Aris-leme Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Επειδή βάζουμε τις πληροφορίες σε ένα θέμα μόνο(7000 και χάνονται όλα) ανοίγω ένα καινούργιο μόνο για το μοντ, από τη στιγμή που αφορά όλες τις κάρτες γραφικών. Λίστα με τα παιχνίδια που μπορεί να μπει τι χρειάζεστε και αν έχει θέμα στο UI https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bGDjgkRahwNvD2XtqiHdZBRc6VB52UKsr1Qn1TmvSHo/htmlview# Εδώ το μοντ και η συζήτηση στο ρεντιτ. https://www.reddit.com/r/ModPiracyV5/comments/18pw291/all_lukefz_mods/?onetap_auto=true Εδώ περισσότερες πληροφορίες και μια εφαρμογή για εύκολη εγκατάσταση, το πρόγραμμα δεν είναι από αυτόν που έκανε το μοντ. https://docs.google.com/document/d/1b6MlLx2vS876opS1osg5H-PdqoGUUuDqdCoYQ8vEN9Y/edit?pli=1 Γενικά δε χαλάει τίποτα στο γκειμ. Μπαίνουν κάποια αρχεία στο φάκελο του παιχνιδιού και αν υπάρχει οτιδήποτε πρόβλημα απλά τα σβήνουμε και το παιχνίδι δουλεύει όπως ήταν πριν. Δοκιμασμένο στο Cyberpunk από εμένα, "πρόβλημα" ίσως μόνο όταν κάνεις ALT+TAB να κολλήσει το παιχνίδι Alan Wake 2 δουλεύει κανονικά αλλά αν βάλουμε FSR2 θα κολλήσει οπότε μόνο DLSS(είναι το μοντ fsr3) RDR2 έχει θέμα στο UI (0.9 δοκίμασα μόνο) Starfield θέμα UI με έκδοση 0.10 δε δούλεψε σ έμενα. Last of us μέχρι 0.9 που τέσταρα δουλεύει αλλά έχει ακόμη θέμα το UI a plague tale requiem(0.9) δουλεύει θέμα UI. Και τα δυο spiderman μπήκα μόνο για κάνα 5λεπτο, δούλεψε(0.9) Α και Witcher δουλεύει(0.9) Αυτά θυμάμαι πρόχειρα και η δοκιμές ήταν σε AMD σε NVIDIA έχει άλλη διαδικασία που δε γνωρίζω ακριβώς αλλά έχει τουτοριαλ στο γιουτουμπι. 8 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aris-leme Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Το θέμα του Cyber(alt+tab) λύνετε με Borderless. Γενικά η τελευταία έκδοση(0.10) μάλλον δε δουλεύει σωστά οπότε προς το παρόν καλύτερα 0.9 Για NVIDIA έχει και αυτό απλά δεν έχω άποψη https://www.nexusmods.com/site/mods/738?tab=posts Ας βάλω και ένα παράδειγμα για την έκδοση 0.9 το αρχείο rar έχει αυτά μέσα πχ στο σαιμπερ. Τσεκάρουμε το πρώτο λινκ και σύμφωνα με το fsr που έχει αντιγράφουμε τα αρχεία από τον ανάλογο φάκελο οπότε για σαιμπερ βάζουμε τα αρχεία από το FSR2FSR3_212 στο φάκελο που έχει το exe αρχείο Αν έχετε mod φορτωμένα το FSR2FSR3.asi μπαίνει στο plugins και δεν κάνουμε αντικατάσταση το winmm.dll διότι χρησιμοποιείται από άλλα μοντ. Όταν ξεκινήσει το παιχνίδι θα τρέχει ένα cmd που σημαίνει ότι το μοντ δουλεύει και θα δημιουργήσει τα παρακάτω αρχεία. Στο config μπορούμε να κάνουμε και αλλαγές, πχ όσοι έχουν AMD και στον πίνακα λέει το αλλάζετε από false σε true(ή απλά αντιγράφετε το αρχείο από το φάκελο enable_fake_gpu εκεί που είναι το asi αρχείο) Αν δε θέλουμε πλέον το μοντ πλέον σβήνουμε τα αρχεία που δημιουργήθηκαν και αυτά που κάναμε αντιγραφή. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου από Aris-leme 2 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
valantis123 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Το Lαst of us 1 έχει official support Nvidia FG? ή θέλει και αυτό καποιο mod για να δουλέψει? Επίσης υπαρχει game που να μην έχει Nvidia dlss-FG και να βαζείς FSR3? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aris-leme Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Εδώ πως είναι στο Witcher3 με την έκδοση 0.9. Καλό είναι να μη χρησιμοποιείτε afterburner, τουλάχιστον μέχρι να ξεκινήσει το παιχνίδι. 3 λεπτά πριν, valantis123 είπε Το Lαst of us 1 έχει official support Nvidia FG? ή θέλει και αυτό καποιο mod για να δουλέψει? Επίσης υπαρχει game που να μην έχει Nvidia dlss-FG και να βαζείς FSR3? Εγώ έχω δοκιμάσει μερικά από αυτά που έχει στη λίστα. Στο Last of us μόνο FSR βλέπω εγώ. Με το μοντ πάλι FSR 2 θα βλέπεις αλλά είναι το 3 και δεν έχει FG επιλογή. Στο δεύτερο κομμάτι δεν ξέρω ίσως μόνο με δοκιμές. Γιατί στις ποιο παλιές εκδόσεις απλά έβαζες πχ DLSS και είχε το FG μαζί δεν ήταν δηλ ξεχωριστή επιλογή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
valantis123 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, Aris-leme είπε Εγώ έχω δοκιμάσει μερικά από αυτά που έχει στη λίστα. Στο Last of us μόνο FSR βλέπω εγώ. Με το μοντ πάλι FSR 2 θα βλέπεις αλλά είναι το 3 και δεν έχει FG επιλογή. Δηλαδή παίρνει κανονικά ψεύτικα Frames? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aris-leme Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 3 λεπτά πριν, valantis123 είπε Δηλαδή παίρνει κανονικά ψεύτικα Frames? Δεν είναι δικό μου βίντεο αλλά με 1060 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panakos_thess Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΑΨΟΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aris-leme Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Επιτέλους έκανα και την έκδοση 0.10 να δουλέψει στο Cyberpunk. Πολύ ποιο απλή διαδικασία Μόνο το asi αρχείο στο φάκελο του παιχνιδιού(αν έχουμε μοντ μπαίνει στο plugins) Για AMD τρέχουμε το γκειμ κλείσιμο να δημιουργηθούν τα δύο αρχεία Κάνουμε έντιτ το fsr2fsr3.config.toml και αλλαγή το παρακάτω σε true Στο παιχνίδι επιλέγουμε το DLSS. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aris-leme Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Νέα έκδοση του μοντ και επίσης να ενημερώσω ότι αλλάζοντας στο αρχείο fsr2fsr3.config.toml το παρακάτω έχουμε τις επιλογές - Add a new config setting `mode` to substantially change how the mod operates. Available values: - `default` | This is the default mode and how the mod used to operate. DLSS/FSR inputs are taken and used for FSR3 upscaling and FSR3 frame generation. - `enable_upscaling_only` | Same as `default`, but FSR3 Frame Generation is disabled. Replaces the existing `enable_upscaling_only` config toggle. - `replace_dlss_fg` | Replaces **DLSS Frame Generation** in games that implement it with FSR3 Frame Generation so you can **use different upscalers like DLSS or XeSS with FSR3 Frame Generation.** - `use_game_upscaling` | Allows you to use the DLSS or XeSS inputs for FSR3 Frame Generation while continuing to use them for upscaling. Allows you to **use different upscalers with FSR3 Frame Generation even if the game doesn't support DLSS Frame Generation** οπότε κάποιος μπορεί να έχει DLSS με το FG η XeSS με το FG του FSR3 κτλ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aris-leme Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
OnePlusLeader Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου εγω στο cyberpunk δεν το καταφερα,ολα καλα ενεργοποιησα dlss fg αλλα τα fps ειν τα ιδια!! το εφτιαξα,αλλα το ui unplayable πολυ ghosting,δεν νομιζω ειναι παιζεται! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aris-leme Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Το UI στο σαιμπερ δεν έχει ghosting αν μιλαμε για το μοντ του LukeFZ. Νέα έκδοση 0.10.2 changelog: Fix config mode names to reflect their actual names. You don't need to update your configs if you are using the broken names, they will get fixed when launching the game automatically. Add new compatibility config setting fake_nvapi_results - Setting this to true makes NvAPI report that the system is using a 40-series GPU This is only relevant for GTX series users and even then only for a very tiny fraction of games, but if you had issues with DLSS/FG not being selectable before this might fix it. Make fake_nvidia_gpu also apply to systems where a NVIDIA gpu is already present. Before this wasn't the case, meaning that it didn't have any effect on systems running 10/20/30-series and older GPUs. Move fake_nvidia_gpu to the compatibility section. Make config update to the latest format automatically when launching with a newer build. Further fix cases where invalid resources are provided to FSR3. HZD and RDR2 should now work again on systems with an AMD GPU, without the issues that they had in the previous working 0.9 release. Fix issues relating to switching between borderless and exclusive fullscreen modes, as well as changing resources during gameplay. This might resolve crashes when performing any of these operations. Hotfix 0.10.2h1 fixes the following issues: Fixed the config file not reading the correct fake GPU property. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Σήμερα δοκίμαζα από περιέργεια το W3 με RT+FSR2+AFMF και ήταν οριακά ανεκτό σε 1440 (βέβαια όταν έσπαγε το AFMF όλεθρος). Μέσα στην εβδομάδα θα δω κι εδώ τί ισχύει, αν κρατάει ένα 60άρι σε 1440 με καλύτερη εικόνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aris-leme Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 27 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Σήμερα δοκίμαζα από περιέργεια το W3 με RT+FSR2+AFMF και ήταν οριακά ανεκτό σε 1440 (βέβαια όταν έσπαγε το AFMF όλεθρος). Μέσα στην εβδομάδα θα δω κι εδώ τί ισχύει, αν κρατάει ένα 60άρι σε 1440 με καλύτερη εικόνα. Πριν φτιάξω το θέμα με το ρεκορντινγκ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aris-leme Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Στο TLOU έχει ακόμη θέμα το HUD με τη νέα έκδοση Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου από Aris-leme Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα