Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, filipprin είπε

Στην Ευρωπη αυτα ηταν λυμενα τουλαχιστον 10 χρονια πισω.Ηταν ζητημα αμάθειας του ελληνα οδηγου και οχι τησ τεχνολογιας.

 

https://www.carandmotor.gr/nea/ti-epathan-ta-ilektrika-leoforeia-sti-norbigia

Αμα εφτανε το ρευμα της μπαταρίας γιατι δεν τις ζεστανε αυτοματα???

 

Εσύ μιλάς λοιπόν για τα λεωφορεία και όχι για το άρθρο που συζητάμε, αν γυρίσεις από δρομολόγιο με άδεια μπαταρία 1% και δεν το φορτίσεις τότε ναι θα υπάρξει πρόβλημα όπως και πρόβλημα υπάρχει όταν δεν υπολογίζουν την αυτονομία στις συνθήκες που θα λειτουργήσουν τα λεωφορεία αυτό είναι λάθος δικό τους όμως και όχι των λεωφορείων θα μπορούσαν να διάλεγαν συμβατικά αν δεν τους βόλευε.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Αν το να βαλεις θερμαστρες και κουβερτες στο αμαξι για να μη παγωσει η να το εχεις να τρεχει 24/7, ειναι λυση τοτε πασο.

Υποτιθεται δεν παιρνεις ηλεκτρικο για να μην εχεις τα "λυμενα" προβληματα.

Αν βεβαια εχεις αναγκη να κοροιδεψεις οποιαδηποτε νεα τεχνολογια που μαλιστα ειναι σε beta κατασταση σε κανει χαρουμενο τοτε οκ, αλλα δεν ειδα κανεναν να ερχεται να σε κοροιδευει αμα μεινεις με το diesel σου επειδη βουλωσε το dpf και το ξηλωσες, η επειδη εμεινες απο αντλια και μπεκ λογω νοθευμενου καυσιμου.

Το τι χρειάζεται άσε να το ξέρουν αυτοί που τους χρειάζεται. 

 

Δεν μίλησα για τέλειο. Το να μην έχει προβλήματα που είναι λυμένα όμως ναι το περιμένω ή έστω να υπάρχει Disclaimer. π.χ. Στις OLED ξέρουμε ότι η διάρκεια ζωής είναι μικρότερη και έχεις θέματα burn in αλλά έχεις κατά βάση καλύτερη εικόνα. Στις LCD οθόνες ξέραμε ότι δεν έχουν την ποιότητα των CRT αλλά πιάνουν ελάχιστο χώρο συγκριτικά. Και σου λέω για οθόνες που εκεί δεν έχεις τις ίδιες συνέπειες. 

Αν είναι σε Beta κατάσταση να μην κυκλοφορεί. Η νοθεία καυσίμου είναι το ίδιο με το εγγενές πρόβλημα; Αν ήταν συνηθισμένο πρόβλημα θα μέναμε στη βενζίνη.

 

27 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ολα τα αλλα που γραφεις απο κατω ειναι λαικισμοι καθως περιμενεις να αποφασισει καποιος και να επενδυσει καποιος αλλος, παιρνοντας ολα τα ρισκα, ενω εσυ ξαφνικα μια μερα να αποκτησεις ενα τελειο και ετοιμο προιον χωρις να εχεις ξοδεψει τιποτα.

Λαϊκισμοί ή Αλήθεια; Έχεις επιχειρήματα για το αντίθετο; Πετάς μια λέξη και δεν έχεις τίποτα να πεις.

Γιατί αν πάει καλά η επένδυση θα πάρω μερίσματά για να ξοδέψω από πριν για κάτι ανολοκλήρωτο; 

Ειδικά την στιγμή που υπάρχει ήδη εναλλακτική ώριμη τεχνολογία....

Δημοσ.
7 minutes ago, Ntinaras said:

Περισσοτερες πιθανοτητες εχει να αγορασει ηλεκτρικο ο Yuri στο Ιρκουτσκ, παρα ο μεσος ξεπλελληνας που μενει στο παγκρατι και παρκαρει το χρεπι του πανω στο πεζοδρομιο.

ο Yuri απο το Ιρκουτσκ μαζευει ελιες στο κτημα του "ξεπλελληνα" που θα αγορασεις απο αυτον το λαδι με 20€ το λιτρο και θα κλαιγεστε για την τιμη....

  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Dimitris_1981 είπε

Το τι χρειάζεται άσε να το ξέρουν αυτοί που τους χρειάζεται. 

 

Δεν μίλησα για τέλειο. Το να μην έχει προβλήματα που είναι λυμένα όμως ναι το περιμένω ή έστω να υπάρχει Disclaimer. π.χ. Στις OLED ξέρουμε ότι η διάρκεια ζωής είναι μικρότερη και έχεις θέματα burn in αλλά έχεις κατά βάση καλύτερη εικόνα. Στις LCD οθόνες ξέραμε ότι δεν έχουν την ποιότητα των CRT αλλά πιάνουν ελάχιστο χώρο συγκριτικά. Και σου λέω για οθόνες που εκεί δεν έχεις τις ίδιες συνέπειες. 

Αν είναι σε Beta κατάσταση να μην κυκλοφορεί. Η νοθεία καυσίμου είναι το ίδιο με το εγγενές πρόβλημα; Αν ήταν συνηθισμένο πρόβλημα θα μέναμε στη βενζίνη.

 

Λαϊκισμοί ή Αλήθεια; Έχεις επιχειρήματα για το αντίθετο; Πετάς μια λέξη και δεν έχεις τίποτα να πεις.

Γιατί αν πάει καλά η επένδυση θα πάρω μερίσματά για να ξοδέψω από πριν για κάτι ανολοκλήρωτο; 

Ειδικά την στιγμή που υπάρχει ήδη εναλλακτική ώριμη τεχνολογία....

Εναλλακτικη και ωριμη τεχνολογια ηταν και βενζινη μολυβδο. Αλητες που την καταργησαν και μας υποχρεωσαν στους καταλυτες ε?

  • Confused 1
Δημοσ.

Σιγουρα τα φορτιζουνε.Νορβηγοι ειναι. .Οταν όλος ο κοσμος ελεγε οτι στο κρυο δεν τραβαει η μπαταρια αυτοι δεν το ξερανε.Ε τωρα που τούς πιασανε κοτσο το μαθανε.

3 λεπτά πριν, apostolosapok είπε

Εσύ μιλάς λοιπόν για τα λεωφορεία και όχι για το άρθρο που συζητάμε, αν γυρίσεις από δρομολόγιο με άδεια μπαταρία 1% και δεν το φορτίσεις τότε ναι θα υπάρξει πρόβλημα όπως και πρόβλημα υπάρχει όταν δεν υπολογίζουν την αυτονομία στις συνθήκες που θα λειτουργήσουν τα λεωφορεία αυτό είναι λάθος δικό τους όμως και όχι των λεωφορείων θα μπορούσαν να διάλεγαν συμβατικά αν δεν τους βόλευε.

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, filipprin είπε

Σιγουρα τα φορτιζουνε.Νορβηγοι ειναι. .Οταν όλος ο κοσμος ελεγε οτι στο κρυο δεν τραβαει η μπαταρια αυτοι δεν το ξερανε.Ε τωρα που τούς πιασανε κοτσο το μαθανε.

 

Ασε, τριχαζοι οι νορβηγοι που εχουν οι μισοι ηλεκτρικα, ενω μενουν τοσο βορεια.

Ειναι τοσο χαζοι που εχουν επιπεδο ζωης 150 φορες καλυτερο απο του ελληνα.

  • Thanks 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια χαρα εινα το επιπεδο ζωης του Ελληνα..Απλα εχει μαθει στην κλαψα..........Μια βραδια στα μπουζουκια ολη η ζωη του νορβηγου........

4 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ασε, τριχαζοι οι νορβηγοι που εχουν οι μισοι ηλεκτρικα, ενω μενουν τοσο βορεια.

Ειναι τοσο χαζοι που εχουν επιπεδο ζωης 150 φορες καλυτερο απο του ελληνα.

 

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
2 ώρες πριν, filipprin είπε

Στη νορβηγια με το κρυο ξεμειναν απο λεωφορεία γιατι λογο του ψύχους δεν βγαζαν ουτε το δρομολογιο...........Ηλεκρικα θελανε...

