Barbattilas Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Ντίζελ. Δεν έχεις δακτύλιο, κάνεις πολλά χιλιόμετρα, είναι leasing οπότε Α) δεν σε νοιάζει τι θα γίνει σε 4-5 χρόνια γιατί δεν είναι δικό σου, Β) δεν σε νοιάζει αν η κακή ποιότητα πετρελαίου προκαλέσει βλάβες μεσο ή μακροπρόθεσμα Γ) δεν σε νοιάζει αν πέσει η μεταπωλητική του αξία λόγω πιθανής αύξησης καυσίμων ή απαγόρευσης του στις πόλεις Diesel ξεκάθαρα. Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2024 από Barbattilas
tutuyo Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) το γεγονος και μονο οτι η αυτοκινητοβιομηχανια προσπαθει με διαφερα τρυκ του στυλ φιλτρα, ουριες, mild hybrid (γιατι περι τεχνασματων προκειται) να μειωσει τις βλαβερες συνεπειες των πετρελαιοκινητηρων και να τις χωρεσει σε ενα περιβαλλοντικα στανταρ, δειχνει οτι εξελικτικα τα μοτερ αυτα εχουν τερματισει. Αλλιως θα επενεβαιναν στην αρχη λειτουργιας του κινητηρα εξαρχης Ηδη, τα περισσοτερα εταιρικα εχουν εγκαταλειψει το ντιζελ, οποτε η ταση ειναι ξεκαθαρη Απο εκει και περα, στην Ελλαδα εχεις τις στρεβλωσεις της ακριβοτερης βενζινης και της πληρης απουσιας ελεγχων, οποτε ο καθενας κανει οτι θελει χωρις καμια επιπτωση αλλα και επειδη στερειται παιδειας. Καταργουν το φιλτρο σε καμια αλλη χωρα της Ευρωπης? Οχι, διοτι δεν θα περασουν τους οποιους ελεγχους Το προβλημα με τις αντλιες AdBlue στο PSA ειναι εντελως τυχαιο και συχνο, ανεξαρτητως χιλιομετρων αλλα κατ εμε το σημαντικοτερο ειναι οτι δεν υπαρχει μονιμη λυση. Θα ξαναβγει σε καποια φαση Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2024 από tutuyo
tzotzo Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 4 hours ago, tutuyo said: το γεγονος και μονο οτι η αυτοκινητοβιομηχανια προσπαθει με διαφερα τρυκ του στυλ φιλτρα, ουριες, mild hybrid (γιατι περι τεχνασματων προκειται) να μειωσει τις βλαβερες συνεπειες των πετρελαιοκινητηρων και να τις χωρεσει σε ενα περιβαλλοντικα στανταρ, δειχνει οτι εξελικτικα τα μοτερ αυτα εχουν τερματισει. Αλλιως θα επενεβαιναν στην αρχη λειτουργιας του κινητηρα εξαρχης Ηδη, τα περισσοτερα εταιρικα εχουν εγκαταλειψει το ντιζελ, οποτε η ταση ειναι ξεκαθαρη Απο εκει και περα, στην Ελλαδα εχεις τις στρεβλωσεις της ακριβοτερης βενζινης και της πληρης απουσιας ελεγχων, οποτε ο καθενας κανει οτι θελει χωρις καμια επιπτωση αλλα και επειδη στερειται παιδειας. Καταργουν το φιλτρο σε καμια αλλη χωρα της Ευρωπης? Οχι, διοτι δεν θα περασουν τους οποιους ελεγχους Το προβλημα με τις αντλιες AdBlue στο PSA ειναι εντελως τυχαιο και συχνο, ανεξαρτητως χιλιομετρων αλλα κατ εμε το σημαντικοτερο ειναι οτι δεν υπαρχει μονιμη λυση. Θα ξαναβγει σε καποια φαση Να θυμίσω πως τα ηλεκτρικά μοτέρ υπήρχαν πριν από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και η εξέλιξη τους μάλλον έχει τελειώσει τον προηγούμενο αιώνα . Οι εταιρείες leasing δεν παίρνουν οχήματα με πετρέλαιο γιατί δεν βγάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυτοκίνητα με πετρέλαιο. Όχι επειδή εχει τερματίσει η εξέλιξη τους Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2024 από tzotzo 1
Ntinaras Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2024 Στις 21/1/2024 στις 1:12 ΜΜ, tzotzo είπε Να θυμίσω πως τα ηλεκτρικά μοτέρ υπήρχαν πριν από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και η εξέλιξη τους μάλλον έχει τελειώσει τον προηγούμενο αιώνα . Οι εταιρείες leasing δεν παίρνουν οχήματα με πετρέλαιο γιατί δεν βγάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυτοκίνητα με πετρέλαιο. Όχι επειδή εχει τερματίσει η εξέλιξη τους Τα ηλεκτρικα μοτερ προυπηρχαν και δεν εχουν καμια εξελιξη τοσα χρονια γιατι ειναι στο peak τους. Οταν εχεις 90-95% efficiency τι αλλο να κανεις? Το προβλημα με τα ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν ειναι τα μοτερ, αλλα οι μπαταριες και το υπολοιπο συστημα. Αυτα περιμενουμε να εξελιχθουν. Οι εταιρειες leasin παιρνουν τα παντα, αλλα οι εταιρικοι πελατες προτιμου hybrid γιατι εχουν μικροτερους ρυπους (τουλαχιστον στα χαρτια) ωστε να μην πληρωνει ο υπαλληλος φορο παροχης. 1
james01gr Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 21/1/2024 στις 9:22 ΠΜ, tutuyo είπε το γεγονος και μονο οτι η αυτοκινητοβιομηχανια προσπαθει με διαφερα τρυκ του στυλ φιλτρα, ουριες, mild hybrid (γιατι περι τεχνασματων προκειται) να μειωσει τις βλαβερες συνεπειες των πετρελαιοκινητηρων και να τις χωρεσει σε ενα περιβαλλοντικα στανταρ, δειχνει οτι εξελικτικα τα μοτερ αυτα εχουν τερματισει. Αλλιως θα επενεβαιναν στην αρχη λειτουργιας του κινητηρα εξαρχης Ηδη, τα περισσοτερα εταιρικα εχουν εγκαταλειψει το ντιζελ, οποτε η ταση ειναι ξεκαθαρη Απο εκει και περα, στην Ελλαδα εχεις τις στρεβλωσεις της ακριβοτερης βενζινης και της πληρης απουσιας ελεγχων, οποτε ο καθενας κανει οτι θελει χωρις καμια επιπτωση αλλα και επειδη στερειται παιδειας. Καταργουν το φιλτρο σε καμια αλλη χωρα της Ευρωπης? Οχι, διοτι δεν θα περασουν τους οποιους ελεγχους Το προβλημα με τις αντλιες AdBlue στο PSA ειναι εντελως τυχαιο και συχνο, ανεξαρτητως χιλιομετρων αλλα κατ εμε το σημαντικοτερο ειναι οτι δεν υπαρχει μονιμη λυση. Θα ξαναβγει σε καποια φαση τα hybrid είναι ίδιον κυρίως της βενζίνης μπας και πετύχουν καλύτερη οικονομία αλλά δεν το καταφέρνουν γιατί το hybrid σημαίνει βάρος μπαταρίας και κάθε βράδυ φόρτιση. σε ταξίδια είναι επιβαρυντικό. αυτοκίνητα 1,5 τόνου που να καταναλώνουν 5-5,5λ στα 100 δεν θα την δει ποτέ η βενζίνη. και αφού θεωρείς βρωμιά τα diesel, μια ερώτηση. τι βγάζει παραπάνω ρύπους. 5,5 λίτρα diesel ή 8 λίτρα βενζίνης; τα εταιρικά είναι τα μόνα που πουλάνε diesel γιατί όλους τους ενδιαφέρει τι εξοικονομούν συν ότι στα 4 με 5 χρόνια το δίνουν το αυτοκίνητο. όταν για 20.000 χιλιόμετρα πληρώνεις το μισό από ότι ένα με βενζίνη, δεν έχει άλλο νόημα η συζήτηση. στα 5 χρόνια έχεις εξοικονομήσει γύρω στα 5-6κ σε καύσιμο χωρίς να κάνεις μετατροπές και ταρζανιές στο αυτοκίνητο. 1 λίτρο βενζίνη όταν καίγεται, δίνει 2,31 κιλά CO2 1 λίτρο πετρέλαιο όταν καίγεται, δίνει 2,68 κιλά στα 100 χλμ, το βενζινοκίνητο έχει δώσει 18.5 κιλά CO2, το diesel 14.74 κιλά CO2 το φίλτρο το αφαιρούν κάτι ταγάρια και θα έπρεπε να τιμωρούνται για αυτό. δεν είναι πρόβλημα του diesel αυτό αλλά των ιδιοκτητών. και σε καινούργιο αυτοκίνητο δεν το κάνει κανένας αυτό Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2024 από james01gr 4
turbakiasss Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2024 On 21/01/2024 at 09:22, tutuyo said: το γεγονος και μονο οτι η αυτοκινητοβιομηχανια προσπαθει με διαφερα τρυκ του στυλ φιλτρα, ουριες, mild hybrid (γιατι περι τεχνασματων προκειται) να μειωσει τις βλαβερες συνεπειες των πετρελαιοκινητηρων και να τις χωρεσει σε ενα περιβαλλοντικα στανταρ, δειχνει οτι εξελικτικα τα μοτερ αυτα εχουν τερματισει. Αλλιως θα επενεβαιναν στην αρχη λειτουργιας του κινητηρα εξαρχης Ηδη, τα περισσοτερα εταιρικα εχουν εγκαταλειψει το ντιζελ, οποτε η ταση ειναι ξεκαθαρη Απο εκει και περα, στην Ελλαδα εχεις τις στρεβλωσεις της ακριβοτερης βενζινης και της πληρης απουσιας ελεγχων, οποτε ο καθενας κανει οτι θελει χωρις καμια επιπτωση αλλα και επειδη στερειται παιδειας. Καταργουν το φιλτρο σε καμια αλλη χωρα της Ευρωπης? Οχι, διοτι δεν θα περασουν τους οποιους ελεγχους Το προβλημα με τις αντλιες AdBlue στο PSA ειναι εντελως τυχαιο και συχνο, ανεξαρτητως χιλιομετρων αλλα κατ εμε το σημαντικοτερο ειναι οτι δεν υπαρχει μονιμη λυση. Θα ξαναβγει σε καποια φαση Ενημερωτικά, στην Γερμανία Έλληνας ταξιτζής που με πήρε και είχε Skoda Octavia πετρέλαιο, είχε καταργήσει dpf & adblue. Μου είπα μάλιστα ότι το κάνουν όλοι μέσω της αντιπροσωπείας χωρίς να χάσουν εγγύηση γιατί αλλιώς έχουν αρκετά θέματα. Και είναι και το adac στο κόλπο. Άρα, ΔΕΝ είναι μόνο Ελληνικό φαινόμενο.
INFLUENCER Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Εγω παντως μετα απο 230.000 χλμ σε 10 χρονια χρησης το dpf δεν εχει κανει κιχ... Μακαρι να βγαλουν τα τεκμηρια να παμε σε 2,0 λιτρα πετρελαια. Σοβαρα μοτερια! Hybrid και ηλεκτρικα ειναι να χαμε να κλαιγαμε! Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2024 από INFLUENCER
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα