Προς το περιεχόμενο

Παραλίγο να "χάναμε" το αυτοκίνητο από λάθος διάγνωση βλάβης


hydra7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, hydra7 said:

Καλημέρα/Καλησπέρα σε όλους...

Θα σας πω περιληπτικά την πρόσφατη εμπειρία μου στον κόσμο των ελληνικών συνεργείων...

Περί τα μέσα Δεκεμβρίου το Fiat Punto (μοντέλο 2000) της γυναίκας μου απλά σταμάτησε να παίρνει μπρός στα ξαφνικά. Έκανε κάποια αγκομαχητά σα να ήταν η μπαταρία στα τελευταία της. Έγινε προσπάθεια μετά από φόρτιση της μπαταρίας και ξανα με καινούργια μπαταρία αλλά πάλι περίπου τα ίδια.

Έρχεται οδική και το πάει σε συνεργείο κοντά από εκεί που μένουμε. Το συνεργείο είχε 4.8 αστέρια σε σύνολο 91 αξιολογήσεων. Μας είπε ο μάστορας ότι θα καθυστερήσει να το δει λόγω εορτών κτλ. 

Εξηγούμε στον μάστορα ότι το αμάξι πριν 2 εβδομάδες είχε κάνει service και ότι είχε αλλαχτεί η μίζα. Του δίνουμε και τα βιβλία service και ότι άλλη πληροφορία χρειάζεται.

Περνάνε οι μέρες, μας παίρνει τηλέφωνο και μας λέει ότι φταίει η μίζα. Μας έκανε εντύπωση αυτό και τον ρωτήσαμε αν το δυναμό το βρήκε ΟΚ. Επέμενε για την μίζα και μας είπε ότι η μίζα που βάλαμε δεν είναι κανονικά για αυτό το αυτοκίνητο, είναι για άλλο μάρκας ford... 

Του δίνουμε το ΟΚ να προχωρήσει με την εκ νέου αλλαγή της μίζας. Μας ξαναπαίρνει τηλέφωνο την επόμενη μέρα και μας λέει ότι το αμάξι συνεχίζει τα ίδια και ότι έχει πρόβλημα ο κινητήρας και ότι θα πρέπει να τον ανοίξει εφόσον συμφωνούμε... και ότι θα πάει στην καλύτερη των περιπτώσεων κάνα 400άρι και αν είναι κάτι πιο σοβαρό θα πάει πάνω από 1000...

Ήμασταν που ήμασταν ήδη διστακτικοί αρχίσαμε να αναζητάμε άλλες λύσεις... Εν τέλη το στείλαμε σε συνεργείο εμπιστοσύνης μας από τα μέρη της γυναίκας μου. (Πάτρα)

Και πιο ήταν το πρόβλημα τελικά? Το δυναμό!

ΥΓ. Το αμάξι λειτουργεί άψογα με την μίζα για ford από τότε...
 

fiat Punto του 2000, τουτεστην 24 ετων........εφηβος για τα ελληνικα δεδομενα, την 10ετια του 90 γελουσαμε σε αφρικανικη χωρα με τα σκουπιδια 20ετιας που εφερναν απο Γερμανια, Ολλανδια και Βελγιο......τωρα γελαμε στην Ελλαδα!

Επεξ/σία από Dinos1973
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Χρόνια ασχολούμαι με αυτοκίνητα δικά μου και της οικογένειας - συγγενών. Στην ουσία εγώ αναλαμβάνω να τα πάω για Service (τακτικά αλλά και βλάβες). 

Μένω επαρχία σε μία πόλη που έχει αρκετά συνεργεία (Δυτική Μακεδονία). Ειλικρινά τέτοια τραγικά περιστατικά δεν έχω αντιμετωπίσει ούτε έχω ακούσει ποτέ για τα τοπικά συνεργεία. 

Τα μόνα παράπονα είναι του στυλ ο τάδε είναι ακριβός, ο άλλος έχει δουλειά πολύ και πρέπει να περιμένω αρκετά ή να κάτσει το αμάξι κτλ κτλ. 

Τόσο τραγικά είναι τα πράγματα στην Αθήνα; μου κάνει εντύπωση. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, hydra7 said:

Καταλαβαίνω το σκεπτικό σας. Εάν αστοχήσει ολοκληρωτικά το δυναμό δημιουργούνται προβλήματα στην εκκίνηση. Ανεξάρτητα από την υγεία της μπαταρίας κατά την εκκίνηση έχεις περίπου τα συμπτώματα σαν να είναι η μπαταρία στα προ-τελευταία της. 

Σε εμάς δεν πήρε ποτέ μπροστά για αυτό δεν ήταν ξεκάθαρο ωστόσο στον μάστορα τον πρώτο κάναμε 2 φορές νύξη για το δυναμό και μας διαβεβαίωσε ότι δεν είχε θέμα.

Όχι ακριβώς, η δουλειά του εναλλάκτη (δυναμό) είναι να τροφοδοτεί όλα τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου που λειτουργούν με ρεύμα (φώτα, υαλοκαθαριστήρες, ηλεκτρικό τιμόνι κτλ) και να κρατά φορτισμένη τη μπαταρία, στην εκκίνηση του κινητήρα όμως απαραίτητη είναι η μπαταρία, ο εναλλάκτης δεν συμμετέχει καθόλου. Αν αστοχήσει ο εναλλάκτης τότε απλά δεν θα φορτίζει τη μπαταρία, η οποία με τη σειρά της αργά η γρήγορα θα αδειάσει τόσο ώστε να μην μπορεί να εκκινήσει το αυτοκίνητο, και αν φταίει η μπαταρία είναι πανεύκολο να διαπιστωθεί.

Επίσης όταν έχουμε προβλήματα ηλεκτρολογικής φύσεως στο αυτοκίνητο απευθυνόμαστε σε ηλεκτρολόγο και όχι σε μηχανικό, εσείς που απευθυνθήκατε? Εικάζω σε μηχανικό μια και πρότεινε να ανοίξει τον κινητήρα, αν ναι τότε τζάμπα μπήκατε σε τόσες διαδικασίες και έξοδα, ένας ηλεκτρολόγος δεν θα χρειαζόταν πάνω από 5 λεπτά για να διαπιστώσει την κατάσταση της μπαταρίας και το εάν φορτίζει ο εναλλάκτης.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, liakinen είπε

Χρόνια ασχολούμαι με αυτοκίνητα δικά μου και της οικογένειας - συγγενών. Στην ουσία εγώ αναλαμβάνω να τα πάω για Service (τακτικά αλλά και βλάβες). 

Μένω επαρχία σε μία πόλη που έχει αρκετά συνεργεία (Δυτική Μακεδονία). Ειλικρινά τέτοια τραγικά περιστατικά δεν έχω αντιμετωπίσει ούτε έχω ακούσει ποτέ για τα τοπικά συνεργεία. 

Τα μόνα παράπονα είναι του στυλ ο τάδε είναι ακριβός, ο άλλος έχει δουλειά πολύ και πρέπει να περιμένω αρκετά ή να κάτσει το αμάξι κτλ κτλ. 

Τόσο τραγικά είναι τα πράγματα στην Αθήνα; μου κάνει εντύπωση. 

Eπειδή και εγω επαρχία είμαι , υπάρχουν και επαρχία αξιόλογοι οταν θες κατι παραπάνω . 

Επαρχία πλέον λιγοστεύουν τα ηλεκτρολογεία , αυτό έχω παρατηρήσει .

Αθήνα δέ τους ξέρεις κιόλας , ενω στη "κλειστη κοινωνία" όλο και κάτι θα συζητηθει 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, hydra7 είπε

Έγινε προσπάθεια μετά από φόρτιση της μπαταρίας και ξανα με καινούργια μπαταρία αλλά πάλι περίπου τα ίδια.

Εδω καπου τα μπλεκεις.Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ παρενέργεια του δυναμο ειναι να αδειασει η μπαταρια με οτι προβληματα δημιουργει αυτο.Εφοσον εβαλες καινουργια και δεν δουλεψε τοτε αλλου ηταν το προβλημα Η η μπαταρια που εβαλες για καινουργια ηταν προβληματικη...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λογικα θα επρεπε να αναβει το λαμπακι της μπαταριας εν λειτουργια

στην περιπτωση αυτη ειναι ξεκαθαρη βλαβη δυναμο

εκτος και αν ηταν καμμενο το λαμπακι της μπαταριας οποτε οκ

αλλα και παλι σε δυσκολια εκκινησης τα πρωτα πραγματα που θα ψαξεις κατα σειρα ειναι μπαταρια δυναμο μιζα.Ειναι πολυ απλο,το ξερει και ο πιο απειρος μαστορας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρωτο συνεργειο, που ειχε κανει και Service, γιατι αλλαξε τοτε την μιζα?? Μηπως ειχε και εκεινος μεριδιο ευθυνης?? Παντως αν το δυναμο δεν ηταν φρακαρισμενο με αποτελεσμα να φρεναρει τον στροφαλο, αδυνατω να καταλαβω πως απετρεπε το μοτερ απο το να παρει εμπρος…

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Επαρχία πλέον λιγοστεύουν τα ηλεκτρολογεία , αυτό έχω παρατηρήσει .

Μήπως γιατί τα υπάρχοντα το έχουν γυρίσει και στα μηχανολογικά; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, hydra7 είπε

Καλημέρα/Καλησπέρα σε όλους...

Θα σας πω περιληπτικά την πρόσφατη εμπειρία μου στον κόσμο των ελληνικών συνεργείων...

Περί τα μέσα Δεκεμβρίου το Fiat Punto (μοντέλο 2000) της γυναίκας μου απλά σταμάτησε να παίρνει μπρός στα ξαφνικά. Έκανε κάποια αγκομαχητά σα να ήταν η μπαταρία στα τελευταία της. Έγινε προσπάθεια μετά από φόρτιση της μπαταρίας και ξανα με καινούργια μπαταρία αλλά πάλι περίπου τα ίδια.

Έρχεται οδική και το πάει σε συνεργείο κοντά από εκεί που μένουμε. Το συνεργείο είχε 4.8 αστέρια σε σύνολο 91 αξιολογήσεων. Μας είπε ο μάστορας ότι θα καθυστερήσει να το δει λόγω εορτών κτλ. 

Εξηγούμε στον μάστορα ότι το αμάξι πριν 2 εβδομάδες είχε κάνει service και ότι είχε αλλαχτεί η μίζα. Του δίνουμε και τα βιβλία service και ότι άλλη πληροφορία χρειάζεται.

Περνάνε οι μέρες, μας παίρνει τηλέφωνο και μας λέει ότι φταίει η μίζα. Μας έκανε εντύπωση αυτό και τον ρωτήσαμε αν το δυναμό το βρήκε ΟΚ. Επέμενε για την μίζα και μας είπε ότι η μίζα που βάλαμε δεν είναι κανονικά για αυτό το αυτοκίνητο, είναι για άλλο μάρκας ford... 

Του δίνουμε το ΟΚ να προχωρήσει με την εκ νέου αλλαγή της μίζας. Μας ξαναπαίρνει τηλέφωνο την επόμενη μέρα και μας λέει ότι το αμάξι συνεχίζει τα ίδια και ότι έχει πρόβλημα ο κινητήρας και ότι θα πρέπει να τον ανοίξει εφόσον συμφωνούμε... και ότι θα πάει στην καλύτερη των περιπτώσεων κάνα 400άρι και αν είναι κάτι πιο σοβαρό θα πάει πάνω από 1000...

Ήμασταν που ήμασταν ήδη διστακτικοί αρχίσαμε να αναζητάμε άλλες λύσεις... Εν τέλη το στείλαμε σε συνεργείο εμπιστοσύνης μας από τα μέρη της γυναίκας μου. (Πάτρα)

Και πιο ήταν το πρόβλημα τελικά? Το δυναμό!

ΥΓ. Το αμάξι λειτουργεί άψογα με την μίζα για ford από τότε...
 

Δεν βγαινει νοημα με την βλαβη που περιγράφεις, το δυναμό δεν αποτρέπει την εκκίνηση του κινητήρα.

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, liakinen said:

Μήπως γιατί τα υπάρχοντα το έχουν γυρίσει και στα μηχανολογικά; 

 

Αχταρμά το έχουν κάνει, το μόνο σίγουρο, πλέον ο ένας "κλέβει" τη δουλειά του άλλου, μέχρι και ηλεκτρολογείο να αλλάζει σετ συμπλέκτη βλέπεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αχταρμά το έχουν κάνει, το μόνο σίγουρο, πλέον ο ένας "κλέβει" τη δουλειά του άλλου, μέχρι και ηλεκτρολογείο να αλλάζει σετ συμπλέκτη βλέπεις.

Καλά εδώ φρενάς ανοίγει μηχανές. Θεωρούν πως δεν βγαίνει αλλιώς η επιχείρηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, georgiouu είπε

αλλα και παλι σε δυσκολια εκκινησης τα πρωτα πραγματα που θα ψαξεις κατα σειρα ειναι μπαταρια δυναμο μιζα.

Μπαταρια ΜΙΖΑ και τελευταιο το δυναμο..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, liakinen said:

Καλά εδώ φρενάς ανοίγει μηχανές. Θεωρούν πως δεν βγαίνει αλλιώς η επιχείρηση. 

Καλά ο συγκεκριμένος δεν έχει και άδικο, αν δεν ασχολείται με τπτ άλλο εκτός από φρένα όντως δεν θα βγαίνει.

Όσο για τους πελάτες που τον εμπιστεύονται να ανοίγει κινητήρες, ασχολίαστο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω πως έχει καθιερωθεί αλλά σε όποιο συνεργείο και να έχω πάει τα τελευταία 10+ χρόνια, η "διάγνωση" τους είναι να αλλάζουν ένα - ένα τα ανταλλακτικά μέχρι να βρουν το πρόβλημα. 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Axelq είπε

Δεν ξέρω πως έχει καθιερωθεί αλλά σε όποιο συνεργείο και να έχω πάει τα τελευταία 10+ χρόνια, η "διάγνωση" τους είναι να αλλάζουν ένα - ένα τα ανταλλακτικά μέχρι να βρουν το πρόβλημα. 😅

εδω κανουν το ιδιο στις αντιπροσωπειες! και η απαντηση ειναι "θελει ΚΑΙ " 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...