 

Εδω ο πραγματικός λόγος για τον οποίο τα ηλεκτρικά λεωφορεία στο Όσλο είχαν πρόβλημα:

 

Όσον αφορά τη Νορβηγία και το Όσλο και άλλες περιοχές ακόμα βορειότερα με πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες,  μια χαρά λειτουργούν εδώ και χρόνια τα ηλεκτρικά και οι φορτιστές, και σε θερμοκρασίες στα όρια πολικού ψύχους. 

Γενικότερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα,  και ειδικότερα τα Τεσλα τα οποία αφθονούν εδώ, μια χαρά αντέχουν διότι απλούστατα υπάρχουν οι αντίστοιχες υποδομές. 

Τα σπίτια έχουν το φορτιστή τους, οι χρήστες γνωρίζουν οτι το αυτοκίνητο θέλει προθέρμανση στη μπαταρία, το λαμβάνουν υπόψη στα ταξίδια, και οι περισσότεροι το κάνουν όπως πρέπει και φορτίζουν ταχύτατα. 

Από προσωπική εμπειρία,  πάω 5ημερα στα βουνά εδώ σε χιονοδρομικά,  φεύγω με 95%, φτάνω μετά από 1,5 ώρα εκεί με τη μπαταρία στο 63% 4 άτομα μέσα και φουλ αποσκευές μπρος πίσω,  αφήνω το αυτοκίνητο 5ημερο με θερμοκρασίες-15 έως -20,  τη μέρα που θα φύγω του κάνω defrost,  φεύγω με 48% μπαταρία,  και έχω γυρίσει 1,5 ώρα μετά και έχω κάβα 25%.

Ποτέ δεν έχω δει κανένα να αντιμετωπίσει θέμα εδώ. Τώρα αν στην Ελλάδα έχουμε περιοχές με -40 το χειμώνα και φοβάται κάποιος να το πάρει μην τυχόν του μείνει, ας μην το πάρει,  δεν τον/την πιέζει κανείς.

  • Like 11
  • Thanks 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ασε, τριχαζοι οι νορβηγοι που εχουν οι μισοι ηλεκτρικα, ενω μενουν τοσο βορεια.

Ειναι τοσο χαζοι που εχουν επιπεδο ζωης 150 φορες καλυτερο απο του ελληνα.

Δεν είναι οι Νορβηγοί οι χαζοί. Αυτοί παράγουν σχεδόν 100% πράσινη ενέργεια και τους συμφέρει. Φυσικά πουλάνε αβέρτα πετρέλαιο σε όλους τους άλλους από οικολογική συνείδηση.....

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dimitris_1981 είπε

Δεν είναι οι Νορβηγοί οι χαζοί. Αυτοί παράγουν σχεδόν 100% πράσινη ενέργεια και τους συμφέρει. Φυσικά πουλάνε αβέρτα πετρέλαιο σε όλους τους άλλους από οικολογική συνείδηση.....

Ειρωνικα το ειπα, προφανως και δεν ειναι χαζοι.

Χαζοι ειναι οσοι μπορουν να ζουν με ΑΠΕ και ακομα επιμενουν να καινε καρβουνο και φυσικο αεριο που χρυσοπληρωνουν.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

Ειρωνικα το ειπα, προφανως και δεν ειναι χαζοι.

Χαζοι ειναι οσοι μπορουν να ζουν με ΑΠΕ και ακομα επιμενουν να καινε καρβουνο και φυσικο αεριο που χρυσοπληρωνουν.

Το κατάλαβα ότι ήταν ειρωνικό αλλά συνέκρινες την Νορβηγία που είναι ξεχωριστό παράδειγμα με τρελά λεφτά και πληθυσμό 5,5εκ. 

Στην Γερμανία (83εκ.) που κατασκευάζει υποδομές ΑΠΕ κιόλας, το θέμα ΑΠΕ δεν έχει πάει και τόσο καλά. Ο χρόνος απόσβεσης είναι μεγάλος. Επίσης σε μια χώρα με βαριά βιομηχανία και τεράστιες ενεργειακές ανάγκες δεν είναι εύκολο. Η λύση είναι από Γαλλία μεριά Πυρηνική Ενέργεια.

