Προς το περιεχόμενο

Indiana Jones and the Great Circle [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για να καταλάβω λίγο.

Όλα τέρμα δεξιά, ενεργοποιεί και ότι RT έχει?

Οκ, μια χαρά μου πάει, εκεί στα 110-120 (cap) σε 1440.

Η πλάκα είναι με τα extra textures, η μνήμη φτάνει 11.980-11.995 και αρνείται να πάει παραπάνω για τον οποιονδήποτε λόγο.

Την GP έκδοση παίζω, η έλλειψη excl. full-screen παραμένει εκνευριστική.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Για να καταλάβω λίγο.

Όλα τέρμα δεξιά, ενεργοποιεί και ότι RT έχει?

Οκ, μια χαρά μου πάει, εκεί στα 110-120 (cap) σε 1440.

Η πλάκα είναι με τα extra textures, η μνήμη φτάνει 11.980-11.995 και αρνείται να πάει παραπάνω για τον οποιονδήποτε λόγο.

Την GP έκδοση παίζω, η έλλειψη excl. full-screen παραμένει εκνευριστική.

ενεργοποίει απλά RT αλλά όχι Path Tracing. Για Path Tracing θέλει 4090. Εγώ παίζω με RT σε 4Κ και έχω δει μέχρι και 14.5GB. Τα fps 70-100 ανάλογα το σημείο.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

ενεργοποίει απλά RT αλλά όχι Path Tracing. Για Path Tracing θέλει 4090. Εγώ παίζω με RT σε 4Κ και έχω δει μέχρι και 14.5GB. Τα fps 70-100 ανάλογα το σημείο.

Ναι, δεν συζητάμε για ΡΤ σε κόκκινες κάρτες.

Ε, σε 4Κ κάνουν ότι μπορούν να μην περάσουν τα 16 φαντάζομαι.

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Ναι, δεν συζητάμε για ΡΤ σε κόκκινες κάρτες.

Ε, σε 4Κ κάνουν ότι μπορούν να μην περάσουν τα 16 φαντάζομαι.

Η αλήθεια είναι ότι για τα textures που έχει ακόμη και τα 14GB είναι πάρα πολλά 

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Η αλήθεια είναι ότι για τα textures που έχει ακόμη και τα 14GB είναι πάρα πολλά 

τα textures θυμιζουν εποχες ps4

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

τα textures θυμιζουν εποχες ps4

Αλλιώς δεν θα την πάλευαν οι Nvidia ούτε και σε απλό RT. Το game χωρίς path tracing δείχνει σχετικά ωραίο και δεν έχει και ιδιαιτέρες απαιτήσεις σε πυρήνα. Αλλά ακόμη και με αυτά τα textures σε 4Κ θέλει πάνω από 14GB και σε 1440p πάνω από 12. Αν είχε καλά textures θα ήθελε 16+

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Αλλιώς δεν θα την πάλευαν οι Nvidia ούτε και σε απλό RT. Το game χωρίς path tracing δείχνει σχετικά ωραίο και δεν έχει και ιδιαιτέρες απαιτήσεις σε πυρήνα. Αλλά ακόμη και με αυτά τα textures σε 4Κ θέλει πάνω από 14GB και σε 1440p πάνω από 12. Αν είχε καλά textures θα ήθελε 16+

Μπα,με αυτά τα textures ακόμα και 8gb σε 4κ έπρεπε να είναι αρκετά,με ps4 textures το παιχνίδι είναι καρα unoptimized σε vram απαιτήσεις 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, nikos5800 said:

Μπα,με αυτά τα textures ακόμα και 8gb σε 4κ έπρεπε να είναι αρκετά,με ps4 textures το παιχνίδι είναι καρα unoptimized σε vram απαιτήσεις 

Το Ray Tracing και το Path Tracing ανεβαζουν πολυ τις απαιτησεις σε VRAM. Οσο μεγαλυτερο το BVH και οσο περισσοτερες οι rays, τοσο μεγαλυτερη χρηση γινεται της VRAM. Μην συγκρινεις ενα παιχνιδι χωρις RT οπου το μονο που επηρεαζε την VRAM ηταν τα textures. Αλλιως δουλευουν πλεον τα πραγματα.

PS: Ακομα και το Frame Generation του DLSS 3 επηρεαζει την VRAM.

Επεξ/σία από john2gr
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, john2gr είπε

Το Ray Tracing και το Path Tracing ανεβαζουν πολυ τις απαιτησεις σε VRAM. Οσο μεγαλυτερο το BVH και οσο περισσοτερες οι rays, τοσο μεγαλυτερη χρηση γινεται της VRAM. Μην συγκρινεις ενα παιχνιδι χωρις RT οπου το μονο που επηρεαζε την VRAM ηταν τα textures. Αλλιως δουλευουν πλεον τα πραγματα.

PS: Ακομα και το Frame Generation του DLSS 3 επηρεαζει την VRAM.

ναι το ξερω αλλα σε αυτο το παιχνιδι μονο τα texture settings αναβαζουν και κατεβαζουν την vram δραστικα.

Επεξ/σία από nikos5800
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, john2gr είπε

Το Ray Tracing και το Path Tracing ανεβαζουν πολυ τις απαιτησεις σε VRAM. Οσο μεγαλυτερο το BVH και οσο περισσοτερες οι rays, τοσο μεγαλυτερη χρηση γινεται της VRAM. Μην συγκρινεις ενα παιχνιδι χωρις RT οπου το μονο που επηρεαζε την VRAM ηταν τα textures. Αλλιως δουλευουν πλεον τα πραγματα.

PS: Ακομα και το Frame Generation του DLSS 3 επηρεαζει την VRAM.

Και το Alan wake2 που έχει pt και καλύτερα textures δε ζητάει τόση vram… εδώ ας πούμε ότι έχει γίνει κακό optimization σε αυτό τον τομέα …

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Και το Alan wake2 που έχει pt και καλύτερα textures δε ζητάει τόση vram… εδώ ας πούμε ότι έχει γίνει κακό optimization σε αυτό τον τομέα …

Και το cyberpunk το ιδιο,όπως και το wukong 

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Και το cyberpunk το ιδιο,όπως και το wukong 

αυτά τα 2 έχουν μάπα textures όμως, οπότε λογικό να μην θέλουν πολλή vram

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

αυτά τα 2 έχουν μάπα textures όμως, οπότε λογικό να μην θέλουν πολλή vram

Μα μάπα textures έχει και το Indiana 😁

  • Like 1
Δημοσ.

μολις μπηκα στο club με 7600 αλλα τι ρουφηχτρα ειναι αυτο το παιχνιδι. ευτυχως που εχω 64gb ram δηλαδη. τσιμπαει και απο ραμ συστηματος για να τρεχει. fps limit δεν μου λεει κατι αφου 1920χ1080 ανοιξε αλλα το πηγα επιτοπου 3840χ2160 αμέσως αφου εκει παει η οθονη. γενικα ειναι ομαλα ως τωρα εκτος κατι σπασιματα γραφικων αντι για τοιχο να βλεπω ενα μαυρο πεπλο που τρεμοπαιζε οταν γυριζα την καμερα γρηγορα μάλλον. θα δειξει. ως τωρα ειναι οκ γενικα.

IMG-965c500ec37fac1f55ef6bd8f1534cd8-V.jpg

IMG-a7ce6150ac4c68bc325eee7d7af68ff2-V.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...