Προς το περιεχόμενο

Νέα υπηρεσία BAGTAG από την Aegean για check-in της αποσκευής από τον ίδιο τον επιβάτη για αποφυγή της ουράς


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια ενδιαφέρουσα υπηρεσία με την ονομασία BAGTAG  εγκαινιάζει η Aegean, δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να αποφεύγουν την ουρά στο check-in, κάνοντας οι ίδιοι check-in την αποσκευή τους.

Συγκεκριμένα, οι επιβάτες μπορούν να δημιουργήσουν ακόμα και από το σπίτι τους μια ηλεκτρονική ετικέτα για την αποσκευή τους, την οποία μετά μπορούν να στείλουν μέσω NFC στο ειδικό αξεσουάρ που ονομάζεται AEGEAN BAGTAG. Με τον τρόπο αυτό ο επιβάτης κερδίζει χρόνο στο αεροδρόμιο, αφού μπορεί να πάει απευθείας στα counter παράδοσης αποσκευών για να σκανάρει και να αφήσει τη βαλίτσα του χωρίς να περιμένει σε κάποια ουρά. Μάλιστα η AEGEAN έχει δημοσιεύσει έναν πίνακα με αεροδρόμια ανά τον κόσμο που διαθέτουν self kiosks, την οποία μπορείτε να δείτε εδώ.

Η προμήθεια του αξεσουάρ έχει κόστος 80€ και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να την προμηθευτούν μόνο από το αεροδρόμιο, κατά τη διάρκεια του checkin της επόμενης πτήσης τους. Σύμφωνα με την Aegean, το BAGTAG είναι συμβατό και με άλλες αεροπορικές εταιρείες αφού αποτελεί στην ουσία μια πλατφόρμα. Μερικές από αυτές είναι η Lufthansa, η KLM, η Swiss, η Austrian Airlines, η Qatar και πολλές άλλες. Αν και προϊόν τεχνολογίας, το BAGTAG δεν χρειάζεται μπαταρίες και αντέχει σε όλες τις συνθήκες αεροδρομίου. Υπάρχει ακόμα ασφαλής κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο.

Μέσα από το αναλυτικό βίντεο που δημοσίευσε η Aegean, από τη στιγμή που ένας επιβάτης προμηθευτεί το BAGTAG, υπάρχει μια εύκολη διαδικασία την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει για να δημιουργήσει την ηλεκτρονική του ετικέτα και να την περάσει στο BAGTAG. Η όλη διαδικασία γίνεται από την εφαρμογή της Aegean σε smartphones, είτε Android είτε iPhone, με απαραίτητη προϋπόθεση την υποστήριξη NFC από τη συσκευή.

Στις απαραίτητες διευκρινίσεις που συνοδεύουν τη νέα υπηρεσία, η Aegean αναφέρει ότι οι πτήσεις θα είναι διαθέσιμες για check-in των αποσκευών 48 ώρες πριν έως και τη στιγμή που κλείνει το mobile check-in (ανάλογα με το αεροδρόμιο αναχώρησης), ενώ το ηλεκτρονικό Bag Tag μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε πτήσεις με ανταπόκριση. Ισχύουν πάντα τα όρια στην ποσότητα αποσκευών ανά επιβάτη καθώς και τα επιτρεπόμενα όρια αποσκευών σύμφωνα με το ναύλο του εισιτηρίου του επιβάτη (Flex, Family, Comfort Flex, Business). 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και συχνός ταξιδιώτης, ποτέ δεν κατάλαβα τον λόγο και το τόσο υψηλό κόστος αυτής της συσκευής. Ενδεχομένως στο μέλλον όπου οι γκισέδες που δέχονται αυτά τα tag δεν είναι μόνο 3, μπορεί να είναι πράγματι ευκολία. Μέχρι τότε, θα βασίζομαι στους ειδικούς πάγκους που μου δίνει η κάθε εταιρία ανάλογα με τη βαθμίδα που πετάω γιατί είναι πιο άμεση τελικά η εξυπηρέτηση. 

Επεξ/σία από panos-
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, spooker είπε

80ευρώ ,ας το πληρώσουν αυτοί.

Ανα βαλίτσα.... Αν έχεις 2 ή 3 βαλίτσες θέλεις τα διπλα και τριπλά. Ας έδιναν δωρεαν το ένα σε όποιον ήθελε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, panos- said:

Αν και συχνός ταξιδιώτης, ποτέ δεν κατάλαβα τον λόγο και το τόσο υψηλό κόστος αυτής της συσκευής. Ενδεχομένως στο μέλλον όπου οι γκισέδες που δέχονται αυτά τα tag δεν είναι μόνο 3, μπορεί να είναι πράγματι ευκολία. Μέχρι τότε, θα βασίζομαι στους ειδικούς πάγκους που μου δίνει η κάθε εταιρία ανάλογα με τη βαθμίδα που πετάω γιατί είναι πιο άμεση τελικά η εξυπηρέτηση. 

Προσωπικά θα φοβόμουν μήπως η βαλίτσα τελικά δεν φτάσει στον τελικό προορισμό λόγο του διαφορετικού flow που ακολουθεί. Εντάξει κάποια στιγμή αυτό θα είναι το standard way αλλά μέχρι τότε.... Ας το δώσουν δωρεάν και βλέπουμε.

Επεξ/σία από spooker
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 H χειρότερη πρόοδος που έχει γίνει στην ιστορία της ανθρωπότητας είναι η ασφάλεια το ότι θα φτάσουν οι βαλίτσες σου στον προορισμό τους, ειδικά αν έχεις ανταπόκριση. Και οι εκτυπωτές. Που εκτυπώνουν τις πρώτες 2 εβδομάδες που τους έχεις, και μετά τους πετάς και παίρνεις άλλους. 

Τώρα οκ για 80€ πραγματικά τί να σχολιάσεις απ'το άρθρο... πάω να διαβάσω τα υπόλοιπα δεν έχει νόημα καν ο σχολιασμός εδώ.

Επεξ/σία από polaki
  • Like 16
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποφυγή της ουρας, παλι σε ουρά θα ειμαστε για να δωσουμε τη βαλιτσα στο τελος απλά μας φορτώνουν τη δουλειά που πριν την εκανε υπάλληλος. Λογικά θα μειώσουν και το προσωπικό.

  • Like 26
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αυξηση εισητηριων κατα 30% τους τελευταιους 18μηνες δε επαρκουσε, χρειαζομαστε και αυτη τ συσκευη πλεον, επαρκες βημα θα ηταν να κανετε καλυτερο tuning των συσκευων drop bag στα γκισε χωρις υπαλληλους γιατι φευγουν οι βαλιτσες χωρις ταγκ πανω και καλο θα ηταν να εχουμε λιγο καλυτερο γευμα/δειπνο απο το φαλαφελ και 1 μπουκια κοτοπουλο με ρυζι. 

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο ένα κόστος που μετακυλίεται στον επιβάτη.

Σαν συχνός ταξιδιώτης ανά τον κόσμο τα τελευταία 15 χρόνια αυτό που βλέπω είναι συνεχής υποβάθμιση της προσφερόμενης υπηρεσίας με αύξηση του κόστους.

 

  • Like 18
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορούσαν οι αεροπορικές εταιρείες να μας έβαζαν να κάνουμε πεντάλ και να οδηγήσουμε εμείς το σκάφος θα το έκαναν για να γλιτώσουν κανενα €.

 

Αυτές οι βλακείες με τις έξυπνες λύσεις, priority κλπ μόνο μας αργούν περισσότερο.

Θυμάμαι μια φορά είχαμε επιβιβαστεί σε ενα αεροπλάνο, το οποίο τελικά είχε θέμα. Μας λένε κατεβείτε και παντε στο διπλα. Όλοι λοιπόν κατέβηκαν σαν ορκ(χωρις priority και τέτοιες τρελες) και πήγαν στο δίπλα σκάφος σε λιγότερο απο το μισό χρόνο (μην πω το 1/3) που κάναμε να επιβιβαστούμε αρχικά (αφού πέρασαν όλοι check in).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά τραγικό. Όπως γράψαν και οι προηγούμενοι συμφορουμίτες προσπαθούν με τέτοιες ηλιθιότητες να μειώσουν το προσωπικό μετακυλώντας το φόρτο εργασίας των υπαλλήλων της εταιρίας στον πελάτη. Καθώς ταξιδεύω πολύ συχνά αεροπορικά το βλέπω αυτό συνέχεια. Η Aegean για όσους θυμούνται ξεκίνησε σαν ανταγωνιστής της Cronos Airlines και είχε τότε τις ποιο ευρύχωρες θέσεις. Τώρα που έχει γίνει μονοπώλιο ( με την ευλογία της Ε.Ε. βεβαίως βεβαίως!) και δεν υπάρχει κανένας ανταγωνισμός (η Sky Express ακόμα είναι πολύ μικρή) κάνει ότι γουστάρει ταλαιπωρώντας το επιβατικό κοινό. Έχει καταντήσει αθλιότητα η ζύγιση των χειραποσκευών αναγκάζοντας τον κόσμο να ανοίγει βαλίτσες και να αφαιρεί πράγματα που πολλές φορές τα κρατά τελικά σε τσάντα και σε κάνει να αναρωτιέσαι τι είδους m@l@k€$ το έχειν σκεφτεί αυτό αφού στο τέλος πάλι το ίδιο βάρος θα σηκώσει το αεροπλάνο και πάλι στον ίδιο χώρο θα αποθηκευτούν οι χειραποσκευές. Μάλιστα η συγκεκριμένη πρακτική μειώνει και την χωρητικότητα του χώρου αποθήκευσης των χειραποσκευών αφού τα πράγματα που βγαίνουν από τις βαλίτσες προκειμένου να γίνουν 8 κιλά τις περισσότερες φορές τοποθετούνται σε τσάντες χειρός που αποθηκεύονται στον ίδιο χώρο αλλά πλέον καθώς δεν είναι εντός της βαλίτσας καταλαμβάνουν επιπλέον χώρο! Μιλάμε για πολύ μεγάλη m@l@k1@. Ο τύπος που το σκέφτηκε πρέπει να μην κάνει άλλη δουλειά από το να τον παίζει όλη μέρα. 

Επεξ/σία από anax111
  • Like 9
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α μάλιστα, η κλασσική συνταγή και εδώ:

1) Γίνε μονοπώλιο \ολιγοπωλιο, ει δυνατόν με τη βοήθεια των φορολογουμένων (Λινκ)

2) Δημιούργησε ένα πρόβλημα γιατί δεν θέλεις να προσλάβεις έξτρα προσωπικό

3) Βάλε τους πελάτες να πληρώσουν για να το λύσουν (bonus αν καταφέρεις η λύση να είναι ακόμα λιγότερο προσωπικό!)

  • Like 5
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πέταξα απο  Heathrow την Τετάρτη και βρήκα βολικό το απλό σύστημα που μπορείς να κάνεις  check in την βαλίτσα ,σκανάρεις το boarding pass σου,σου εκτυπώνει το χαρτί,το περνας στην βαλίτσα ,το σκανάρεις και την βάζεις στον ιμάντα.Αυτό ηταν.Μπορείς  λένε να παρακολουθεις την πορεία της βαλίτσας,αν και εμένα μόνο ότι εγινε δεκτή έγραφε και ότι σκαναρίστηκε . 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, Ukforthemoment said:

Εγω πέταξα απο  Heathrow την Τετάρτη και βρήκα βολικό το απλό σύστημα που μπορείς να κάνεις  check in την βαλίτσα ,σκανάρεις το boarding pass σου,σου εκτυπώνει το χαρτί,το περνας στην βαλίτσα ,το σκανάρεις και την βάζεις στον ιμάντα.Αυτό ηταν.Μπορείς  λένε να παρακολουθεις την πορεία της βαλίτσας,αν και εμένα μόνο ότι εγινε δεκτή έγραφε και ότι σκαναρίστηκε . 

Το 1/3 χαλασμένα, ένας στους τρεις χρειάζεται βοήθεια από έναν υπάλληλο που τρεχει δεξιά και αριστερά, όταν έχει κίνηση το αεροδρόμιο ψαχνεις να τον βρεις. 

Και το καλύτερο, βιάζεσαι να δώσεις βαλίτσα είσαι στο μηχάνημα μπροστά και ενώ πάει να τυπώσει το tag τελειώνει η ταινία. Πας σε άλλο μηχάνημα και δεν μπορείς γιατί το άλλο μηχάνημα έχει κλειδωμένο το session με το account σου. Περιμένεις 30 λεπτά να έρθει τεχνικός να βάλει ταινία και χάνεις την πτήση. :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...