Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

"σε έκοψα τι είσαι" και καπάκια skynews και onalert

Ανεξαρτήτως, η πρώτη είδηση είναι αληθής αν και αφορά στρατό και όχι εταιρεία, πράγματα εντελώς αντίθετα επιχειρησιακά.

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Stoliver είπε

Μπορεί όχι σε όλες τις εταιρείες, αλλά σε κάποιες, κάνουν, ας πούμε κατάχρηση.

Ναι σε κάποιες εταιρείες μπορεί να είναι σωστοί αλλά σε άλλες απλά, όπως είπα, έτσι το πλασάρουν. Μπορεί κάτι να έγινε για καλό σκοπό, αλλά στο τέλος να κάνουν κακή, ας πούμε, χρήση. 

Μια πηγή

https://news.sky.com/story/fury-at-lack-of-sanction-for-raf-over-botched-diversity-drive-as-soldiers-face-10-000-fine-for-getting-drunk-12934256

 

Τώρα για την Boeing, έχουν σκοτωθεί και Έλληνες από νέο ελικόπτερο την περασμένη δεκαετία. "Υπάρχει σοβαρή ένδειξη κατασκευαστικής ατέλειας», τόνισε."

Βέβαια δεν ξέρω επίσημα τι έφταιγε, αλλά όπως και να έχει, ύποπτο και αυτό. 

Πηγή: https://www.onalert.gr/enoples-dynameis/yetha/ptwsi-apache-megara-poia-itan-ta-aitia-tis-tragwdias-to-2010/141946/

 

ΥΓ. Σε έκοψα τι είσαι, δεν θέλω να πείσω εσένα, τους άλλους που διαβάζουν θέλω να ξέρουν λίγο τι παίζει.

Ο κανόνας είναι να πάρεις τον καλύτερο στην καλυτερη τιμή. Η αγορά εργασίας το ορίζει αυτό και οι τιμές ειναι πανω κάτω ορισμένες είτε μιλάμε για νέο χωρίς εμπειρία, είτε για εμπειρο επαγγελματία.

Και δεν έχει σημασία αν είναι μινι μαρκετ, σουβλατζίδικο η πολυεθνική...... Αν δεν γίνει έτσι το μαγαζί δεν προχωράει.

Πέρα απο αυτό η κάθε εταιρεια-εργοδότης-ακόμα και το δημόσιο μπορεί να έχει τις προτιμήσεις του στο προφίλ του προσωπικού του. Αυτό πάντα εξυπηρετει το συμφέρον του μαγαζιού πάνω από όλα ανάλογα με το προιον/υπηρεσιά που προωθεί. Και στις προτιμίσεις συμπεριλαμβάνονται και τα βύσματα......

Εσύ με τι κριτήρια θα διάλεγες προσωπικό αν είχες εταιρεία? Ποιο είναι το δικό σου diversity? Και πως θα το έπαιρνες αν σε έκριναν για τον τρόπο που επιλεγεις τα άτομα που επέλεξες για πάει μπροστα η εταιρεία σου?

 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Lucifer είπε

"σε έκοψα τι είσαι"

Ναι, όταν λες κάποια γεγονότα και θέλει να πιστεύει ότι ισχύει μόνο αυτό που λέει, ενώ την ίδια στιγμή εγώ αναγνωρίζω και τα δύο, καταλαβαίνεις την διαφορά. 

 

5 λεπτά πριν, Todoras είπε

Εσύ με τι κριτήρια θα διάλεγες προσωπικό αν είχες εταιρεία? Ποιο είναι το δικό σου diversity? Και πως θα το έπαιρνες αν σε έκριναν για τον τρόπο που επιλεγεις τα άτομα που επέλεξες για πάει μπροστα η εταιρεία σου?

Δεν θα είχα τέτοια κριτήρια. Θα πήγαινα αρμονικά, φυσιολογικά, πως να το πω. Όποιος είναι, ας είναι. Μηδενική ανοχή στον ρατσισμό, ακόμα και υπό τον μανδύα του διαφορετικού. 

 

Ξέρω και άλλες ιστορίες, ας πούμε σε προσωπικό επίπεδο.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, MikeKata είπε

Ναι, επειδή είμαι, για αυτό μιλάω. Όχι, δεν είναι "έτσι στο πλασάρουν". Αυτό το σλογκανακι έχει βγει από αργοσχολους 50+ που δεν έκατσαν ποτέ να εξελιχθούν στη δουλειά τους,

Και από 25+ που πρέπει να δικαιολογήσουν στον εαυτό τους τον λόγο για τον οποίο δεν επιλέχθηκαν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Ξέρω και άλλες ιστορίες, ας πούμε σε προσωπικό επίπεδο.

