Hal9000 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Η FAA διέταξε πρόσθετες επιθεωρήσεις σε παλαιότερα αεροσκάφη Boeing 737-900ER ως προληπτικό μέτρο μετά το δραματικό περιστατικό αποκόλλησης πόρτας καμπίνας σε αεροσκάφος 737 Max 9 νωρίτερα αυτό το μήνα. Στις 5 Ιανουαρίου, μια μη χρησιμοποιούμενη θύρα αποκολλήθηκε κατά τη διάρκεια της πτήσης σε ένα 737 Max 9 της Alaska Airlines, αφήνοντας μια τεράστια τρύπα, εξέλιξη η οποία υποχρέωσε τον πιλότο σε αναγκαστική προσγείωση. Το συμβάν ώθησε την FAA να καθηλώσει πάνω από 170 αεροσκάφη Max 9 που χρησιμοποιούσαν το συγκεκριμένο σχεδιασμό πόρτας, προκειμένου να διερευνηθούν τα αίτια. Επικαλούμενη τον πανομοιότυπο μηχανισμό σε θύρα του 737-900ER για το "κλείδωμα" των μη χρησιμοποιούμενων θυρών, η υπηρεσία επιβάλλει τώρα επείγοντες οπτικούς ελέγχους και στο προηγούμενο μοντέλο, παρά το γεγονός ότι δεν έχει παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα σε περισσότερες από 11 εκατομμύρια ώρες πτήσης. Οι έρευνες της FAA σε 40 καθηλωμένα αεροσκάφη Max 9 βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη εν μέσω ευρύτερου ελέγχου των διαδικασιών διασφάλισης της ποιότητας κατασκευής που εφαρμόζει τόσο η Boeing, όσο και ένας εκ των συνεργαζόμενων προμηθευτών της, η Spirit AeroSystems, που συνδέεται με τη συγκεκριμένη θύρα. Παρότι στη σχετική δήλωση υπογραμμίζεται ότι «τα χρονοδιαγράμματα για την ασφάλεια των επιβατών και όχι η ταχύτητα θα καθορίσουν την επιστροφή των Max 9 στην εκτέλεση δρομολογίων», το περιστατικό δεν παύει να προκαλεί σοβαρές ανησυχίες. Καθώς εστιάζει στις ομοιότητες της διαμόρφωσης και ασφάλισης των θυρών, η FAA φαίνεται πως στόχο έχει να πραγματοποιηθούν έλεγχοι σε όλα τα αεροσκάφη κάποιας ηλικίας, ώστε να προλάβει τυχόν επανάληψη ανάλογου περιστατικού. Η εντολή για διενέργεια οπτικών ελέγχων δείχνει ότι στους κόλπους της FAA καταγράφεται κάποια ανησυχία, η οποία όμως προς το παρόν δεν έχει οδηγήσει στην έκδοση εντολής για την απόσυρση των 737-900ER από τους αιθέρες. Παρ' όλα αυτά, καθώς οι έρευνες της FAA συνεχίζονται και το περιστατικό της Alaska Airlines παραμένει νωπό στη μνήμη του κοινού, η Boeing αντιμετωπίζει τεράστια πίεση για να παράσχει ισχυρές αποδείξεις ότι έχει βελτιώσει τις διαδικασίες κατασκευής και εποπτείας της ποιότητας συναρμολόγησης των αεροσκαφών της. Γεγονός παραμένει ότι η εμπιστοσύνη της κοινής γνώμης εδράζεται σε πολλούς παράγοντες και δεν αρκούν οι εκ των υστέρων έλεγχοι. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
MetroStar Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Παίρνει την κάτω βόλτα η Boeing στα επιβατικά αεροσκάφη, καλά νέα για την Airbus. Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου από MetroStar 2
MrRush Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 4 minutes ago, MetroStar said: Παίρνει την κάτω βόλτα η Boeing στα επιβατικά αεροσκάφη, καλά νέα για την Airbus. Κακά νέα για τους επιβάτες όμως. Η Ryanair που έχει τεράστιο στόλο από Boeing και πετάει παντού και συνεχώς έχει μεγάλο κίνδυνο να πρέπει να κάνει αντίστοιχους ελέγχους με ότι σημαίνει αυτό για τους επιβάτες (αυξημένα κόστη, αυξημένες τιμές λόγω έλλειψης ανταγωνισμού, ακυρωμένες πτήσεις κλπ) 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Super Moderators Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Χειρότερα θα ήταν τα νέα για τους επιβάτες, όμως, αν υπάρχει εκτενές και επαναλαμβανόμενο πρόβλημα στο συγκεκριμένο κομμάτι των αεροσκαφών (βρέθηκε και δεύτερο αεροσκάφος με ρωγμές γύρω από τη συγκεκριμένη θύρα) και την επόμενη φορά η αποσυμπίεση δεν συμβεί κατά την άνοδο, αλλά σε cruising altitude κι έχουμε (πάλι) τραγωδίες. 9 1
MetaTech Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Κάθε επόμενη γενιά κατασκευάζεται με περισσή γενεοδωρία στην ευτέλεια. Έφτασε πλέον στο στάδιο όπου η μείωση του κόστους αυξάνει το ρίσκο να θέσει σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. 3 2
CyanBlue Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Όσο ο ανταγωνισμός πιέζει, τόσο η μύγα θα βγάζει λίγο ξύγκι ακόμα. Το θέμα είναι πως όταν ανθρώπινες ζωές χαθούν χάριν κάποιου κέρδους, δεν επιστρέφουν πίσω με οποιοδήποτε κόστος. Ψιλά γράμματα φυσικά. 5
basilis_k6 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) μετα το χάδι που τους εδωσαν για το mcas που ούτε ένας δεν βρέθηκε υπέυθυνος για 350 νεκρούς τι ακριβώς περιμένουμε να γίνει? η Boeing και η κάθε boeing είτε φτιάχνει αεροπλάνα είτε φαρμακα είτε καλαμάκια καφε μπορει να βγαζει κερδη ρισκάροντας την δικη μας ζωη χωρις να την απασχολει τιποτα. τα προστιμα βγαινουν και με το παραπανω (το ίδιο κάνουν και οι έμποροι στην ελλαδα) και αφου φυλακη δεν θα παει κανενας, ουτε καν απο την περιουσια του κάθε ceo/cfo θα παρουν λεφτα, θα συνεχιζουν να μειωνουν την ποιοτητα τους προς αύξηση κερδων. καλα κάνουν. Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου από basilis_k6 13 3
Mhlogiatros Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Nαι αλλα εχουν diversity στα maintanace crews Aλασκα ψοφοκρυο και κανενας δεν ειναι τελικα ξεμεθυστος να βιδωσει σωστα τα μπουλονια Οχι σα την ολυμπιακη μας που φρεσκοστοκαρε τα παραθυρα στα ελικοφορα πριν απο καθε πτηση Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου από Mhlogiatros 1
geont Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, MrRush είπε Κακά νέα για τους επιβάτες όμως. Η Ryanair που έχει τεράστιο στόλο από Boeing και πετάει παντού και συνεχώς έχει μεγάλο κίνδυνο να πρέπει να κάνει αντίστοιχους ελέγχους με ότι σημαίνει αυτό για τους επιβάτες (αυξημένα κόστη, αυξημένες τιμές λόγω έλλειψης ανταγωνισμού, ακυρωμένες πτήσεις κλπ) Μήπως τα αεροσκάφη που έχει δεν είναι του ίδιου τύπου με αυτά που έχουν παρουσιάσει πρόβλημα; Ερώτηση κάνω δεν το παίζω έξυπνος μιας και εγώ πελάτης Ryanair είμαι και με ενδιαφέρει... Στη σελίδα τους αναφέρουν γενικά 409 B737 NG τίποτε άλλο... https://corporate.ryanair.com/about-us/our-fleet/
tigergreg Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Παντως αν δειτε κατι τετοιο θα ειναι καλο να αναβαλλετε το ταξειδι σας.....🤣😍😂 Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου από tigergreg
Ukforthemoment Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 21 λεπτά πριν, geont είπε Μήπως τα αεροσκάφη που έχει δεν είναι του ίδιου τύπου με αυτά που έχουν παρουσιάσει πρόβλημα; Ερώτηση κάνω δεν το παίζω έξυπνος μιας και εγώ πελάτης Ryanair είμαι και με ενδιαφέρει... Στη σελίδα τους αναφέρουν γενικά 409 B737 NG τίποτε άλλο... https://corporate.ryanair.com/about-us/our-fleet/ Είναι διαφορετική διαμόρφωση.Στην ryanair είναι κανονική πόρτα και όχι μόνιμα κλειστή.Οπότε έχει άλλο μηχανισμό. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα