Προς το περιεχόμενο

Indiana Jones and the Great Circle [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το έβαλα να το δω λίγο, αυτή την περίοδο παίζω το ξεπερασμένο 8ετιας HZD, το οποίο έχει έτη φωτός καλύτερο HDR και παρόμοια γραφικά αν δεν ανοίξεις RT.

Το RT on δίνει ένα μικρό wow factor, στις σκιές κυρίως, τις οποίες έτσι και αλλιώς ξεφτιλιζει το άθλιο HDR, επίσης είναι παρανοϊκά taxing γι'αυτό που βλέπεις, πολύ χειρότερο από Alan wake 2 και επιπλέον έχει και σαφώς χειρότερο DLSS.

Ας πουλήσει καμία 5090 ο πέτσας και μετά μπορεί και να στρώσει.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Το stutter με το frame generation λύνεται εισάγοντας custom profile στο Nvidia Profile Inspector (σόρρυ αν έχει ειπωθεί σελίδες πριν). Το πρόβλημα από ότι φαίνεται εμφανίζεται μόνο στην Game Pass έκδοση.

https://www.pcgamingwiki.com/wiki/Indiana_Jones_and_the_Great_Circle#Issues_fixed

Το ξεκίνησα και εγώ τώρα. Όλα maxed out με DLSS Q και FG σε 1440p με 4070 μόνιμα 100+ fps. Στη σπηλιά μαξάρει και το refresh rate της οθόνης μου (144hz). Ένα παράπονο οπτικά που έχω είναι η θολούρα. Το DLSS φαίνεται θολό ακόμα και στο DLAA στα μάτια μου. Και το pop in είναι αρκετά άσχημο. Αλλά μόλις ξεκίνησα, οπότε θα επανέλθω μετά από ώρες για εντυπώσεις.

  • Like 3
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, naruto14 είπε

Το stutter με το frame generation λύνεται εισάγοντας custom profile στο Nvidia Profile Inspector (σόρρυ αν έχει ειπωθεί σελίδες πριν). Το πρόβλημα από ότι φαίνεται εμφανίζεται μόνο στην Game Pass έκδοση.

https://www.pcgamingwiki.com/wiki/Indiana_Jones_and_the_Great_Circle#Issues_fixed

Το ξεκίνησα και εγώ τώρα. Όλα maxed out με DLSS Q και FG σε 1440p με 4070 μόνιμα 100+ fps. Στη σπηλιά μαξάρει και το refresh rate της οθόνης μου (144hz). Ένα παράπονο οπτικά που έχω είναι η θολούρα. Το DLSS φαίνεται θολό ακόμα και στο DLAA στα μάτια μου. Και το pop in είναι αρκετά άσχημο. Αλλά μόλις ξεκίνησα, οπότε θα επανέλθω μετά από ώρες για εντυπώσεις.

Ελα μπραβο ρε συ naruto. Ακριβως το προβλημα που ειχα αναφερει στην αρχη και να μου ειναι μονο στην game pass εκδοση για αυτο καποιοι αλλοι δεν το εχουν. Οποτε λυνετε εξαιρετικα. Παιζεις με path tracing κανονικα? 

Δημοσ.

Δοκίμασα με path tracing, αλλά ακόμη και σε medium με DLSS Q και FG έχω γύρω στα 60-80 fps. Έχοντας συνηθίσει τελευταία να παίζω σε 100+ fps μου φαίνεται πολύ laggy ο χειρισμός για keyboard mouse δυστυχώς. Με controller θα την πάλευα, αλλά έτσι δύσκολα. Οπότε path tracing το έκλεισα τελείως και έβαλα max όλα τα άλλα.

Κάτι που δεν έχω δει να αναφέρεται. Τα cinematics είναι κλειδωμένα στα 60 fps? Μου φαίνεται πολύ disorienting όταν μειώνεται ξαφνικά το framerate στο μισό για το cutscene. Και αν δεν κάνω λάθος το θέμα που μερικά animations στα cutscenes που τρέχουν στα 30 fps δεν έχει διορθωθεί ακόμα, κάνοντας τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Και είναι κρίμα, γιατί στον πρόλογο έχει συνέχεια εναλλαγές cutscene και gameplay.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, naruto14 είπε

Δοκίμασα με path tracing, αλλά ακόμη και σε medium με DLSS Q και FG έχω γύρω στα 60-80 fps. Έχοντας συνηθίσει τελευταία να παίζω σε 100+ fps μου φαίνεται πολύ laggy ο χειρισμός για keyboard mouse δυστυχώς. Με controller θα την πάλευα, αλλά έτσι δύσκολα. Οπότε path tracing το έκλεισα τελείως και έβαλα max όλα τα άλλα.

Κάτι που δεν έχω δει να αναφέρεται. Τα cinematics είναι κλειδωμένα στα 60 fps? Μου φαίνεται πολύ disorienting όταν μειώνεται ξαφνικά το framerate στο μισό για το cutscene. Και αν δεν κάνω λάθος το θέμα που μερικά animations στα cutscenes που τρέχουν στα 30 fps δεν έχει διορθωθεί ακόμα, κάνοντας τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Και είναι κρίμα, γιατί στον πρόλογο έχει συνέχεια εναλλαγές cutscene και gameplay.

Ειναι θεοβαρο με path tracing ναι με 4070 λογικο να εισαι στα 60-80 στα 1440p με full ray tracing στο ultra. Τα cinematics ειναι ακομα κλειδωμενα ναι τα 60αρια καλα ειναι καποια 30αρια βαρανε καπως στο ματι αλλα ειναι ελαχιστα κυριως στην αρχη. Λογικα ετοιμαζουν μεγαλο patch θα τα φτιαξουν ολα αυτα. 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ελα μπραβο ρε συ naruto. Ακριβως το προβλημα που ειχα αναφερει στην αρχη και να μου ειναι μονο στην game pass εκδοση για αυτο καποιοι αλλοι δεν το εχουν. Οποτε λυνετε εξαιρετικα. Παιζεις με path tracing κανονικα? 

Επίσης πριν ξεκινάς ένα παιχνίδι, να τσεκάρεις πάντα PC Gaming Wiki. Έχει πολύ απλά fixes συνήθως για τα πιο γνωστά θέματα και γλιτώνεις πολύ troubleshooting μόνος σου ;)

Μόλις τώρα, Arkin είπε

Ειναι θεοβαρο με path tracing ναι με 4070 λογικο να εισαι στα 60-80 στα 1440p με full ray tracing στο ultra. Τα cinematics ειναι ακομα κλειδωμενα ναι τα 60αρια καλα ειναι καποια 30αρια βαρανε καπως στο ματι αλλα ειναι ελαχιστα κυριως στην αρχη. Λογικα ετοιμαζουν μεγαλο patch θα τα φτιαξουν ολα αυτα. 

Δοκίμασα τώρα αμέσως μετά τον πρόλογο στη ζούγκλα στο κτήριο που ξυπνάει ο Indy (δεν έχω δει τις ταινίες, μην βαράτε :P) και με PT φτάνει τα 100 fps με FG. Ψιλοπαλεύεται έτσι. Θα το κρατήσω λίγο να δω πως θα πάει και βλέπουμε.

  • Like 3
Δημοσ.

Παίζω σε XsX οπότε δεν έχω να πω πολλά για τα γραφικά, it is what it is.

Αλλά σκηνοθετικά και κινηματογραφικά, είναι αξιέπαινο! Τα cinematics είναι πολύ ωραία, διάλογοι και overdub καταπληκτικά, και γενικά βγάζει πολύ την αίσθηση της ταινίας. Για μένα αξιόλογο φουλ το παιχνίδι, αν είσαι φαν της σειράς δηλαδή το ευχαριστιέσαι φουλ.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το τελείωσα στο Series S πριν από λίγες ώρες , οπότε μιας και είμαστε στο PC thread δεν θα μείνω στα γραφικά, αλλά θα τονίσω κάτι που παρατήρησα και στο τρέιλερ του Mafia The Old Country χθες: κάτι έχουν κάνει στα μάτια τους και ώρες ώρες φαίνεται λες και του χτυπάνε μαζί δέκα φώτα ή είναι σαν κλαμμένοι. Δεν ξέρω πώς ακριβώς να το εξηγήσω, αλλά το παρατηρούσα ειδικά στα cutscenes από την Αίγυπτο και μου φαινόταν κάπως.

Η ιστορία ήταν πολύ καλή και χρειαζόμασταν ένα καινούργιο IP στα παιχνίδια, έδειξαν σεβασμό στις ταινίες και έβγαζε έναν "φανμποισμό" (με την καλή έννοια, δλδ ότι του άρεσε αυτό που έφτιαχναν, αλλά δυστυχώς δεν πιστεύω ότι θα ξαναβγάλουν κάτι παρόμοιο. ή αν ξαναβγάλουν , θα το δούμε στο πολύυυ μέλλον.

Το μόνο που μπορώ να πω ότι ίσως κάπως με ενοχλησε , το είχα παρατηρησει από το preorder και πίστευα ότι θα φτιαχτεί αλλα δεν είναι ότι μερικές κινήσεις τόσο στα cutscenes όσο και στις εναλλαγές είναι κάπως σαν "μηχανικές", δεν είναι τόσο φυσικές. Πχ άλλο ένα παράδειγμα από την Αίγυπτο (ναι, μου άρεσε αρκετά αυτό το κομμάτι) ήταν σ'ένα σημείο  που

Spoiler

ταϊζει το φίδι ή όταν γατζώθηκε στο ζέπελιν

. Οι εναλλαγές των cutscene με το να κάνεις την κίνηση , ήταν λίγο "κάπως"

Επεξ/σία από ParafronGR
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε

Χαίρομαι που επιτέλους κάποιος μίλησε για την ιστορία. :D

Απορώ πραγματικά πώς το άφησαν στο Game Pass - για μένα είναι από τα παιχνίδια που αν ήταν exclusive στο PS και σου έλεγε κάποιος Xboxάκιας ότι δεν είναι στο Game Pass, θα τους έλεγες "ναι, αλλά είναι 60€ material, τους αξίζει παραπάνω από 1€/μήνα ή 14 μέρες." 

Λίγο πιο smooth να ήταν στις κινήσεις, να χανόσουν πλήρως και να λες "τώρα παίζω ή είναι cutscene?" - να μην ήταν τόσο απότομο και θα ήταν για μένα, 10/10.

Τώρα, 9/10

Επεξ/σία από ParafronGR
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/12/2024 στις 7:33 ΜΜ, naruto14 είπε

Το stutter με το frame generation λύνεται εισάγοντας custom profile στο Nvidia Profile Inspector (σόρρυ αν έχει ειπωθεί σελίδες πριν). Το πρόβλημα από ότι φαίνεται εμφανίζεται μόνο στην Game Pass έκδοση.

https://www.pcgamingwiki.com/wiki/Indiana_Jones_and_the_Great_Circle#Issues_fixed

Το ξεκίνησα και εγώ τώρα. Όλα maxed out με DLSS Q και FG σε 1440p με 4070 μόνιμα 100+ fps. Στη σπηλιά μαξάρει και το refresh rate της οθόνης μου (144hz). Ένα παράπονο οπτικά που έχω είναι η θολούρα. Το DLSS φαίνεται θολό ακόμα και στο DLAA στα μάτια μου. Και το pop in είναι αρκετά άσχημο. Αλλά μόλις ξεκίνησα, οπότε θα επανέλθω μετά από ώρες για εντυπώσεις.

Εγώ που το παίζω στο game pass δεν έχω κανένα θέμα, όλα στο τέρμα συν FG

Επεξ/σία από thanosAIAS
Δημοσ.

Εχω φάει bug στις κατακόμβες του βατικανού και δεν μπορώ να βγάλω το μαστίγιο για να βγώ έξω.

Το έχει αντιμετωπίσει κανείς?

Δημοσ.

Το θέμα με το frame rate στα cutscenes παραειναι ενοχλητικό όπως έχει τώρα για να το απολαύσω. Τόσο πολύ που τρελενεται το frame rate εκεί έχει και πολύ έντονο flickering λόγω vrr. Μου κάνει εντύπωση που δεν αναφέρετε αυτό γενικότερα. Θα περιμένω να βγει patch να το φέρει σε μια playable κατάσταση. Παιχνίδια έχουμε να παίξουμε με το κιλό άλλωστε 😛

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...