Προς το περιεχόμενο

Novibet - Κενό ασφάλειας (απάτη)


betion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατανοώ τη δυσπιστία, όμως επαναλαμβάνω πως είμαι σίγουρος πως δεν έχει υπάρξει διαρροή από εμένα κατά 99%. Διάβασα και την περίπτωση του συμφορουμίτη αλλά δεν έχει καμία σχέση με τη δικιά μου.

Όπως και να έχει το νήμα μπορείτε να το δείτε ως το εξής:

Στη νόβιμπετ μπορείς, χωρίς να συνδεθείς στο λογαριασμό, να δώσεις username/mail/ονοματεπώνυμο και ημ. γέννησης και να κλέψεις το account. Στη συνέχεια μπαίνεις σε ένα τραπέζι πόκερ με "γνωστό" σου, χάνεις επίτηδες τα χρήματα και αυτός τα κερδίζει και τα κάνει ανάληψη.
Οι παραπάνω πληροφορίες είναι γνωστές σε κάθε υπάλληλο της εταιρείας, όπως φυσικά γνωστό είναι και το υπόλοιπο του λογαριασμού. 
Δε θεωρείτε πως υπάρχει κίνητρο κάποιος υπάλληλος να βρεθεί και να χρησιμοποιήσει ή να δώσει αυτές τις πληροφορίες ως προς το συμφέρον του; (άσχετα αν έγινε στην περίπτωσή μου ή όχι)
Δε θεωρείτε πως υπάρχει κενό ασφαλείας στη διαδικασία αυτή της εταιρείας;
Θεωρείτε τα χρήματά σας ασφαλή εντός του λογαριασμού;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Γνωρίζω και άλλο άτομο που συνέβη το ίδιο πράγμα. Σου συνιστώ να μην το αφησεις και να επικοινωνήσεις και εσυ με την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος την ΕΕΠ και την αρχή προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα , να τους προσκομίσεις όλα τα στοιχεία που έχεις και να κανεις καταγγελία. Θα σου πουν τι έγγραφα χρειάζεσαι και θα σε κατευθύνουν για την διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσεις.  Μόνο αν υπάρξουν παραπάνω από μια  καταγγελίες υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι. 

Επεξ/σία από Insomnia000
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγαπητε οπως τα λες…Μπορει ευκολα να πιαστει ο δραστης. Στο ποκερ χανεις πανω σε καποιον, και φαινεται, καταγραφεται. Υπαρχει ασφαλεια που ανοιγει το ιστορικο αλλα δρα και live» αν χρειαστει. Κατι φιλους που συνεργαζοντουσαν,(ουτε καν εκλεβαν)τους βρηκαν κ τους πεταξαν εξω με lock.

δεν μπορεις να κανεις οτι θες… 

Στο υπογραφω εγω αποκλειεται να εχασε 1500 σε εναν. Και αποκλειεται να μην βγει ακρη. 
Κατι ασχετο. Το συγκεκριμενο μαγαζι ειναι σκορποχωρι και αναξιοπιστοι. Και δεν μιλαω για την ασφαλεια στο ποκερ εκει ειναι καλοι. 

Επεξ/σία από Vault13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, καθώς ψάχνω τρόπο να κινηθώ νομικά...
Έκανα επίσημη καταγγελία πρώτα στην εταιρεία (η διαδικασία για να κάνω ύστερα στην ΕΕΕΠ είναι να έχω κάνει πρώτα καταγγελία στην εταιρεία και να έχω πάρει επίσημη απάντηση). Η απάντηση που πήρα ήταν η εξής:

Spoiler

Σύμφωνα με τον έλεγχό μας διαπιστώθηκε πως στις ..... PM UTC ζητήθηκε αλλαγή του email στον λογαριασμό σας η οποία πραγματοποιήθηκε ορθά, βάσει της διαδικασίας που ακολουθείται σε αντίστοιχες περιπτώσεις, καθώς δόθηκαν πληροφορίες που θα έπρεπε να έχει μόνο ο κάτοχος του λογαριασμού. 
 
Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε πως από την πλευρά μας  λαμβάνουμε τα απαραίτητα και κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια και την προστασία των Δεδομένων σας από κάθε μορφής τυχαία ή αθέμιτη επεξεργασία τόσο σε φυσικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο λογικής ασφάλειας (ενδεικτικά διαδικασίες φυσικής ασφάλειας, διαβαθμισμένης πρόσβασης στα δεδομένα, προστασία υπολογιστικών συστημάτων λογισμικό). Μπορείτε να ενημερωθείτε λεπτομερώς για την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.novibet.gr/info/privacy-policy
 
Παρακαλούμε λάβετε γνώση πως βάσει των Όρων και Προϋποθέσεων (5.1 Δημιουργία Ηλεκτρονικού Λογαριασμού Παίκτη): 
 

ββ. Οφείλετε να τηρείτε ασφαλή τα στοιχεία που χρησιμοποιείτε για τη σύνδεση με τον Ηλεκτρονικό σας Λογαριασμό, να προβαίνετε σε μυστική χρήση και σε περιοδική αλλαγή τους και να ειδοποιείτε χωρίς υπαίτια καθυστέρηση τη Novibet, μόλις υποπέσει στην αντίληψή σας απώλεια ή παράνομη χρήση τους.

 

ιγιγ. H Novibet δεν φέρει ευθύνη για τυχόν ζημία που μπορεί να προκληθεί λόγω πράξης ή παράλειψης Σας, που θα οδηγήσει σε ακατάλληλη ή λανθασμένη χρήση του Ηλεκτρονικού Λογαριασμού Σας.

 
Εφόσον η απάντηση της Novibet δεν σας ικανοποιεί, δύναστε, εντός δέκα (10) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης της απάντησης, να αιτηθείτε την εξέταση της καταγγελίας από την Ε.Ε.Ε.Π.. Η αίτηση εξέτασης από την Ε.Ε.Ε.Π., κοινοποιείται υποχρεωτικά από Εσάς στη Novibet, η οποία θα διαβιβάζει, αμελλητί, την απάντηση και τα σχετικά με την καταγγελία στοιχεία στην Ε.Ε.Ε.Π.

Κανένα σχόλιο φυσικά για το ότι τα στοιχεία που κατά τη δική τους ομολογία υπεκλάπησαν ήταν στοιχεία που γνώριζαν εσωτερικά όλοι οι υπάλληλοί τους.

Η ιστορία όμως συνεχίζεται με τρομερό ενδιαφέρον. Υποτίθεται πως πρέπει να πάρω το λογαριασμό στα χέρια μου πλέον με τα 550 ευρώ υπόλοιπο μέσα. Επικοινωνώ τηλεφωνικά, στέλνω και το έγγραφο που μου ζήτησαν και μου έρχεται μέιλ πως είμαι έτοιμος να συνδεθώ με τον κωδικό που θα μου σταλεί στο email μου. 
Επικοινωνώ μαζί τους και τους λέω πως δεν έχει έρθει κάτι. Μου λένε να περιμένω γιατί κολλάει ορισμένες φορές το σύστημα. Περιμένω 1 ημέρα και ύστερα μπαίνω live chat λέγοντας πως δεν έχω καταφέρει να μπω στο λογαριασμό. Ο υπάλληλος που ξαναλέει πως μου στέλνει εκ νέου κωδικό εκείνη την ώρα και πως μπορεί να αργήσει ορισμένα λεπτά. Του ζητώ να περιμένουμε μαζί στο live chat μέχρι να δω ότι ήρθε, περιμένουμε 20 λεπτά και ενώ δεν έχει έρθει κάτι, μου απαντάει πως είναι σύνηθες καμιά φορά να κολλάει τόσο, να περιμένω μέχρι το πρωί (ήταν 12 το βράδυ) και αν δεν έχει έρθει να στείλω μέιλ.
Του ζητάω να κάνω ανάληψη το ποσό που υπάρχει μέσα (550 ευρώ) στην κάρτα από την οποία τα έβαλα και μου λέει πως δε γίνεται αυτό, καθώς θα πρέπει να το κάνω όταν μπω στο λογαριασμό. Του εξηγώ πως με ανησυχεί πολύ το γεγονός πως δεν έρχεται κωδικός και δεν μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση ειδικά μετά από αυτά που έγιναν και τον ρωτάω τι μπορούμε να κάνουμε για να διασφαλίσουμε ότι το ποσό δε θα παιχτεί πουθενά και από κανέναν. Δε μου δίνει λύση. Ρωτάω για αποκλεισμό προσωρινό και μου λέει πως μετά δε θα μπορώ να μπω καθόλου ούτε να κάνουμε ανάληψη. Μου λέει να περιμένω ακόμα μία ημέρα...
Ζητάω να κλείσει το πόκερ και όλο το καζίνο τουλάχιστον και το κάνει.
Την επόμενη στέλνω μέιλ πως ακόμα δεν έχει έρθει κωδικός - καμία απάντηση. Ξαναστέλνω άλλο ένα μέιλ, επίσης καμία απάντηση.
Εν τέλει στέλνω μειλ όπου ζητάω ανάληψη του ποσού καθώς δεν έχω καταφέρει να μπω ακόμα στο λογαριασμό και ούτε επιθυμώ να ξαναμπώ μετά από όσα έγιναν και μου στέλνουν το απίστευτο!!!!!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το ποσό το οποίο αναφέρετε έχει ήδη τοποθετηθεί στο Στοίχημα και το υπόλοιπό σας είναι πλέον μηδενικό.
 
