Προς το περιεχόμενο

Indiana Jones and the Great Circle [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με Ultra το texture pool δεν μπορείς να ενεργοποιήσεις frame gen γιατί φουλάρει την Vram και κάνει stutters, εδώ χωρίς frame gen 4k+dlss quality όλα max εκτός απο Film grain,motion blur και chromatic. Θέλει δουλειά για να βρεις optimal, μάλλον θέλει το texture pool size να πέσει ακόμα ένα σκαλί, αύριο τώρα βαριέμαι πάω για ύπνο, τα γραφικά και φωτισμοί ρίχνουν σαγόνια πάντως. TheGreatCircle_2024_12_09_02_18_22_2682.jpg.275f469e84a6e23cd508ac3159bd1b49.jpg

TheGreatCircle_2024_12_09_02_18_22_268.jpg.2ec1891e20a39afb2c2931edbc3e2aeb.jpg

 

  • Απαντ. 447
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το προχωρησα 1ωρα 20 λεπτα κοντα. Σε καποια σημεια ειναι πολυ δυνατο με full τα παντα στη Ρωμη βραδυ με τοιχους κτλ λιγα πραγματα λογο των textures που δεν ειναι οτι καλυτερο παρολο οτι γεμιζει 16gb vram για πλακα. Σχεδον μονιμα 100+fps με path tracing σε εσωτερικους χωρους αλλα και στη Ρωμη παντου. Στην αρχη στη ζουγκλα με dlss quality+fg στα 60-70fps τα παντα max. 2 φορες κολλησε η καρτα 99% και 100watt usage με κλεισιμο ανοιγμα του dlss εστρωσε. Θελει δουλιτσα τα textures δεν ξερω γιατι σε σημεια ειναι πολυ καλα σε αλλα δειχνουν last gen. 

Οσον αφορα την ιστορια το πρωτο μερος στη ζουγκλα μας πηγε στην πρωτη ταινια στην αρχη και γενικα η ιστορια ειναι full Indy δεν θες κατι παραπανω εδω. Πολυ ψαξιμο αν θελουμε να βρουμε τα παντα στο καθε μερος μπορουμε να παμε οπου θελουμε δεν ειναι τοσο linear δηλαδη και για την ωρα οπως φαινεται μπολικο stealth και λιγο μπουνιδι παρεα με revolver το οποιο καλυτερα στην ακρη μιας και θα σας παρουν χαμπαροι ολοι. Θελει σιγουρα 2-3 patchakia να στρωσει στα του optimizations με το path tracing απο εκει και περα δεν συναντησα κατι αρνητικο. Απλα δεν ειναι καθολικα δυνατο στα γραφικα αλλου το χαζευεις αλλου λες meh. Με PT επαιξα ολη την ωρα στο τελος δοκιμασα native με κλειστο το RT και βαραει 150fps. Δεν ειναι βαρυ θεοβαρο το κανει το path tracing. 

Spoiler

Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-13-43-2
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-15-26-9
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-15-46-5
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-16-37-9
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-16-48-0
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-33-22-0
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-38-49-2
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-38-57-6
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-46-11-1
Desktop-Screenshot-2024-12-09-03-09-42-6
Desktop-Screenshot-2024-12-09-03-11-28-2

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Arkin είπε

Το προχωρησα 1ωρα 20 λεπτα κοντα. Σε καποια σημεια ειναι πολυ δυνατο με full τα παντα στη Ρωμη βραδυ με τοιχους κτλ λιγα πραγματα λογο των textures που δεν ειναι οτι καλυτερο παρολο οτι γεμιζει 16gb vram για πλακα. Σχεδον μονιμα 100+fps με path tracing σε εσωτερικους χωρους αλλα και στη Ρωμη παντου. Στην αρχη στη ζουγκλα με dlss quality+fg στα 60-70fps τα παντα max. 2 φορες κολλησε η καρτα 99% και 100watt usage με κλεισιμο ανοιγμα του dlss εστρωσε. Θελει δουλιτσα τα textures δεν ξερω γιατι σε σημεια ειναι πολυ καλα σε αλλα δειχνουν last gen. 

