Προς το περιεχόμενο

Indiana Jones and the Great Circle [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Arkin είπε

Δηλαδη ειναι προτιμοτερο να πεσει το texture pool και να ανοιξουμε FG? Δεν υπαρχει stutter ετσι με medium pool+fg? Γιατι με max pool+fg υπαρχει σε 16αρες καρτες δεν γινεται να δουλεψουν οπως πρεπει. 

To indirect ilumination κανει ολη τη δουλεια μαζι με το vegetation ριχνουν πολυ τα frames. Το indirect κανει ολη τη δουλεια στο φωτισμο ομως.

Max PT

max.png

 

Χωρις sun shadows

no-sun-shadwos.png

 

Xωρις Indirect Ilumination

no-indirect-ilumination.png

 

Xωρις vegetation animation

no-vegetaion-animation.png

 

Το ''indirect illumination'' τα σπάει. Κάνει ''bleed'' το χρώμα στις επιφάνειες ανάλογα με το τι έχει τριγύρω.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 3
  • Απαντ. 443
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Το ''indirect ilumination'' τα σπάει. Κάνει ''bleed'' το χρώμα στις επιφάνειες ανάλογα με το τι έχει τριγύρω.

Ακριβως ειναι το τελικο σταδιο και στο PT για max δηλαδη και προσθετει ολο αυτο το φωτορεαλισμο πανω στα αντικειμενα και στις σκιες. Το sun shadows εξομαλυνει καποιες φωτοσκιασεις του ηλιου και το vegetation κανει τεραστια διαφορα αλλα απο κοντα στα φυτα οπως στην αρχη στη ζουγκλα η σε καποιες φωτο στο Βατικανο που εβαλα. Το καθε ενα και κατι προσθετει νομιζω κατι αντιστοιχο ειχε και το alan wake 2 με επιμερους ρυθμισεις πανω στο PT ενω στο 2077 ανοιγεις path tracing και τελος δεν εχει να κλεισεις καποια features του οπως εδω. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 7nisiotis είπε

Αντε να δούμε....

(Δε βλέπω να προλαβαίνω σήμερα για το benchmarking @Tambas91 παρότι 300mbps) 

Screenshot 2024-12-09 224201.png

Αυτό το texture pack δεν υπάρχει στο steam... και δε μπορώ να καταλάβω άμα τρέχει το παιχνίδι με ή χωρίς αυτό

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Υπάρχει γιατί είναι 110GB περίπου, χωρίς αυτό είναι γύρω στα 70.

Εσύ έπαιξες psycho; Πως σου φάνηκε;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Περιμένω το Behemoth να παιχτεί όπως πρέπει ;)

Πάντως το παιχνίδι δεν έχει καλά textures και είναι η πρώτη φορα που βλέπουμε σε nvidia sponsored τίτλο τέτοιο χαλι με τη vram... κάποιος πιο πονηρεμένος από εμενα θα έλεγε ότι είναι επίτηδες ώστε να έρθουν οι 5000 και με dlss4 που θα κάνει τα texture από AI να μην έχουν πρόβλημα σε αντίθεση με όλες τις τωρινές εκτος από τη 4090... είδωμεν

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξερω αλλα οσο το προχωραω και περιπλανιεμαι τοσο πιο πολυ μου αρεσει. Εχουμε και γριφους μυστικα υπαρχει fast travel το οποιο κανει respawn ολους τους εχθρους skills που ανεβαζουν τα στατιστικα μας η μας κανουν δυνατοτερους το μπουνιδι εχει τη φαση του και η δουλεια ειναι ανταξια του αγαπημενου μας Indy. Το FG συνεχιζει να bugarei ακομα και με το texture pool medium εχει σκαλωσει και δεν δουλευει και ας εχουμε 14gb vram με το medium pool αλλα παιζετε ανετοτατα με απλο dlss quality. Οσοι μπορειτε να το παιξετε ετσι και με max path tracing μετραει πολυ. Δεν θελει πολλα FPS το παιχνιδι τρεχει εξαιρετικα καλα και στο 60αρι και τα μονα σχεδον ανεπαισθητα microstutters ειναι οταν κανει autosave. 

Το αδικησα με το τριτο level στη Ρωμη και απλα στο Βατικανο εδωσαν ρεστα και δεν βλεπω να φευγω αν δεν βρω ολα τα μυστικα του μερους. Μπραβο στην machine games η οποια μας εχει δωσει τα καταπληκτικα wolfenstein και παλιοτερα το πρωτο quake. 

Desktop-Screenshot-2024-12-09-23-29-23-7
Desktop-Screenshot-2024-12-09-23-30-39-3
Desktop-Screenshot-2024-12-09-23-37-51-3
Desktop-Screenshot-2024-12-09-23-41-08-3
Desktop-Screenshot-2024-12-09-23-41-40-2
Desktop-Screenshot-2024-12-10-00-18-28-6
Desktop-Screenshot-2024-12-10-00-22-59-6
Desktop-Screenshot-2024-12-10-00-56-53-3

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Arkin είπε

Το FG συνεχιζει να bugarei ακομα και με το texture pool medium εχει σκαλωσει και δεν δουλευει και ας εχουμε 14gb vram με το medium pool αλλα παιζετε ανετοτατα με απλο dlss quality.

Όντως σήμερα που τεστάρω το frame gen δημιουργεί πρόβλημα, κάνει στιγμιαία spikes και ρίχνει το gpu usage απο 100% σε 20% και εν συνεχεία stutters. Με κλειστό fg όλα κομπλέ, δεύτερο παιχνίδι στην σειρά που δημιουργεί θέμα το fg μετά το Stalker 2. Μας πουλάει φούμαρα ο Πέτσινος μου φαίνεται. <_<

εδώ στο γράφημα φαίνεται και δεν έχει να κάνει με τη vram μιας και το κάνει χωρίς να έχει φουλάρει

image.png.b40e670b825f2a3521181ac912bbbcfd.png

Επεξ/σία από Saloufas

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...