Προς το περιεχόμενο

Shein και Speedex


paoke9

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 20/1/2024 στις 4:14 ΜΜ, paoke9 είπε

Πήρα απάντηση από το Shein. 

Με αποζημίωσαν με 500 πόντους (δηλαδή 4€) για παραγγελία 28€. 

 

Εσύ τι απάντηση πήρες; 

Σου τα έδωσαν όντως πίσω; 

Παρεπιπτόντως, αν πες σου τα φέρει τελικά η Speedex αλλά πολύ πιο αργά, τι πρέπει να κάνεις μετά? Να τα επιστρέψεις πίσω με δικά σου έξοδα? 

Ναι κανονικά. 15,50€. Άμεση εξυπηρέτηση και πίστωση.

Από την εμπειρία μου, αν σου έρθει το προϊόν αφού έχει γίνει το refund, δεν κάνεις τίποτα. Το κρατάς. Αν θες να είσαι σωστός, επικοινώνησε με τον πωλητή ή το Shein και πες τους ότι παρέλαβες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 22/1/2024 στις 11:53 ΠΜ, -WISE- είπε

Ναι κανονικά. 15,50€. Άμεση εξυπηρέτηση και πίστωση.

Από την εμπειρία μου, αν σου έρθει το προϊόν αφού έχει γίνει το refund, δεν κάνεις τίποτα. Το κρατάς. Αν θες να είσαι σωστός, επικοινώνησε με τον πωλητή ή το Shein και πες τους ότι παρέλαβες.

Πόσος καιρός πέρασε για να πάρεις Refund; 

 

Εμένα έχει περάσει ένας μήνας και μου λένε να περιμένω μια εβδομάδα ακόμη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paoke9 είπε

Πόσος καιρός πέρασε για να πάρεις Refund; 

 

Εμένα έχει περάσει ένας μήνας και μου λένε να περιμένω μια εβδομάδα ακόμη. 

2-3 ημέρες γιατί μεσολάβησε και ΣΚ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα δεν μου βάλαν το refund, μου δώσαν μόνο τους 500 πόντους (τι να τους κάνω αν δεν ερχονται τα προϊόντα) και μου ειπαν να περιμένω άλλες 6 μέρες πριν μου κάνουν refund. Η παραγγελία μου είχε γίνει 28/12, στάλθηκε 29/12 σε 2 πακέτα, το 1ο παραλήφθηκε από acs 03/01 το 2ο η τύχη του αγνοείται. Έχει αφιχθεί σε "κατάστημα" της speedex από 11/01 και εκτοτε καμία μα καμία ενημέρωση. Και φυσικά καμία απάντηση στα τηλ, στα mail, ούτε κλήση από εκπρόσωπο του helpdesk

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/1/2024 στις 2:20 ΜΜ, Genovefa_N είπε

Εμένα δεν μου βάλαν το refund, μου δώσαν μόνο τους 500 πόντους (τι να τους κάνω αν δεν ερχονται τα προϊόντα) και μου ειπαν να περιμένω άλλες 6 μέρες πριν μου κάνουν refund. Η παραγγελία μου είχε γίνει 28/12, στάλθηκε 29/12 σε 2 πακέτα, το 1ο παραλήφθηκε από acs 03/01 το 2ο η τύχη του αγνοείται. Έχει αφιχθεί σε "κατάστημα" της speedex από 11/01 και εκτοτε καμία μα καμία ενημέρωση. Και φυσικά καμία απάντηση στα τηλ, στα mail, ούτε κλήση από εκπρόσωπο του helpdesk

Τα ίδια και σε εμένα. Την άλλη εβδομάδα θα πάρω refund, γιατί λέει μίλησαν με την speedex και θα πάρω το δέμα πιο γρήγορα (...) οπότε πρέπει να περιμένω κι άλλο. 

 

Απορώ τι έγιναν όλα τα δέματα. Τι τα έκαναν τόσο καιρό; Άλλο να χαθούν ένα δύο τρία, άλλο όλα. 

 

Έχει παραλάβει κανείς το δέμα του ή όλοι είμαστε τα ίδια; 

Σκέφτομαι να πάω στο κατάστημα της Speedex να ρωτήσω να δω τι θα μου πουν. Αλλά μου την έχει δώσει τώρα και απλά θέλω τα χρήματα πίσω. 

"Δέματα βρίσκονται κολλημένα σε παλιά καταστήματα που έχουν κλείσει, ενώ άλλα έχουν μεταφερθεί σε νέα καταστήματα που θα ανοίξουν σε άγνωστο χρόνο." 

 

.....

Επεξ/σία από paoke9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, paoke9 είπε

Τα ίδια και σε εμένα. Την άλλη εβδομάδα θα πάρω refund, γιατί λέει μίλησαν με την speedex και θα πάρω το δέμα πιο γρήγορα (...) οπότε πρέπει να περιμένω κι άλλο. 

 

Απορώ τι έγιναν όλα τα δέματα. Τι τα έκαναν τόσο καιρό; Άλλο να χαθούν ένα δύο τρία, άλλο όλα. 

 

Έχει παραλάβει κανείς το δέμα του ή όλοι είμαστε τα ίδια; 

Σκέφτομαι να πάω στο κατάστημα της Speedex να ρωτήσω να δω τι θα μου πουν. Αλλά μου την έχει δώσει τώρα και απλά θέλω τα χρήματα πίσω. 

"Δέματα βρίσκονται κολλημένα σε παλιά καταστήματα που έχουν κλείσει, ενώ άλλα έχουν μεταφερθεί σε νέα καταστήματα που θα ανοίξουν σε άγνωστο χρόνο." 

 

.....

Αυτό μόνο! Μου έδωσαν refund, σε 2-3 μέρες είχα τα χρήματα πίσω! 

Και κοιτάζω από περιέργεια και η κατάσταση παραμένει ίδια! Ούτε καν επιστροφή στη shein !

Screenshot_2024-01-26-18-45-06-00_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Επεξ/σία από manana
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, paoke9 είπε

Τα ίδια και σε εμένα. Την άλλη εβδομάδα θα πάρω refund, γιατί λέει μίλησαν με την speedex και θα πάρω το δέμα πιο γρήγορα (...) οπότε πρέπει να περιμένω κι άλλο. 

 

Απορώ τι έγιναν όλα τα δέματα. Τι τα έκαναν τόσο καιρό; Άλλο να χαθούν ένα δύο τρία, άλλο όλα. 

 

Έχει παραλάβει κανείς το δέμα του ή όλοι είμαστε τα ίδια; 

Σκέφτομαι να πάω στο κατάστημα της Speedex να ρωτήσω να δω τι θα μου πουν. Αλλά μου την έχει δώσει τώρα και απλά θέλω τα χρήματα πίσω. 

"Δέματα βρίσκονται κολλημένα σε παλιά καταστήματα που έχουν κλείσει, ενώ άλλα έχουν μεταφερθεί σε νέα καταστήματα που θα ανοίξουν σε άγνωστο χρόνο." 

 

.....

Μην κάνεις τον κόπο να πας, είπα να πάω κι εγώ απλά να ρωτήσω απο περιέργεια γιατί κι εγώ έχω χαλαστεί και απλά θέλω τα χρήματά μου πίσω. Πήγα χθες Παρασκευή ώρα 15:00 και η ουρά έξω από το κατάστημα δεν ξέρω καν μέχρι πού επεκτεινόταν. Υποθέτω ότι δεν υπάρχουν μεταφορείς δεν εξηγείται διαφορετικά. Ίσως τα δέματά μας έρθουν το Πάσχα, έτσι κι αλλιώς θα έχει αλλάξει η εποχή μέχρι τότε και δε θα μπορούν να φορεθούν φέτος. Για να πάρεις τα χρήματά σου πίσω ήταν αρκετή η συνομιλία μέσω chat ή πρέπει να επικοινωνήσω το πρόβλημά μου μέσω του μενού της καταγγελίας πάνω δεξιά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα και από εμένα . Νέο μέλος και ψάχνω λίγο την πλατφόρμα. Μπήκα και εγώ στο club προβλήματα με παραλαβές από shein (μετά από πάρα πολλές παραγγελίες όπου όλα πήγαιναν ρολόι για 1,5 χρόνο)  λόγω αλλαγή μεταφορικής (;) και θα ήθελα να ρωτήσω τα βήματα που ακολουθήσατε για να πάρετε επιστροφή χρημάτων όσοι δεν καταφέρατε να παραλάβετε την παραγγελία σας. Στην δική μου περίπτωση έσπασαν την παραγγελία σε 2 πακέτα και παρέλαβα μόνο το ένα (ευτυχώς το μεγαλύτερο). Μπήκα στο μενού της shein αλλά δεν μου αφήνει κάποια επιλογή αποστολής μηνύματος. Επικοινώνησα με το [email protected] με mail , αλλά πήρα κάποια απάντηση στα κινέζικα (άσχετη και τυποποιημένη όσο είδα στη μετάφραση). Η παραγγελία έγινε στις  1 - 12 - 23   και- μόνο το 2ο "χαμένο" πακέτο -  δεν φαίνεται καθόλου στο δίκτυο της speedex, για την ακρίβεια είναι στο 3ο βήμα (απεστάλη) κολλημένη από 5 - 12 -23 με μόνο tracking number τον αριθμό dpd. Έχει κάποιος κάνει τα βήματα για χρηματική αποζημίωση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, kitkat74 είπε

