Georgram Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, comfuzio είπε Ο server χωρίς κάποιον ιδιαίτερο λόγο βαράει κάτι 100% cpu spikes και έχω λίγο lag, μετά με πετάει έξω και 1 λεπτό μετά είναι όλα καλά. Το κάνει και σε άλλους αυτό; Σε γενικές γραμμές είναι πολύ προβληματικό παιχνίδι, είτε στο online είτε σε local, έχω pals που πάνε κάτω από το έδαφος ή κολλάνε σε κάποιο αντικείμενο και παίζει να ψοφήσουν της πείνας. Οκ δεν έχω κάνει καλή βάση γιατί δεν ξέρω τον χάρτη για να εκφέρω άποψη σχετικά αλλά εκεί που είμαι δεν θα έπρεπε να είναι είναι πρόβλημα καθώς είναι κοντά σε starter area spawn. Έκανα και μια βόλτα σήμερα για να ανοίξω λίγο τα fast travel και βρήκα: Δεν πήγα κοντά κτλ αλλά καλή δουλειά όποιου και να είναι χαχα Χαχαχα δικιά μου πρέπει να είναι αλλά την παρατησα προς το παρών! Δυστυχώς δεν έχω πολύ χρόνο και τα θέματα στο online και εμένα με έχουν σπάσει τα νεύρα! Με βλέπω να ξεκινάω single player και αργότερα όταν το στρώσουν και προσθέσουν κάνα pvp βλέπουμε! Πάντως αυτό δεν είναι τίποτα,είχα μπει σε έναν official server και ένα τυπος μέσα σε μισή ώρα είχε χτίσει ολόκληρο κάστρο κάπου εκεί στην αρχική περιοχή! Μιλάμε έχουν φαντασία μερικοί.. Edit: Επίσης όσο έπαιξα online δεν έχω πάρει κανένα achievement,δεν ξέρω τι παίζει.. Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου από Georgram 1
xtrmsnpr Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 8 ώρες πριν, comfuzio είπε Ο server χωρίς κάποιον ιδιαίτερο λόγο βαράει κάτι 100% cpu spikes και έχω λίγο lag, μετά με πετάει έξω και 1 λεπτό μετά είναι όλα καλά. Μάλλον θέμα του docker θα είναι. Γιατί από όσο το κάνω μόνιτορ από δω που είμαι, δεν έχει τέτοια θέμα και παίζει σερί, μέχρι να τον κάνουμε reboot εμείς. Δοκίμασες να hostαρεις χωρίς αυτό, με απλό παραδοσιακό τρόπο? Κατά τα άλλα από bugs άλλο τίποτα. Αν δε μεγαλώσει η ομάδα βλέπω να τρώνε 5ετια σίγουρα για να βγάλουν την έκδοση 1.0 μέχρι να φτιαχτούν όλα αυτά. @Geogram είναι περίεργο που στα κάνει μόνο στο online, μιας και δεν αλλάζει κάτι τρομερό στο sp παρά ότι το παιχνίδι είναι ανοιχτό προς άλλους. Το νορμάλ θα είναι να γίνονται κ στο sp. Να είναι desync? Μπορεί. Και εμείς πέφτουμε κάτω από το map παρέα με τα pals. Τα achievements είναι bugαρισμενα, σε άλλους δουλεύουν στο online σε άλλους όχι. Διάφορα post περί αυτού υπάρχουν. Αλλά είναι το τελευταίο που με απασχολεί. Ας προχωρήσουν το development του παιχνιδιού και ας τα φτιάξουν στο τέλος αυτά.
comfuzio Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 7 hours ago, xtrmsnpr said: Μάλλον θέμα του docker θα είναι. Γιατί από όσο το κάνω μόνιτορ από δω που είμαι, δεν έχει τέτοια θέμα και παίζει σερί, μέχρι να τον κάνουμε reboot εμείς. Δοκίμασες να hostαρεις χωρίς αυτό, με απλό παραδοσιακό τρόπο? Κατά τα άλλα από bugs άλλο τίποτα. Αν δε μεγαλώσει η ομάδα βλέπω να τρώνε 5ετια σίγουρα για να βγάλουν την έκδοση 1.0 μέχρι να φτιαχτούν όλα αυτά. @Geogram είναι περίεργο που στα κάνει μόνο στο online, μιας και δεν αλλάζει κάτι τρομερό στο sp παρά ότι το παιχνίδι είναι ανοιχτό προς άλλους. Το νορμάλ θα είναι να γίνονται κ στο sp. Να είναι desync? Μπορεί. Και εμείς πέφτουμε κάτω από το map παρέα με τα pals. Τα achievements είναι bugαρισμενα, σε άλλους δουλεύουν στο online σε άλλους όχι. Διάφορα post περί αυτού υπάρχουν. Αλλά είναι το τελευταίο που με απασχολεί. Ας προχωρήσουν το development του παιχνιδιού και ας τα φτιάξουν στο τέλος αυτά. Κατά κανόνα παίζει και εμένα νορμάλ αλλά 1 φορά την μέρα σε άκυρο χρόνο κάνει αυτό που είπα, ένα μεγάλο spike στο cpu usage για περίπου 2-3 λεπτά, μετά με πετάει και 1 λεπτό μετά είναι όλα οκ. Βέβαια μετά το χθεσινό update δεν το ξαναέκανε οπότε μπορεί το image να ήταν προβληματικό. Τώρα ότι μπορώ να το πάω σε docker το πάω σε docker, για ταχύτητα, ευκολία και ασφάλεια. Το επόμενο βέβαια είναι να το κάνω και high availability σε πολλούς k8s servers έτσι ώστε να μην έχει καθόλου downtime -παρά μόνο όταν κάνει updates-. O host είναι amd ryzen 5 3600 αλλά το vm που το hostάρει έχει μόνο 3c/6t και ξεχνάμε τι πάει να πει downtime ^^ 1
comfuzio Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Έκανα εσωτερική μεταφορά τον server από ένα docker vm που είχα και άλλα services σε ένα standalone, πρέπει να αποδίδει πολύ καλύτερα τώρα σε σχέση με πριν. Είδα όμως ότι παρόλο που μετέφερα χαρακτήρες και βάσεις κτλ, μου έχει μαυρίσει πάλι τον χάρτη και δεν έχω τα fast travels, αν πάω κοντά, τα έχω ανοιχτά αλλά δεν τα βλέπω μέχρι να πάω κοντά. Κατά τα άλλα ανέβασα και λίγο τα rates γιατί μετά το 20 δεν κουνιέται το exp 1
comfuzio Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου Palworld client update: https://store.steampowered.com/news/app/1623730/view/4013338604809838258?l=english Spoiler Patch Notes: === ▼Major Fixes ・Fixed an issue where the game would crash under certain conditions ・Fixed an issue where if another player's pal/base pal had HP 30% or less, it could be captured by using a sphere. ・Fixed an issue where enemy pals would get stuck in walls due to charge attacks. ・Implemented the first fix for an issue where the game would always crash and save data would be corrupted when the guild's total number of pals captured reached around 7000. *The game no longer crashes even if the total number of captured objects exceeds 7000. However, save data that has already been in this state (in the case of a server, the server's world data) prior to this update will still be unable to load. We are continuing to work on fixing this issue permanently. ▼Key Configuration ・Added support for mouse side keys and numeric keypad in keyboard key configuration. *Further improvements are currently planned, such as support for interact key configuration. ▼Player Issues ・Fixed an issue where players on dedicated servers and co-op (online) were receiving damage twice. ・Specifications have been changed so that you can move at extremely low speed even when you have exceeded the weight limit. ・Players will no longer pass through walls when dismounting. ・Fixed an issue where capture power strengthened by Lifmunk Effigies was reset when using memory reset drugs. ・Fixed an issue where armor could be equipped in the wrong slot. ・Adjusted camera positions of several Pals to make it easier to see when mounted. ▼Base Issues ・Specifications have been changed so that Pals who are manually assigned to a breeding farm will not become hungry and their manual assignments will not be removed. ・The key to lift Pals has been changed from F → V (Pad: X → Y) in order to prevent accidents. ・Reduced the speed and range of fire spreading on wooden buildings. ・Fixed an issue where manual work assignments could not be set at all under certain circumstances. ・Fixed an issue where extremely high-level Relaxaurus would attack the base during raids. ・Added several measures to prevent base Pals from getting stuck. ・Fixed an issue where Pals would get stuck while transporting items and would drop them on the spot. ・Fixed an issue where Pals at the base would continue to cut down trees that were already cut. ・Fixed an issue where Pals at the base were on the verge of death due to unexplained falling damage. ・Fixed an issue where Pals at the base would float under some conditions. ・Fixed an issue where if a farm was built on the second floor or above, work pals would be unable to move on the floors below. ▼Other ・Corrected incorrect text ・Measures have been added to prevent cheating and stealing other players' Pals. ・Many other minor fixes such as the addition of a UI key guide. Το βάζω τώρα και στον server έτοιμος και ο server και δίνει και achievements τώρα
giannis808 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 42 minutes ago, comfuzio said: Palworld client update: https://store.steampowered.com/news/app/1623730/view/4013338604809838258?l=english Reveal hidden contents Patch Notes: === ▼Major Fixes ・Fixed an issue where the game would crash under certain conditions ・Fixed an issue where if another player's pal/base pal had HP 30% or less, it could be captured by using a sphere. ・Fixed an issue where enemy pals would get stuck in walls due to charge attacks. ・Implemented the first fix for an issue where the game would always crash and save data would be corrupted when the guild's total number of pals captured reached around 7000. *The game no longer crashes even if the total number of captured objects exceeds 7000. However, save data that has already been in this state (in the case of a server, the server's world data) prior to this update will still be unable to load. We are continuing to work on fixing this issue permanently. ▼Key Configuration ・Added support for mouse side keys and numeric keypad in keyboard key configuration. *Further improvements are currently planned, such as support for interact key configuration. ▼Player Issues ・Fixed an issue where players on dedicated servers and co-op (online) were receiving damage twice. ・Specifications have been changed so that you can move at extremely low speed even when you have exceeded the weight limit. ・Players will no longer pass through walls when dismounting. ・Fixed an issue where capture power strengthened by Lifmunk Effigies was reset when using memory reset drugs. ・Fixed an issue where armor could be equipped in the wrong slot. ・Adjusted camera positions of several Pals to make it easier to see when mounted. ▼Base Issues ・Specifications have been changed so that Pals who are manually assigned to a breeding farm will not become hungry and their manual assignments will not be removed. ・The key to lift Pals has been changed from F → V (Pad: X → Y) in order to prevent accidents. ・Reduced the speed and range of fire spreading on wooden buildings. ・Fixed an issue where manual work assignments could not be set at all under certain circumstances. ・Fixed an issue where extremely high-level Relaxaurus would attack the base during raids. ・Added several measures to prevent base Pals from getting stuck. ・Fixed an issue where Pals would get stuck while transporting items and would drop them on the spot. ・Fixed an issue where Pals at the base would continue to cut down trees that were already cut. ・Fixed an issue where Pals at the base were on the verge of death due to unexplained falling damage. ・Fixed an issue where Pals at the base would float under some conditions. ・Fixed an issue where if a farm was built on the second floor or above, work pals would be unable to move on the floors below. ▼Other ・Corrected incorrect text ・Measures have been added to prevent cheating and stealing other players' Pals. ・Many other minor fixes such as the addition of a UI key guide. Το βάζω τώρα και στον server έτοιμος και ο server και δίνει και achievements τώρα Κάνανε δουλίτσα, αντε να δούμε σιγά σιγά να στρώσει 1
Mr Aris Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Έβγαλε κανείς άκρη με το ζευγάρωμα? 👀 Παίζει να σε αφήνει να ζευγαρώσουν πεταλούδα με πρόβατο 🤣 Προσπάθησα 2 φορές να περάσω κάποια χαρακτηριστικά σχετικά με επίθεση σε νέα pals, ίδιου είδους, μέσω ζευγαρώματος, αλλά δεν... Εντωμεταξύ για να φτιάξεις τη τούρτα για το ζευγάρωμα παίρνει όσο και στη πραγματικότητα 🤣, έλεος
xtrmsnpr Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Να τα να τα! Palworld: Η Microsoft βοηθάει πλέον στην ανάπτυξή του 15 ώρες πριν, Mr Aris είπε Εντωμεταξύ για να φτιάξεις τη τούρτα για το ζευγάρωμα παίρνει όσο και στη πραγματικότητα 🤣, έλεος Ανέβασε τους πολλαπλασιαστές, μη βασανίζεσαι!
