Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Πραγματοποίησα στις 30 Νοεμβρίου 2023, από το Public, ηλεκτρονική αγορά Laptop αξίας 998€ το οποίο εμφάνισε διάφορα προβλήματα. Γι΄ αυτόν τον λόγο τον επέστρεψα σε φυσικό κατάστημα , εντός των 14αρων ημερολογιακών ημερών όπως ορίζει η εγγύηση, με σκοπό να διεκδικήσω είτε επιστροφή χρημάτων είτε να πάρω κάποιο άλλο προϊόν. Με παρέπεμψαν στην irepair, που βρίσκεται εντός του καταστήματος και μετά από έναν υποτυπώδη έλεγχο που έκαναν και ύφος καθόλου ωραίο μου είπαν ότι το προϊόν θα πάει στην εταιρεία για έλεγχο και αφού δουν τι έχει τότε θα αποφασίσει η εταιρεία για το πως θα κινηθεί. Τους είχα τονίσει επανειλημμένα ότι το συγκεκριμένο μηχάνημα δεν το θέλω καθώς είναι ελαττωματικό. Τελικά πέρασε ένας ολόκληρος μήνας για να επιστρέψει "διορθωμένο" το καινούργιο κατά τα άλλα laptop και με τον υπεύθυνο του καταστήματος να μην θέλει ούτε χρήματα να επιστρέψει, ούτε αλλαγή προϊόντος να γίνει. Όταν είπα για επιστροφή χρημάτων μου είπε ότι το προϊόν έπρεπε να είναι κλειστό. Πώς είναι δυνατόν σε ηλεκτρονική αγορά να ισχύει κάτι τέτοιο; Και τέλος πρότεινε να επικοινωνήσει με την κατασκευάστρια εταιρεία προκειμένου να εγκρίνει εκείνη την αντικατάσταση ή όχι του προϊόντος. Τί μπορώ να κάνω για να μη χάσω τα λεφτά μου; Στο ηλεκτρονικό παραστατικό αγοράς δεν λέει πουθενά για να κλειστό προϊόν. Είμαι σε απόγνωση... 

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, sucon28 είπε

Καλησπέρα σε όλους. Πραγματοποίησα στις 30 Νοεμβρίου 2023, από το Public, ηλεκτρονική αγορά Laptop αξίας 998€ το οποίο εμφάνισε διάφορα προβλήματα. Γι΄ αυτόν τον λόγο τον επέστρεψα σε φυσικό κατάστημα , εντός των 14αρων ημερολογιακών ημερών όπως ορίζει η εγγύηση, με σκοπό να διεκδικήσω είτε επιστροφή χρημάτων είτε να πάρω κάποιο άλλο προϊόν. Με παρέπεμψαν στην irepair, που βρίσκεται εντός του καταστήματος και μετά από έναν υποτυπώδη έλεγχο που έκαναν και ύφος καθόλου ωραίο μου είπαν ότι το προϊόν θα πάει στην εταιρεία για έλεγχο και αφού δουν τι έχει τότε θα αποφασίσει η εταιρεία για το πως θα κινηθεί. Τους είχα τονίσει επανειλημμένα ότι το συγκεκριμένο μηχάνημα δεν το θέλω καθώς είναι ελαττωματικό. Τελικά πέρασε ένας ολόκληρος μήνας για να επιστρέψει "διορθωμένο" το καινούργιο κατά τα άλλα laptop και με τον υπεύθυνο του καταστήματος να μην θέλει ούτε χρήματα να επιστρέψει, ούτε αλλαγή προϊόντος να γίνει. Όταν είπα για επιστροφή χρημάτων μου είπε ότι το προϊόν έπρεπε να είναι κλειστό. Πώς είναι δυνατόν σε ηλεκτρονική αγορά να ισχύει κάτι τέτοιο; Και τέλος πρότεινε να επικοινωνήσει με την κατασκευάστρια εταιρεία προκειμένου να εγκρίνει εκείνη την αντικατάσταση ή όχι του προϊόντος. Τί μπορώ να κάνω για να μη χάσω τα λεφτά μου; Στο ηλεκτρονικό παραστατικό αγοράς δεν λέει πουθενά για να κλειστό προϊόν. Είμαι σε απόγνωση... 

Έπρεπε να απαιτήσεις εντός 14 ημερών άμεση επιστροφή χρημάτων λογο doa ότι και να σου λέγανε..Συνήθως προσπαθούν να το αποφύγουν για να καταλήξουν σε αυτό που σου έκαναν..Τώρα πέρα από το να περιμένεις κ να πιέζεις την κατάσταση δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνεις..Ίσως να απειλήσεις με καταγγελία..

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Morosis είπε

Έπρεπε να απαιτήσεις εντός 14 ημερών άμεση επιστροφή χρημάτων λογο doa ότι και να σου λέγανε..Συνήθως προσπαθούν να το αποφύγουν για να καταλήξουν σε αυτό που σου έκαναν..Τώρα πέρα από το να περιμένεις κ να πιέζεις την κατάσταση δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνεις..Ίσως να απειλήσεις με καταγγελία..

Δεν γνώριζα ότι έπρεπε να κινηθώ έτσι καθώς δεν μου έδιναν και αυτό το περιθώριο. Με καταγγελία που; Σε δικηγόρο ή που αλλού; Δεν μου έχει συμβεί ξανά κάτι παρόμοιο.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, sucon28 είπε

Δεν γνώριζα ότι έπρεπε να κινηθώ έτσι καθώς δεν μου έδιναν και αυτό το περιθώριο. Με καταγγελία που; Σε δικηγόρο ή που αλλού; Δεν μου έχει συμβεί ξανά κάτι παρόμοιο.

https://www.synigoroskatanaloti.gr/el

πανω δεξια και συνδεση με taxisnet (ποτε εβαλαν συνδεση με taxis?)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Morosis είπε

Έπρεπε να απαιτήσεις εντός 14 ημερών άμεση επιστροφή χρημάτων λογο doa ότι και να σου λέγανε.

Ποιος δίνει DOA 14 ημερών? Μπερδεύεσαι με τις ημέρες επιστροφής από αγορά εξ αποστάσεως.

1 ώρα πριν, sucon28 είπε

Γι΄ αυτόν τον λόγο τον επέστρεψα σε φυσικό κατάστημα , εντός των 14αρων ημερολογιακών ημερών όπως ορίζει η εγγύηση

Ποια εγγύηση το ορίζει αυτό? 

Μπήκα από περιέργεια στο σάητ του public και για τα ελαττωματικά προϊόντα αναφέρει τι ισχύει. Διάβασε στο άρθρο 8.1

Κάνε ένα κόπο και διάβασε πριν επικοινωνήσεις με τον ΣτΚ για να ξέρεις τι να γράψεις. 😉

Δημοσ.
16 ώρες πριν, sucon28 είπε

Καλησπέρα σε όλους. Πραγματοποίησα στις 30 Νοεμβρίου 2023, από το Public, ηλεκτρονική αγορά Laptop αξίας 998€ το οποίο εμφάνισε διάφορα προβλήματα. Γι΄ αυτόν τον λόγο τον επέστρεψα σε φυσικό κατάστημα , εντός των 14αρων ημερολογιακών ημερών όπως ορίζει η εγγύηση, με σκοπό να διεκδικήσω είτε επιστροφή χρημάτων είτε να πάρω κάποιο άλλο προϊόν. Με παρέπεμψαν στην irepair, που βρίσκεται εντός του καταστήματος και μετά από έναν υποτυπώδη έλεγχο που έκαναν και ύφος καθόλου ωραίο μου είπαν ότι το προϊόν θα πάει στην εταιρεία για έλεγχο και αφού δουν τι έχει τότε θα αποφασίσει η εταιρεία για το πως θα κινηθεί. Τους είχα τονίσει επανειλημμένα ότι το συγκεκριμένο μηχάνημα δεν το θέλω καθώς είναι ελαττωματικό. Τελικά πέρασε ένας ολόκληρος μήνας για να επιστρέψει "διορθωμένο" το καινούργιο κατά τα άλλα laptop και με τον υπεύθυνο του καταστήματος να μην θέλει ούτε χρήματα να επιστρέψει, ούτε αλλαγή προϊόντος να γίνει. Όταν είπα για επιστροφή χρημάτων μου είπε ότι το προϊόν έπρεπε να είναι κλειστό. Πώς είναι δυνατόν σε ηλεκτρονική αγορά να ισχύει κάτι τέτοιο; Και τέλος πρότεινε να επικοινωνήσει με την κατασκευάστρια εταιρεία προκειμένου να εγκρίνει εκείνη την αντικατάσταση ή όχι του προϊόντος. Τί μπορώ να κάνω για να μη χάσω τα λεφτά μου; Στο ηλεκτρονικό παραστατικό αγοράς δεν λέει πουθενά για να κλειστό προϊόν. Είμαι σε απόγνωση... 

Έπρεπε απλά να κάνεις χρήση της υπαναχώρησης, εφόσον όμως το παρήγγειλες εξ αποστάσεως

Τώρα αν τα προβλήματα που είχε (δεν μας αναφέρεις ακριβώς ποια ήταν) διορθώθηκαν, είναι καλυμμένοι απο θέμα εγγύησης

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχεις πληρώσει με μετρητά ή κάρτα; Αν είναι με κάρτα ίσως θα μπορούσες να κάνεις καταγγελία της συναλλαγής μέσω της τράπεζας. 

Επεξ/σία από spyridon k.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...