Προς το περιεχόμενο

Παραλίγο να "χάναμε" το αυτοκίνητο από λάθος διάγνωση βλάβης


hydra7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, meletis_m είπε

Μπαταρία / μιζα πολλές φορές σε μπερδεύουν .

Το δυναμό είχε μετρηθεί πρίν πάει στο μάστορα ; 

Σε ηλεκτρολογείο ήθελε κανονικά .

Και εξηγώ σε Corsa C με μπαταρία 4 ετών σε καλή καταστάση φορτισμένη και μετρημένη ξαφνικά το πρωι δε παίρνει .

Μου το ξανα έκανε 2-3 φορές όπου ήμουν έτοιμος να αλλάξω μπαταρία . Τελικά ήταν μίζα κόλλησε το μπουτόν της και επισκευάστηκε .

Ειδικά εάν η μίζα είναι στα τελευταία της , τραβάει όλο το ρεύμα στήν εκκίνηση .

Ξαφνικά δεν παίρνει είναι κάτι σχετικό και δεν μπορει να οφείλεται μόνο σε αυτά τα δυο.Επίσης η μίζα δεν έχει μόνο ένα μπουτόν που βγάζει πρόβλημα .Αν πχ έχει πρόβλημα από καρβουνάκια θα τραβάει το μισό ρεύμα στην εκκίνηση.

8 ώρες πριν, SaFiS είπε

Το πρωτο συνεργειο, που ειχε κανει και Service, γιατι αλλαξε τοτε την μιζα?? Μηπως ειχε και εκεινος μεριδιο ευθυνης?? Παντως αν το δυναμο δεν ηταν φρακαρισμενο με αποτελεσμα να φρεναρει τον στροφαλο, αδυνατω να καταλαβω πως απετρεπε το μοτερ απο το να παρει εμπρος…

Δεν φρενάρει το δυναμό τον κινητήρα.

7 ώρες πριν, georgiouu είπε

οχι η σειρα που θα τα κοιταζα εγω ειναι μπαταρια δυναμο μιζα

το δυναμο τον μετρας πανευκολα με ενα πολυμετρο χωρις κοστος

την μιζα πως θα την ελεγξεις;

1.Την ξυλωνεις και την μετράς σε δυναμομετρο.

2.Δια της ατόπου απαγωγής χωρίς να ξυλωσεις μίζα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

29 minutes ago, vasilllis said:

Δεν φρενάρει το δυναμό τον κινητήρα.

Επειδη μου εχει τυχει, μια χαρα τον φρεναρει αν ειναι εντελως φρακαρισμενος και ειδικα αν εχει και Poly-V ιμαντα. Ουτως ή αλλως δεν βγαζουν νοημα αυτα που ανεφερε ο T/S για το πως το δυναμο απετρεπε την εκκινηση του μοτερ…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Joshua21 said:

Στεκόμαστε επειδή είναι ουσιώδες, το δυναμό προσφέρει στο "ενεργειακό ισοζύγιο" του αυτοκινήτου μόνο αφού πάρει μπροστά ο κινητήρας, μέχρι τότε όμως το μόνο που προσφέρει είναι αδράνεια στο όλο σύστημα.

Αλήθεια, όταν μιλάς για "ολοκληρωτική αστοχία" μήπως εννοείς ότι είχε βραχυκυκλώσει ο αυτόματος με αποτέλεσμα να μην αφήνει αρκετό ρεύμα από τη μπαταρία να πάει στη μίζα? Μόνο έτσι θα μπορούσε να εξηγηθεί αυτό που περιγράφεις, που και πάλι ακόμα και ο πιο άσχετος ηλεκτρολόγος θα το είχε εντοπίσει μέσα σε 5 λεπτά.

Τελικά ο "μάστορας" στο κοντινό σας συνεργείο των 4,8 αστέρων είναι μηχανικός ή ηλεκτρολόγος?

Αυτό λίγο-πολύ κατάλαβα απλά δεν γνωρίζω την σωστή ορολογία για να το περιγράψω σαν άνθρωπος.

Στην Αθήνα πάντως το αμάξι το είδε ηλεκτρολόγος (κατά τα λεγόμενα του μάστορα).

Σου στέλνω άμεσα σε dm το link του μάστορα και αν θες γράψε εδώ (για την ροή της κουβέντας) τι καταλαβαίνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, papoys1 είπε

Πραγματικά όπως το λεει ο φίλος.Σε ολόκληρη Αθήνα δεν βρίσκεις συνεργείο εμπιστοσύνης. Αλλαξα άπειρα όλοι πως θα στα πάρουν κανένας πραγματικά μαστορας να αγαπάει τη δουλειά που κάνει. Απογοητευμένος εύχομαι να μη μου τύχει βλάβη που να μην ξέρω τι φταίει ώστε πηγαίνοντας στο συνεργείο να του πω μάστορα θέλω αυτό.

Δεν υπάρχουν αντιπροσωπείες; Εγώ πηγαίνω το αυτοκίνητο εκεί που το αγόρασα κάθε χρόνο, και δεν είχα ποτέ θέμα. Δεν έχει πάθει ακόμα βλάβη στο ενδιάμεσο των επισκέψεων. Είναι 17 χρονών το αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, SaFiS said:

Το πρωτο συνεργειο, που ειχε κανει και Service, γιατι αλλαξε τοτε την μιζα?? Μηπως ειχε και εκεινος μεριδιο ευθυνης?? Παντως αν το δυναμο δεν ηταν φρακαρισμενο με αποτελεσμα να φρεναρει τον στροφαλο, αδυνατω να καταλαβω πως απετρεπε το μοτερ απο το να παρει εμπρος…

Την προσπέρασα την ερώτηση σας από λάθος μου

Το αυτοκίνητο μια στο τόσο δεν έπαιρνε μπρός. Δεν μίζαρε καν. Το αφήναμε κάνα δεκάλεπτο και μετά έπαιρνε μπρος απροβλημάτιστα. Το έκανε μια φορά στο δίμηνο - τρίμηνο αναλόγως την χρήση. Δεν μας δημιουργούσε θέμα αυτή η συμπεριφορά οπότε το είχαμε αφήσει. Για καλή μας τύχη το έκανε στο μάστορα αυτό και το έλεγξε και μας την άλλαξε...

Μας είχε πει τότε ότι επειδή μίζα ήταν "κινέζικη" έκανε αυτές τις χαζομάρες... Και μας έβαλε μία "ιταλική"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, hydra7 said:

Αυτό λίγο-πολύ κατάλαβα απλά δεν γνωρίζω την σωστή ορολογία για να το περιγράψω σαν άνθρωπος.

Στην Αθήνα πάντως το αμάξι το είδε ηλεκτρολόγος (κατά τα λεγόμενα του μάστορα).

Σου στέλνω άμεσα σε dm το link του μάστορα και αν θες γράψε εδώ (για την ροή της κουβέντας) τι καταλαβαίνεις.

Μηχανικός είναι αυτός που μου έδειξες στο pm, κακώς το πήγες εξ αρχής εκεί. Σε ηλεκτρολόγο έπρεπε απευθείας να το πας μια και ήταν ξεκάθαρα ηλεκτρολογικό πρόβλημα (δυσκολία εκκίνησης + λαμπάκι μπαταρίας), όπως έγραψα και παραπάνω δεν θα του έπαιρνε πάνω από 5 λεπτά να κάνει τη διάγνωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, vasilllis είπε

Ξαφνικά δεν παίρνει είναι κάτι σχετικό και δεν μπορει να οφείλεται μόνο σε αυτά τα δυο.Επίσης η μίζα δεν έχει μόνο ένα μπουτόν που βγάζει πρόβλημα .Αν πχ έχει πρόβλημα από καρβουνάκια θα τραβάει το μισό ρεύμα στην εκκίνηση.

Δεν φρενάρει το δυναμό τον κινητήρα.

1.Την ξυλωνεις και την μετράς σε δυναμομετρο.

2.Δια της ατόπου απαγωγής χωρίς να ξυλωσεις μίζα.

 

Ναι βγηκε και ειχαν θεμα και τα καρβουνάκια . Έγινε επισκευή της .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα 'ξαφνικά' εδώ και 1 μήνα, όταν βάζω εμπρός φαίνεται 'νεκρό'. Δηλαδή, δεν είναι ότι πάει να πάρει εμπρός αλλά δεν τα 'καταφέρνει'. Όμως, 1-2-3 προσπάθειες και ξεκινά κανονικά.

Μου είπαν φίλοι να τρίψω λίγο τους πόλους της μπαταρίας για αρχή....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, hydra7 είπε

...

Μας είχε πει τότε ότι επειδή μίζα ήταν "κινέζικη" έκανε αυτές τις χαζομάρες... Και μας έβαλε μία "ιταλική"

Οπότε είχε αλλάξει ήδη μια φορά μίζα με κινέζικη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

 

Τελικά ο "μάστορας" στο κοντινό σας συνεργείο των 4,8 αστέρων είναι μηχανικός ή ηλεκτρολόγος?

Να την επισκευάσει οκ αλλά και μηχανολόγος να είναι δεν επιτρέπεται να μην ξέρει να δει με ένα απλό μηχάνημα το δυναμό αν δουλευει σωστα όταν και ένας άσχετος από μηχανολογικά μπορεί να τη δει.

9 ώρες πριν, patatasc είπε

Δεν υπάρχουν αντιπροσωπείες; Εγώ πηγαίνω το αυτοκίνητο εκεί που το αγόρασα κάθε χρόνο, και δεν είχα ποτέ θέμα. Δεν έχει πάθει ακόμα βλάβη στο ενδιάμεσο των επισκέψεων. Είναι 17 χρονών το αμάξι.

Να παρακαλάς να μην σου κάτσει στραβή και σου τα αλλάξουν όλα να βρουν τη βλάβη. Προσωπικά από τον 3ο χρόνο και πριν λήξει η εγγύηση την έκοψα την αντιπροσωπεία γιατί θα μου είχαν πάρει στα σέρβις την αξία άλλου ενός αυτοκινήτου.Κάνω πολλά μόνος και ψάχνω από κει και πέρα να βρω μάστορα να αγαπάει αυτό που κάνει και να μην το κάνει μόνο για τα λεφτά.

5 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

 

Μου είπαν φίλοι να τρίψω λίγο τους πόλους της μπαταρίας για αρχή....

Βγάλε πόλους και τρίφτους καλά με ψιλό γυαλόχαρτο όπως και τις συνδέσεις. έμεινα γιατί είχε πιάσει ασπρη σκόνη ο ένας δεν έκανε καλή επαφή δεν φόρτιζε άδεριασε η μπαταρία και έμεινα στο δρόμο. Ευτυχώς βρέθηκε ένας μάγκας πρατηριούχος μέτρησε δυναμό μπαταρία βρήκε το πρόβλημα καθαρίσαμε προσωρινά έφυγα και γυρίζοντας σπίτι έκανα καλό καθαρισμό όπως έβαλα γίγη βαζελίνα μετα και τους έτριψα με πανάκι. Επανήλθε η μπαταρία άψογο το αυτοκίνητο. Απλές βλάβες που αν τύχεις σε τεμπέλη μάστορα μπορεί να σου άλλαξει για πλάκα και 2-3αισθητήρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/1/2024 στις 7:26 ΠΜ, Ukforthemoment είπε

Η διάγνωση είναι "επιστήμη"  .Πρέπει να το έχει ο μάστορας,αλλιώς αλλάζει εξαρτήματα μέχρι να πετύχει το σωστό ή να αγανακτήσει ο πελάτης.

 

Δεν σας άναβε το λαμπάκι της μπαταρίας;Κανονικά θα έπρεπε να παίρνει μπροστά και απλά θα έπεφτε η μπαταρία αφού δεν φορτίζεται. 

Η διάγνωση είναι "επιστήμη. Θα στο κλέψω να το κάνω λογότυπο στο εργαστήριο ( επισκευές - ηλεκτρονικά) την καλημέρα μου 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 minutes ago, papoys1 said:

Να την επισκευάσει οκ αλλά και μηχανολόγος να είναι δεν επιτρέπεται να μην ξέρει να δει με ένα απλό μηχάνημα το δυναμό αν δουλευει σωστα όταν και ένας άσχετος από μηχανολογικά μπορεί να τη δει.

Διαφωνώ, αυτό που δεν επιτρέπεται είναι ο μηχανικός (ο μηχανολόγος είναι κάτι άλλο) να κάνει διαγνώσεις σε προβλήματα ηλεκτρολογικής φύσεως, oύτε τις γνώσεις έχει ούτε τον εξοπλισμό.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Διαφωνώ, αυτό που δεν επιτρέπεται είναι ο μηχανικός (ο μηχανολόγος είναι κάτι άλλο) να κάνει διαγνώσεις σε προβλήματα ηλεκτρολογικής φύσεως, oύτε τις γνώσεις έχει ούτε τον εξοπλισμό.

Φίλε 2 μαστόρια στην Ελλάδα τα ξέρουν όλα... Εμπειρικοι μηχανικοί και ηλεκτρολόγοι..:)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ξεχνάς τους ταξιτζηδες.

Οι ταριφες δεν είναι μαστόρια.. Είναι πρυτάνεις... Άλλο λεβελ... Ούτε καν η Ελληνίδα μάνα δεν το φτάνει... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...