Κοίτα να δεις τώρα, μέχρι στιγμής ξέρεις ιστορίες μόνο μιας πλευράς, που είναι ελάχιστες σε σύγκριση με την νόρμα, και που το σημαντικότερο δεν έχουν και καμία σχέση με το τι συζητάμε…

Θα ήταν προτιμότερο να σταματήσουμε το off topic…

Επεξ/σία από AtiX
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, AtiX είπε

Κοίτα να δεις τώρα, μέχρι στιγμής ξέρεις ιστορίες μόνο μιας πλευράς, που είναι ελάχιστες σε σύγκριση με την νόρμα, και που το σημαντικότερο δεν έχουν και καμία σχέση με το τι συζητάμε…

Θα ήταν προτιμότερο να σταματήσουμε το off topic…

Και από την άλλη πλευρά ξέρω, αλλά επειδή υπάρχει η μια πλευρά, είναι εντάξει να υπάρχει και η άλλη, αλλά όχι καμία από τις δύο.. λογική. 

Όντως καλύτερα να μην βγούμε εκτός θέματος. 

Η Boeing είναι μια εταιρεία που πλέον θέλεις να αποφύγεις. Ήδη στην Ελλάδα είχαμε ένα τραγικό συμβάν το 2010. 

"Λίγους μήνες μετά το δυστύχημα του ΕΣ-1030 σημειώθηκε άλλο συμβάν με ελικόπτερο της ίδιας παρτίδας. Ηταν αρχές Μαΐου 2011, το Απάτσι βρισκόταν σε νυχτερινή εκπαιδευτική πτήση στα Μέγαρα όταν οι δύο χειριστές του αντιλήφθηκαν ότι είχε ξεσπάσει φωτιά. Επιχείρησαν αναγκαστική προσγείωση και πρόλαβαν να εγκαταλείψουν την άτρακτο σώοι."

https://www.kathimerini.gr/society/998007/anavionei-sto-dikastirio-i-ptosi-toy-apatsi/

Ενώ από τα προηγούμενα, 20 Απάτσι που είχαν παραλάβει τη δεκαετία του 90, ένα έχει πέσει και αυτό από λάθος. Τα καινούργια έπεφταν ενώ τα παλιά φαίνεται να είναι πιο αξιόπιστα.

Επεξ/σία από Stoliver
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Και από την άλλη πλευρά ξέρω, αλλά επειδή υπάρχει η μια πλευρά, είναι εντάξει να υπάρχει και η άλλη, αλλά όχι καμία από τις δύο.. λογική. 

Όντως καλύτερα να μην βγούμε εκτός θέματος. 

Η Boeing είναι μια εταιρεία που πλέον θέλεις να αποφύγεις. Ήδη στην Ελλάδα είχαμε ένα τραγικό συμβάν το 2010. 

"Λίγους μήνες μετά το δυστύχημα του ΕΣ-1030 σημειώθηκε άλλο συμβάν με ελικόπτερο της ίδιας παρτίδας. Ηταν αρχές Μαΐου 2011, το Απάτσι βρισκόταν σε νυχτερινή εκπαιδευτική πτήση στα Μέγαρα όταν οι δύο χειριστές του αντιλήφθηκαν ότι είχε ξεσπάσει φωτιά. Επιχείρησαν αναγκαστική προσγείωση και πρόλαβαν να εγκαταλείψουν την άτρακτο σώοι."

https://www.kathimerini.gr/society/998007/anavionei-sto-dikastirio-i-ptosi-toy-apatsi/

Ενώ από τα προηγούμενα, 20 Απάτσι που είχαν παραλάβει τη δεκαετία του 90, ένα έχει πέσει και αυτό από λάθος. Τα καινούργια έπεφταν ενώ τα παλιά φαίνεται να είναι πιο αξιόπιστα.

Ας συγκρίνουμε μήλα με μήλα και όχι με ντομάτες.

Το απάτσι είναι στρατιωτικό ελικόπτερο που ακολουθεί εντελώς διαφορετική νομοθεσία και ελέγχους και προφανος χρήση. Επίσης είναι σχέδιο της Hughes, που εξαγοράστηκε από την Douglas και μετα από την Boeing. Δεν το κάνει όμως και Boeing.

Ειναι εντελώς διαφορετικά τα προτυπα οι απαιτήσεις και οι διαδικασίες συντήρησης στον στρατό και την πολιτική αεροπορία. Επίσης και ο τρόπος που οι χειριστές τα χειρίζονται....

Πρέπει να λάβεις επίσης υποψην πως στην συγκεκριμένη κατηγορία του 737 max. και A320F neo, η airbus  και boeing ειναι 50-50 στην αγορα. 

Σίγουρα η boeing έχει κάνει μοιραία λαθη με το max αλλά μη ξεχνάς ότι όλος ο στόλος καθηλώθηκε για μήνες. Και αυτό λέει πολλά.

Αντίστοιχα και τα neo καθηλώνονται στο έδαφος λόγο προβλημάτων με τους κινητήρες τους. Απλά στην περίπτωση αυτή δεν υπήρξε ατύχημα με ανθρώπινες ζωές. Και αυτό έχει δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα στις εταιρείες με 320neo που επηρεάζονται.... 

Με την παραπάνω λογική μην μπαίνεις ούτε σε airbus... μπορεί να σου πουν να κατέβεις να σμπρώξεις.....

https://simpleflying.com/lufthansa-a320neo-engine-failure/

https://simpleflying.com/global-impact-pratt-whitney-engine-issues/

https://airlineweekly.skift.com/2023/09/airbus-a320neo-pratt-engine-issues-to-ground-650-planes-next-year/

 

Επεξ/σία από Todoras
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Todoras είπε

 

 

Η Boeing είναι η εταιρεία που τα φτιάχνει όμως. Ας ήταν από αλλού η αρχική σχεδίαση. 

 

Τα neo όμως έχουν κινητήρες από άλλη εταιρεία, αμερικανικούς, οπότε δεν φταίνε αυτοί, σωστά; 

Ενώ οι εκδόσεις με τον ευρωπαϊκό δεν έχουν αυτό το πρόβλημα. 

Επεξ/σία από Stoliver
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Stoliver είπε

Η Boeing είναι η εταιρεία που τα φτιάχνει όμως. Ας ήταν από αλλού η αρχική σχεδίαση. 

 

Τα neo όμως έχουν κινητήρες από άλλη εταιρεία, αμερικανικούς, οπότε δεν φταίνε αυτοί, σωστά;

Ναι αλλά δεν τα φτιάχνουν όπως θέλουν. Ακολουθούν τα σχέδια της Hughes και ότι βελτιωσεις έχουν γίνει στα μετεπειτα χρονια. Έχουν αγοράσει τα διακαιώματα και τον τύπο. Άρα αν υπάρχει σχεδιαστικό λάθος έτυχε σε αυτούς να το λύσουν... Αλλά ναι είναι υπόλογοι.

Pratt, General Electric, RR. CFM μερικοί κατασκευαστες κινητήρων αεροσκαφών. Κάποιοι κινητήρες φοριούνται και σε boeing και σε airbus, πχ cfm56. Δεν ειναι πλεόν αμερικάνικοι οι βρετανικοι. Είναι πολυεθνικές.

Το αεροπλανο γενικά ειτε boeing είτε airbus δεν μπορείς ακριβώς να το βαφτίσεις αμερικάνικο η ευρωπαικό. Ειναι τα πάντα. Και έχουν κοινούς κατασκευαστές σε πολλες μονάδες avionic και συστήματα.

Υπόλογη είναι η εταιρεία που κατέχει τον τύπο λοιπόν όπως αναφέρω και παραπάνω. Άρα στην περίπτωση του neo με gtf engine η airbus.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Todoras είπε

Υπόλογη είναι η εταιρεία που κατέχει τον τύπο λοιπόν όπως αναφέρω και παραπάνω. Άρα στην περίπτωση του neo με gtf engine η airbus.

Άρα η αμερικανική P&W έκανε την ζημιά και εδώ. Κοίτα να δεις, 2 στα 2. 

Μέχρι και η αεροπορία Αιγαίου θέλει αποζημίωση από την αμερικανική εταιρεία σύμφωνα με το άρθρο.

https://www.protothema.gr/world/article/1446984/to-provlima-me-tous-kinitires-tis-pratt-whitney-pou-kathilonei-ekatodades-airbus-a320neo/

https://www.flightglobal.com/airlines/aegean-adapts-operations-as-it-seeks-compensation-for-a320neo-engine-issues/155990.article

"Αρχικά, η P&W αρνείτο να αναγνωρίσει το πρόβλημα, χαρακτηρίζοντάς το απλό ζήτημα συντήρησης- και το ίδιο έκαναν αρκετές αεροπορικές, οι οποίες δεν ήθελαν να προκληθεί πανικός στο επιβατικό κοινό, αλλά και στους μετόχους. Όμως, καθώς ολοένα και περισσότερες αεροπορικές εταιρείες αναγκάζονταν να ακινητοποιήσουν ένα μεγάλο μέρος του στόλου τους, το πρόβλημα πήρε διαστάσεις «τσουνάμι»."

 

Σαν να ακούς την Boeing όταν είχε πέσει το πρώτο Max... 🤦‍♂️

Επεξ/σία από Stoliver
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Stoliver είπε

Άρα η αμερικανική P&W έκανε την ζημιά και εδώ. Κοίτα να δεις, 2 στα 2. 

Μέχρι και η αεροπορία Αιγαίου θέλει αποζημίωση από την αμερικανική εταιρεία σύμφωνα με το άρθρο.

https://www.protothema.gr/world/article/1446984/to-provlima-me-tous-kinitires-tis-pratt-whitney-pou-kathilonei-ekatodades-airbus-a320neo/

https://www.flightglobal.com/airlines/aegean-adapts-operations-as-it-seeks-compensation-for-a320neo-engine-issues/155990.article

Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός για το ποια εταιρεία έχει την ευθύνη.

25 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Ενώ οι εκδόσεις με τον ευρωπαϊκό δεν έχουν αυτό το πρόβλημα. 

Ποιος είναι ο ευρωπαικός???

CFM - κοινοπραξία

Pratt - πολυεθνική

ΙΑΕ - (παλιοτερη επιλογη στα α320_ κοινοπραξία.

Και όλα σχεδόν off topic με την πόρτα του max αλλά σχετικά με το aviation

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Todoras είπε

Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός για το ποια εταιρεία έχει την ευθύνη.

Ποιος είναι ο ευρωπαικός???

CFM - κοινοπραξία

Pratt - πολυεθνική

ΙΑΕ - (παλιοτερη επιλογη στα α320_ κοινοπραξία.

Και όλα σχεδόν off topic με την πόρτα του max αλλά σχετικά με το aviation

 

Η εταιρεία που φτιάχνει τους κινητήρες έχει την ευθύνη, για αυτό κινούνται δικαστικά σε αυτήν. 

Ο άλλος κινητήρας που είναι και από μία ευρωπαϊκή εταιρεία, πρώην Σνέκμα, δεν έχει τέτοιο θέμα.

Ευχαριστώ, σήμερα έμαθα να αποφεύγω τα νέα αμερικανικά αεροσκάφη ή τους νέους αμερικανικούς κινητήρες. Αυτοί για το κέρδος και για τους μετόχους θα σου πουν ότι όλα είναι μια χαρά. 👍😄

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Η εταιρεία που φτιάχνει τους κινητήρες έχει την ευθύνη, για αυτό κινούνται δικαστικά σε αυτήν. 

Ο άλλος κινητήρας που είναι και από μία ευρωπαϊκή εταιρεία, πρώην Σνέκμα, δεν έχει τέτοιο θέμα.

Ευχαριστώ, σήμερα έμαθα να αποφεύγω τα νέα αμερικανικά αεροσκάφη ή τους νέους αμερικανικούς κινητήρες. Αυτοί για το κέρδος και για τους μετόχους θα σου πουν ότι όλα είναι μια χαρά. 👍😄

Snecma... ο cfm που φοράνε airbus και boeing ειναι κοινοπραξία Γαλοαμερικάνικη με την GE....όμως.... όχι ευρωπαικός......

Απόφυγε λοιπόν τα αμερικάνικα αεροπλάνα και τα ευρωπαικά με τους "αμερικάνικους" κινητήρες.

Δεν σου μένουν πολλές επιλογες όμως... αν βγάλεις εκτός και τα τρενα..... αστο καλυτερα σπιτι..... ειναι και η βενζίνη ακριβη..... ποδήλατο μονο.....B)

Εμπιστέψου τις "Ευρωπαικές" και "Ασιατικές" πολυεθνικές μόνο. Αυτές δεν έχουν αυτοσκοπό το κέρδος με τον κάθε δυνατό τρόπο και θα σου το πουν αν κάτι δεν παει καλά.....:ph34r:

Επεξ/σία από Todoras

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...