Προς το περιεχόμενο

Παραλίγο να "χάναμε" το αυτοκίνητο από λάθος διάγνωση βλάβης


hydra7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, korakios είπε

πάρε αστυνομία , τι να σου πω , κρίμα

Περασμένα πράγματα πλέον. 

Έχω δει τόσα αυτοκίνητα σε συνεργεία μέσα στη σκόνη επειδή "Δεν είχε να με πληρώσει ο ιδιοκτήτης".

Δώσε ρε μάστορα μια εκτίμηση κόστους πρώτα, ώστε ο άνθρωπος να μην στο αφήσει αν δεν μπορεί να πληρώσει. 

Δεν τις καταλαβαίνω αυτές τις μαφιόζικες τεχνικές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, filipprin είπε

Μια χαρα σε δουλευει και να βλεπεις.Αν δεν έχεις εμπιστοσυνη εκει που το πας το προβλημα εναι δικο σου και οχι του μαστορα.

κάνε ένα edit

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, listerstorm είπε

Δώσε ρε μάστορα μια εκτίμηση κόστους πρώτα, ώστε ο άνθρωπος να μην στο αφήσει αν δεν μπορεί να πληρώσει. 

καποιες ζημιες θελουν διδικασια και λυσιμο πρωτα πριν βγει κοστος.Δεν ειναι ολα λαδια φιλτρο τακακια...........

1 ώρα πριν, georgiouu είπε

και αυτο ηταν ενα μαθημα για  μενα να μην ξαναπαω σε συνεργειο που δεν σε αφηνουν να βλεπεις τι κανει ο μαστορας,μακρια απο τετοιες αντιπροσωπειες

Μια χαρα σε δουλευει ο μαστορας και μπροστα να εισαι .Αν δεν εμπιστεύεσαι  το μαστορα που το πας εσυ εχεις το θεμα.Ειναι σα να πηγαίνεις στο γιατρο και να του λες στην εγχείρηση θελω να ειμαι ξυπνιος γιατι δεν σου εχω εμπιστοσυνη......

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, filipprin είπε

Μια χαρα σε δουλευει ο μαστορας και μπροστα να εισαι .Αν δεν εμπιστεύεσαι  το μαστορα που το πας εσυ εχεις το θεμα.Ειναι σα να πηγαίνεις στο γιατρο και να του λες στην εγχείρηση θελω να ειμαι ξυπνιος γιατι δεν σου εχω εμπιστοσυνη......

Αν υπηρχαν στην πιατσα γιατροι χειρουργοι απο ΣΕΛΕΤΕ και απο ΤΕΛ, θα το ελεγα.
Μην συγκρινουμε ανομοια πράγματα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, filipprin είπε

καποιες ζημιες θελουν διδικασια και λυσιμο πρωτα πριν βγει κοστος.Δεν ειναι ολα λαδια φιλτρο τακακια...........

Δεν μίλησα για λάδια και πίστεψέ με, δεν κάνω μόνο αυτά στο αυτοκίνητό μου.

Εφόσον ΞΕΡΕΙ ποιο είναι το πρόβλημα και τι χρειάζεται, μπορεί ΑΜΕΣΑ να δώσει εκτίμηση. 

Εκτός αν με το να αλλάξει πχ φούσκες κρεμαγιέρας, να βγάλει τον εναλλάκτη ή τον πολλαπλασιαστή χρειάζεται να λύσει ολόκληρο το μοτέρ, να το κάνει βίδες, να πάει και τον στρόφαλο για κάνα γυάλισμα...

Αντί να πει "Φιλαράκι δεν έχω ιδέα τι έχει το αμάξι, θα πάω στα κουτουρού με εις άτοπο και όπου βγει".

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, listerstorm είπε

Εφόσον ΞΕΡΕΙ ποιο είναι το πρόβλημα και τι χρειάζεται, μπορεί ΑΜΕΣΑ να δώσει εκτίμηση.

