Macosj Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) εντωμεταξύ αυτό που επιμένουν αν είναι ο μάστορας ηλεκτρικός ή μηχανολόγος δεν έχει λογική εξήγηση. Ένα αυτοκίνητο είναι, εφόσον έχει συνέργεια, τότε 5 ηλεκτρολογικα πράγματα πρέπει να τα ξέρει. Ακόμα και εγώ ο άσχετος έκανα διάγνωση βλάβης του ανορθωτή από την μέτρηση των V που δίνει στην μπαταρία. Δεν χρειάζεται να είσαι ηλεκτρολόγος για να ξέρεις κυριολεκτικα 5 πράγματα, απλά λογική θέλει. Πόσο μάλλον δε όταν η δουλειά σου είναι αυτή. Προφανώς ο φίλος έκανε το λάθος να πάει το αυτοκίνητο σε συνεργείο μεταξύ εορτών, ποτέ δεν το κάνουμε αυτό. Ο μάστορας ήθελε να βγάλει τη χασούρα και έτσι πρότεινε να ανοίξει τον κινητήρα, ιδίως σε pundo θα έλεγε ότι φταίει η φλάντζα και θα έπαιρνε το 1000. Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου από Macosj 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hydra7 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 28 minutes ago, Macosj said: εντωμεταξύ αυτό που επιμένουν αν είναι ο μάστορας ηλεκτρικός ή μηχανολόγος δεν έχει λογική εξήγηση. Ένα αυτοκίνητο είναι, εφόσον έχει συνέργεια 5 ηλεκτρολογικα πράγματα πρέπει να τα ξέρει. Ακόμα και εγώ ο άσχετος έκανα διάγνωση βλάβης του ανορθωτή από την μέτρηση των V που δίνει στην μπαταρία. Δεν χρειάζεται να είσαι ηλεκτρολόγος για να ξέρεις Κυριολεκτικα 5 πράγματα ηλεκτρολογικα σε ένα αυτοκίνητο Στην Αθήνα πάντως το αμάξι το είδε ΚΑΙ ηλεκτρολόγος (κατά τα λεγόμενα του μάστορα). Εδώ θα συμπληρώσω ότι το "πλαίσιο κοινής λογικής" που κατά κάποιο τρόπο απαιτεί από έμενα να γνωρίζω τα απαραίτητα για να κρίνω 100% σωστά αν το αμάξι πρέπει να πάει σε ηλεκτρολογείο ή συνεργείο... το ίδιο "πλαίσιο" φαντάζομαι ισχύει για τον εκάστοτε μάστορα έτσι ώστε να μην μου λέει ΠΙΠΕΣ και μπαίνω σε ανούσια ταλαιπωρία. και ξαναλέω ότι στην Αθήνα πάντως το αμάξι το είδε ΚΑΙ ηλεκτρολόγος (κατά τα λεγόμενα του μάστορα). Αυτή είναι απλά η άποψη μου, δεν "την λέω" σε κάποιον. 3 hours ago, Ukforthemoment said: Οπότε είχε αλλάξει ήδη μια φορά μίζα με κινέζικη; Ναι στα 24 χρόνια έχει αλλάξει συνολικά 2 φορές μίζα Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου από hydra7 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Για όποιον θέλει να το διαβάσει άνετα Αναφορά σε κείμενο Στην Αθήνα πάντως το αμάξι το είδε ΚΑΙ ηλεκτρολόγος (κατά τα λεγόμενα του μάστορα). Εδώ θα συμπληρώσω ότι το "πλαίσιο κοινής λογικής" που κατά κάποιο τρόπο απαιτεί από έμενα να γνωρίζω τα απαραίτητα για να κρίνω 100% σωστά αν το αμάξι πρέπει να πάει σε ηλεκτρολογείο ή συνεργείο... το ίδιο "πλαίσιο" φαντάζομαι ισχύει για τον εκάστοτε μάστορα έτσι ώστε να μην μου λέει ΠΙΠΕΣ και μπαίνω σε ανούσια ταλαιπωρία. και ξαναλέω ότι στην Αθήνα πάντως το αμάξι το είδε ΚΑΙ ηλεκτρολόγος (κατά τα λεγόμενα του μάστορα). Αυτή είναι απλά η άποψη μου, δεν "την λέω" σε κάποιον. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgiouu Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου με δυσκολια διαβαζονται αυτα που γραφεις,ελαχιστοι θα τα διαβασουν ποιος ο λογος να βαζεις μαύρες μπαρες ελεος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hydra7 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 8 minutes ago, georgiouu said: με δυσκολια διαβαζονται αυτα που γραφεις,ελαχιστοι θα τα διαβασουν ποιος ο λογος να βαζεις μαύρες μπαρες ελεος Σόρυ μάγκες... Δεν μου το αναπαραγάγει το πρόβλημα ο Chrome και o Librewolf σε PC, ούτε ο Brave στο κινητό. Έκανα edit ---> remove text format ελπίζω να διορθώθηκε... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill999r Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 57 λεπτά πριν, Macosj είπε Ένα αυτοκίνητο είναι, εφόσον έχει συνέργεια, τότε 5 ηλεκτρολογικα πράγματα πρέπει να τα ξέρει. Ακόμα και εγώ ο άσχετος έκανα διάγνωση Ρε φίλε πολλοί από αυτούς που έχουν συνεργεία δεν ξέρουν ούτε γραφή και ανάγνωση, που να ξέρουν για volt που πρέπει να δίνει το δυναμό ή αν έχει διαρροή κτλ. Το σωστό είναι να το δει ενας ηλεκτρολόγος, και αν είναι σωστός ο μάστορας εκεί θα σε παραπέμψει. Αν θέλει να στα αρπάξει θα σε κρατήσει κ θα σε μαδησει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, Joshua21 είπε Διαφωνώ, αυτό που δεν επιτρέπεται είναι ο μηχανικός (ο μηχανολόγος είναι κάτι άλλο) να κάνει διαγνώσεις σε προβλήματα ηλεκτρολογικής φύσεως, oύτε τις γνώσεις έχει ούτε τον εξοπλισμό. σωστός μηχανικός ήθελα να πω αλλά βλέπεις και η ηλικία δε βοηθάει🤣 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Κράξιμο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Maurikycli Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Λέεεερες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vamvakoolas Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου κατοχος fiat εχω κανει απιστευτο διαβασμα κυριως για να μπορω να επιδιορθωνω το δικο μου αμαξακι. Οι κινητηρες fiat μεχρι 1400 κυβικα και περιπου μεχρι το 2009 ειναι σχετικα ιδιοι και απλοι. Λιγα ηλεκτρονικα και ειναι πανευκολο να κανεις διαγνωση. Στη δικη σου περιπτωση αποτι καταλαβες ειναι προβλημα ηλεκτρολογου αυτοκινητου να βρει την αιτια και να την επιδιορθωσει. Συμβουλη: βρειτε και αγοραστε ή αν το εχετε απλως διαβαστε το εγχειριδιο συντηρησης του αυτοκινητου σας. Πιστεψε με σωζει χρηματα και μπορει να βοηθησει ακομα και οταν πατε συνεργεια για αποκατασταση βλαβης.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα