Ntinaras Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Στις 16/1/2024 στις 11:02 ΠΜ, Secret είπε Καλησπέρα συμφορουμίτες, ήρθε η ώρα να αλλάξω όχημα και κατέληξα σε αυτό του τίτλου, μην αρχίσετε τα μα μου γιατί αυτό και όχι lambo aventador κλπ εκεί έκατσε η μπίλια. Ο λόγος του πόστ: στην επόμενη πενταετία θα συμφέρει να έχεις πετρελαιοκινητήρα όπως είναι τώρα δλδ, (ελαφρώς φθηνότερο καύσιμο, παρόμοια τέλη κλπ) ή αναμένεται τσεκούρωμα σε τιμές και τέλη και εν τέλει θα συνέφερε βενζίνη? Να σημειωθεί ότι θα είναι με leasing και τα ετήσια κλμ που κάνω είναι πέρι τα 20.000 2.0 TSI 190HP FORMENTOR PACK DSG 4 DRIVE και 2.0 TDI 150HP FORMENTOR DSG 4Drive οι δύο υποψήφιοι. Επαναλαμβάνω, μην αναλωθούμε στο μοντέλο και τη μάρκα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Εγω εχω το Phev 245, και το φορτιζω καθημερινα, ειτε σπιτι ειτε σε τσαμπα φορτιστη που εχω 2 τετραγωνα πιο κατω. Τα χλμ που κανεις καθημερινα, ποσα ειναι? ειναι εντος πολης? Δες μηπως σε συμφερει κατι τετοιο Εχουμε κανει 1100χλμ απο τοτε που το πηραμε, και εχουμε καψει συνολικα μονο 5λ βενζινης! Ρεαλιστικη αυτονομια με μια φορτιση, μου βγαζει γυρω στα 40-50χλμ ανα ημερα. Εχει και μηδενικο φορο , επειδη εχει κατω απο 50 ρυπους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikthanos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου diesel, αν και τα 20.000χλμ ετησίως ειναι οριακά λίγα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Secret Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 49 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Εγω εχω το Phev 245, και το φορτιζω καθημερινα, ειτε σπιτι ειτε σε τσαμπα φορτιστη που εχω 2 τετραγωνα πιο κατω. Τα χλμ που κανεις καθημερινα, ποσα ειναι? ειναι εντος πολης? Δες μηπως σε συμφερει κατι τετοιο Εχουμε κανει 1100χλμ απο τοτε που το πηραμε, και εχουμε καψει συνολικα μονο 5λ βενζινης! Ρεαλιστικη αυτονομια με μια φορτιση, μου βγαζει γυρω στα 40-50χλμ ανα ημερα. Εχει και μηδενικο φορο , επειδη εχει κατω απο 50 ρυπους. Όχι εντός πόλης δεν τα λες σίγουρα, αλλά δεν υπάρχει στανταρ μπορει να κάνω 20 μπορει 150. Τα πολλά μαζεύονται όταν προκύπτουν ταξίδια λόγω δουλειάς, ας πούμε τα 10.000 ειναι σε ταξίδια και 10.000 σπίτι -δουλειά και γύρω γύρω (ετησίως). Ναι το e hybrid φαίνεται καλή λύση αλλά με μπρίζες θα μπλέξουμε. Πόση ώρα χρειάζεται μια πλήρης φόρτιση? Επίσης δεν έχει 4κίνηση απ ότι βλέπω, όχι ότι είναι dealbreaker αλλά είναι ένα καλό + Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 28 λεπτά πριν, Secret είπε Όχι εντός πόλης δεν τα λες σίγουρα, αλλά δεν υπάρχει στανταρ μπορει να κάνω 20 μπορει 150. Τα πολλά μαζεύονται όταν προκύπτουν ταξίδια λόγω δουλειάς, ας πούμε τα 10.000 ειναι σε ταξίδια και 10.000 σπίτι -δουλειά και γύρω γύρω (ετησίως). Ναι το e hybrid φαίνεται καλή λύση αλλά με μπρίζες θα μπλέξουμε. Πόση ώρα χρειάζεται μια πλήρης φόρτιση? Επίσης δεν έχει 4κίνηση απ ότι βλέπω, όχι ότι είναι dealbreaker αλλά είναι ένα καλό + Σε πριζα σπιτιου θελει 0-100 6 ωρες, σε Public charger 4 ωρες. Θα σε συνεφερε αν ειχες καθε μερα πηγαινε - ελα στη δουλεια και ειχες τουλαχιστον σε ενα απο τα 2 μερη φορτιση, ειδικα τσαμπα. 