Εφοσον ΞΕΡΕΙ να εισαι σίγουρος οτι εχει δωσει εκτίμηση ...........ΑΜΕΣΑ.Κανενας δεν θελει να κανει το συνεργείο του παρκινκ ..............

Η εποχες που αφηνες το αμαξι και ελεγες φτιαξε οτι θελει εχουν περασει ανεπιστρεπτί..

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, filipprin είπε

Αν δεν εμπιστεύεσαι  το μαστορα που το πας εσυ εχεις το θεμα.

Στην απουσία επαγγελματισμού καταλήγουν όλα.

Από την στιγμή που μπαίνεις στο μαγαζί του και σου κάνει χειραψία με τα κατάμαυρα χέρια (υπάρχουν και τα heavy duty καθαριστικά χεριών όπως εδώ με τα οποία για κάποιον λόγο είναι μαλωμένα με τα συνεργεία και τα γάντια για χοντροδουλειές) μέχρι την στιγμή που δεν σου κόβει απόδειξη.

 

3 λεπτά πριν, filipprin είπε

Εφοσον ΞΕΡΕΙ να εισαι σίγουρος οτι εχει δωσει εκτιμιση ...........ΑΜΕΣΑ

Η εποχες που αφηνες το αμαξι και ελεγες φτιαξε οτι θελει εχουν περασει ανεπιστρεπτει..

Δεν διαφωνώ.  Δεν γίνεται πάντως να το αφήνεις λ.χ. για μια αλλαγή τακάκια, να τον ρωτάς κόστος και να απαντάει ¨ξέρω γω...20,40" λες και το κάνει πρώτη φορά.

Επεξ/σία από listerstorm
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, filipprin είπε

Υπαρουν κατι φυντανια απο σελετε της ρουμανιας και της βουλγαριας,αλλα όπως παντα χανεις το νοημα του ποστ

περι ανεμων και υδατων ειναι να τολμαει καποιος να συγκρινει τον μηχανικο που δεν καταφερε να τελειωσει το γενικο λυκειο, με τον γιατρό. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, listerstorm είπε

Στην απουσία επαγγελματισμού καταλήγουν όλα.

Από την στιγμή που μπαίνεις στο μαγαζί του και σου κάνει χειραψία με τα κατάμαυρα χέρια (υπάρχουν και τα heavy duty καθαριστικά χεριών όπως εδώ με τα οποία για κάποιον λόγο είναι μαλωμένα με τα συνεργεία) μέχρι την στιγμή που δεν σου κόβει απόδειξη.

βρες λοιπον αυτον που εσυ εμπιστευσαι και σου κανει και ασε το θα ειμαι απο πανω για να μη με κλεψει.Το δεν εμπιστευομαι κανεναν δειχνει δικο σου προβλημα....

Ζητησες απόδειξή και δεν σου εκοψε?

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, hydra7 είπε

Καλημέρα/Καλησπέρα σε όλους...

Θα σας πω περιληπτικά την πρόσφατη εμπειρία μου στον κόσμο των ελληνικών συνεργείων...

Περί τα μέσα Δεκεμβρίου το Fiat Punto (μοντέλο 2000) της γυναίκας μου απλά σταμάτησε να παίρνει μπρός στα ξαφνικά. Έκανε κάποια αγκομαχητά σα να ήταν η μπαταρία στα τελευταία της. Έγινε προσπάθεια μετά από φόρτιση της μπαταρίας και ξανα με καινούργια μπαταρία αλλά πάλι περίπου τα ίδια.

Έρχεται οδική και το πάει σε συνεργείο κοντά από εκεί που μένουμε. Το συνεργείο είχε 4.8 αστέρια σε σύνολο 91 αξιολογήσεων. Μας είπε ο μάστορας ότι θα καθυστερήσει να το δει λόγω εορτών κτλ. 

Εξηγούμε στον μάστορα ότι το αμάξι πριν 2 εβδομάδες είχε κάνει service και ότι είχε αλλαχτεί η μίζα. Του δίνουμε και τα βιβλία service και ότι άλλη πληροφορία χρειάζεται.

Περνάνε οι μέρες, μας παίρνει τηλέφωνο και μας λέει ότι φταίει η μίζα. Μας έκανε εντύπωση αυτό και τον ρωτήσαμε αν το δυναμό το βρήκε ΟΚ. Επέμενε για την μίζα και μας είπε ότι η μίζα που βάλαμε δεν είναι κανονικά για αυτό το αυτοκίνητο, είναι για άλλο μάρκας ford... 

Του δίνουμε το ΟΚ να προχωρήσει με την εκ νέου αλλαγή της μίζας. Μας ξαναπαίρνει τηλέφωνο την επόμενη μέρα και μας λέει ότι το αμάξι συνεχίζει τα ίδια και ότι έχει πρόβλημα ο κινητήρας και ότι θα πρέπει να τον ανοίξει εφόσον συμφωνούμε... και ότι θα πάει στην καλύτερη των περιπτώσεων κάνα 400άρι και αν είναι κάτι πιο σοβαρό θα πάει πάνω από 1000...

Ήμασταν που ήμασταν ήδη διστακτικοί αρχίσαμε να αναζητάμε άλλες λύσεις... Εν τέλη το στείλαμε σε συνεργείο εμπιστοσύνης μας από τα μέρη της γυναίκας μου. (Πάτρα)

Και πιο ήταν το πρόβλημα τελικά? Το δυναμό!

ΥΓ. Το αμάξι λειτουργεί άψογα με την μίζα για ford από τότε...
 

Για αρχή σχετικά με μίζα για ford, για peugeot, για alfa, για fiat κλπ. Ένας κωδικός μπορεί να μπαίνει σε πάρα πολλά μοντέλα εντελώς διαφορετικής μάρκας και κινητήρα. Εάν είναι ίδιος από όπου και αν τον αγοράσεις θα είναι το ίδιο part (στην χειρότερη θα έχει το λογότυπο διαφορετικό)

Σχετικά με το πρόβλημα σου ναι είναι κλασικό εάν βραχυκυκλώσει το ηλεκτρονικό κομμάτι του (ο αυτόματος που λένε δηλαδή) να "τρώει" την μπαταρία γιατι είναι 1 το καλώδιο που φεύγει από εκεί, μετά πάει μίζα και μετά μπαταρία. Κατά τα άλλα και χωρίς δυναμό η μίζα θα γυρίσει και θα πάρει και μπροστά, άσχετα εάν θα βγάλει σφάλμα αμέσως ή πιο μετά. Οι γειώσεις σε αυτά είναι στον ίδιο τον κορμό.

Η διάγνωση προφανώς πανέυκολη θέμα λεπτού.

Στο μοντέλο σου επίσης κλασσικό να σκουριάζει το καλώδιο που είπα αλλά και της γείωσης και να έχεις θέματα.

Δε θα σχολιάσω καθόλου σχετικά με τον μάστορα που σου είπα για κινητήρα κλπ.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

- Παρατηρώ ότι αρκετοί στέκεστε στο ότι θα έπρεπε το αμάξι να είχε πάρει μπρος με ένα δυναμό το οποίο έχει αστοχείσει ολοκληρωτικά. Καλά κάνετε και εννοείται δεν αμφισβητώ την ορθότητα του σκεπτικού σας. Θα μιλήσω με τον πεθερό μου που επέβλεψε τη διαδικασία κάτω στην Πάτρα και θα επανέλθω σε περίπτωση που έχω περισσότερες πληροφορίες. Προς το παρόν θα πω απλά ότι ένα αμάξι 24ετίας στην πιο κρύα φάση του Δεκεμβρίου ενδέχεται να μην έχει την αναμενόμενη συμπεριφορά. Ούτως ή άλλως έχω πει στα πεθερικά μου να το οδηγούν τo αυτοκίνητο μήπως και εμφανίσει κάτι ακόμα άλλα μέχρι στιγμής όλα καλά.

- Όντως το λαμπάκι της μπαταρίας ήταν αναμμένο. Για να μην μακρηγορώ στα της εκκίνησης θα πω απλά ότι με την καινούργια μπαταρία έδειχνε "μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση" ότι θα πάρει μπρος - αλλά τελικά δεν. Για αυτόν τον λόγο (επαναλαμβάνω) έγινε νύξη στο μάστορα για το δυναμό 2 φορές αλλά η φάση εξελίχθηκε όπως περιέγραψα στο αρχικό μου post. Εδώ να πω ότι στα πάρε δώσε μας με τον μάστορα δεν μας έδωσε την εντύπωση ότι είναι λαμόγιο. Εννοώ ότι πιο πολύ πιστεύω ότι του "ξέφυγε" παρά το ότι πήγε να μας τη φέρει... (με κάθε επιφύλαξη εννοείται)

 

Επεξ/σία από hydra7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, hydra7 said:

- Παρατηρώ ότι αρκετοί στέκεστε στο ότι θα έπρεπε το αμάξι να είχε πάρει μπρος με ένα δυναμό το οποίο έχει αστοχείσει ολοκληρωτικά. Καλά κάνετε και εννοείται δεν αμφισβητώ την ορθότητα του σκεπτικού σας. Θα μιλήσω με τον πεθερό μου που επέβλεψε τη διαδικασία κάτω στην Πάτρα και θα επανέλθω σε περίπτωση που έχω περισσότερες πληροφορίες. Προς το παρόν θα πω απλά ότι ένα αμάξι 24ετίας στην πιο κρύα φάση του Δεκεμβρίου ενδέχεται να μην έχει την αναμενόμενη συμπεριφορά. Ούτως ή άλλως έχω πει στα πεθερικά μου να το οδηγούν τo αυτοκίνητο μήπως και εμφανίσει κάτι ακόμα άλλα μέχρι στιγμής όλα καλά.

- Όντως το λαμπάκι της μπαταρίας ήταν αναμμένο. Για να μην μακρηγορώ στα της εκκίνησης θα πω απλά ότι με την καινούργια μπαταρία έδειχνε "μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση" ότι θα πάρει μπρος - αλλά τελικά δεν. Για αυτόν τον λόγο (επαναλαμβάνω) έγινε νύξη στο μάστορα για το δυναμό 2 φορές αλλά η φάση εξελίχθηκε όπως περιέγραψα στο αρχικό μου post. Εδώ να πω ότι στα πάρε δώσε μας με τον μάστορα δεν μας έδωσε την εντύπωση ότι είναι λαμόγιο. Εννοώ ότι πιο πολύ πιστεύω ότι του "ξέφυγε" παρά το ότι πήγε να μας τη φέρει... (με κάθε επιφύλαξη εννοείται)

Στεκόμαστε επειδή είναι ουσιώδες, το δυναμό προσφέρει στο "ενεργειακό ισοζύγιο" του αυτοκινήτου μόνο αφού πάρει μπροστά ο κινητήρας, μέχρι τότε όμως το μόνο που προσφέρει είναι αδράνεια στο όλο σύστημα.

Αλήθεια, όταν μιλάς για "ολοκληρωτική αστοχία" μήπως εννοείς ότι είχε βραχυκυκλώσει ο αυτόματος με αποτέλεσμα να μην αφήνει αρκετό ρεύμα από τη μπαταρία να πάει στη μίζα? Μόνο έτσι θα μπορούσε να εξηγηθεί αυτό που περιγράφεις, που και πάλι ακόμα και ο πιο άσχετος ηλεκτρολόγος θα το είχε εντοπίσει μέσα σε 5 λεπτά.

Τελικά ο "μάστορας" στο κοντινό σας συνεργείο των 4,8 αστέρων είναι μηχανικός ή ηλεκτρολόγος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...