Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ιδιοκτήτες Tesla στη μητροπολιτική περιοχή του Σικάγου αναφέρουν ότι αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων τους (EV) τις τελευταίες μέρες λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών καθώς ψυχρές αρκτικές μάζες αέρα πλήττουν την Αμερική.

Αρκετοί οδηγοί δήλωσαν σε τοπικά μέσα ενημέρωσης ότι είχαν μείνει αβοήθητοι σε σταθμούς φόρτισης στο κρύο με αυτοκίνητα με άδειες μπαταρίες, ενώ η επιτυχής φόρτιση διαρκούσε πολύ περισσότερο από το συνηθισμένο. Ισχυρίστηκαν επίσης ότι πολλοί σταθμοί φόρτισης δεν λειτουργούσαν.  

Η άφιξη μιας αρκτικής ψυχρής μάζας αέρα το περασμένο σαββατοκύριακο έφερε επικίνδυνα χαμηλές θερμοκρασίες στις κεντρικές πολιτείες και οδήγησε αλλού σε χιονοπτώσεις, συμπεριλαμβανομένου ενός μείγματος βροχόπτωσης και χιονιού στο νοτιοανατολικό τμήμα και χιονόπτωσης στην υπήνεμη πλευρά των Μεγάλων Λιμνών.

«Οι μπαταρίες μας είναι τόσο κρύες που χρειάζεται περισσότερος χρόνος για τη φόρτιση τώρα», δήλωσε ο ιδιοκτήτης Tesla, Brandon Welbourne στην περιοχή Evergreen Park του Σικάγο σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό. «Θα έπρεπε να χρειάζεται 45 λεπτά, αλλά τώρα χρειάζονται δύο ώρες για τον ένα φορτιστή που έχουμε».  

Ο ίδιος ανέφερε ότι είδε τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα να ρυμουλκούνται αφού η μπαταρία τους δεν ανταποκρινόταν, με πάρα πολλή ενέργεια να δαπανάται για να κρατήσει το αυτοκίνητο ζεστό ενώ άλλοι οδηγοί περίμεναν.

Ένας άλλος ιδιοκτήτης Tesla, ο Tyler Beard από τη γειτονική πόλη Oak Brook του Ιλινόις δήλωσε στο Fox32 ότι το αυτοκίνητό του παρέμεινε με μηδενική μπαταρία μετά από προσπάθειες φόρτισης επί τρεις ώρες διαδοχικά για δύο ημέρες. 

«Αυτό είναι τρελό. Είναι καταστροφή», είπε η ιδιοκτήτρια Tesla, Chalis Mizelle στο ίδιο δίκτυο, προσθέτοντας ότι εγκατέλειψε το αυτοκίνητό της για να ταξιδέψει με έναν φίλο αφού απέτυχε να φορτίσει.

Σύμφωνα με το NPR, τα προβλήματα δεν είναι ειδικά για την Tesla, αλλά για οποιαδήποτε ηλεκτρική συσκευή που χρησιμοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου. Είναι γνωστό ότι το ψυχρό κλίμα μειώνει την απόδοση των μπαταριών κινητών τηλεφώνων.  Ωστόσο, από τα 1,2 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα που πωλήθηκαν στις ΗΠΑ το περασμένο έτος, το 55% ήταν μοντέλα Tesla, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Kelley Blue Book.

Στο εγχειρίδιο χρήσης, η Tesla συμβουλεύει τους οδηγούς να οδηγήσουν σε σταθμό φόρτισης που απέχει 30-45 λεπτά ή να προθερμάνουν την μπαταρία πριν οδηγήσουν, προκειμένου να ζεστάνουν επαρκώς την μπαταρία ώστε αυτή να μπορεί να ξεκινήσει να φορτίζει.

Σημειώνει ακόμα ότι «το κρύο καιρό μπορεί να αυξήσει την κατανάλωση ενέργειας επειδή απαιτείται περισσότερη ενέργεια για την οδήγηση, τη θέρμανση του θαλάμου και της μπαταρίας». Επίσης αναφέρει ότι ένα μπλε εικονίδιο χιονονιφάδας θα εμφανιστεί στην οθόνη αφής όταν η μπαταρία είναι πολύ κρύα. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Το πρόβλημα αντιμετωπίζεται πανεύκολα, με μετακόμιση κατόχου ηλεκτρικού και του οχήματός του σε περιοχές κοντά στον ισημερινό.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Οι μπαταρίες μας είναι τόσο κρύες που χρειάζεται περισσότερος χρόνος για τη φόρτιση τώρα», δήλωσε ο ιδιοκτήτης Tesla, Brandon Welbourne στην περιοχή Evergreen Park του Σικάγο σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό. «Θα έπρεπε να χρειάζεται 45 λεπτά, αλλά τώρα χρειάζονται δύο ώρες για τον ένα φορτιστή που έχουμε».  

 

Στο εγχειρίδιο χρήσης, η Tesla συμβουλεύει τους οδηγούς να οδηγήσουν σε σταθμό φόρτισης που απέχει 30-45 λεπτά ή να προθερμάνουν την μπαταρία πριν οδηγήσουν, προκειμένου να ζεστάνουν επαρκώς την μπαταρία ώστε αυτή να μπορεί να ξεκινήσει να φορτίζει.

 

ε, να διαβάσουμε και manual; ασε μας ρε τεσλα και ηλεκτροκίνητα αμάξια.

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Apaleytos80 είπε

Πλημμυρίζουνε οι δρομοι.... off τα EVs

Γιατι τα συμβατικα πλατσουριζουν ανετα στο νερο και δεν το ξερω?

  • Like 10
  • Thanks 2
Δημοσ.

Φημες λενε οτι σε σταθμους φορτισης με μπλε τιμολογιο δεν υπαρχει θεμα, λογω "αλμυρης" τιμης που λιωνει τους παγους.

  • Thanks 2
Δημοσ.

Εμ τι γκρινιάζεται βρε παιδία. Η Τέσλα το γράφει στο εγχειρίδιο. Κόβεται βόλτες για κανένα μισάωρακι και μετά πάτε να φορτίσετε

  • Like 3
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι πως μπαταρίες και ψύχος δεν τα πάνε καλά. Φαντάσου να σου τύχει ανάγκη. Δυστυχώς το αυτοκίνητο δε μπορείς να το έχεις στην τσέπη όπως το κινητό ή οι μπαταρίες των φωτογραφικών για να μην παγώσουν. Κάθε αρχή και δύσκολη. Να δεις που θα προσθέσουν και κύκλωμα θέρμανσης της μπαταρίας με ρεύμα... από τη μπαταρία.

  • Like 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Crash24 είπε

Οι μπαταρίες μας είναι τόσο κρύες που χρειάζεται περισσότερος χρόνος για τη φόρτιση τώρα», δήλωσε ο ιδιοκτήτης Tesla, Brandon Welbourne στην περιοχή Evergreen Park του Σικάγο σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό. «Θα έπρεπε να χρειάζεται 45 λεπτά, αλλά τώρα χρειάζονται δύο ώρες για τον ένα φορτιστή που έχουμε».

Μiracolo, miracolo ο μέσος Αμερικανός πολίτης ανακάλυψε ότι ο εφευρέτης του ηλεκτρισμού και πατέρας της φυσικής δεν είναι ο Elon Musk 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Κλασσικά Beta προϊόντα τα EV.  Και μιλάμε ότι έχουν πτώση (πχ απόσταση που μπορούν να καλύψουν) και σε τυπικές για την εποχή θερμοκρασίες για το βόρειο ημισφαίριο.

Αναρωτιέμαι και για την πτώση χωρητικότητας (Battery Health) σε βάθος χρόνου σε περιοχές που βαράει 45+ c όπως το Las Vegas (και μιλάμε 45 υπό σκιά δλδ εύκολα 55 στο αμάξωμα).

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...