Οσον αφορα την ιστορια το πρωτο μερος στη ζουγκλα μας πηγε στην πρωτη ταινια στην αρχη και γενικα η ιστορια ειναι full Indy δεν θες κατι παραπανω εδω. Πολυ ψαξιμο αν θελουμε να βρουμε τα παντα στο καθε μερος μπορουμε να παμε οπου θελουμε δεν ειναι τοσο linear δηλαδη και για την ωρα οπως φαινεται μπολικο stealth και λιγο μπουνιδι παρεα με revolver το οποιο καλυτερα στην ακρη μιας και θα σας παρουν χαμπαροι ολοι. Θελει σιγουρα 2-3 patchakia να στρωσει στα του optimizations με το path tracing απο εκει και περα δεν συναντησα κατι αρνητικο. Απλα δεν ειναι καθολικα δυνατο στα γραφικα αλλου το χαζευεις αλλου λες meh. Με PT επαιξα ολη την ωρα στο τελος δοκιμασα native με κλειστο το RT και βαραει 150fps. Δεν ειναι βαρυ θεοβαρο το κανει το path tracing. 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-13-43-2
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-15-26-9
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-15-46-5
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-16-37-9
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-16-48-0
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-33-22-0
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-38-49-2
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-38-57-6
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-46-11-1
Desktop-Screenshot-2024-12-09-03-09-42-6
Desktop-Screenshot-2024-12-09-03-11-28-2

 

Το texture pool size που το έβαλες? Γιατί εμένα με  Ultra+fg  έκανε stutters. Θέλει επανεκκίνηση για να πάρει το setting υπόψιν.

Επεξ/σία από Saloufas
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Arkin είπε

Το προχωρησα 1ωρα 20 λεπτα κοντα. Σε καποια σημεια ειναι πολυ δυνατο με full τα παντα στη Ρωμη βραδυ με τοιχους κτλ λιγα πραγματα λογο των textures που δεν ειναι οτι καλυτερο παρολο οτι γεμιζει 16gb vram για πλακα. Σχεδον μονιμα 100+fps με path tracing σε εσωτερικους χωρους αλλα και στη Ρωμη παντου. Στην αρχη στη ζουγκλα με dlss quality+fg στα 60-70fps τα παντα max. 2 φορες κολλησε η καρτα 99% και 100watt usage με κλεισιμο ανοιγμα του dlss εστρωσε. Θελει δουλιτσα τα textures δεν ξερω γιατι σε σημεια ειναι πολυ καλα σε αλλα δειχνουν last gen. 

Οσον αφορα την ιστορια το πρωτο μερος στη ζουγκλα μας πηγε στην πρωτη ταινια στην αρχη και γενικα η ιστορια ειναι full Indy δεν θες κατι παραπανω εδω. Πολυ ψαξιμο αν θελουμε να βρουμε τα παντα στο καθε μερος μπορουμε να παμε οπου θελουμε δεν ειναι τοσο linear δηλαδη και για την ωρα οπως φαινεται μπολικο stealth και λιγο μπουνιδι παρεα με revolver το οποιο καλυτερα στην ακρη μιας και θα σας παρουν χαμπαροι ολοι. Θελει σιγουρα 2-3 patchakia να στρωσει στα του optimizations με το path tracing απο εκει και περα δεν συναντησα κατι αρνητικο. Απλα δεν ειναι καθολικα δυνατο στα γραφικα αλλου το χαζευεις αλλου λες meh. Με PT επαιξα ολη την ωρα στο τελος δοκιμασα native με κλειστο το RT και βαραει 150fps. Δεν ειναι βαρυ θεοβαρο το κανει το path tracing. 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-13-43-2
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-15-26-9
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-15-46-5
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-16-37-9
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-16-48-0
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-33-22-0
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-38-49-2
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-38-57-6
Desktop-Screenshot-2024-12-09-02-46-11-1
Desktop-Screenshot-2024-12-09-03-09-42-6
Desktop-Screenshot-2024-12-09-03-11-28-2

 

Συγκριτικό ray tracing vs path tracing έχουμε?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γύρνα στην πίσω σελίδα, δεν είναι καθόλου μικρές οι διαφορές..Πραγματικά beyond PS5/XSX level.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Δημοσ.

Εντάξει δεν βοηθάει και το setting του παιχνιδιού να φανούν τρελές διαφορές, δεν είναι cyberpunk και Doom eternal που παντού υπάρχουν αντανακλάσεις στο περιβάλλον.

Δημοσ.
Στις 6/12/2024 στις 2:29 ΜΜ, Fulgore είπε

θερμη παρακληση.

Μην καταστραφεί και αυτό το θέμα με σελίδες επί σελίδων περί performance όπως έγινε με το Stalker 2.

:unsure:

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Saloufas είπε

Με Ultra το texture pool δεν μπορείς να ενεργοποιήσεις frame gen γιατί φουλάρει την Vram και κάνει stutters, εδώ χωρίς frame gen 4k+dlss quality όλα max εκτός απο Film grain,motion blur και chromatic. Θέλει δουλειά για να βρεις optimal, μάλλον θέλει το texture pool size να πέσει ακόμα ένα σκαλί, αύριο τώρα βαριέμαι πάω για ύπνο, τα γραφικά και φωτισμοί ρίχνουν σαγόνια πάντως. TheGreatCircle_2024_12_09_02_18_22_2682.jpg.275f469e84a6e23cd508ac3159bd1b49.jpg

TheGreatCircle_2024_12_09_02_18_22_268.jpg.2ec1891e20a39afb2c2931edbc3e2aeb.jpg

 

300mb-400mb vram θελει το frame gen,δεν ειναι οτι ζητα τα κερατα του😜μπορεις πολυ ευκολα να βρεις αυτα τα εξτρα mb ριχνοντας καποια settings που δεν θα καταλαβεις ποτε την διαφορα απο το ultra στο medium👍

Επεξ/σία από nikos5800
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Saloufas είπε

Εντάξει δεν βοηθάει και το setting του παιχνιδιού να φανούν τρελές διαφορές, δεν είναι cyberpunk και Doom eternal που παντού υπάρχουν αντανακλάσεις στο περιβάλλον.

Ο λόγος που δεν είναι ''τρελές'' οι διαφορές είναι γιατί και χωρίς path-tracing το παιχνίδι χρησιμοποιεί RTGI. Εάν δεν χρησιμοποιούσε τίποτα και ήταν καθαρό rasterization, θα βλέπαμε τις διαφορές του CP 2077 RT on vs off.

Κατά τα άλλα το παιχνίδι δείχνει εξαιρετικό και πολλοί μιλάνε για την καλύτερη προσθήκη του 2024. Μπράβο στην MachineGames.

  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, nikos5800 είπε

300mb-400mb vram θελει το frame gen,δεν ειναι οτι ζητα τα κερατα του😜μπορεις πολυ ευκολα να βρεις αυτα τα εξτρα mb ριχνοντας καποια settings που δεν θα καταλαβεις ποτε την διφορα απο το ultra στο medium👍

Στην ζούγκλα στην αρχή με όλα τέρμα 4k+path tracing+dlss quality+frame gen+texture pool size ultra μου κάνει μικρά stutters επειδή γεμίζει η vram 16000gb+, θέλει να ρίξω κάποιο setting ακόμα. Αν και προχώρησα με τα ίδια settings στην βιβλιοθήκη και μετά στο κάστρο δεν έκανε κανένα stutter και η vram έπαιζε 15.550gb. Ο @Arkin αν θυμάμαι δεν παίζει σε καθαρό 4κ, έχει 3840x1440p, είναι κοντά στα 3m pixel λιγότερα άρα μάλλον γι αυτο δεν είχε stutters από texture pool size.

  • Like 1
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Indiana Jones and the Great Circle [PC]
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Saloufas είπε

Το texture pool size που το έβαλες? Γιατί εμένα με  Ultra+fg  έκανε stutters. Θέλει επανεκκίνηση για να πάρει το setting υπόψιν.

Όλα στο max τα έβαλα και στο μουσείο όντως έκανε κάτι κόλπα κάθε τόσο στα καλά καθούμενα. Τερματισμενη η vram. 

1 ώρα πριν, nikos5800 είπε

Συγκριτικό ray tracing vs path tracing έχουμε?

Υπάρχουν αρκετά συγκριτικά από χθες που βγήκε το patch κάνει τη διαφορά σε φωτισμό και σκιές αλλά θέλει πολύ δύναμη και vram. 

28 λεπτά πριν, Saloufas είπε

Στην ζούγκλα στην αρχή με όλα τέρμα 4k+path tracing+dlss quality+frame gen+texture pool size ultra μου κάνει μικρά stutters επειδή γεμίζει η vram 16000gb+, θέλει να ρίξω κάποιο setting ακόμα. Αν και προχώρησα με τα ίδια settings στην βιβλιοθήκη και μετά στο κάστρο δεν έκανε κανένα stutter και η vram έπαιζε 15.550gb. Ο @Arkin αν θυμάμαι δεν παίζει σε καθαρό 4κ, έχει 3840x1440p, είναι κοντά στα 3m pixel λιγότερα άρα μάλλον γι αυτο δεν είχε stutters από texture pool size.

3440x1440 αλλά σχεδόν μόνιμα τέρμα η vram. Στο δάσος μόνο όταν έμπαινε cutscene έκανε που είναι θέμα παντού και πρέπει να φτιαχτεί. Στο μουσείο δεν ήταν stutter αλλά έπεφτε το gpu usage στιγμιαία και επανερχόταν. Στη Ρώμη όλα κομπλέ παντού αλλά καμία σχέση οπτικά. Σήμερα θα το συνεχίσω να το δούμε καλύτερα αλλά level με level είναι mixed bag ειδικα τα textures. 

Το θέμα είναι ότι σαν indiana jones παιχνίδι έχουν αποδώσει εξαιρετικά το vibe και την ατμόσφαιρα απο εκεί και πέρα όλα τα άλλα φτιάχνονται. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...