vaga1um3 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 21 ώρες πριν, Titos301 είπε Αν ειχες συμβολαιο πριν τη συγχωνευαη nova-wind το κρατας, δεν το ζητανε, δλδ εγω το κρατησα, ουδεποτε μου το ζητησαν ουτε το επεστρεψα ουτε ηρθα καποιο μειλ με χρεωση, πονη λογω μη επιστροφης Ναι είμαι από πριν! ωραία! Ευχαριστώ! Όχι ότι θα τα κάνω και κάτι! νομίζω κ το tvbox είναι κλειδωμενο και δεν «σπάει». 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stamka Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Στις 21/1/2024 στις 12:17 ΠΜ, vaga1um3 είπε Η Nova έχει πολύ κακή / επιθετική πολιτική. Ειδικά τελευταίο 4μηνο που εχουν πέσει τα καράβια της όξω.. με καλούσαν 2 μηνες πριν τη λήξη κ τους έκανα σαφές οτι θα αποχωρήσω. συνεχισαν να καλούν σχεδον καθημερινά. Ζητησαν να καλεσουν κοντα στη ληξη. το έκαναν σε καθημερινό βαθμό, παίρνοντας την απάντηση : έχει γίνει αίτηση φορητότητας (αληθεια) . Ζητουσαν να μαθουν πόσα θα δίνω στο νέο πάροχο κ οταν τους ειπα μια αστεία διαφορά : «α είναι μεγάλη διαφορά τα 5€ , δεν μπορούμε να το αντικρούσουμε». εν τέλει η διαφορά βγαίνει γύρω στα 12€ κάτω αλλα οκ. περιμένω να βγει το τελευταίο συμβόλαιο, μιας κ μου διακοψανε πληρως τις προσβασεις στο account. ελπίζω να μην δω καμιά «αυτόματη» ανανέωση 24μηνου συμβολαίου, γιατί θα τους κυνηγήσω. Πήγα κ σε καταστημα να ρωτησω αν θελουν πισω τον εξοπλισμό κ δε ξερανε να μου πουν. λεγανε θα ερθει sms. ( η κοσμοτε χρεωνε καποτε 20€ για το ρουτερ αν δεν το επεστρεφες κ δεν ειναι εποχες τωρα να χαριζουμε 20€). Ξερει κανεις τι παίζει; Το δινεις; το κρατας; Κ αυτο το box κάνει τπτ; Ή άχρηστο είναι; δεν υπαρχει αυτοματη ανανεωση Γινονται αοριστα αλλα καμμια φορα "ξεχνανε" να σε ενημερωσουν οτι εληξε και αν ειχες προσφορα μπορει να σου ερθει λογαριασμος χωρις προσφορα για το ρουτερ μη ρωτας σε κατστηματα ο καθενας λεει οτι του ερθει Για να εισαι σιγουρους θες κτι γραπτο που φυσικα δεν δινουν Ρωτα σε chat και κρατα και screenshot Ρωτα και με μαιλ αλλα βαζω στοιχημα οτι δεν θα απαντησουν με μαιλ θα σε παρουν τηλεφωνο Εχω ρουτερ που δεν ζητησαν και μου εχει ερθει και χρωστικο για ρουτερ που δεν επεστρεψα μετα την ληξη επειδη διαβαζω πολλα και ο καθενας γραφει οτι οτου ερθει χωρις να γνωριζει να πω οτι την ηχογράφηση συνομιλιας ΔΕΝ μπορει να την επικαλεστεί ο πελατης Ειναι μονο για την παρτυ τους Ας το κανει αν θελει να δει τι γινεται .... αυτοι την ακουνε αλλα ποτε δεν την δινουν Κανενας παροχος οχιι μονο η Νοβα Γενικα δεν πρεπει να εχεις καμμια εμπιστοσυνη σε αυτη την εταιρια και να παρακαλας να μην σου τυχη και βλαβη Οσο για αυτο που λες οτι η Νοβα εχει κακη πολιτικη εχω να πω οτι η Νοβα κανεις μονο πωλησεις μετα το χαος Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου από stamka 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις