Προς το περιεχόμενο

50% έκπτωση σε όλες τις ηχόμπαρες με συνδυαστική αγορά τηλεόρασης - Public [ΤΕΛΟΣ]


Armoral

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Εννοείται πως ότι μπορεί να πάει στραβά, πάει.

Η 990c, άφαντη (μικρό έως αδιάφορο το κακό).

Η δωροκάρτα που έχω δεν γίνεται δεκτή ηλεκτρονικά, ενώ σε πρωινή επικοινωνία με διαβεβαίωσαν πως θα την έβλεπε κανονικά το "σύστημα" και μπλαμπλαμπλα (μεγάλο το κακό, χωρίς αυτή δεν κάνω τον κόπο).

Η διαθεσιμότητα σε μαγαζί πάει για Μάρτη, για παράδοση από κούριερ μέσα Φλεβάρη.

Αφού το ξέρω το κλμάγαζο, ξανά και ξανά τα ίδια (μου) έχει κάνει...γιατί?

Ε βάλε αντικαταβολή σε κατάστημα και περίμενέ την.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Armoral είπε

Ε βάλε αντικαταβολή σε κατάστημα και περίμενέ την.

image.png.3133fb13bd434b83a8f3759b33a1c187.png

image.png.a39fa7568ee234e9671e5c589df51fc8.png

Θα μιλήσω πάλι πρωί-πρωί μαζί τους, να τους εξηγήσω ότι δεν ξέρουν τί τους γίνεται και να δω αν μπορώ να πάω σε κατάστημα το μεσημέρι και να μετατρέψω τη physical gift σε e-gift ώστε να την περάσω στη συνέχεια.

Είναι η πολλοστή φορά που το Ρub(l)ic τα κάνει σκ,τά σε παραγγελία (μου, αλλά όχι μόνο)...δεν τους έχω την παραμικρή εμπιστοσύνη, πραγματικά.

Κάτι λέγαμε για τον Καρπενησιώτη, κατά τα άλλα.

Επεξ/σία από Πέτρος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

image.png.3133fb13bd434b83a8f3759b33a1c187.png

image.png.a39fa7568ee234e9671e5c589df51fc8.png

Θα μιλήσω πάλι πρωί-πρωί μαζί τους, να τους εξηγήσω ότι δεν ξέρουν τί τους γίνεται και να δω αν μπορώ να πάω σε κατάστημα το μεσημέρι και να μετατρέψω τη physical gift σε e-gift ώστε να την περάσω στη συνέχεια.

Είναι η πολλοστή φορά που το Ρub(l)ic τα κάνει σκ,τά σε παραγγελία (μου, αλλά όχι μόνο)...δεν τους έχω την παραμικρή εμπιστοσύνη, πραγματικά.

Η προσφορά λήγει αύριο οπότε είσαι οκ. Πήγαινε από εκεί  όπως σχεδιάζεις και πιστεύω θα εξυπηρετήσουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Armoral είπε

Η προσφορά λήγει αύριο οπότε είσαι οκ. Πήγαινε από εκεί  όπως σχεδιάζεις και πιστεύω θα εξυπηρετήσουν.

Εσύ φταις που άνοιξες το νήμα...εσύ θα τα ακούς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Εσύ φταις που άνοιξες το νήμα...εσύ θα τα ακούς!

Spoiler

Εγώ σου είπα και για Nvidia όμως εκεί περιέργως δεν ακολουθείς ότι λέω. Άρα μάλλον εσύ είσαι το θέμα.

 

1 λεπτό πριν, netgeo είπε

Σκέφτομαι να πάω από κει μια βόλτα, δεν το έχω ξανακάνει...

Mίλησα με εκπρόσωπο σήμερα και μου επιβεβαίωσαν ότι μπορείς να επιστρέψεις την τηλεόραση. Έτσι όπως ακούστηκε μπορώ να το κάνω όπου θέλω.

Κουφό όμως. Αγόρασε υποχρεωτικά τηλεόραση για να πάρεις την ηχόμπαρα, αλλά αν δε τη θέλεις φέρτην πίσω και η ηχόμπαρα παραμένει στη μισή τιμή.

Γιατί δεν το έκαναν κατευθείαν μισή τιμή να τελειώνουμε. Θα μου πεις γιατί κάποιοι θα την κρατήσουν. Οκ.

Επεξ/σία από Armoral
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Armoral είπε

Εγώ σου είπα και για Nvidia όμως εκεί περιέργως δεν ακολουθείς ότι λέω. Άρα μάλλον εσύ είσαι το θέμα.

Υπάρχει (r)DNA block εκεί...χτυπάει σε κυτταρικό επίπεδο.

Είδες...ενδιαφέρθηκα για την 4070ΤιΣ.κατά τα έκαναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Θα μιλήσω πάλι πρωί-πρωί μαζί τους, να τους εξηγήσω ότι δεν ξέρουν τί τους γίνεται και να δω αν μπορώ να πάω σε κατάστημα το μεσημέρι και να μετατρέψω τη physical gift σε e-gift ώστε να την περάσω στη συνέχεια.

Update:

Η μετατροπή που θέλω δεν γίνεται σε κατάστημα, πρέπει να γίνει "εσωτερικά/συστημικά" και θέλει μια εργάσιμη (την τελευταία φορά που μου το είπαν αυτό πέρασε μια εβδομάδα...).

Τους ενημέρωσα για την προσφορά κλπ, είπαν ότι το βάζουν με υψηλή προτεραιότητα μπλαμπλαμπλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον σβήστηκε το θέμα με τα 50€ έκπτωση στις παραγγελίες....

Να πω ότι χθες ακυρώθηκε η παραγγελία κ σήμερα την εστειλαν με κούριερ...

Ένα Razer Deathadder V2 X Hyperspeed Gaming Ασύρματο Ποντίκι

Στα 7.89€....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 minutes ago, isaias1983 said:

Μάλλον σβήστηκε το θέμα με τα 50€ έκπτωση στις παραγγελίες....

Να πω ότι χθες ακυρώθηκε η παραγγελία κ σήμερα την εστειλαν με κούριερ...

Ένα Razer Deathadder V2 X Hyperspeed Gaming Ασύρματο Ποντίκι

Στα 7.89€....

Να το πας πίσω ντροπή 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έλαβα την τηλεόραση μια kydos κάπως έτσι λεγεται και την ηχομπαρα jbl 800.

Πούλησα την kydos 150 και την παλιά ηχομπαρα 120.

Πλήρωσα λοιπόν 555 - 270 =285 περίπου για την jbl 800.

Για το μόνο που μετάνιωσα είναι που δεν ήξερα και θα είχα αγοράσει την samsung q930c που από πολλούς θεωρείται καλύτερη.

 

Έστησα την ηχομπαρα κρέμασα και τα πίσω ηχεία και όντως η διαφορά από την προηγούμενη ηχομπαρα μια lg που είχα έχει διαφορά. Τώρα πόσο καλύτερη θα ήταν η samsung αυτό θα μείνει αιώνιο ερώτημα πλέον χαχα

Επεξ/σία από miltostammy
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Short version, όλα καλά...αλλά είναι για φουντο το μαγαζί.

Long version...

Αφού από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση άκρη δεν έβγαλα, είπα να δοκιμάσω σε κατάστημα.

Πάω στο ταμείο, εξηγώ, γουρλώνει ο άνθρωπος τα μάτια, ρωτάει για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, σχολιάζουμε μαζί (call centers ftw!), ξεκινά να το ψάχνει, βλέπει ότι όλα καλά, η δωροεπιταγή φαίνεται σωστά.

Με στέλνει μπροστά στις πωλήσεις, να κάνω εκεί την παραγγελία, για να μην υπάρχει θέμα. Αμδε...

Ο εκεί υπάλληλος επί ένα τέταρτο πάλευε, δεν είχε πρόσβαση στη συγκεκριμένη "ενέργεια", με αποτέλεσμα να βγαίνουν κανονικά οι τιμές, χωρίς έκπτωση. Μίλησε με τον χ-ψ, τίποτα. Του πρότεινα να βάλω τα στοιχεία του λογαριασμού μου για να την προχωρήσουμε μαζί, μου απάντησε πως δεν μπορεί να γίνει αυτό από τον υπολογιστή εκεί (με την έννοια ότι δεν του επιτρέπεται, όχι ότι δεν έχει πρόσβαση) και ότι επιπλέον μέσω άλλου συστηματος παραγγελιών του βγαίνει η έκπτωση αλλά δεν επιτρέπεται να περάσει τη δωροεπιταγή...άβυσσος.

Επιστρέφω στο ταμείο στον υπεύθυνο, τα λέμε, ξαναγουρλώνει τα μάτια και με ρωτάει αν μπορεί να κάνει αυτός τη διαδικασία μέσω του λογαριασμού μου...του δίνω πρόσβαση, τσεκάρει 2-3 φορες και τελικά τα καταφέρνει όλα και την ολοκληρώνω εγώ πλέον με πιστωτική κλπ.

Παραλαβή από αρχές Φλεβάρη μέχρι αρχές Μάρτη...fml...

Είναι πλέον τραγικό να έχουμε κάνει πλήρη κύκλο κι από τα πάντα ανέπαφα/ιντερνετικά να πρέπει να ελπίζουμε σε εργαζόμενο με χρόνο (άδειο ήταν το μαγαζί) και όρεξη για να βγει άκρη, επειδή τα περίφημα "συστήματα" δεν "μιλάνε" μεταξύ τους.

Όλοι να βοηθήσουν ήθελαν, δεν έχω παράπονο, αλλά τί να το κάνω που οι μισοί δεν είχαν τρόπο και οι άλλοι μισοί (τηλέφωνο) δεν ήξεραν τί τους γίνεται?

Το κερασάκι...πριν 20' μου ήρθε email στο οποίο μου γράφουν ότι το πρόβλημα λύθηκε και μου φορτισαν εκ νέου τη gift...

Θα φταίω, πείτε μου!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις έστησα την Samsung q990 σε σπιτι φίλου και πραγματικά δεν μπορεί να πιστέψει τι ήχο αγόρασε σε αυτά τα λεφτά. Με την εφαρμογή smartthings ρυθμίζεται πανευκολα. Μου λέει ότι στην προσφορά έλεγε και για δώρο Vodafone tv 6 μήνες. Το έβαλε κανείς ; Ισχύει; 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Short version, όλα καλά...αλλά είναι για φουντο το μαγαζί.

Long version...

Αφού από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση άκρη δεν έβγαλα, είπα να δοκιμάσω σε κατάστημα.

Πάω στο ταμείο, εξηγώ, γουρλώνει ο άνθρωπος τα μάτια, ρωτάει για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, σχολιάζουμε μαζί (call centers ftw!), ξεκινά να το ψάχνει, βλέπει ότι όλα καλά, η δωροεπιταγή φαίνεται σωστά.

Με στέλνει μπροστά στις πωλήσεις, να κάνω εκεί την παραγγελία, για να μην υπάρχει θέμα. Αμδε...

Ο εκεί υπάλληλος επί ένα τέταρτο πάλευε, δεν είχε πρόσβαση στη συγκεκριμένη "ενέργεια", με αποτέλεσμα να βγαίνουν κανονικά οι τιμές, χωρίς έκπτωση. Μίλησε με τον χ-ψ, τίποτα. Του πρότεινα να βάλω τα στοιχεία του λογαριασμού μου για να την προχωρήσουμε μαζί, μου απάντησε πως δεν μπορεί να γίνει αυτό από τον υπολογιστή εκεί (με την έννοια ότι δεν του επιτρέπεται, όχι ότι δεν έχει πρόσβαση) και ότι επιπλέον μέσω άλλου συστηματος παραγγελιών του βγαίνει η έκπτωση αλλά δεν επιτρέπεται να περάσει τη δωροεπιταγή...άβυσσος.

Επιστρέφω στο ταμείο στον υπεύθυνο, τα λέμε, ξαναγουρλώνει τα μάτια και με ρωτάει αν μπορεί να κάνει αυτός τη διαδικασία μέσω του λογαριασμού μου...του δίνω πρόσβαση, τσεκάρει 2-3 φορες και τελικά τα καταφέρνει όλα και την ολοκληρώνω εγώ πλέον με πιστωτική κλπ.

Παραλαβή από αρχές Φλεβάρη μέχρι αρχές Μάρτη...fml...

Είναι πλέον τραγικό να έχουμε κάνει πλήρη κύκλο κι από τα πάντα ανέπαφα/ιντερνετικά να πρέπει να ελπίζουμε σε εργαζόμενο με χρόνο (άδειο ήταν το μαγαζί) και όρεξη για να βγει άκρη, επειδή τα περίφημα "συστήματα" δεν "μιλάνε" μεταξύ τους.

Όλοι να βοηθήσουν ήθελαν, δεν έχω παράπονο, αλλά τί να το κάνω που οι μισοί δεν είχαν τρόπο και οι άλλοι μισοί (τηλέφωνο) δεν ήξεραν τί τους γίνεται?

Το κερασάκι...πριν 20' μου ήρθε email στο οποίο μου γράφουν ότι το πρόβλημα λύθηκε και μου φορτισαν εκ νέου τη gift...

Θα φταίω, πείτε μου!

Φίλε μου αυτά που δεν κατάλαβα είναι: Τελικά ο υπεύθυνος στο ταμείο μπήκε από το κινητό σου αν καταλαβαίνω καλά στο λογαριασμό σου στο public.gr και τα κατάφερε αναφέρεις.Δηλαδή κατάφερε και σου πέρασε την gift/e-gift κάρτα που είχες.Όταν λες ότι την ολοκλήρωσες εσύ με πιστωτική,εννοείς φαντάζομαι ότι με την πιστωτική πλήρωσες το τυχόν υπόλοιπο που είχε απομείνει μετά τον συμψηφισμό με την gift card.

Με την πιστωτική σου πλήρωσες το τυχόν υπόλοιπο στο κινητό σου/υπολογιστή online, μέσω του site του public.gr δηλαδή σωστά?Δεν μπλέξανε κάπου φυσικά pos του ταμείου του μαγαζιού δηλαδή προφανώς.

Επίσης ενώ τη χρησιμοποίησες την gift card στη φόρτισαν εκ νέου? Αν δεν κατάλαβα λάθος,τότε μάλλον θα πρέπει να ανοίξεις καμμιά σαμπάνια φίλε μου!

Επεξ/σία από ultrahd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ultrahd είπε

Με την πιστωτική σου πλήρωσες το τυχόν υπόλοιπο στο κινητό σου/υπολογιστή online, μέσω του site του public.gr δηλαδή σωστά?Δεν μπλέξανε κάπου φυσικά pos του ταμείου του μαγαζιού δηλαδή προφανώς.

Όχι, μια χαρά τα έχεις καταλάβει.

5 ώρες πριν, ultrahd είπε

Επίσης ενώ τη χρησιμοποίησες την gift card στη φόρτισαν εκ νέου? Αν δεν κατάλαβα λάθος,τότε μάλλον θα πρέπει να ανοίξεις καμμιά σαμπάνια φίλε μου!

Δεν μπορώ να ξέρω αν η gift φορτίστηκε πριν πάω εγώ στο κατάστημα και απλά άργησε να έρθει το email ειδοποίησης ή αν τελικά την ξαναφόρτισαν.

Στο λογαριασμό μου στο Ρ δεν φαίνεται ποτέ να είχα gift, ποτέ να την χρησιμοποίησα ή οτιδήποτε σχετικό.

Θα τους πάρω τηλέφωνο μήπως βγει άκρη (doubt).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...