Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα, κατέβαινα μια μεγαλη ανήφορα και σε μεγάλη απόσταση με αρκετό βάρος. Είχα ταχύτητα μέσα αλλά άνα διαστήματα φρέναρα. Μετά άπο ένα σημείο παρατηρησα ότι δεν έπιαναν τα φρένα καλά. Έπιαναν πιο λίγο, δήλ μειωμένα, δεν είχα θέμα έφτασα στο εργοστάσιο αλλά δεν είχαν εκείνο το άμεσο κόψιμο αν χρειαστεί.Επίσης όταν βγήκα και έσκυψα εκεί στα λάστιχα και μυρίζε σαν καμμένο και ήταν ζεστά. Θέλω να ρωτήσω τώρα χρειάζονται άμεσα αλλαγη? Δηλ να πάω συνεργείο? Η αν κρυώσουν θα ξαναπιάνουν καλά απλά σε δεύτερο χρόνο είναι καλό να τα ελέγξω 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε

Καλημέρα, κατέβαινα μια μεγαλη ανήφορα και σε μεγάλη απόσταση με αρκετό βάρος. Είχα ταχύτητα μέσα αλλά άνα διαστήματα φρέναρα. Μετά άπο ένα σημείο παρατηρησα ότι δεν έπιαναν τα φρένα καλά. Έπιαναν πιο λίγο, δήλ μειωμένα, δεν είχα θέμα έφτασα στο εργοστάσιο αλλά δεν είχαν εκείνο το άμεσο κόψιμο αν χρειαστεί.Επίσης όταν βγήκα και έσκυψα εκεί στα λάστιχα και μυρίζε σαν καμμένο και ήταν ζεστά. Θέλω να ρωτήσω τώρα χρειάζονται άμεσα αλλαγη? Δηλ να πάω συνεργείο? Η αν κρυώσουν θα ξαναπιάνουν καλά απλά σε δεύτερο χρόνο είναι καλό να τα ελέγξω 

Το πιό πιθανό να "σαπούνιασαν" τα υγρά ειδικά αν μπαίνουν τα πιο φτηνιάρικα. Κάντε αλλαγή υγρών σε κάτι πιο "performance" με μεγαλύτερο σημείο βρασμού.

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, rudigarcia222 είπε

Καλημέρα, κατέβαινα μια μεγαλη ανήφορα και σε μεγάλη απόσταση με αρκετό βάρος. Είχα ταχύτητα μέσα αλλά άνα διαστήματα φρέναρα. Μετά άπο ένα σημείο παρατηρησα ότι δεν έπιαναν τα φρένα καλά. Έπιαναν πιο λίγο, δήλ μειωμένα, δεν είχα θέμα έφτασα στο εργοστάσιο αλλά δεν είχαν εκείνο το άμεσο κόψιμο αν χρειαστεί.Επίσης όταν βγήκα και έσκυψα εκεί στα λάστιχα και μυρίζε σαν καμμένο και ήταν ζεστά. Θέλω να ρωτήσω τώρα χρειάζονται άμεσα αλλαγη? Δηλ να πάω συνεργείο? Η αν κρυώσουν θα ξαναπιάνουν καλά απλά σε δεύτερο χρόνο είναι καλό να τα ελέγξω 

Οταν ανεβαίνεις είναι ανηφόρα,όταν κατεβαίνεις είναι κατηφόρα.Την κατηφόρα την κατεβαίνουμε χρησιμοποιώντας μικρή σχέση και το κλαπέτο/ριτάρντερ και τσιμπώντας το φρένο.Οχι μόνο το φρένο."Γενικός κανόνας" ότι κατεβαίνουμε πιο αργά απο ότι θα ανεβαίναμε  .

Επίσης αφήνουμε να κρυώσουν λίγο πριν σταματήσουμε τελείως ώστε να μην κολλήσουν .

 

Τωρα τι ζημιά έχει γίνει ..... αν έχει γίνει......μονο συνεργείο μπορεί να το πει.

 

 

  • Like 4
  • Confused 1
Δημοσ.

απλα ζεσταθηκαν, στο σπριντερακι δεν εχει ινταρντερ αλλα οπως και να εχει παντα πιο χαμηλη σχεση και ειδηκα οταν ξερεις οτι εχεις κατηφορα να πηγαινεις πιο σιγα , και ειδικα αν εισαι φορτωμενος. επισης, ποτε σε βρεγμενη κατηφορα το ινταρτερ εαν τυχει και κατσεις σε μεγαλο λεοφωρειο, ισως μονο στην πρωτη σκαλα και για πολυ λιγο, αλλιως καποια στιγμη σε στροφη και ελαφρια να ειναι με κακη ασφαλτο θα βρεθεις να σε ξεπερναει ο κωλος με το λεοφωρειο και θα υπαρχουν θυματα.... παραδειγμα η κατηφορα της Καρδίας στην θεσσαλονικη και η μαπα ασφαλτος σε συνδιασμο με απειρο οδηγο που ειχε το ατυχημα πριν καμια 10-12 χρονια........

επισης, ειναι καλυτερα οταν τα φρενα σου ειναι κρυα και θεωρεις οτι πρεπει να κοψεις φορα, να τα πατησεις μια φορα και να φερεις το αυτοκινητο στην επιθυμητη ταχυτητα παρα να τα εχεις ελαφρα πατημενα με αποτελεσμα αυτα να ζεσταινονται με την μονιμη τριβη, να μην εχουν την δυνατοτητα να κρυωσουν και οταν θα τα χρειαστεις δεν θα τα εχεις. απλη τριβη ειναι, οταν ζεσταινονται δεν πιανουν καθολου σχεδον. η βρωμα απο τα τακακια ηταν, δεν ειναι κατι περιεργο.

παλαιοτερα ειχαμε κατι setra που ειχαν ταμπουρα, εκει να δεις ποση προσοχη ηθελε..... ποσοι εχουν καρφωσει επειδη δεν προσεχαν. αμα παρατηρησεις τις νταλικες, σε επαρχια μονο σε κατηφορες μπορεις να κανεις προσπεραση με ασφαλεια γιατι κοβουν πολυ οι νταλικες σε κατηφορες, ενω σε ανηφορα θα φας πολυ ζορι να την προσπερασεις (εαν μπορεσεις) και σε φτανει ο δρομος

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

BTW

μηπως ψαχνεις για δουλεια Θεσσαλονικη? και εχεις Δ κατηγοριας?

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D 

Επεξ/σία από bezan
  • Like 1
Δημοσ.

Στο 2cv μου που έλειπαν οι σωλήνες που έψυχαν τα δισκόφρενα (έφερναν αέρα από το βεντιλατέρ), αν κατέβαινα κάναν Υμηττό, μέχρι να φτάσω κάτω δεν έπαιζε να έχω φρένα. Μετά από λίγο έστρωναν. Δε σου λέω να μη δεις τα φρένα σου,απλά θυμήθηκα ένα αστείο περιστατικό.....

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, bezan είπε

BTW

μηπως ψαχνεις για δουλεια Θεσσαλονικη? και εχεις Δ κατηγοριας?

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D 

Θεσσαλονίκη είμαι και λίγο ζόρικα όμως καθώς είμαι σε 3 εργοδότες. Στείλε ινποξ βέβαια ποτέ δεν ξέρεις. 

 

 

 

 

Παίδες βγήκα και το μεσημερι ένα δρομολόγιο και λειτουργούσαν κανονικά σαν να μην συνέβη τπτ. Όπως και να έχει θενκς 

Δημοσ.

εχω "κάψει" φρένα μπόλικες φορές (δλδ να βρομάει το σύμπαν) αλλα οχι ποτε δεν ειχα ουτε μειωμένη απόδοση ουτε αργοτερα είχα θεμα (δεν ειχαν βρασει προφανος ποτε τα υγρα)
με τα προηγούμενα υγρα ειχα θεμα 1 φορα μου αναψαν και τελος απο τοτε το φρενο ηταν χαλι τα αλλαξα εβαλε οτι ελεγε το manual και απο τοτε μια χαρα

  • Thanks 1
Δημοσ.

Υπάρχει πιθανότητα να κόλλησαν τα έμβολα και από θερμοκρασία που είχε σηκώσει να σου έκανε αυτό το θέμα.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...