Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνέβη το παρακάτω σε κοντινό μου πρόσωπο:

Κάποια στιγμή (πριν περίπου 8 χρόνια) του έγινε πρόταση κατά την επίσκεψη του σε τραπεζικό κατάστημα (για άλλο σκοπό) να ανοίξει λογαριασμό όψεως με δυνατότητα υπερανάληψης χωρίς κάποιο κόστος (εφόσον δεν γίνει χρήση της υπερανάληψης) το οποίο και αποδέχτηκε.

Προφανώς ο υπάλληλος είχε κάποιο στόχο που ήθελε να πετύχει και ο πελάτης τσίμπησε από την δωρεάν παροχή.

Να σημειωθεί οτι ο συγκεκριμένος λογαριασμός ουδέποτε συνδέθηκε τόσο με την κάρτα του atm όσο και με το ebanking και έτσι με τα χρόνια ξεχάστηκε.

Προφανώς και ποτέ δεν έγινε χρήση της υπερανάληψης.

Εν τέλη πριν από περίπου ένα χρόνο κατά την επικαιροποίηση στοιχείων έγινε και αλλαγή διεύθυνσης με νέα.

Ξαφνικά πριν μερικούς μήνες εμφανίστηκε μια ειδοποίηση οφειλής που ξεπερνούσε τα 100€.

Σε επικοινωνία με την τράπεζα αναφέρθηκε οτι εκείνος ο λογαριασμός όψεως από κάποια στιγμή και μετά άρχισε να χρεώνεται με διαχειριστικά έξοδα λόγω μη χρήσης της υπερανάληψης και οτί είχε έρθει σχετική ενημέρωση με ταχυδρομείο που ουδέποτε έλαβε ο ενδιαφερόμενος.

Επίσης η οφειλή υποτίθεται οτι είχε επικοινωνηθεί και παλαιότερα με ταχυδρομείο που επίσης δεν έλαβε ποτέ ο ενδιαφερόμενος.

Ηλεκτρονική ενημέρωση ουδέποτε έλαβε επίσης και μόνο μετά την επικοινωνία του και το αίτημα σύνδεσης του λογαριασμού όψεως με το ebanking κατάφερε να έχει εικόνα για τις διαδοχικές χρεώσεις.

Έχει τύχει σε κανέναν άλλο κάτι αντίστοιχο;

Υπάρχει πιθανότητα να κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής (λόγω κακής ενημέρωσης) και να γίνει αντιλογισμός ή να του πω να τα ξεγράψει και να πάει να τα πληρώσει;

Αν τα αφήσει υπάρχει πιθανότητα να του τα σβήσουν (χλωμό) ή να καταλήξει σε κανένα τειρεσία (πιθανότερο);

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.

Ειναι υπηρεσία της τράπεζας, που κανεις δεν κάνεις χρήση χρεώνεται εδω και καποια χρόνια, πηγαινε να καταργήσεις την υπεραναλυψη και ζητά να σου γυρίσουν αν γίνεται τα λεφτά πίσω, αν και το βλεπω απίθανο μετά τόσα χρόνια. 

Δημοσ.
20 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Ειναι υπηρεσία της τράπεζας, που κανεις δεν κάνεις χρήση χρεώνεται εδω και καποια χρόνια, πηγαινε να καταργήσεις την υπεραναλυψη και ζητά να σου γυρίσουν αν γίνεται τα λεφτά πίσω, αν και το βλεπω απίθανο μετά τόσα χρόνια. 

Το θέμα είναι οτι η ενημέρωση για χρέωση ήταν προβληματική και προφανώς δεν έχει νόημα να πληρώσει ο άνθρωπος για κάτι που δεν χρειάζεται.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...