Επιπλέον σας έχουμε αποστείλει εκ νέου έναν κωδικό στο καταχωρημένο σας email.

Σοκ!!!

Ξαναστέλνω μέιλ για πληροφορίες και μου λένε πως το ποντάρισμα έχει γίνει από το λογαριασμό μου και πως:

Σε περίπτωση που ισχυρίζεστε πως κάποιος άλλος έχει πρόσβαση στο λογαριασμό σας, σας υπενθυμίζουμε πως είναι στην ευθύνη του παίκτη να διατηρεί τα στοιχεία εισόδου του ασφαλή και να μην τα κοινοποιεί σε τρίτους (όρος T&C’s 5.1 ε, ββ).

Επιπλέον σας έχουμε αποστείλει εκ νέου έναν κωδικό στο καταχωρημένο σας email.
 
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, 24 ώρες την ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα!
 
Με εκτίμηση,

Σας διαβεβαιώ πως στο email μου δεν υπάρχει κανένας κωδικός (ούτε στα ανεπιθύμητα). Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους πρέπει να μου έχουν στείλει 5-6 φορές νέο κωδικό στο email μου για να μπω και δεν έχω λάβει τίποτα. Πέρα από την κατάσταση σοκ, νιώθω και μια απελπισία...

Ζήτησα αποδεικτικό πως έχει σταλθεί κωδικός (π.χ. κάποιο απεσταλμένο μέιλ, δεν ξέρω... κατι...) και μου λένε πως δεν υπάρχει κάποιο τέτοιο αποδεικτικό γιατί είναι αυτοματοποιημένη διαδικασία.

Υπάρχει κάποιος τρόπος ώστε εγώ να εκτυπώσω πχ το ιστορικό των εισερχομένων μου για να αποδείξω πως δεν έχω λάβει κάποιο τέτοιο μέιλ;

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας...

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, betion said:

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, καθώς ψάχνω τρόπο να κινηθώ νομικά...
Έκανα επίσημη καταγγελία πρώτα στην εταιρεία (η διαδικασία για να κάνω ύστερα στην ΕΕΕΠ είναι να έχω κάνει πρώτα καταγγελία στην εταιρεία και να έχω πάρει επίσημη απάντηση). Η απάντηση που πήρα ήταν η εξής:

  Reveal hidden contents

Σύμφωνα με τον έλεγχό μας διαπιστώθηκε πως στις ..... PM UTC ζητήθηκε αλλαγή του email στον λογαριασμό σας η οποία πραγματοποιήθηκε ορθά, βάσει της διαδικασίας που ακολουθείται σε αντίστοιχες περιπτώσεις, καθώς δόθηκαν πληροφορίες που θα έπρεπε να έχει μόνο ο κάτοχος του λογαριασμού. 
 
Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε πως από την πλευρά μας  λαμβάνουμε τα απαραίτητα και κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια και την προστασία των Δεδομένων σας από κάθε μορφής τυχαία ή αθέμιτη επεξεργασία τόσο σε φυσικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο λογικής ασφάλειας (ενδεικτικά διαδικασίες φυσικής ασφάλειας, διαβαθμισμένης πρόσβασης στα δεδομένα, προστασία υπολογιστικών συστημάτων λογισμικό). Μπορείτε να ενημερωθείτε λεπτομερώς για την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.novibet.gr/info/privacy-policy
 
Παρακαλούμε λάβετε γνώση πως βάσει των Όρων και Προϋποθέσεων (5.1 Δημιουργία Ηλεκτρονικού Λογαριασμού Παίκτη): 
 

ββ. Οφείλετε να τηρείτε ασφαλή τα στοιχεία που χρησιμοποιείτε για τη σύνδεση με τον Ηλεκτρονικό σας Λογαριασμό, να προβαίνετε σε μυστική χρήση και σε περιοδική αλλαγή τους και να ειδοποιείτε χωρίς υπαίτια καθυστέρηση τη Novibet, μόλις υποπέσει στην αντίληψή σας απώλεια ή παράνομη χρήση τους.

 

ιγιγ. H Novibet δεν φέρει ευθύνη για τυχόν ζημία που μπορεί να προκληθεί λόγω πράξης ή παράλειψης Σας, που θα οδηγήσει σε ακατάλληλη ή λανθασμένη χρήση του Ηλεκτρονικού Λογαριασμού Σας.

 
Εφόσον η απάντηση της Novibet δεν σας ικανοποιεί, δύναστε, εντός δέκα (10) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης της απάντησης, να αιτηθείτε την εξέταση της καταγγελίας από την Ε.Ε.Ε.Π.. Η αίτηση εξέτασης από την Ε.Ε.Ε.Π., κοινοποιείται υποχρεωτικά από Εσάς στη Novibet, η οποία θα διαβιβάζει, αμελλητί, την απάντηση και τα σχετικά με την καταγγελία στοιχεία στην Ε.Ε.Ε.Π.

Κανένα σχόλιο φυσικά για το ότι τα στοιχεία που κατά τη δική τους ομολογία υπεκλάπησαν ήταν στοιχεία που γνώριζαν εσωτερικά όλοι οι υπάλληλοί τους.

Η ιστορία όμως συνεχίζεται με τρομερό ενδιαφέρον. Υποτίθεται πως πρέπει να πάρω το λογαριασμό στα χέρια μου πλέον με τα 550 ευρώ υπόλοιπο μέσα. Επικοινωνώ τηλεφωνικά, στέλνω και το έγγραφο που μου ζήτησαν και μου έρχεται μέιλ πως είμαι έτοιμος να συνδεθώ με τον κωδικό που θα μου σταλεί στο email μου. 
Επικοινωνώ μαζί τους και τους λέω πως δεν έχει έρθει κάτι. Μου λένε να περιμένω γιατί κολλάει ορισμένες φορές το σύστημα. Περιμένω 1 ημέρα και ύστερα μπαίνω live chat λέγοντας πως δεν έχω καταφέρει να μπω στο λογαριασμό. Ο υπάλληλος που ξαναλέει πως μου στέλνει εκ νέου κωδικό εκείνη την ώρα και πως μπορεί να αργήσει ορισμένα λεπτά. Του ζητώ να περιμένουμε μαζί στο live chat μέχρι να δω ότι ήρθε, περιμένουμε 20 λεπτά και ενώ δεν έχει έρθει κάτι, μου απαντάει πως είναι σύνηθες καμιά φορά να κολλάει τόσο, να περιμένω μέχρι το πρωί (ήταν 12 το βράδυ) και αν δεν έχει έρθει να στείλω μέιλ.
Του ζητάω να κάνω ανάληψη το ποσό που υπάρχει μέσα (550 ευρώ) στην κάρτα από την οποία τα έβαλα και μου λέει πως δε γίνεται αυτό, καθώς θα πρέπει να το κάνω όταν μπω στο λογαριασμό. Του εξηγώ πως με ανησυχεί πολύ το γεγονός πως δεν έρχεται κωδικός και δεν μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση ειδικά μετά από αυτά που έγιναν και τον ρωτάω τι μπορούμε να κάνουμε για να διασφαλίσουμε ότι το ποσό δε θα παιχτεί πουθενά και από κανέναν. Δε μου δίνει λύση. Ρωτάω για αποκλεισμό προσωρινό και μου λέει πως μετά δε θα μπορώ να μπω καθόλου ούτε να κάνουμε ανάληψη. Μου λέει να περιμένω ακόμα μία ημέρα...
Ζητάω να κλείσει το πόκερ και όλο το καζίνο τουλάχιστον και το κάνει.
Την επόμενη στέλνω μέιλ πως ακόμα δεν έχει έρθει κωδικός - καμία απάντηση. Ξαναστέλνω άλλο ένα μέιλ, επίσης καμία απάντηση.
Εν τέλει στέλνω μειλ όπου ζητάω ανάληψη του ποσού καθώς δεν έχω καταφέρει να μπω ακόμα στο λογαριασμό και ούτε επιθυμώ να ξαναμπώ μετά από όσα έγιναν και μου στέλνουν το απίστευτο!!!!!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το ποσό το οποίο αναφέρετε έχει ήδη τοποθετηθεί στο Στοίχημα και το υπόλοιπό σας είναι πλέον μηδενικό.
 
Επιπλέον σας έχουμε αποστείλει εκ νέου έναν κωδικό στο καταχωρημένο σας email.

Σοκ!!!

Ξαναστέλνω μέιλ για πληροφορίες και μου λένε πως το ποντάρισμα έχει γίνει από το λογαριασμό μου και πως:

Σε περίπτωση που ισχυρίζεστε πως κάποιος άλλος έχει πρόσβαση στο λογαριασμό σας, σας υπενθυμίζουμε πως είναι στην ευθύνη του παίκτη να διατηρεί τα στοιχεία εισόδου του ασφαλή και να μην τα κοινοποιεί σε τρίτους (όρος T&C’s 5.1 ε, ββ).

Επιπλέον σας έχουμε αποστείλει εκ νέου έναν κωδικό στο καταχωρημένο σας email.
 
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, 24 ώρες την ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα!
 
Με εκτίμηση,

Σας διαβεβαιώ πως στο email μου δεν υπάρχει κανένας κωδικός (ούτε στα ανεπιθύμητα). Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους πρέπει να μου έχουν στείλει 5-6 φορές νέο κωδικό στο email μου για να μπω και δεν έχω λάβει τίποτα. Πέρα από την κατάσταση σοκ, νιώθω και μια απελπισία...

Ζήτησα αποδεικτικό πως έχει σταλθεί κωδικός (π.χ. κάποιο απεσταλμένο μέιλ, δεν ξέρω... κατι...) και μου λένε πως δεν υπάρχει κάποιο τέτοιο αποδεικτικό γιατί είναι αυτοματοποιημένη διαδικασία.

Υπάρχει κάποιος τρόπος ώστε εγώ να εκτυπώσω πχ το ιστορικό των εισερχομένων μου για να αποδείξω πως δεν έχω λάβει κάποιο τέτοιο μέιλ;

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας...

 

Σας έχουν χακάρει το mail από την αρχή είναι ξεκάθαρο και 99.9% δεν έχει σχέση η εταιρία…..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Σας έχουν χακάρει το mail από την αρχή είναι ξεκάθαρο και 99.9% δεν έχει σχέση η εταιρία…..

Απορώ πως έχεις φτάσει σε αυτό το συμπέρασμα από όσα έχω γράψει. Ποτέ δεν μπήκαν στο αρχικό μου mail, εξού και ζήτησαν να το αλλάξουν.
Επίσης μετά την πρώτη υποκλοπή του λογαριασμού για να τον ξανά πάρω έχω φτιάξει καινούργιο email στο οποίο υποτίθεται ότι στέλνονται οι κωδικοί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, militarist είπε

Μήπως στέλνουν τον κωδικό στο mail του απατεώνα;

Το έχω σκεφτεί, μήπως είναι τόσο άχρηστοι που έχουν κρατήσει το παλιό mail, αλλά με διαβεβαιώνουν πως το mail μου είναι το σωστό, εξάλλου από εκεί έχουμε όλη την υπόλοιπη επικοινωνία μας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, betion είπε

Το έχω σκεφτεί, μήπως είναι τόσο άχρηστοι που έχουν κρατήσει το παλιό mail, αλλά με διαβεβαιώνουν πως το mail μου είναι το σωστό, εξάλλου από εκεί έχουμε όλη την υπόλοιπη επικοινωνία μας...

Τι να πω , ελπίζω να βγάλεις άκρη γιατί το ποσό δεν είναι μικρό …

Ποσο άχρηστοι που ρίχνουν το φταίξιμο στους χρήστες και ολα καλά 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αδερφε συγνωμη κιολας...ο ορισμος χακερ πλεον παει στο μυαλο μας ενας φουτουριστικος τυπος που παιζει στα δαχτυλα ενα πληκτρολογιο σπαζοντας κωδικους σε γλωσσες προγραμματισμου αλα ματριξ...αλλα στην πραγματικοτητα ρεαλιστικα ειναι ενας τυπος που κατα 90% ειτε ψαχνει στα σκουπιδια ειτε κοιταζει απο εναν καθρεφτη το ειδωλο να μπορεσει να υποκλεψει καποιον κωδικο,τι θελω να πω στο τελος ο ανθρωπινος παραγοντας κανει το λαθος....ολο αυτο μου βρωμαει καποιον απο το κοινωνικο σου κυκλο,για την νοβιμπετ μιλαμε θα ασχοληθει με ενα τοσο τιποτενιο ποσο???εγω θεωρω καποιος στην εκανε,κρατα μας ενημερους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι είναι πιθανό να την κάνει γνωστός γιατί έχει ξανασυμβεί. Ο τζόγος είναι αρρώστια μεγάλη.

Είναι μέχρι να δεις φίλο/συγγενή σου να χάνει χιλιάρικα για το καταλάβεις. 

Διάβασε το παρακάτω θέμα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε

αδερφε συγνωμη κιολας...ο ορισμος χακερ πλεον παει στο μυαλο μας ενας φουτουριστικος τυπος που παιζει στα δαχτυλα ενα πληκτρολογιο σπαζοντας κωδικους σε γλωσσες προγραμματισμου αλα ματριξ...αλλα στην πραγματικοτητα ρεαλιστικα ειναι ενας τυπος που κατα 90% ειτε ψαχνει στα σκουπιδια ειτε κοιταζει απο εναν καθρεφτη το ειδωλο να μπορεσει να υποκλεψει καποιον κωδικο,τι θελω να πω στο τελος ο ανθρωπινος παραγοντας κανει το λαθος....ολο αυτο μου βρωμαει καποιον απο το κοινωνικο σου κυκλο,για την νοβιμπετ μιλαμε θα ασχοληθει με ενα τοσο τιποτενιο ποσο???εγω θεωρω καποιος στην εκανε,κρατα μας ενημερους

Παιδιά να προσπαθήσω να εξηγήσω άλλη μια φορά γιατί πολλοί έχετε την τάση να δικαιολογήσετε την εταιρεία.
Ας αφήσουμε τη δική μου υπόθεση (που είμαι βέβαιος πως δεν έχουν υποκλαπεί στοιχεία από εμένα).

Η εταιρεία έχει την εξής πολιτική:
Μπορείς, χωρίς να συνδεθείς στο λογαριασμό, να μπεις στο chat να δώσεις username/ονοματεπώνυμο/ημ. γέννησης/email (στοιχεία που τα ξέρει ο οποιοσδήποτε υπάλληλος novibet) και να ζητήσεις αλλαγή email. Αυτοί θα στο αλλάξουν και ύστερα κάνεις ανάκτηση κωδικού, μπαίνεις και παίζεις τα χρήματα στο poker όπου τα χάνεις επίτηδες με τον "συνεργό" σου στο αντίπαλο τραπέζι.
Τι εμποδίζει κάποιον υπάλληλο είτε να πουλήσει τα στοιχεία αρκετών λογαριασμών σε κάποιον επιτήδειο είτε να το κάνει ο ίδιος; Είναι ασφαλή τα χρήματα του λογαριασμού; Είναι σωστή η παραπάνω διαδικασία ταυτοποίησης; Γιατί να διέρρευσαν τα στοιχεία αυτά από εμένα και όχι από την εταιρεία; Χρησιμοποιήθηκε κάτι που ήξερα μόνο εγώ; (password, σύνδεσμος στο προηγούμενο email,  κωδικός otp, τηλεφωνική ταυτοποίηση κ.α.)
Επίσης λένε πως μου στέλνουν κωδικό στο mail. Γιατί δεν μου στέλνουν κάποιο αποδεικτικό ότι όντως το κάνουν. Εγώ μακάρι να μπορούσα να ανοίξω όλα τα εισερχόμενά μου δημόσια να δείξω πως δεν έρχεται κωδικός.

Υ.Γ.1 Δεν θεωρώ πως η novibet το κάνει επίτηδες αυτό οργανωμένα. Σε συζήτηση με άλλα άτομα που εργάζονται σε παρόμοιους χώρους η novi δε θέλει να έχει περίπλοκες διαδικασίες σε περίπτωση που κάποιος όντως έχει χάσει email, για να μην τον χάσει μόνιμα από πελάτη γιατί θα βαρεθεί να κάνει περεταίρω ταυτοποίηση. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια βέβαια αυτό, αλλά μου ακούγεται λογικό. (Φυσικά όταν είναι να πληρώσει σου ζητάει μέχρι και φωτογραφία σου δίπλα από την ταυτότητα).

ΥΓ2 Αυτή είναι η απάντησή τους στην καταγγελία μου. Προχωράω σε καταγγελία στην ΕΕΕΠ.

Spoiler

Σύμφωνα με τον έλεγχό μας διαπιστώθηκε πως στις ... UTC ζητήθηκε αλλαγή του email στον λογαριασμό σας η οποία πραγματοποιήθηκε ορθά, βάσει της διαδικασίας που ακολουθείται σε αντίστοιχες περιπτώσεις, καθώς δόθηκαν πληροφορίες που θα έπρεπε να έχει μόνο ο κάτοχος του λογαριασμού. 
 
Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε πως από την πλευρά μας  λαμβάνουμε τα απαραίτητα και κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια και την προστασία των Δεδομένων σας από κάθε μορφής τυχαία ή αθέμιτη επεξεργασία τόσο σε φυσικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο λογικής ασφάλειας (ενδεικτικά διαδικασίες φυσικής ασφάλειας, διαβαθμισμένης πρόσβασης στα δεδομένα, προστασία υπολογιστικών συστημάτων λογισμικό). Μπορείτε να ενημερωθείτε λεπτομερώς για την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.novibet.gr/info/privacy-policy
 
Παρακαλούμε λάβετε γνώση πως βάσει των Όρων και Προϋποθέσεων (5.1 Δημιουργία Ηλεκτρονικού Λογαριασμού Παίκτη): 
 

ββ. Οφείλετε να τηρείτε ασφαλή τα στοιχεία που χρησιμοποιείτε για τη σύνδεση με τον Ηλεκτρονικό σας Λογαριασμό, να προβαίνετε σε μυστική χρήση και σε περιοδική αλλαγή τους και να ειδοποιείτε χωρίς υπαίτια καθυστέρηση τη Novibet, μόλις υποπέσει στην αντίληψή σας απώλεια ή παράνομη χρήση τους.

 

ιγιγ. H Novibet δεν φέρει ευθύνη για τυχόν ζημία που μπορεί να προκληθεί λόγω πράξης ή παράλειψης Σας, που θα οδηγήσει σε ακατάλληλη ή λανθασμένη χρήση του Ηλεκτρονικού Λογαριασμού Σας.

 
Εφόσον η απάντηση της Novibet δεν σας ικανοποιεί, δύναστε, εντός δέκα (10) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης της απάντησης, να αιτηθείτε την εξέταση της καταγγελίας από την Ε.Ε.Ε.Π.. Η αίτηση εξέτασης από την Ε.Ε.Ε.Π., κοινοποιείται υποχρεωτικά από Εσάς στη Novibet, η οποία θα διαβιβάζει, αμελλητί, την απάντηση και τα σχετικά με την καταγγελία στοιχεία στην Ε.Ε.Ε.Π.
 
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, 24 ώρες την ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα!
 
Με εκτίμηση,

Novibet Support

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...