Προς το περιεχόμενο

Boeing 737-900ER: Δεύτερο μοντέλο προς επιθεώρηση μετά την αποκόλληση θύρας σε 737 Max 9


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 ώρες πριν, MrRush είπε

Η Ryanair που έχει τεράστιο στόλο από Boeing και πετάει παντού και συνεχώς έχει μεγάλο κίνδυνο να πρέπει να κάνει αντίστοιχους ελέγχους

δεν εχει 739 στον στολο της η Ryanair

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Η κατάντια μιας εταιρίας όταν οι managers και οι λογιστές παίρνουν αποφάσεις που οι engineers θα έπρεπε να είχαν τον πρώτο και τελευταίο λόγο. Η Boeing έχει γίνει a little shithole joke  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, JailbrokenDiesel said:

δεν εχει 739 στον στολο της η Ryanair

Ναι αλλά κάποια πράγματα μπορεί να χρησιμοποιούνται και στα προηγούμενα μοντέλα οπότε πιθανόν να τύχαινε αυτό το πρόβλημα να το είχαν και της Ryanair τα αεροπλάνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 hours ago, michael92 said:

Απόδειξη; Όχι. Αλλά το ότι η Boeing δίνει δυσανάλογη προτεραιότητα στο diversity είναι γεγονός: https://www.boeing.com/resources/boeingdotcom/principles/diversity-and-inclusion/assets/pdf/Boeing_GEDI_Report_FINAL.pdf

Το πρόβλημα δεν είναι το diversity, αλλά το ΕΙΔΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ που προσλαμβάνει. Η Boeing απέλυσε 900 inspectors. Τι σημαίνει αυτό; Μεγαλύτερος φόρτος εργασίας στους υπάρχοντες --> περισσότερα ελαττώματα περνάνε στην παραγωγή. Άλλα σφάλματα στην παραγωγή για το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι η διαδικασία με την οποία γίνεται fit η πόρτα από το sub-contractor και μετά πρέπει να ξαναγίνει σωστά fit από την Boeing γιατί υπάρχει ενδιάμεσο στάδιο. Όλα αυτά τι ακριβώς σχέση έχουν με το diversity hiring;

Πόσο δύσκολο είναι να γίνει κατανοητό; Τι σχέση έχει το diversity; Θες να μας πεις ότι αν π.χ πάρει quality assurance inspector που είναι straight, λευκός, Αμερικανός άντρας, θα κάνει απαραίτητα καλύτερη δουλειά από μαύρο/gay/μετανάστη ή γυναίκα;, εξ' ού και τα προβλήματα στα αεροσκάφη;

Αλλά κάπου έπρεπε να χωρέσετε την "κοσμοθεωρία σας" (το λέω ευγενικά όπως το ανέφερε ο @AtiX, για να μην πω τίποτα χειρότερο) μερικοί.

Επεξ/σία από MikeKata
  • Like 1
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, MrRush είπε

Ναι αλλά κάποια πράγματα μπορεί να χρησιμοποιούνται και στα προηγούμενα μοντέλα οπότε πιθανόν να τύχαινε αυτό το πρόβλημα να το είχαν και της Ryanair τα αεροπλάνα.

Δεν είναι ίδια διαμόρφωση,δεν έχει τέτοιες πόρτες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/1/2024 στις 1:54 ΜΜ, MetroStar είπε

Παίρνει την κάτω βόλτα η Boeing στα επιβατικά αεροσκάφη, καλά νέα για την Airbus.

Μπα..... πρεπει να υπαρχει υγιείς ανταγωνισμός.... (λέμε τώρα).... Το ενδεχόμενο δηλαδή να μείνει μονοπώλειο η airbus, να καβαλήσει το καλάμι, να μειώσει και αυτή το κόστος λειτουργείας όσο μπορεί, πέρασε από το μυαλό σου?

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν είναι ίδια διαμόρφωση,δεν έχει τέτοιες πόρτες.

 

https://www.airlineratings.com/news/watch-differences-in-boeing-737-max-exit-doors-explained/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Todoras είπε

Ryanair, BUZZ and Malta Air operate the 737 MAX 8-200, which is the same size as the MAX 8 but with higher seating to 200 passengers and thus requires these additional exit doors but appears that they are exempt from the inspections.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ryanair, BUZZ and Malta Air operate the 737 MAX 8-200, which is the same size as the MAX 8 but with higher seating to 200 passengers and thus requires these additional exit doors but appears that they are exempt from the inspections.

Ακριβώς.... Τις έχουν λοιπόν τις πόρτες (λόγο του μεγάλου αριθμού καθισμάτων) αλλά....... εξαιρούνται των επιθεωρήσεων σε αυτές......... 

 

Λογικά σε λίγο καιρό προληπτικά και μόνο εφόσον έχουν τον ίδιο τύπο πόρτας θα κάνουν επιθωρήσεις....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Todoras είπε

Ακριβώς.... Τις έχουν λοιπόν τις πόρτες (λόγο του μεγάλου αριθμού καθισμάτων) αλλά....... εξαιρούνται των επιθεωρήσεων σε αυτές......... 

 

Λογικά σε λίγο καιρό προληπτικά και μόνο εφόσον έχουν τον ίδιο τύπο πόρτας θα κάνουν επιθωρήσεις....

Τις έχουν σαν λειτουργικές πόρτες,όχι σαν plug doors .To πρόβλημα (απο ότι λένε ) ήταν στα σημεία στερέωσης της πόρτας,οι λειτουργικές πόρτες έχουν άλλο μηχανισμό.

Bρήκα το παρακάτω

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά υπάρχει ολόκληρο πλαίσιο για το τι πόρτες και ποσες πόρτες θα έχει ένα αεροπλάνο.

Και αντίστοιχα και τα ανάλογα παρύθυρα για να μειωθεί το κόστος, να αυξήθει το κέρδος μέσα πάντα στα πλαίσια του νόμιμου κα του ασφαλούς.....

πχ Α321classic, next gen, ceo vs A321neo......

Η αφαίρεση της μιας μεγαλης πόρτας στο Α321neo δίνει τη δυνατότητα προσθήκης μίας η δυο σειρών καθισμάτων. 6 η 12 επιπλέον επιβατες δηλαδη....

image.jpeg

5399adb79f404b1983836ad5767f2254-a320neo-slide-3a.jpg

7 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τις έχουν σαν λειτουργικές πόρτες,όχι σαν plug doors .To πρόβλημα (απο ότι λένε ) ήταν στα σημεία στερέωσης της πόρτας,οι λειτουργικές πόρτες έχουν άλλο μηχανισμό.

Bρήκα το παρακάτω

 

Αυτές είναι Overwing πορτες -- άλλες πόρτες.. όχι σαν αυτή που έσκασε.

Αλλά ισχύει αυτό που λες. Ότι είναι λειτουργικές. Λόγω του μεγάλου αριθμού καθισμάτων. Πρέπει σε περίπτωση κινδύνου να μπορούν να ανοίξουν. δλδ να είναι λειτουργικές. 

Επεξ/σία από Todoras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, MikeKata είπε

Το πρόβλημα δεν είναι το diversity, αλλά το ΕΙΔΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ που προσλαμβάνει. Η Boeing απέλυσε 900 inspectors. Τι σημαίνει αυτό; Μεγαλύτερος φόρτος εργασίας στους υπάρχοντες --> περισσότερα ελαττώματα περνάνε στην παραγωγή. Άλλα σφάλματα στην παραγωγή για το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι η διαδικασία με την οποία γίνεται fit η πόρτα από το sub-contractor και μετά πρέπει να ξαναγίνει σωστά fit από την Boeing γιατί υπάρχει ενδιάμεσο στάδιο. Όλα αυτά τι ακριβώς σχέση έχουν με το diversity hiring;

Πόσο δύσκολο είναι να γίνει κατανοητό; Τι σχέση έχει το diversity; Θες να μας πεις ότι αν π.χ πάρει quality assurance inspector που είναι straight, λευκός, Αμερικανός άντρας, θα κάνει απαραίτητα καλύτερη δουλειά από μαύρο/gay/μετανάστη ή γυναίκα;, εξ' ού και τα προβλήματα στα αεροσκάφη;

Αλλά κάπου έπρεπε να χωρέσετε την "κοσμοθεωρία σας" (το λέω ευγενικά όπως το ανέφερε ο @AtiX, για να μην πω τίποτα χειρότερο) μερικοί.

Ναι αλλά το θέμα είναι να πάρεις τον καλύτερο ανεξάρτητα από το τι είναι. Δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει σαν θέμα αυτό. 

Είναι ρατσιστικό να κάνουν προσλήψεις βάση χαρακτηριστικών πέρα των δεξιοτεχνιών των υποψηφίων. 

Τώρα όσον αφορά αυτήν την εταιρεία, κάποιοι λένε ότι το κακό ξεκίνησε όταν έγινε συγχώνευση με μια άλλη εταιρεία, την McDonnell Douglas. Κάνουν κακή διαχείριση και προτιμάνε το κέρδος παρά τις ενστάσεις και ανησυχίες των μηχανικών. 

Επεξ/σία από Stoliver
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 minutes ago, Stoliver said:

Ναι αλλά το θέμα είναι να πάρεις τον καλύτερο ανεξάρτητα από το τι είναι. Δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει σαν θέμα αυτό. 

Συμφωνούμε. Δεν αναφέρθηκε αυτό προηγουμένως.

37 minutes ago, Stoliver said:

Είναι ρατσιστικό να κάνουν προσλήψεις βάση χαρακτηριστικών πέρα των δεξιοτεχνιών των υποψηφίων. 

Πάλι συμφωνούμε. Με τη διαφορά ότι δεν κάνουν προσλήψεις βάσει χαρακτηριστικών. Το diversity hiring δεν αποκλείει τον ικανό από το να τον προσλάβουν. Αντιθέτως. Βοηθά να συμπεριληφθούν άνθρωποι που, παλαιότερα δε θα προσλαμβάνονταν, ακόμα κι αν ήταν ικανότεροι από άλλους υποψηφίους, και ειδικά σε επαγγέλματα όπου υπάρχουν κάποια στερεότυπα. Π.χ, το στερεότυπο ότι οι άντρες είναι καλύτεροι μηχανικοί (μιας και μιλάμε για αεροσκάφη).

Κυριολεκτικά, το diversity hiring, στο συγκεκριμένο πρόβλημα, δεν κολλάει πουθενά. Βασικά, το "hiring" γενικά, δεν κολλάει πουθενά σε αυτό το άρθρο, μιας και ο,τι συνέβη είναι αποτέλεσμα, κυρίως, αυτοματοποίησης για μείωση κόστους και απολύσεων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Συμφωνούμε. Δεν αναφέρθηκε αυτό προηγουμένως.

Πάλι συμφωνούμε. Με τη διαφορά ότι δεν κάνουν προσλήψεις βάσει χαρακτηριστικών. Το diversity hiring δεν αποκλείει τον ικανό από το να τον προσλάβουν. Αντιθέτως. Βοηθά να συμπεριληφθούν άνθρωποι που, παλαιότερα δε θα προσλαμβάνονταν, ακόμα κι αν ήταν ικανότεροι από άλλους υποψηφίους, και ειδικά σε επαγγέλματα όπου υπάρχουν κάποια στερεότυπα. Π.χ, το στερεότυπο ότι οι άντρες είναι καλύτεροι μηχανικοί (μιας και μιλάμε για αεροσκάφη).

Κυριολεκτικά, το diversity hiring, στο συγκεκριμένο πρόβλημα, δεν κολλάει πουθενά. Βασικά, το "hiring" γενικά, δεν κολλάει πουθενά σε αυτό το άρθρο, μιας και ο,τι συνέβη είναι αποτέλεσμα, κυρίως, αυτοματοποίησης για μείωση κόστους και απολύσεων.

Έτσι στο πλασάρουν. Άμα είσαι εξωτερικό και σε μεγάλη εταιρεία, ξέρεις τι γίνεται.

Πρακτικά, είναι ρατσισμός, απλά τώρα άλλαξαν το "θύμα". 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα στην βασιλική βρετανική αεροπορία, έκοψαν υποψηφίους πιλότους αεροσκαφών επειδή δεν ήταν από συγκεκριμένες κατηγορίες. 

Όπως είπα, δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν σαν θέμα αυτό. Όποιος είναι καλός ας πάει, άμα διαλέγω όμως ποιον θα πάρω λόγο άλλων χαρακτηριστικών, είμαι ρατσιστής, όπως και να το θέλεις να το χαρακτηρίσεις αλλιώς. Κόβεις κάποιους που αξίζει να είναι εκεί επειδή δεν είναι η επιθυμητή κοινότητα και προσλαμβάνεις κάποιους που δεν είναι ισάξιοι με τους άλλους υποψηφίους. 

Σαν να γίνεται αυτό που γινόταν στην Ελλάδα (και μάλλον ακόμα γίνεται) όπου έκαναν προσλήψεις βυσμάτων και όχι των καλύτερων. Έτσι δεν πας μπροστά, είναι αδικία για τους άλλους και δεν έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα.

 

Τώρα όσον αφορά την εταιρεία, το ένα λάθος μετά το άλλο, για εμένα αυτό που κάνουν δεν βοηθάει, άμα θέλουν να είναι στην κορυφή. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, Stoliver said:

Έτσι στο πλασάρουν. Άμα είσαι εξωτερικό και σε μεγάλη εταιρεία, ξέρεις τι γίνεται.

Ναι, επειδή είμαι, για αυτό μιλάω. Όχι, δεν είναι "έτσι στο πλασάρουν". Αυτό το σλογκανακι έχει βγει από αργοσχολους 50+ που δεν έκατσαν ποτέ να εξελιχθούν στη δουλειά τους, που είχαν μαθει να μην έχουν ανταγωνισμό και να είναι "τοσο-οσο" γιατί άλλες κοινωνικές ομάδες δεν είχαν τα ίδια "προνόμια" στο επάγγελμα και όταν έρχεται κάποιος gay/γυναίκα/μετανάστης και τους παίρνει τη δουλειά επειδή έχει περισσότερα προσόντα, νομίζουν ότι τον/την προσέλαβαν για αυτό. Όχι επειδή ο ίδιος δεν έκατσε ποτέ να βελτιωθεί.

21 minutes ago, Stoliver said:

Χαρακτηριστικό παράδειγμα στην βασιλική βρετανική αεροπορία, έκοψαν υποψηφίους πιλότους αεροσκαφών επειδή δεν ήταν από συγκεκριμένες κατηγορίες. 

Έχεις πρόσβαση στα αποτελέσματα των τεστ που τους έκαναν για να αποφανθείς ότι έκοψαν άλλους που άξιζαν και κράτησαν ανθρώπους που δεν άξιζαν; Αν όχι, τότε είναι απλά παραφιλολογία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Ναι, επειδή είμαι, για αυτό μιλάω. Όχι, δεν είναι "έτσι στο πλασάρουν". Αυτό το σλογκανακι έχει βγει από αργοσχολους 50+ που δεν έκατσαν ποτέ να εξελιχθούν στη δουλειά τους, που είχαν μαθει να μην έχουν ανταγωνισμό και να είναι "τοσο-οσο" γιατί άλλες κοινωνικές ομάδες δεν είχαν τα ίδια "προνόμια" στο επάγγελμα και όταν έρχεται κάποιος gay/γυναίκα/μετανάστης και τους παίρνει τη δουλειά επειδή έχει περισσότερα προσόντα, νομίζουν ότι τον/την προσέλαβαν για αυτό. Όχι επειδή ο ίδιος δεν έκατσε ποτέ να βελτιωθεί.

Έχεις πρόσβαση στα αποτελέσματα των τεστ που τους έκαναν για να αποφανθείς ότι έκοψαν άλλους που άξιζαν και κράτησαν ανθρώπους που δεν άξιζαν; Αν όχι, τότε είναι απλά παραφιλολογία.

Μπορεί όχι σε όλες τις εταιρείες, αλλά σε κάποιες, κάνουν, ας πούμε κατάχρηση.

Ναι σε κάποιες εταιρείες μπορεί να είναι σωστοί αλλά σε άλλες απλά, όπως είπα, έτσι το πλασάρουν. Μπορεί κάτι να έγινε για καλό σκοπό, αλλά στο τέλος να κάνουν κακή, ας πούμε, χρήση. 

Μια πηγή

https://news.sky.com/story/fury-at-lack-of-sanction-for-raf-over-botched-diversity-drive-as-soldiers-face-10-000-fine-for-getting-drunk-12934256

 

Τώρα για την Boeing, έχουν σκοτωθεί και Έλληνες από νέο ελικόπτερο την περασμένη δεκαετία. "Υπάρχει σοβαρή ένδειξη κατασκευαστικής ατέλειας», τόνισε."

Βέβαια δεν ξέρω επίσημα τι έφταιγε, αλλά όπως και να έχει, ύποπτο και αυτό. 

Πηγή: https://www.onalert.gr/enoples-dynameis/yetha/ptwsi-apache-megara-poia-itan-ta-aitia-tis-tragwdias-to-2010/141946/

 

ΥΓ. Σε έκοψα τι είσαι, δεν θέλω να πείσω εσένα, τους άλλους που διαβάζουν θέλω να ξέρουν λίγο τι παίζει.

Επεξ/σία από Stoliver
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...