Προς το περιεχόμενο

Indiana Jones and the Great Circle [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 447
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Westbaum είπε

image.png.6aab822451df7f2406cd1d62a21a5298.png
Tέτοια παιχνίδια θέλει ο πέτσινος για να πουλήσει τις $2500+ 5090s.

Καλα το παιχνιδι δεν δικαιολογει με τπτ αυτα που ζηταει και το dlss ειναι γτπ καβαλα σε φαση να μην θες  να το ανοιξεις. Μαλλον γιαυτο δεν το ανοιξε και αυτος και τρεχει μονο με fg για να μην σταβωθει :lol:

textures που ειναι για τα σταχια και μονο αν πας κοντα φτιαχνουν καπως και ζητανε 15gb vram 

Αλλο ενα παιχνιδι παραδειγμα προς αποφυγην optimization

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Haha 2
Δημοσ.
2 minutes ago, akoinonitos said:

Καλα το παιχνιδι δεν δικαιολογει με τπτ αυτα που ζηταει και το dlss ειναι γτπ καβαλα σε φαση να μην θες  να το ανοιξεις. Μαλλον γιαυτο δεν το ανοιξε και αυτος και τρεχει μονο με fg για να μην σταβωθει :lol:

Blackwell enters the chat

  • Like 2
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Καλα το παιχνιδι δεν δικαιολογει με τπτ αυτα που ζηταει και το dlss ειναι γτπ καβαλα σε φαση να μην θες  να το ανοιξεις. Μαλλον γιαυτο δεν το ανοιξε και αυτος και τρεχει μονο με fg για να μην σταβωθει :lol:

textures που ειναι για τα σταχια και μονο αν πας κοντα φτιαχνουν καπως και ζητανε 15gb vram 

Αλλο ενα παιχνιδι παραδειγμα προς αποφυγην optimization

Κοιτα επειδη το προχωρησα αρκετα το χειροτερο σημειο ηταν στη Ρωμη στο σκοταδι που ηταν λιγο δραμα η κατασταση με τα textures στα μπουντρουμια. Απο εκει και περα εχω να πω τα καλυτερα εβαλα και screens εχω ανεβασει και 2 βιντεο οσο επαιξα και ειναι πολυ δυνατο. Οχι textures αντιστοιχα των καλυτερων παιχνιδιων που εχουμε δει αλλα με το path tracing με το φωτισμο δειχνουν απιστευτα. Το DLSS δεν ξερω γιατι αναφερετε οτι δεν ειναι καλο συγκριση μεταξυ nativa TAA με DLSS και το δευτερο δειχνει πολυ καθαροτερο στην εικονα. Το FG θελει δουλεια δινει 40fps αλλα ειναι bugarismeno πρωτη φορα που το συναντω σε παιχνιδι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Arkin είπε

Κοιτα επειδη το προχωρησα αρκετα το χειροτερο σημειο ηταν στη Ρωμη στο σκοταδι που ηταν λιγο δραμα η κατασταση με τα textures στα μπουντρουμια. Απο εκει και περα εχω να πω τα καλυτερα εβαλα και screens εχω ανεβασει και 2 βιντεο οσο επαιξα και ειναι πολυ δυνατο. Οχι textures αντιστοιχα των καλυτερων παιχνιδιων που εχουμε δει αλλα με το path tracing με το φωτισμο δειχνουν απιστευτα. Το DLSS δεν ξερω γιατι αναφερετε οτι δεν ειναι καλο συγκριση μεταξυ nativa TAA με DLSS και το δευτερο δειχνει πολυ καθαροτερο στην εικονα. Το FG θελει δουλεια δινει 40fps αλλα ειναι bugarismeno πρωτη φορα που το συναντω σε παιχνιδι. 

1) μπαρδευεις τα πραγματα ,τι σχεση εχουν τα textures με τον φωτισμο

2) το προβλημα του dlss/dlaa δεν φαινεται στα screens

dlss (ακομα και με σκετο dlaa ειναι τον ιδιο)

 

 

native TAA

 

 

Επεξ/σία από akoinonitos
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

1) μπαρδευεις τα πραγματα ,τι σχεση εχουν τα textures με τον φωτισμο

2) το προβλημα του dlss/dlaa δεν φαινεται στα screens

dlss (ακομα και με σκετο dlaa ειναι τον ιδιο)

 

 

native TAA

 

 

Εννοω οτι τα textures ειναι παρα πολυ καλα οπου υπαρχει φωτισμος δειχνουν αναγλυφα δηλαδη οσο γινεται σε παρα πολλα σημεια περα απο τη Ρωμη υφες γραμμες κτλ ειναι αψογα. Δοκιμασε με dlss και με ΤΑΑ και θα δεις οτι και η κινηση ειναι εξαιρετικη καμια σχεση με αυτο που βλεπω στο βιντεο. 6-7 ωρες εχω προχωρησει περα απο το FG που δεν δουλευει σωστα στα υπολοιπα ειμαι παραπανω απο ευχαριστημενος. Το κατηγορησα στην αρχη λογο του level στη Ρωμη που δεν ξερω τι πηγε στραβα εκει το ριχνω στο πολυ σκοταδι αλλα απο εκει και περα τους δινω ευσημα. Σιγουρα θα βελτιωθει αρκετα και με επομενα patches κυριως στη χρηση vram και να φτιαξουν και το FG. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα τα temporal framegen, έχουν προβλήματα με ghosting κλπ αλλού περισσότερο αλλού λιγότερο. Πχ στο MH Wilds Beta που έπαιξα ήταν τραγικό εντελώς έτσι και κούναγες λίγο γρήγορα την κάμερα γύρω από τον χαρακτήρα. Αυτό που δεν έχει αυτό το θέμα (αλλά είναι γενικά τρις-χειρότερο 🤣), είναι το πρώτο FSR που είναι spatial.

Αφού θέλουν να βγάζουν μισοπλέμονες ο πέτσινος και η Λίζα στα 500 ευρώ με το framegen mandatory πλέον, θα πρέπει να λύσουν και αυτά τα προβλήματα με τους devs και κυρίως με την EPIC.

Επεξ/σία από ilos
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, maverick290402 είπε

Εγώ με Intel 10600 ,amd7800rx ,32gb ram και ανάλυση 2k είμαι συνέχεια κοντά στα 100fps και με ρυθμίσεις όλα τέρμα δεξιά full !

Path tracing?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο 3d modelling γενικά, ο φωτισμός αναδεικνύει τη σκηνή.8κ textures και να βάλουμε, αν κλείσω τα φώτα δεν θα βλέπεις τίποτα

Επεξ/σία από spi79
  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Arkin είπε

Εννοω οτι τα textures ειναι παρα πολυ καλα οπου υπαρχει φωτισμος δειχνουν αναγλυφα δηλαδη οσο γινεται σε παρα πολλα σημεια περα απο τη Ρωμη υφες γραμμες κτλ ειναι αψογα. Δοκιμασε με dlss και με ΤΑΑ και θα δεις οτι και η κινηση ειναι εξαιρετικη καμια σχεση με αυτο που βλεπω στο βιντεο. 6-7 ωρες εχω προχωρησει περα απο το FG που δεν δουλευει σωστα στα υπολοιπα ειμαι παραπανω απο ευχαριστημενος. Το κατηγορησα στην αρχη λογο του level στη Ρωμη που δεν ξερω τι πηγε στραβα εκει το ριχνω στο πολυ σκοταδι αλλα απο εκει και περα τους δινω ευσημα. Σιγουρα θα βελτιωθει αρκετα και με επομενα patches κυριως στη χρηση vram και να φτιαξουν και το FG. 

Τι να δοκιμασω ρε συ αρκιν εγω τα τραβηξα τα βιντεο :lol:

Δημοσ.
Μόλις τώρα, akoinonitos είπε

Τι να δοκιμασω ρε συ αρκιν εγω τα τραβηξα τα βιντεο :lol:

Εννοω να το προχωρησεις οχι μονο στα πρωτα 2 λεπτα που ειναι η ζουγκλα. Που και στη ζουγκλα απο την αρχη dlss quality ειχα καποιο shimmering η αυτο το τρεμοπαιγμα δεν το ειδα καθολου. Να πω οτι εχω αλλαξει το DLSS dll με το 3.8.10 απο την εκδοση 3.7.10 που εχει δεν ξερω αν επαιξε καποιο ρολο αυτο. Η 3.8.10 εχει απο default το preset E εχει αφαιρεσει τα υπολοιπα οποτε δοκιμασε το γιατι κατι παει στραβα εδω με τα βιντεο. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Arkin είπε

Εννοω να το προχωρησεις οχι μονο στα πρωτα 2 λεπτα που ειναι η ζουγκλα. Που και στη ζουγκλα απο την αρχη dlss quality ειχα καποιο shimmering η αυτο το τρεμοπαιγμα δεν το ειδα καθολου. Να πω οτι εχω αλλαξει το DLSS dll με το 3.8.10 απο την εκδοση 3.7.10 που εχει δεν ξερω αν επαιξε καποιο ρολο αυτο. Η 3.8.10 εχει απο default το preset E εχει αφαιρεσει τα υπολοιπα οποτε δοκιμασε το γιατι κατι παει στραβα εδω με τα βιντεο. 

εχω παει και παρακατω ρε στο βατικανο ειμαι ,οκ πιο κατω δεν το συναντας τοσο γτ απλα δεν εχει βλαστιση προφανως ,το τελευταιο dlss εχω 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...