4 Κινηση δεν εχει, αν και θα επρεπε, καθως εχει πολλη δυναμη και σπινιαρει πανευκολα... Θα παρεις το αυτοματο φανταζομαι ε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 22 ώρες πριν, RedEnergy είπε Το ντίζελ είναι μανούλα για αποστάσεις. Με το τελευταίο Civic έκανα φορτωμένος το καλοκαίρι σερί την απόσταση Cambridge-Cairnryan με το ντεπόζιτο από φουλ στα 2/5 του δείκτη. Με το Peugeot 308 του 15, και τον 1.6 120 diesel κινητήρα, έκανα την απόσταση Cambridge-Liverpool δύο φορές την εβδομάδα για σχεδόν ενα χρόνo, και roundtrip (440 μίλια) είχε μέσα ακόμα περίπου 1/4. Αν ήμουν με βενζίνη το κόστος θα ήταν άνετα διπλάσιο. Στην πόλη όμως και μικρές αποστάσεις, δεν έχει καμία διαφορά από βενζίνη σε κατανάλωση και αρχίζεις να σκέφτεσαι βουλωμένα DPF και πολύ ακριβά service. Οπότε πάντα ανάλογα με τη χρήση. + ότι Αγγλία το ντιζελ είναι πιο ακριβό απο την βενζινη στο πρατήριο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sablj Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 3 hours ago, tsofras said: Αφού δεν έπεσε το "πάρε toyota" καλά είμαστε ακόμη Πάρε Toyota ρε να γουστάρεις... 😜😜😜🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RedEnergy Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε + ότι Αγγλία το ντιζελ είναι πιο ακριβό απο την βενζινη στο πρατήριο. Ναι, βασικό! Πάντως βόρεια Ιρλανδία που βρίσκομαι, οι τιμές μεταξύ βενζίνης/ντιζελ είναι seasonal. Δηλαδή το καλοκαίρι το diesel είναι φθηνότερο, και vice versa το χειμώνα. Άλλος θεός! Αλλά όπως και να έχει, οι αποστάσεις εδώ είναι τόσο μικρές, ή αν είναι μεγάλες θα μπείς σε single lane με στροφές και upshift/downshift οπότε το ντιζελ εδώ δεν έχει κανένα νόημα. Στην Αγγλία έφευγα 4το πρωί, έβαζα την 6η σχέση και λιμιτερ στα 70μίλια από όταν έμπαινα στον A14 και δεν άλλαζα μέχρι να βγώ από τον M6/M62 στον προορισμό, 220 μίλια μετά. Σε τέτοια σενάρια το ντιζελ δεν έχει κανέναν αντίπαλο. Σε όλα τα υπόλοιπα όμως, θα έμενα μακριά από ντιζελ λύσεις, γιατί οι βλάβες είναι ακριβές. Επίσης στα Stellantis με adblue, αν δεν κινούνται τακτικά, δεν είναι λίγες οι φορές που η ουρία κάνει κρυστάλους και φράζει τα μπεκ. Ως προσωπικό benchmark και μόνο, στα dtec Honda που δεν μου έβγαλε ποτέ κανένα καμία βλάβη σε θέμα κινητήρα, τα σερβις δαγκώνανε από τα 20κ και μετά (το προβλεπόμενο 50000 μιλίων εν έτει 2023, ήθελε σχεδόν 750 λίρες -αντιπροσωπεία πάντα). Το τελευταίο xceed βενζίνη smartstream 1.5T, θέλει από 168 και μαξ 240 ανάλογα με την περιοδικότητα, στον αντιπρόσωπο. To ioniq 5 που είχα όμως, ήθελε μόνο τακάκια και υγρά φρένων 😆 Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου από RedEnergy 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 20 ώρες πριν, tzotzo είπε Το πρόβλημα που έχουν είναι με την αντλία adblue που χαλάει συνέχεια. Όχι ότι κατουράει κάποιος στο δοχείο. Οι αντλίες Adblue δεν χαλάνε συνήθως από μόνες τους. Χαλάνε επειδή μπήκε νοθευμένο υγρό (ή με τρόπο που κάνει μόνο για λεωφορείο: μάνικα σε πρατήριο), μπήκε ληγμένο ή κρυσταλλωμένο Adblue, ήταν λασκαρισμένη η τάπα, ή γενικά γιατί έκανε ό,τι καγκουριά μπόρεσε να φανταστεί ο ιδιοκτήτης προκειμένου να γλιτώσει κάποια από τα 15 ευρώ που κοστίζει το 10λιτρο κάθε 8 με 10 χιλιάδες χιλιόμετρα. Αυτό λέω. 15 ώρες πριν, nikthanos είπε diesel, αν και τα 20.000χλμ ετησίως ειναι οριακά λίγα Και 10.000 και 5.000 το χρόνο να κάνει δεν είναι "λίγα". Ο μύθος λέει ότι το πετρέλαιο χρειάζεται μεγάλες διαδρομές και όχι απαραίτητα πολλά χιλιόμετρα/έτος. Για να μη βουλώνει το dpf (τρίχες κατά την εμπειρία μου). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
prometheas Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δεν ειναι μύθος ούτε τρίχες... Αν εχετε προσβαση σε σοβαρά συνεργεία και σοβαρούς μηχανικούς μπορείτε να το διαπιστώσετε μονοι σας. Οπως και οτι αρκετοί ιδιοκτήτες βρωμοντίζελ κυκλοφορουν χωρίς DPF αδιαφορώντας για τον καρκίνο που σκορπάνε στο περιβσλλον. Euro 6, DPF, ουρίες και λοιπές αηδίες ειναι αποτυχημένες τεχνολογίες που οδηγούν ακριβώς στο αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό για το οποιο (υποτίθεται) σχεδιάστηκαν. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pananton Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου αυτό το ποστ περίμενα! χρειάστηκαν 4 σελίδες…. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos1973 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 6 hours ago, prometheas said: Δεν ειναι μύθος ούτε τρίχες... Αν εχετε προσβαση σε σοβαρά συνεργεία και σοβαρούς μηχανικούς μπορείτε να το διαπιστώσετε μονοι σας. Οπως και οτι αρκετοί ιδιοκτήτες βρωμοντίζελ κυκλοφορουν χωρίς DPF αδιαφορώντας για τον καρκίνο που σκορπάνε στο περιβσλλον. Euro 6, DPF, ουρίες και λοιπές αηδίες ειναι αποτυχημένες τεχνολογίες που οδηγούν ακριβώς στο αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό για το οποιο (υποτίθεται) σχεδιάστηκαν. Εχετε προσωπικη εμπειρια η το ακουσατε απο το μπαντζανακη τις αδερφης του κουνιαδου που ξερει τον μαναβη που ειναι διπλα απο το συνεργειο του Μακη...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
prometheas Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Dinos1973 είπε Εχετε προσωπικη εμπειρια η το ακουσατε απο το μπαντζανακη τις αδερφης του κουνιαδου που ξερει τον μαναβη που ειναι διπλα απο το συνεργειο του Μακη...... Πιο προσωπική πεθαίνεις (συζυγος) . Ευτυχώς το πούλησα σε καλή τιμή και ησύχασα... Για να μην παρεξηγηθώ δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να εχω πετρέλαιο αν η δουλεια μου απαιτούσε καθημερινές (η τέλος πάντων συχνές) μετακινήσεις αρκετών χιλιομέτρων σε εθνικό / επαρχιακό δικτυο και με την προυπόθεση οτι το αυτοκίνητο συντηρείται σωστά και όχι με την λογική "κόψε κατι" , "δεν χρειάζεται" , "δεν εχω λεφτά" , Το 2013-2014 ήμουν στην