Προς το περιεχόμενο

Gemini Veracruz 125 ή Daytona ravida 125


donagi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μηχανάκι να μετακινουμαι επικουρικά στο κέντρο της πόλης (4-5km) κάποιες ημέρες της εβδομάδας και είμαι ανάμεσα στο Gemini Veracruz 125 και  στο Daytona ravida 125. Έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο κυρίως λογω κόστους.

Έχει κάποιος κάποια εμπειρία;

Ευχαριστώ πολύ!

Επεξ/σία από donagi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και τα δυο έχουν μικρούς τροχούς κάτι το οποίο ειναι αυτοκτονία για τους δρομους μας (σε μια λακουβα να πέσεις υπό γωνία ξάπλωσες χθες)
με λιγο παραπανω πας σε SYMPHONY SR 125 και με καλύτερες ροδες και καλύτερη μηχανη στο σύνολο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Black Demis said:

και τα δυο έχουν μικρούς τροχούς κάτι το οποίο ειναι αυτοκτονία για τους δρομους μας (σε μια λακουβα να πέσεις υπό γωνία ξάπλωσες χθες)
με λιγο παραπανω πας σε SYMPHONY SR 125 και με καλύτερες ροδες και καλύτερη μηχανη στο σύνολο

Και όχι μόνο αυτό. Η SYM είναι μεγάλη εταιρεία σε σχέση με την κάθε Gemini (που σήμερα είναι αύριο όχι) αλλά και την Daytona (που είναι μάρκα του Γκοργκόλη).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 minutes ago, VonLoutsos said:

Και όχι μόνο αυτό. Η SYM είναι μεγάλη εταιρεία σε σχέση με την κάθε Gemini (που σήμερα είναι αύριο όχι) αλλά και την Daytona (που είναι μάρκα του Γκοργκόλη).

Καλά αυτό εννοείται αν θέλει ντε και καλά γοργολη σε scooter πας στα qj

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και γω το σκέφτομαι το ravida η αλήθεια είναι. Αλλά δεν έχω βρει ούτε ένα review δεν μου αρέσουν καθόλου το πως μοιάζουν τα άλλα φουτουριστικά σκούτερ. Μου αρέσει πολύ αυτό το βεσποειδές στυλ. Σκεφτόμουν και το um chill 125 αλλά η daytona σε σχέση με την um είναι πιο παρούσα στην αγορά.

Επεξ/σία από NobodyRankXV
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

το έχω απο δεκέμβριο. το ravida. 
 πολύ ελαφρύ και ευκολοδηγητο . ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟ . Έχει γκάζι και δικάβαλο τραβάει δεν έχει θέμα . Έχει πολύ κακά φρένα για τα χλμ που μαζεέι αρκετά γρηγορα. ειδικά αυτό που έχει μια ανεξάρτητη δαγκάνα για το μπροστινό που συνδυάζεται με το πίσω είναι για το ..... τα λάστιχα της μάνας του είναι για καρότσι οικοδομής  έχουνε μεγάλη τρίγωνη κορώνα και γλιστράνε παντού . Κατανάλωση τουλάχιστον 3,9 με 4  αν και το πάω το γκάζι On-off μόνο , οπότε ενας λογικός ισως δει λιγότερο. Τα όργανα είναι μια χαρά . εμένα μου έκανε κάτι κόλπα το ταχύμετρο αλλα επανήλθε μόνο του . Γενικά είναι πολύ όμορφο κ η ποιοτητα των πλαστικών φαίνεται μέτρια προς καλή  . πολύ βολική η σχαρίτσα . κάτω απο τη σέλα μόνο μικροπράγματα ούτε jet κράνος . 
Θεωρώ πως αν το θέλει κάποιος για δουλειές στη μέσα στο κέντρο και στη γειτονιά είναι ΤΙΜΙΟ .  Για βόλτες πιο μεγάλες και για εθνική είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ. Βέβαια για τα 1900 με το κλειδί στο χέρι είναι οκ . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...