Mr Aris Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 59 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε Να τα να τα! Palworld: Η Microsoft βοηθάει πλέον στην ανάπτυξή του Ανέβασε τους πολλαπλασιαστές, μη βασανίζεσαι! Μιλάς με γρίφους γέροντα 👀
SilverVAR Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) @xtrmsnprδεν μπορώ να συνδεθώ στον server είναι κάτω; Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου από SilverVAR
xtrmsnpr Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 4 ώρες πριν, SilverVAR είπε @xtrmsnpr δεν μπορώ να συνδεθώ στον server είναι κάτω; Ναι τον είχα κλείσει για δουλειές. Όποιος θέλει κουβέντα για τον σέρβερ κτλ, καλύτερα να ρωτάει στο discord, μιας και το φόρουμ εδώ δεν είναι technical support. 1
comfuzio Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου με το 0.1.4.0 φαίνεται να έχει στρώσει πολύ το παιχνίδι από άποψη server, μέχρι και αυτό, κάθε φορά που έμπαινα στα dungeons έτρωγα DC, τώρα έκανα καμιά 15άρα dungeon και με πέταξε μόνο 1 φορά! και ευτυχώς τώρα έχει κόσμο ο server από παρέες στο twitch αλλά ζήτησαν να κατεβάσω τα settings σε vanilla γιατί ανέβαινε πολύ γρήγορα, τώρα βέβαια έφαγα μια μέρα ολόκληρη για να πάω από 40 στο 41 χαχα. Θα δείξει! Φάση έχει το παιχνίδι, ειδικά με παρέα, ευτυχώς μπήκαν και κοπέλες και βάλαν λίγο τάξη στις βάσεις!
comfuzio Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Client update 0.1.4.1 https://store.steampowered.com/news/app/1623730/view/4013339239712681243?l=english Spoiler Steam version v0.1.4.1 has been released. Patch Notes: === ▼Major Fixes ・Fixed an issue where the game would always crash and save data would be corrupted when the total number of Pals captured by the guild reached approximately 7000. ・In the previous patch, save data that had already been in this state (for servers, the server's world data) remained in a broken state that made it impossible to load, but after applying this patch it will be resolved and will load properly. ・Fixed an issue where some weapons equipped by other players would disappear when a player used a grenade in multiplayer. ・Fixed an issue where, although the displayed capture probability increased when the capture power was strengthened with Lifmunk Effigies, the capture probability did not actually increase at all due to an internal processing bug. ▼Base related ・Fixed an issue where if a Pal that was manually assigned to a breeding farm went to sleep, it would not wake up forever. ・Fixed an issue where no wood would drop when Pal at the base felled a tree. ▼Others ・Implemented countermeasures against some cheats and exploits. === We will continue development placing top priority on fixing major problems and issues. Thank you for your continued support of Palworld. Και από πλευράς server σε μένα έγινε μόνο του autoupdate(είπαμε, στα πάντα πλήρης αυτοματισμός!) αλλά και το image είναι πλέον updated και υποστηρίζει και arm64 οπότε αυτός ο δωρεάν server που δίνει η oracle με 24gb ram και 4 arm64 cores φαντάζει πλέον ως ο πιο ιδανικός δωρεάν server! https://github.com/thijsvanloef/palworld-server-docker/releases/tag/0.23.0 Spoiler Notable Changes ⭐ARM64 Support! You can now use the :latest-arm64 tag to deploy this docker container on ARM64 devices What's Changed Update kr readme by @seoseonyu in #299 Enable yamllint on whole repo by @thijsvanloef in #303 Bump actions/checkout from 2 to 4 by @dependabot in #304 Update README.md to reference the new DISCORD_WEBHOOK_URL by @dracco1993 in #302 Update zh-cn read by @win5923 in #309 Update zh-CN translation by @koalang in #307 Add arm64 compatibility by @sonroyaalmerol in #306
giannis808 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Σφαίρα τα πάνε τα update, πολύ καλά πάμε μέχρι σήμερα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα