλο. Η ερώτηση μου, λοιπόν, είναι αν μπορώ να βάλω 205/55/16 στο αυτοκινητο μου, ώστε να γλιτώσω ~100€. Θα έχω πιστεύετε κάποιο θέμα;

Ευχαριστω εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνα με την μαμα εταιρία όχι,δεν μπορείς.Προφανώς δεν θα είναι ίδια η ποιότητα κύλισης.

 

IMG_2412.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεβαιως μπορεις. Δεν θα ειναι καν αισθητη η διαφορα πιστευω. Τωρα αν ηταν 45 και ελεγες 40 θα σου ελεγα οχι διοτι το εχω κανει και κοπαναει πολυ. Αλλα απο 60 στα 55 προφιλ δεν πιστευω να καταλαβεις κατι. Παρε και αλλες γνωμες που ειχαν αυτη την διασταση. Αλλα εγω θα σου ελεγα προχωρα στο 55.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, AmixReckless είπε

Βεβαιως μπορεις. Δεν θα ειναι καν αισθητη η διαφορα πιστευω. Τωρα αν ηταν 45 και ελεγες 40 θα σου ελεγα οχι διοτι το εχω κανει και κοπαναει πολυ. Αλλα απο 60 στα 55 προφιλ δεν πιστευω να καταλαβεις κατι. Παρε και αλλες γνωμες που ειχαν αυτη την διασταση. Αλλα εγω θα σου ελεγα προχωρα στο 55.

Δεν μπορεί,η διαφορά είναι πάνω από 3%.Αν ήταν λιγότερο τότε ναι.

IMG_2413.png

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα χάσεις λίγο σε άνεση ίσως αμηλετεο και θα έχεις και μικρή διαφορά στο κοντέρ διότι το σασμάν είναι ρυθμισμένο για μια διάμετρο με μικρή διαφορά.

205/55/16 ύψος ελαστικού 11,275

205/60/16 ύψος ελαστικού 12,3

είναι ένας πόντος και θα σου αδειάσει και ο θόλος θα φαινεται δηλαδή πιο μικρός ο τροχός 

Το τιμόνι σου στις αλλαγές κατεύθυνσης ίσως είναι πιο άμεσο όμως και πιο νευρικό στις λακούβες.

Από την άλλη θα κερδίσεις σε κράτημα γιατί τα πλαϊνά του λάστιχου θα είναι πιο δεμένα 

επισης θα δεις και πιο εύκολα να αρπάζει στα ξεκινήματα ειδικά σε ανηφόρα.

Βεβαια  και εγω αν ήμουν στην θέση σου θα το σκεφτομουνα γιατι η διάσταση 205/55/16 είναι πιο εμπορική και στην επόμενη αλλαγή αν δεν είσαι ικανοποιημένος ξαναβαζεις την διάσταση του.

Παντως το σημαντικό που είναι η ασφαλεια θεωρώ ότι δεν θα έχεις κάποιο προβλημα

Επεξ/σία από tu-luba
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jmmys είπε

Δεν μπορεί,η διαφορά είναι πάνω από 3%.Αν ήταν λιγότερο τότε ναι.

Δε θα παίρνει μπροστά το αυτοκίνητο;

Θα κοπεί στο ΚΤΕΟ;

Δε θα αποζημιωθεί από την ασφάλεια σε περίπτωση ατυχήματος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα 2 πρώτα στην Ελλάδα όχι.Το 2ο σε άλλες χωρες όπου υπάρχει ΚΤΕΟ,ναι θα σε έκοβε.

Για το τρίτο δεν θα ημουν και τόσο σίγουρος.Μπορεις να ρωτήσεις την ασφαλιστική σου αν θα σε αποζημιώσει  ενώ εχεις διαστάσεις ελαστικών που δεν επιτρέπονται στο συγκεκριμένο αμάξι.

Το όριο του 3% δεν βγήκε τυχαία.Δεν ξέρω τι επιπτώσεις θα έχει και κατά ποσο επηρεάζει την ασφάλεια και το πάτημα του οχήματος..Υπηρχαν πολλές συζήτησεις εδώ μέσα,αλλα και σε πολλά ξένα sites όπου ειπώθηκε πολλές φορές ότι μέχρι 3% είναι οκ,όχι παραπάνω.

Εγω απλά παράθεσα τι επιτρέπει η μαμα,και ποια η διαφορά στις 2 διαστάσεις.Οτι θέλει κάνει.Ελλαδα είναι.Αυτό πάντως με την ασφαλιστική θα το τσέκαρα στη θέση του TS.Να είναι 100% σίγουρος.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει ο περιορισμός του 3% .

Μπορεί να πάει σε 215/55/16 για να παραμείνει εντός ορίου αρκεί να το υποστηρίζει η ζάντα.

Αλλά δεν ξέρω τί γίνεται με τις τιμές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο ακριβως. Αν μπορει να παει σε πιο φαρδυ μηπως και βγουν φθηνοτερα. Εγω στο Megane μου πηγα απο 205/50-17 σε 225/45-17 που βγαινουν ιδια στο προφιλ και φυσικα φθηνοτερα. Βεβαια τα υποστηριζει και απο το εργοστασιο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια η διαφορά από 215/50/17 είναι κάτω από 3%.

Το δικό μου έχει 205/55 και 215/55. Μου χάρισαν καινούρια 215/60 τα έβαλα και μια χαρά. Διάφορα 5,2% το πρώτο από το τελευταίο. Καμιά διαφορά δεν κατάλαβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, filarhos είπε

Βέβαια η διαφορά από 215/50/17 είναι κάτω από 3%.

Το δικό μου έχει 205/55 και 215/55. Μου χάρισαν καινούρια 215/60 τα έβαλα και μια χαρά. Διάφορα 5,2% το πρώτο από το τελευταίο. Καμιά διαφορά δεν κατάλαβα.

για να βάλει 215/50-17 πρέπει να αλλάξει και ζάντες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, jmmys said:

Τα 2 πρώτα στην Ελλάδα όχι.Το 2ο σε άλλες χωρες όπου υπάρχει ΚΤΕΟ,ναι θα σε έκοβε.

Για το τρίτο δεν θα ημουν και τόσο σίγουρος.Μπορεις να ρωτήσεις την ασφαλιστική σου αν θα σε αποζημιώσει  ενώ εχεις διαστάσεις ελαστικών που δεν επιτρέπονται στο συγκεκριμένο αμάξι.

Το όριο του 3% δεν βγήκε τυχαία.Δεν ξέρω τι επιπτώσεις θα έχει και κατά ποσο επηρεάζει την ασφάλεια και το πάτημα του οχήματος..Υπηρχαν πολλές συζήτησεις εδώ μέσα,αλλα και σε πολλά ξένα sites όπου ειπώθηκε πολλές φορές ότι μέχρι 3% είναι οκ,όχι παραπάνω.

Εγω απλά παράθεσα τι επιτρέπει η μαμα,και ποια η διαφορά στις 2 διαστάσεις.Οτι θέλει κάνει.Ελλαδα είναι.Αυτό πάντως με την ασφαλιστική θα το τσέκαρα στη θέση του TS.Να είναι 100% σίγουρος.

αν δεν ειναι στην λιστα με τα εγκεκριμένες μετατροπες ανετα σε γειωνει η ασφαλεια αν γινει κατι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, Ukforthemoment said:

για να βάλει 215/50-17 πρέπει να αλλάξει και ζάντες.

Το λέω σαν παράδειγμα συνολικής διαμέτρου, που πραγματικά αυτή μας ενδιαφέρει. Και βλέπουμε ότι από το εργοστάσιο έχουμε διαφορά 0,8% που είναι αμελητέα.

 

Υ.Γ. Δεν προτείνω απλώς λέω πως το βλέπω εγώ και τι έχω κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ ρώτησες τον Στέφου στο trcoff; Τώρα πριν λίγο έβλεπα το Q&A του. Το θέμα είναι στη συνολική διάμετρο η οποία αλλάζει πάνω από τα επιτρεπτά όρια και όχι στο -ποσοστιαίο- "προφίλ". Και με χαμηλότερο προφίλ (γιατί αν δεν πάρεις το μεγαλύτερο φάρδος μειώνεται και σε απόλυτο αριθμό το ύψος των πλαϊνών) θα χάσεις σε άνεση βέβαια. Σε κάποια πιο καινούργια αυτοκίνητα από το δικό σου δηλώνονται οι ακριβείς διαστάσεις των ελαστικών (υποθέτω όμως μόνο στα συγκεκριμένα πλαίσια που επιτρέπει ο κατασκευαστής) στον εγκέφαλό τους το οποίο γίνεται και για να προσαρμόζεται η ένδειξη της ταχύτητας στο ταχύμετρο αλλά και για να δουλεύουν όπως πρέπει ABS-ESP και τα ADAS συστήματα (γιατί αν και λίγο αλλάζει και το συνολικό ύψος του αυτοκινήτου). Σε τέτοια περίπτωση θα σου έλεγα κατηγορηματικά όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...