Καλημέρα και από εμένα . Νέο μέλος και ψάχνω λίγο την πλατφόρμα. Μπήκα και εγώ στο club προβλήματα με παραλαβές από shein (μετά από πάρα πολλές παραγγελίες όπου όλα πήγαιναν ρολόι για 1,5 χρόνο)  λόγω αλλαγή μεταφορικής (;) και θα ήθελα να ρωτήσω τα βήματα που ακολουθήσατε για να πάρετε επιστροφή χρημάτων όσοι δεν καταφέρατε να παραλάβετε την παραγγελία σας. Στην δική μου περίπτωση έσπασαν την παραγγελία σε 2 πακέτα και παρέλαβα μόνο το ένα (ευτυχώς το μεγαλύτερο). Μπήκα στο μενού της shein αλλά δεν μου αφήνει κάποια επιλογή αποστολής μηνύματος. Επικοινώνησα με το [email protected] με mail , αλλά πήρα κάποια απάντηση στα κινέζικα (άσχετη και τυποποιημένη όσο είδα στη μετάφραση). Η παραγγελία έγινε στις  1 - 12 - 23   και- μόνο το 2ο "χαμένο" πακέτο -  δεν φαίνεται καθόλου στο δίκτυο της speedex, για την ακρίβεια είναι στο 3ο βήμα (απεστάλη) κολλημένη από 5 - 12 -23 με μόνο tracking number τον αριθμό dpd. Έχει κάποιος κάνει τα βήματα για χρηματική αποζημίωση;

Εγώ έχω πάρει αποζημίωση! Μου είχαν πει στο wallet της shein, αλλά τελικά ευτυχώς το πέρασαν στην κάρτα, με την οποία έγινε η αγορά! Θα στείλεις mail στην εξυπηρέτηση πελατών αν θες, διαφορετικά θα πας στην παραγγελία σου και θα ζητήσεις "καταγγελία" νομίζω το γράφει δλδ το refund της επιστροφής χρημάτων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

manana ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω στείλει  mail στο [email protected] (αυτό δεν είναι η εξυπηρέτηση πελατών ; ) , αλλά πήρα μια κινέζικη απάντηση. Το διάβασα και αυτό με την καταγγελία , αλλά δεν το βρίσκω..) . Εγώ στην παραγγελία μου έχω μόνο τις εξής επιλογές:

1316624153_.png.210dabc51088bca1fbac6884a9b712a9.png

Εσύ τι έκανες;

Επίσης μου βγάζει και το μήνυμα  της ασυνήθιστης εκκεμότητας..171250073_.png.3f14ef31308850abbc9ec4b46c4c9d8c.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, kitkat74 είπε

manana ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω στείλει  mail στο [email protected] (αυτό δεν είναι η εξυπηρέτηση πελατών ; ) , αλλά πήρα μια κινέζικη απάντηση. Το διάβασα και αυτό με την καταγγελία , αλλά δεν το βρίσκω..) . Εγώ στην παραγγελία μου έχω μόνο τις εξής επιλογές:

1316624153_.png.210dabc51088bca1fbac6884a9b712a9.png

Εσύ τι έκανες;

Επίσης μου βγάζει και το μήνυμα  της ασυνήθιστης εκκεμότητας..171250073_.png.3f14ef31308850abbc9ec4b46c4c9d8c.png

Πάτησε στο λεπτομέρειες παραγγελίας ή για ποιο σίγουρα στο μήνυμα που σου βγάζει για ασυνήθιστη εκκρεμότητα. Εκεί λογικά σου δίνει και την επιλογή του refund

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην εφαρμογή της shein, όλοι κάνουν παράπονα για την ,μεταφορική που έχουν επιλέξει για την χώρα μας και απαντούν με τον ίδιο τρόπο σε όλους να τους στείλουμε μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών 

Έτσι λοιπόν, έστειλα μήνυμα για το πρόβλημα με την speedex στην Ελλάδα και η απάντησή τους ήταν αυτή  🙄

 

 

image.jpeg.d5f2b9356bcf76b3d30c0ee9839edd7e.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Μάλλον η δική μου περίπτωση δεν ταιριάζει στο forum, καθώς η DPD από όσο έψαξα συνεργάζεται με ACS και όχι με speedex. Εμένα το δικό μου πακέτο μάλλον χάθηκε κάπου στον διαχωρισμό της παραγγελίας , κάπου ανάμεσα στις τοπικές αποθήκες και δεν φαίνεται να έχει μπει Ελλάδα. Τα έχω δοκιμάσει όλα αυτά που μου πρότεινε ο manana, αλλά δεν βγάζουν κάπου. Οι λεπτομέρειες παραγγελίας μου δείχνουν αναλυτικά τα προϊόντα της συνολικής παραγγελίας (και αυτά που έχω λάβει με το 1ο πακέτο) και το λινκ της εκκρεμότητας με πάει στην πορεία του 2ου πακέτου που βρίσκεται κολλημένη στο 3ο βήμα). Η ερώτησή μου για όποιον ξέρει , είναι πώς στέλνουμε μην. στη shein. (η μετάφραση των κινέζικων του customer μου λέει τελικά ότι δεν λαμβάνει μην, γιατί είναι γεμάτο το γραμματοκιβώτιό τους) και κυρίως πώς κάνουμε αίτημα refund (από πού μπαίνουμε). Το πήρα απόφαση ότι το δέμα μάλλον έχει χαθεί κάπου στην αρχή της διαδρομής. Εσύ manana σε ποια διεύθυνση έστειλες mail και σου απάντησαν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, kitkat74 είπε

Καλημέρα. Μάλλον η δική μου περίπτωση δεν ταιριάζει στο forum, καθώς η DPD από όσο έψαξα συνεργάζεται με ACS και όχι με speedex. Εμένα το δικό μου πακέτο μάλλον χάθηκε κάπου στον διαχωρισμό της παραγγελίας , κάπου ανάμεσα στις τοπικές αποθήκες και δεν φαίνεται να έχει μπει Ελλάδα. Τα έχω δοκιμάσει όλα αυτά που μου πρότεινε ο manana, αλλά δεν βγάζουν κάπου. Οι λεπτομέρειες παραγγελίας μου δείχνουν αναλυτικά τα προϊόντα της συνολικής παραγγελίας (και αυτά που έχω λάβει με το 1ο πακέτο) και το λινκ της εκκρεμότητας με πάει στην πορεία του 2ου πακέτου που βρίσκεται κολλημένη στο 3ο βήμα). Η ερώτησή μου για όποιον ξέρει , είναι πώς στέλνουμε μην. στη shein. (η μετάφραση των κινέζικων του customer μου λέει τελικά ότι δεν λαμβάνει μην, γιατί είναι γεμάτο το γραμματοκιβώτιό τους) και κυρίως πώς κάνουμε αίτημα refund (από πού μπαίνουμε). Το πήρα απόφαση ότι το δέμα μάλλον έχει χαθεί κάπου στην αρχή της διαδρομής. Εσύ manana σε ποια διεύθυνση έστειλες mail και σου απάντησαν;

Πας εκεί που λέει επικονωνήστε μαζί μας στην εξυπηρέτηση πελατών . 

Επιλέγεις προβλήματα παραγγελίας! Γράφεις στα αγγλικά! Επίσης μπορείς να βάλεις και μετάφραση της σελίδας στα Ελληνικά για να σε διευκολύνει! 

Όσες φορές μέχρι τώρα τους έχω στείλει κάτι μου έχουν απαντήσει

 

 

Επίσης πατώντας πάνω στην παραγγελία σου σου δίνει έναν κωδικό και σε βγάζει στην σελίδα στην οποία βλέπεις που βρίσκεται το πακέτο 

Επεξ/σία από manana
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ manana. Το έκανα αυτό, και φαίνεται σαν να ανοίγεις δελτίο υποστήριξης. Μου έχουν βάλει και χρόνο στον οποίο θα πρέπει να απαντήσουν. Για να δούμε αν θα βγει άκρη. Πάντως αυτός είναι ένας τρόπος επικοινωνίας που φαίνεται να δουλεύει - μέσα στον λογαριασμό σου στη shein -- γιατί το [email protected] είναι άχρηστο. Συγνώμη που σας έβγαλα λίγο εκτός θέματος, αλλά τουλάχιστον όσο μοιραζόμαστε πληροφορίες , κάτι μπορούμε να κάνουμε με απρόσωπους κολοσσούς όπως η shein.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...