Προς το περιεχόμενο

Indiana Jones and the Great Circle [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Saloufas είπε

αν είσαι με την έκδοση των 8gb ξέχνα το, θέλει 12gb και πάνω vram για full ray tracing. 

Το ξέχνα το σημαίνει είναι εξακριβωμένο ότι δεν εμφανίζει καν το παιχνίδι την επιλογή λόγω ram ;; 

Παίζω αρκετά games 1080/30 αν είναι κάτι εντυπωσιακό εικαστικα... Τώρα είμαι με την 8gb 2k dlss med textures shadows και το παιχνίδι είναι στα 80 με 90 fps 

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Thanofski είπε

Το ξέχνα το σημαίνει είναι εξακριβωμένο ότι δεν εμφανίζει καν το παιχνίδι την επιλογή λόγω ram ;; 

Παίζω αρκετά games 1080/30 αν είναι κάτι εντυπωσιακό εικαστικα... Τώρα είμαι με την 8gb 2k dlss med textures shadows και το παιχνίδι είναι στα 80 με 90 fps 

 

Ray tracing Global Ilumination(RTGI) χρησιμοποιεί το παιχνίδι από default δηλαδή έχεις κανονικά ray tracing, τώρα για το αν οι επιπλέον ρυθμίσεις rt είναι απενεργοποιημένες έχω την εντύπωση ότι έχει να κάνει με την Ram/Vram, αν δεν έχεις 32gb ram και 12gb vram δεν ενεργοποιούνται. To path Tracing (full ray tracing) έχει ως minimum requir RTX 4070 12gb. 

Full Ray Tracing Requirements:

Minimum PC Specs:

  • OS: 64-bit Windows 10
  • Processor: Intel Core i7-10700K @ 3.8 GHz or better, or AMD Ryzen 5 3600 @ 3.6 GHz or better
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce RTX 4070 12 GB
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι πάντως λίγο τραγικές οι απαιτήσεις του,αν το συγκρίνω οπτικά με alan και black myth.Περιμένω να κατέβει ακόμα,ελπίζω μην χαμηλώσει την 4070s από 1080p κάρτα σε 720p γιατί τότε μόνο λολ μπορώ να πω.Αν είναι να πάμε για 16gb για 1080p.......πάω να βρω το gameboy μου😀

Επεξ/σία από spi79
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Saloufas είπε

Ray tracing Global Ilumination(RTGI) χρησιμοποιεί το παιχνίδι από default δηλαδή έχεις κανονικά ray tracing, τώρα για το αν οι επιπλέον ρυθμίσεις rt είναι απενεργοποιημένες έχω την εντύπωση ότι έχει να κάνει με την Ram/Vram, αν δεν έχεις 32gb ram και 12gb vram δεν ενεργοποιούνται. To path Tracing (full ray tracing) έχει ως minimum requir RTX 4070 12gb. 

Full Ray Tracing Requirements:

Minimum PC Specs:

  • OS: 64-bit Windows 10
  • Processor: Intel Core i7-10700K @ 3.8 GHz or better, or AMD Ryzen 5 3600 @ 3.6 GHz or better
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GeForce RTX 4070 12 GB

Κοιτα με κλειστο τo full ray tracing εχει το βασικο πακετο RTGI ετσι τρεχει μια χαρα βαραει 200fps και ολα τα αλλα ultra supreme. Μολις ανοιξεις το ray tracing πιανει το path tracing. Απο κατω γραφει τι ακριβως ανοιγει. Στο full ray tracing πχ αν δεις ανοιγει το indirect ilumination που ειναι το τελευταιο τικ στο path tracing. Το ενα ανοιγει reflections επειτα sun shadows και το vegetation animation και αυτο καθε σκαλα το ανεβαζει μεχρι το ultra. Ολο αυτο ειναι το πακετο του PT με τελειως off ειναι το full RTGI πακετο εχει και shadows+reflections+global ilumination για αυτο παλι δειχνει πολυ καλο και τρεχει ανετα. Οι νεας γενιας καρτες τρεχουν εδω και 2 χρονια το βασικο πακετο RTGI εξαιρετικα καλα απλα το path tracing ειναι το επομενο σταδιο και για αυτο ειπα αν δωσουμε προσοχη στις περισσοτερες σκηνες interior η εξω ο τροπος που πεφτει το φως και σχηματιζει σκιες κανουν τη διαφορα.

Αξιζει?

Αν εχεις το hardware και κρατας 60αρι και θες οσο γινεται πιο πιστοτητα σε καθε σκηνη με φωτισμο ναι αν θες απλα να παιξεις να γουσταρεις χωρις να κατσεις να παρατηρεις τα παντα τοτε οχι το κλεινεις τελειως και παιζεις με 150fps. 

Το παιχνιδι ειναι δυνατο απο ιστορια ρυθμο cutscenes gameplay οποτε ολα τα παραπανω ειναι απλα για οσους θελουμε το κατι παραπανω στο φωτορεαλισμο τιποτα παραπερα. 

Screenshot-1.png

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Westbaum είπε

2024-12-09-211216.png
Δεν έχω δει game με τόση Vram usage😐
Θα χρειαστεί 5090 για Full PT χωρίς upscaling και ακόμα και τότε θα είναι below 60 fps..

Κατσε βαλε και FG και θα χτυπησεις 20gb vram για πλακα. Ξεφευγει και οταν πας Ρωμη θα πεις καλα 20gb vram για αυτα τα textures? Ευτυχως σε ανταμειβει σε μερη με φωτισμο που εκει κανει τα textures να δειχνουν πολυ δυνατα. Προχωρησε το και θα ερθεις στα λογια μου. 

  • Sad 1
Δημοσ.

Σύμφωνώ σε όλα,αλλα να σκας 590ε για κάρτα σε 1080π και να κλείνω και path tracing,κατι δεν παει καλά σίγουρα...Άντε να δούμε 20% φτάσαμε😁

Δημοσ.
Μόλις τώρα, spi79 είπε

Σύμφωνώ σε όλα,αλλα να σκας 590ε για κάρτα σε 1080π και να κλείνω και path tracing,κατι δεν παει καλά σίγουρα...Άντε να δούμε 20% φτάσαμε😁

Οπως εχω διαβασει και σε αλλα θεματα το PT ειναι μια πρωϊμη τεχνολογια για τις επομενες καρτες. Και στο 2077 οταν πρωτο μπηκε εγραφαν οτι ειναι κατι πρωϊμο και δειλα δειλα μπηκε και σε alan wake 2 wukong ειδαμε portal rtx και τα παλιοτερα doom/quake με PT η και το minecraft με PT που δειχνει κοσμημα. Απλα σου λεει σκας που σκας 1000 1500 ευρω για μια καρτα ε ας παλεψουμε να δωσουμε το κατι παραπανω στο φωτορεαλισμο απλα ειμαι σιγουρος δεν περιμεναν οτι θα τους βγει τοσο θεοβαρο. 

Δημοσ.

Μάλλον θα βγάλουν σύντομα καινούριο update ,διότι παραείναι βαρύ.Κάτι μου λέει οτι τα rt sun shadows κάνουν τη ζημιά,ειδικά μέσα σε βλάστηση όπως και σε alan.Άντε να υπολογίσει η gpu, άπειρες ακτίνες φωτός,σε δέντρα,φυτά,επιφάνειες.Μπορείς ένα run χωρίς αυτό και να μας πεις διαφορές?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, spi79 είπε

Μάλλον θα βγάλουν σύντομα καινούριο update ,διότι παραείναι βαρύ.Κάτι μου λέει οτι τα rt sun shadows κάνουν τη ζημιά,ειδικά μέσα σε βλάστηση όπως και σε alan.Άντε να υπολογίσει η gpu, άπειρες ακτίνες φωτός,σε δέντρα,φυτά,επιφάνειες.Μπορείς ένα run χωρίς αυτό και να μας πεις διαφορές?

Κατσε να δοκιμασω απλα με κλειστο το sun shadows και επανερχομαι ειμαι στο Βατικανο ακομα το ξεψαχνιζω. 

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά το ξανά γράφω γιατί βλέπω δεν γίνεται αντιληπτό... Δεν χρειάζεται να ανεβάζετε το Texture pool size στον Θεό, δεν κάνει καμία διαφορά στο παιχνίδι οπτικά από θέμα γραφικών. Τα ίδια ίσχυαν και στο doom, φυσικά όσο μεγαλύτερο τόσο πιο πολλά textures πάνε στην vram και δεν υπάρχει ίχνος traversal stutter αλλά δεν σημαίνει ότι άμα το ρίξετε θα έχετε και stutters. Ρίξτε το σε σημείο να μην γίνεται Overflow η Vram. Τα ίδια λέγανε και στο doom. 

doomtexturepool.jpg.25bb6ffe2031e2154282103a755fa195.jpg

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Saloufas είπε

Παιδιά το ξανά γράφω γιατί βλέπω δεν γίνεται αντιληπτό... Δεν χρειάζεται να ανεβάζετε το Texture pool size στον Θεό, δεν κάνει καμία διαφορά στο παιχνίδι οπτικά από θέμα γραφικών. Τα ίδια ίσχυαν και στο doom, φυσικά όσο μεγαλύτερο τόσο πιο πολλά textures πάνε στην vram και δεν υπάρχει ίχνος traversal stutter αλλά δεν σημαίνει ότι άμα το ρίξετε θα έχετε και stutters. Ρίξτε το σε σημείο να μην γίνεται Overflow η Vram. Τα ίδια λέγανε και στο doom. 

doomtexturepool.jpg.25bb6ffe2031e2154282103a755fa195.jpg

 

Δηλαδη ειναι προτιμοτερο να πεσει το texture pool και να ανοιξουμε FG? Δεν υπαρχει stutter ετσι με medium pool+fg? Γιατι με max pool+fg υπαρχει σε 16αρες καρτες δεν γινεται να δουλεψουν οπως πρεπει. 

12 λεπτά πριν, spi79 είπε

Μάλλον θα βγάλουν σύντομα καινούριο update ,διότι παραείναι βαρύ.Κάτι μου λέει οτι τα rt sun shadows κάνουν τη ζημιά,ειδικά μέσα σε βλάστηση όπως και σε alan.Άντε να υπολογίσει η gpu, άπειρες ακτίνες φωτός,σε δέντρα,φυτά,επιφάνειες.Μπορείς ένα run χωρίς αυτό και να μας πεις διαφορές?

To indirect ilumination κανει ολη τη δουλεια μαζι με το vegetation ριχνουν πολυ τα frames. Το indirect κανει ολη τη δουλεια στο φωτισμο ομως.

Max PT

max.png

 

Χωρις sun shadows

no-sun-shadwos.png

 

Xωρις Indirect Ilumination

no-indirect-ilumination.png

 

Xωρις vegetation animation

no-vegetaion-animation.png

 

  • Like 2
Δημοσ.

Άψογος, να΄σαι καλά.Όταν το κατεβάσω θα τα τεστάρω όλα.Πάντως σαν παιχνίδι πρέπει να είναι καταπληκτικό,old school game.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, spi79 είπε

Άψογος, να΄σαι καλά.Όταν το κατεβάσω θα τα τεστάρω όλα.Πάντως σαν παιχνίδι πρέπει να είναι καταπληκτικό,old school game.

Ειναι αψογο και να το παιξετε θα προσπαθησω να το τελειωσω μεχρι τις 18/12 που εχουμε το game pass και θα παιξει αγορα αργοτερα στο steam αν παω σε καποια 5080. Ειναι κατι next gen με old school μηχανισμους οχι στυλ stalker αλλα απο κοντα. Σιγουρα δειχνει απο την αρχη την αγαπη του στο franchise και αυτο ειναι το σημαντικοτερο για το παιχνιδι. 

  • Thanks 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Arkin είπε

Δηλαδη ειναι προτιμοτερο να πεσει το texture pool και να ανοιξουμε FG? Δεν υπαρχει stutter ετσι με medium pool+fg? Γιατι με max pool+fg υπαρχει σε 16αρες καρτες δεν γινεται να δουλεψουν οπως πρεπει. 

Ναι θα το ρίξεις μέχρι το σημείο να μην παθαίνει overflow η vram. Εγώ με το texture pool size Ultra+fg είχα μόνο στην Ζούγκλα stutters με 100% την vram, μετά στα επόμενα 2 σημεία στην βιβλιοθήκη και στο κάστρο 0 stutters και έπαιζε 15500gb η vram. Γι αυτό είπα θέλει λίγο να ψαχτεί ο καθένας να βρει το sweet spot. Άρα είτε θα ρίξω ακόμα ένα σκαλί το pool size σε High από Ultra και θα αφήσω το Shadows και Hair max, είτε θα αφήσω το Texture pool σε Ultra και θα ρίξω shadows+hair. Πιστεύω αυτά τα 3 είναι που πρέπει να παίξουμε για optimal performance. Αύριο θα κάνω περισσότερες δοκιμές να βρω το sweet spot για τα 16gb. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...