Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παντα η τεχνολογια ελυνε ενα προβλημα και αναγεννουσε αλλα δεκα τουλαχιστον αλλα αυτη ειναι η πορεια του ανθρωπου να αμφισβητει τον φυσικο τροπο να τον ακυρωνει και να καλυπτει τα ψυχολογικα του με ενα σωρο προβληματα και λυσεις για να καταναλωσει τον χρονο του, ε παντοτε το ζητουμενο ηταν και θα ειναι η απολαβη του κατευθυνομενου χειροκροτηματος - αναγνωριση.

Δημοσ.

Τα θερμικα ειναι αυτονομα, δεν εχουν τα προβληματα των ηλεκτρικων

 

meanwhile τα θερμικα ζεσταινονται απο ρευμα.

Car-Engine-Heater.jpg

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 hours ago, filipprin said:

Σιγουρα τα φορτιζουνε.Νορβηγοι ειναι. .Οταν όλος ο κοσμος ελεγε οτι στο κρυο δεν τραβαει η μπαταρια αυτοι δεν το ξερανε.Ε τωρα που τούς πιασανε κοτσο το μαθανε.

Κρίμα, πήρανε αμάξι 40.000€, 340 αλόγων που φουλάρει με 8€, τους πιάσανε κότσο !

Electric vehicles fail less than fuel-powered cars in extreme cold | The Independent

  • Like 3
Δημοσ.

Χρησιμοποιήσαμε τόσα πολλά χάρτινα καλαμάκια σαν πλανήτης αυτά τα χρόνια, που μέχρι και η υπερθέρμανση του πλανήτη σταμάτησε.

  • Thanks 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, chek2fire είπε

εγω θελω να έβλεπα σε πόσους από εσας θα έπαιρνε μπρος το αμάξι τους με -30

https://www.news247.gr/kosmos/poliko-psixos-saronei-tis-ipa-toulaxiston-50-nekroi/

Στην Βουλγαρία μπορεί να μην πιάνει τους -30 αλλά σε μερικές περιοχές πλησιάζει. Τα αμάξια μια χαρά κυκλοφορούν. Δεν καταλαβαίνω το λόγο που ζητάς να το δεις , αλλά αν βρεθώ σε τόσο χαμηλή θερμοκρασία, θα ανεβάσω φωτό με το αμάξι. Αλλά υπάρχει και πιο εύκολος τρόπος, δες στο YouTube videos με Subaru on snow.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Σαν χτες το θυμαμαι που συζηταγα οταν ελεγα να κανω  LPG μετατροπη, και μου λεγανε ακριβως τις ιδιες πιπες που ακουω  σημερα για τα ηλεκτρικα.

ειναι επικινδυνο να παρει φωτια και να εκραγει

χαλαει το αμαξι, καιει τις βαλβιδες και τον καταλυτη

θα ακριβυνει το lpg οταν βαλουν ολοι, το εχουν τωρα φτηνο για να σας παγιδευσουν

χανεις σε επιδοσεις

κτλ κτλ

 

 

Για βαλβίδες και καταλύτη δεν είναι ψέματα άλλαξα πριν 2 μήνες καταλύτη σε Peugeot 307cc  349.000 χλμ και ο εξατμισας είπε ότι ο καταλύτης ήταν χάλια μαύρα  και όντως δηλαδή ήταν αλλα αυτο δεν έχει καμία σημασία καθώς θα το ξανακάνα υγραέριο αν χρειαζόταν.....

Δημοσ.
8 ώρες πριν, chek2fire είπε

εγω θελω να έβλεπα σε πόσους από εσας θα έπαιρνε μπρος το αμάξι τους με -30

https://www.news247.gr/kosmos/poliko-psixos-saronei-tis-ipa-toulaxiston-50-nekroi/

Εμένα μου έχει χαλάσει μπαταρία και στους -5. Δεν θα ταχθώ λοιπόν κατά μόνο των ηλεκτρικών. Θα ταχθώ κατά και των θερμικών που δεν έχουν χειροκίνητη μίζα /s

Δημοσ.

Το έχετε πάρει λίγο οπαδικά το θέμα. Μιλάτε για -20 ξέρω γω λες και ολος ο πλανητης ειναι ανταρτικη. Ενα ηλεκτρικο αμαξι ειναι μια χαρα στο 90% του πλανητη αλλα απο τι φαινεται δεν θελετε να πετυχουν τα ηλεκτρικα. εγωισμος? δεν ξερω. αντι να κοιταξετε τι θα ειναι πιο καλο/οικονομικο καθεστε και κραζετε ο ενας τον αλλον για την επιλογη του.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν πειράζει, βοηθάνε ακόμα περισσότερο το περιβάλλον έτσι. 

4 hours ago, atypicalcoder said:

 φαινεται δεν θελετε να πετυχουν τα ηλεκτρικα. εγωισμος? δεν ξερω. αντι να κοιταξετε τι θα ειναι πιο καλο/οικονομικο καθεστε και κραζετε ο ενας τον αλλον για την επιλογη του.

Η πλειοψηφία των ιδιοκτητών EV είναι που μας τη δίνει στα νεύρα, όχι το ηλεκτροκίνητο per se. Το spam τους μας κουράζει για το πόσο γαματο είναι το EV τους και γιατί πρέπει όλοι μας να πάμε προς τα εκεί.

Είναι οι crossfitters και οι vegans της  εποχής μας. NOBODY FUCKING CARES.

Προφανώς και σε ακραίες συνθήκες ούτε το ένα αυτοκίνητο ούτε το άλλο θα λειτουργήσει 100% σωστά. Προσωπικά στο αμάξι μου έχει τύχει σε -13 να μην ξεκινάει, και το ίδιο όχημα τον επόμενο χειμώνα στους -16 να ξεκινήσει κανονικά. Οκ, έτυχε. 

Επεξ/σία από polaki
  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...