Προς το περιεχόμενο

Παραλίγο να "χάναμε" το αυτοκίνητο από λάθος διάγνωση βλάβης


hydra7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα/Καλησπέρα σε όλους...

Θα σας πω περιληπτικά την πρόσφατη εμπειρία μου στον κόσμο των ελληνικών συνεργείων...

Περί τα μέσα Δεκεμβρίου το Fiat Punto (μοντέλο 2000) της γυναίκας μου απλά σταμάτησε να παίρνει μπρός στα ξαφνικά. Έκανε κάποια αγκομαχητά σα να ήταν η μπαταρία στα τελευταία της. Έγινε προσπάθεια μετά από φόρτιση της μπαταρίας και ξανα με καινούργια μπαταρία αλλά πάλι περίπου τα ίδια.

Έρχεται οδική και το πάει σε συνεργείο κοντά από εκεί που μένουμε. Το συνεργείο είχε 4.8 αστέρια σε σύνολο 91 αξιολογήσεων. Μας είπε ο μάστορας ότι θα καθυστερήσει να το δει λόγω εορτών κτλ. 

Εξηγούμε στον μάστορα ότι το αμάξι πριν 2 εβδομάδες είχε κάνει service και ότι είχε αλλαχτεί η μίζα. Του δίνουμε και τα βιβλία service και ότι άλλη πληροφορία χρειάζεται.

Περνάνε οι μέρες, μας παίρνει τηλέφωνο και μας λέει ότι φταίει η μίζα. Μας έκανε εντύπωση αυτό και τον ρωτήσαμε αν το δυναμό το βρήκε ΟΚ. Επέμενε για την μίζα και μας είπε ότι η μίζα που βάλαμε δεν είναι κανονικά για αυτό το αυτοκίνητο, είναι για άλλο μάρκας ford... 

Του δίνουμε το ΟΚ να προχωρήσει με την εκ νέου αλλαγή της μίζας. Μας ξαναπαίρνει τηλέφωνο την επόμενη μέρα και μας λέει ότι το αμάξι συνεχίζει τα ίδια και ότι έχει πρόβλημα ο κινητήρας και ότι θα πρέπει να τον ανοίξει εφόσον συμφωνούμε... και ότι θα πάει στην καλύτερη των περιπτώσεων κάνα 400άρι και αν είναι κάτι πιο σοβαρό θα πάει πάνω από 1000...

Ήμασταν που ήμασταν ήδη διστακτικοί αρχίσαμε να αναζητάμε άλλες λύσεις... Εν τέλη το στείλαμε σε συνεργείο εμπιστοσύνης μας από τα μέρη της γυναίκας μου. (Πάτρα)

Και πιο ήταν το πρόβλημα τελικά? Το δυναμό!

ΥΓ. Το αμάξι λειτουργεί άψογα με την μίζα για ford από τότε...
 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γτ δεν έπαιρνε μπροστά όμως; Την μπαταρία την είχατε μετρήσει; Γτ παραπάνω λες πως είχατε αλλάξει μπαταρία.

Οπότε άντε να σου πήρε μια φορά μπροστά κ μετά πάλι τα ίδια, οπότε ήταν ξεκάθαρο πως ήταν δυναμό.

Επεξ/σία από bill999r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, bill999r είπε

Γτ δεν έπαιρνε μπροστά όμως; Την μπαταρία την είχατε μετρήσει;

👇

6 λεπτά πριν, hydra7 είπε

Και πιο ήταν το πρόβλημα τελικά? Το δυναμό!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, bill999r said:

Γτ δεν έπαιρνε μπροστά όμως; Την μπαταρία την είχατε μετρήσει; Γτ παραπάνω λες πως είχατε αλλάξει μπαταρία.

Οπότε άντε να σου πήρε μια φορά μπροστά κ μετά πάλι τα ίδια, οπότε ήταν ξεκάθαρο πως ήταν δυναμό.

Καταλαβαίνω το σκεπτικό σας. Εάν αστοχήσει ολοκληρωτικά το δυναμό δημιουργούνται προβλήματα στην εκκίνηση. Ανεξάρτητα από την υγεία της μπαταρίας κατά την εκκίνηση έχεις περίπου τα συμπτώματα σαν να είναι η μπαταρία στα προ-τελευταία της. 

Σε εμάς δεν πήρε ποτέ μπροστά για αυτό δεν ήταν ξεκάθαρο ωστόσο στον μάστορα τον πρώτο κάναμε 2 φορές νύξη για το δυναμό και μας διαβεβαίωσε ότι δεν είχε θέμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, hydra7 είπε

δυναμό δημιουργούνται

Κατάλαβα, δεν το γνώριζα ότι ακόμα κ με καινούρια μπαταρία δεν θα εκκινήσει ο κινητήρας.

Πάλι καλά που το πήγατε αλλού κ δεν μπήκατε σε έξοδα με άνοιγμα του κινητήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, basilis_k6 said:

τελικα δεν μας ειπες ποσο κοστισε η μεταφορα και πως το πηγες κατω

Οδική από την περιοχή μου στο parking της εταιρίας με τις αυτοκίνητο-άμαξες: 50 ευρώ

Αυτοκίνητο-άμαξα Αθήνα-Πάτρα: 150 ευρώ

Οδική από το σημείο που το άφησε η αυτοκίνητο-άμαξα στο συνεργείο: 40 ευρώ

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά όπως το λεει ο φίλος.Σε ολόκληρη Αθήνα δεν βρίσκεις συνεργείο εμπιστοσύνης. Αλλαξα άπειρα όλοι πως θα στα πάρουν κανένας πραγματικά μαστορας να αγαπάει τη δουλειά που κάνει. Απογοητευμένος εύχομαι να μη μου τύχει βλάβη που να μην ξέρω τι φταίει ώστε πηγαίνοντας στο συνεργείο να του πω μάστορα θέλω αυτό.

  • Like 2
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διάγνωση είναι "επιστήμη"  .Πρέπει να το έχει ο μάστορας,αλλιώς αλλάζει εξαρτήματα μέχρι να πετύχει το σωστό ή να αγανακτήσει ο πελάτης.

 

Δεν σας άναβε το λαμπάκι της μπαταρίας;Κανονικά θα έπρεπε να παίρνει μπροστά και απλά θα έπεφτε η μπαταρία αφού δεν φορτίζεται. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς η εμπειρία(ή η τιμιότητα) σε ένα μάστορα είναι μεγάλο πράγμα.

Θυμάμαι το πρώτο μου αυτοκίνητο (hyundai accent 99') με πρόβλημα, δεν μπορούσε να δώσει γκάζι, μπέρδευε, έκοβε μια σκέτη ταλαιπωρια.

Το πήγα σε ένα μάστορα (ηλεκτρολόγο με πατέρα μηχανικό στον ίδιο χώρο) και άρχισε να μου αραδιάζει ένα σωρό πιθανά προβλήμα (αισθητήρας δέλτα, άνοιγμα μηχανής για ρύθμιση κοκ).

Με τα πολλά με είχε φτάσει ένα 500ρικο ζημιά και ακόμη θα ήταν στο ψάξιμο ή οτι κάτσει.

Μίλησα τηλεφωνικά με φίλο που είχε συνεργείο τότε (ήταν σε μακρινή περιοχή και γι'αυτό δεν πήγα αρχικά). Μου είπε να του πάω το αυτοκίνητο να το δει.

Έλυσε της 4 βίδες της εξάτμισης και το αυτοκίνητο έστρωσε.

Η βλάβη;

Σπασμένο κεραμεικό στον καταλύτη, έφραζε την έξοδο καυσαερίων...αλλάξαμε καταλύτη και τελειώσαμε.

Spoiler

Btw το συγκεκριμένο πρόβλημα ήταν το δεύτερο (και τελευταίο) που έβγαλε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, το πρώτο ήταν το δυναμό, που είχε βγάλει ελαττωματικό όλη η σειρά μάθαμε εκ των υστέρων.

Δυστυχώς προκύπτει το ερώτημα, ο μάστορας ήταν άσχετος (πολλά χρόνια συνεργείο >15) ή ήθελε απλά να "μασήσει";

Όλα πιθανά...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μπορω να καταλαβω την διαγνωση του μαστορα και τον συνειρμο πως απο δυσκολια εκκινησης και αντικατασταση μιζας κατεληξε σε ανοιγμα κινητηρα.με ποια πιθανη αιτιολογια το ανοιγμα κινητηρα;να επισκευαζε τι;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γι αυτο καλυτερα σε εξειδικευμενους μαστορες οχι σε αυτους που κανουν λιγο απ ολα.

αλλα και σε αυτους βεβαια δεν ξερεις ποτε τι θα σου αλλαξουν στο σερβις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπαταρία / μιζα πολλές φορές σε μπερδεύουν .

Το δυναμό είχε μετρηθεί πρίν πάει στο μάστορα ; 

Σε ηλεκτρολογείο ήθελε κανονικά .

Και εξηγώ σε Corsa C με μπαταρία 4 ετών σε καλή καταστάση φορτισμένη και μετρημένη ξαφνικά το πρωι δε παίρνει .

Μου το ξανα έκανε 2-3 φορές όπου ήμουν έτοιμος να αλλάξω μπαταρία . Τελικά ήταν μίζα κόλλησε το μπουτόν της και επισκευάστηκε .

Ειδικά εάν η μίζα είναι στα τελευταία της , τραβάει όλο το ρεύμα στήν εκκίνηση .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, georgiouu είπε

δεν μπορω να καταλαβω την διαγνωση του μαστορα και τον συνειρμο πως απο δυσκολια εκκινησης και αντικατασταση μιζας κατεληξε σε ανοιγμα κινητηρα.με ποια πιθανη αιτιολογια το ανοιγμα κινητηρα;να επισκευαζε τι;

Ήθελε να βγάλει τα έξοδα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...