 

Δημοσ.

"Στο εγχειρίδιο χρήσης, η Tesla συμβουλεύει τους οδηγούς να οδηγήσουν σε σταθμό φόρτισης που απέχει 30-45 λεπτά ή να προθερμάνουν την μπαταρία πριν οδηγήσουν..."

Έρχεται από τους άξιους συνεχιστές του Στηβ το "το φορτίζετε λάθος "!

 

"Σημειώνει ακόμα ότι «το κρύο καιρό μπορεί να αυξήσει..."

Εντάξει έχουν προβλήματα κατασκευής τα Τεσλα αλλά είμαι αρκετά βέβαιος ότι τουλάχιστον δεν γράφουν στο manual "το κρύο καιρό" :P

Δημοσ.
33 minutes ago, Paladin-}LoA{- said:

 

Εδω ο πραγματικός λόγος για τον οποίο τα ηλεκτρικά λεωφορεία στο Όσλο είχαν πρόβλημα:

 

Όσον αφορά τη Νορβηγία και το Όσλο και άλλες περιοχές ακόμα βορειότερα με πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες,  μια χαρά λειτουργούν εδώ και χρόνια τα ηλεκτρικά και οι φορτιστές, και σε θερμοκρασίες στα όρια πολικού ψύχους. 

Γενικότερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα,  και ειδικότερα τα Τεσλα τα οποία αφθονούν εδώ, μια χαρά αντέχουν διότι απλούστατα υπάρχουν οι αντίστοιχες υποδομές. 

Τα σπίτια έχουν το φορτιστή τους, οι χρήστες γνωρίζουν οτι το αυτοκίνητο θέλει προθέρμανση στη μπαταρία, το λαμβάνουν υπόψη στα ταξίδια, και οι περισσότεροι το κάνουν όπως πρέπει και φορτίζουν ταχύτατα. 

Από προσωπική εμπειρία,  πάω 5ημερα στα βουνά εδώ σε χιονοδρομικά,  φεύγω με 95%, φτάνω μετά από 1,5 ώρα εκεί με τη μπαταρία στο 63% 4 άτομα μέσα και φουλ αποσκευές μπρος πίσω,  αφήνω το αυτοκίνητο 5ημερο με θερμοκρασίες-15 έως -20,  τη μέρα που θα φύγω του κάνω defrost,  φεύγω με 48% μπαταρία,  και έχω γυρίσει 1,5 ώρα μετά και έχω κάβα 25%.

Ποτέ δεν έχω δει κανένα να αντιμετωπίσει θέμα εδώ. Τώρα αν στην Ελλάδα έχουμε περιοχές με -40 το χειμώνα και φοβάται κάποιος να το πάρει μην τυχόν του μείνει, ας μην το πάρει,  δεν τον/την πιέζει κανείς.

Στην Μόσχα ζω, -27 χτύπησε την προηγούμενη βδομάδα, κανένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά λεωφορεία, μακάρι να επικρατήσουν κι εδώ τα ηλεκτρικά σιγά σιγά γιατί η ατμόσφαιρά είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένη!

  • Like 1
  • Thanks 4
Δημοσ.
30 minutes ago, Ntinaras said:

Ειρωνικα το ειπα, προφανως και δεν ειναι χαζοι.

Χαζοι ειναι οσοι μπορουν να ζουν με ΑΠΕ και ακομα επιμενουν να καινε καρβουνο και φυσικο αεριο που χρυσοπληρωνουν.

Το αυτό.

Πέρα από τη πλάκα, και εγώ για ηλεκτρικό πάω, γιατί έχω φωτοβολταϊκά και μου περισσεύουν 3000KWh το χρόνο = 1 φούλ γέμισμα την εβδομάδα ενός ηλεκτρικού.

Μιά μικρή προκαταβολή + επιδότηση + δάνειο, τα φωτοβολταϊκά πληρώνουν τη δόση διότι δεν πληρώνεις καύσιμο και μετά από 7 χρόνια που θα έχεις ξοφλήσει το δάνειο η διακίνησή σου θα κοστίζει το απόλυτο 0€.

Αρκεί να αντέξει η μπαταρία......

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...