Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα και στο χάρι κλυνν εεε ποτερ.

Άσχετο με το μοντ οκ κατέβασα σειβ γκειμ και δείχνει ωραίο.

Επεξ/σία από Aris-leme
Δημοσ.
Στις 28/1/2024 στις 11:22 ΜΜ, Πέτρος είπε

Σήμερα δοκίμαζα από περιέργεια το W3 με RT+FSR2+AFMF και ήταν οριακά ανεκτό σε 1440 (βέβαια όταν έσπαγε το AFMF όλεθρος).

Μέσα στην εβδομάδα θα δω κι εδώ τί ισχύει, αν κρατάει ένα 60άρι σε 1440 με καλύτερη εικόνα.

 

Στις 28/1/2024 στις 11:50 ΜΜ, Aris-leme είπε

Πριν φτιάξω το θέμα με το ρεκορντινγκ

Πριν λίγο το δούλεψα, έχει την πλάκα του.

Κάπου στα 70-72fps 1440 ultra + RT low/mix, λίγο πιο κάτω από ότι μου έδινε το AFMF, αλλά με σαφώς καλύτερο συνολικό αποτέλεσμα.

Το shimmering, βέβαια, στα UI elements για εμένα είναι πάρα πολύ ενοχλητικό, αλλά οκ, μια δοκιμή ήταν.

Δημοσ.

Εδώ γελάμε...αν ανοίξω το fg και το reflex στα settings του παιγνιδιού, το shimmering εξαφανίζεται!

Αν ανοίξω και το AFMF, είμαι στα στα 125-144+, με αρκετά smooth εικόνα και όχι τόσο ιδιαίτερο lag.

Πραγματικά, είναι κατάντια αυτό το πράγμα (τα proprietaries, και των δύο).

Δημοσ.

παρατήρησα επίσης ghosting στο last of us ειδικά στους υπότιτλους είναι ιδιαίτερα άσχημο αλλά τα fps πήραν τον ανήφορο στα 120 σε1440p  είτε με dlss και frame generation είτε με fsr αλλά μου είπαν δε μπορεί να φύγει το ghost  λόγω ότι δεν υπάρχει native dllss3fg υποστηριξη στο συγκεκριμένο παιχνιδι και φυσικά σε όλα όσα δε το υπστηριζουν

Cyberpunk και robocop που παίζω  είμαστε οκ

Δημοσ.

Νέα έκδοση

0.10.3:
- Make Resolution and Sharpness overrides also apply to `use_game_upscaling` and `replace_dlss_fg`.
Now these settings will also work with DLSS and XeSS in these modes. 
As XeSS does not come with a normal sharpening pass, this is implemented using a custom CAS pass after upscaling is performed.
- Added a log message stating if and which functions a game calls that may allow for the use of resolution overrides.
Only really applies to FSR/XeSS, as most/all games using DLSS support resolution overrides
- Blacklist reactive mask in Horizon: Zero Dawn
Improves image quality when using any mode that upscales using FSR.
- Added a `default-fsr2fsr3.config.toml` to the common files which has explanations for each config setting.
- Added a `disable_console` config setting that disables the console on startup. 
This is only meant for handheld users, as it makes checking the log at runtime more difficult.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Inler είπε

ultraex2003 άρα το mod δουλεύει και σε παιχνίδια που δεν είναι στη λίστα? 

εγω παιζω με το το mod του lukeFZ το συγκεκριμενο παιχνιδι μεταξυ των αλλων  το αναφερει στο σιτε του οτι δουλευει!!

Spoiler

image.jpeg.41544137c58109575b186b32e88ef3a2.jpeg

 

Επεξ/σία από ultraex2003
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε εμένα δε δουλεύει διότι έχω πάρα πολλά μοντ και δεν μπαίνω στη διαδικασία να βρω με ποιο κάνει κονφλικτ. Αλλά κάνει τρελή δουλειά για το FSR3 mod με FG. Το πολύ ghosting στην οδήγηση ειδικά φεύγει.

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/13029?tab=description

 

Ok το έκανα να δουλέψει(μια επιλογή στο reshade που είχα ήταν)

Επεξ/σία από Aris-leme
Δημοσ.
On 18/02/2024 at 07:05, Inler said:

ultraex2003 άρα το mod δουλεύει και σε παιχνίδια που δεν είναι στη λίστα? 

Μόλις το δοκίμασα στο pacific drive (που δεν είναι στη λίστα) με μια 1050ti και δουλεύει. Βέβαια κατέληξα στο FSR Upscaling only, γιατί με Frame Generation κάνει το θέμα στο UI

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...