Ιταλια για ένα εργο και ειχα παρει από την εταιρεία ως leasing ένα Ford Kuga 2.0lt πετρέλαιο. Εκανα κάθε μέρα 70+ χλμ με αυτό σε επαρχιακό δρόμο και χωρίς να εχω ποτέ το αγχος αν το πετρέλαιο που θα βάλω στο Χ ακυρο βενζινάδικο στην άκρη του πουθενά ειναι ΟΚ (εννοείται πάντα απλό, ούτε premium ούτε λοιπες ανοησιες) ή αν θα πάρω την αντλία πετρελαίου στο χέρι. Βέβαια οι προδιαγραφές Euro 5 που ειχαμε τότε ήταν αρκετά πιο ελαστικές. Μετά ηρθαν τα DPF , τα Ad Blue κλπ και τελικά αρχιζει να γινεται κατανοητό οτι μετά από 100+ χρόνια ιστορίας , ο πετρελαιοκινητήρας έχει δώσει ότι ειχε να δώσει κσι μσλλον πρεπει να προχωρήσουμε παρακάτω και να αφήσουμε όλες αυτές τις μαϊμουδιες. Το πετρέλαιο ΔΕΝ ειναι καθαρό καύσιμο ότι και να κάνεις. Τέλος. Περα από αυτό νομιζω ξερουμε ολοι πως συντηρούνται τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα (στην πλειοψηφία τους). Να μην πούμε για την ποιότητα των καυσιμων (ειδικά στο πετρέλαιο) και τι γινεται με το λαθρεμπόριο. Από κει και περα, ο καθένας κάνει οτι καταλαβαίνει. Μήπως ελέγχει κανείς τίποτα ; Η χώρα έχει γίνει ενα απέραντο κ@λ@χανείο... Εμείς αποφασίσαμε οτι για τα δικό μας τρόπο ζωής, μόνο βενζίνη ή υβριδικό για τα επόμενα 5-6 χρόνια. Μετά θα δούμε. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου από prometheas 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Στις 18/1/2024 στις 11:04 ΠΜ, Dunyas είπε Άκυρο αλλά για τις αντλιες adblue που λέτε πιο πάνω , είχα τοο ´21 είχα για κανα δίμηνο ένα Ford Focus 2λίτρο. Στα 5.000 κμ, έβγαλε πρόβλημα στην αντλία του adblue. απλά δεν είναι συνηθισμένο , σε πεζο-σιτροεν το ερώτημα είναι πότε θα σου βγάλει τη ζημιά και όχι αν τη βγάλει , απλά το καθυστερείς με ειδικά χημικά που αποτρέπει την κρυστάλλωση , αλλά η αντλία σε αυτά είναι ελαττωματική απο το εργοστάσιο (πάλι την αλλάζουν και μετά ξαναβγάζει θέμα) δεν φταίει το adblue Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Στις 19/1/2024 στις 10:11 ΠΜ, prometheas είπε Δεν ειναι μύθος ούτε τρίχες... Αν εχετε προσβαση σε σοβαρά συνεργεία και σοβαρούς μηχανικούς μπορείτε να το διαπιστώσετε μονοι σας. Οπως και οτι αρκετοί ιδιοκτήτες βρωμοντίζελ κυκλοφορουν χωρίς DPF αδιαφορώντας για τον καρκίνο που σκορπάνε στο περιβσλλον. Euro 6, DPF, ουρίες και λοιπές αηδίες ειναι αποτυχημένες τεχνολογίες που οδηγούν ακριβώς στο αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό για το οποιο (υποτίθεται) σχεδιάστηκαν. Το ότι είναι "μύθος" προκύπτει από προσωπική εμπειρία. Λαμπάκι έκτακτης αναγέννησης δεν έχει ανάψει καν ακόμα στα 66000 χλμ. Ε αν ανάψει στις 100.000 κι ακόμα κι αν χρήζει αλλαγής στις 150.000 χλμ ή στις 200.000 χλμ. το DPF, απλά θα το αλλάξω τότε. Εγώ πάντως φίλε με το Euro 6d "βρωμοντίζελ" μου πληρώ την προϋπόθεση και μπαίνω ελεύθερα στο δακτύλιο. Και λόγω adblue παίζει να έχει και χαμηλότερες εκπομπές NOx από τις "βενζινούλες". Τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα μοντέλα σαν το δικό μου ούτε για αστείο μπαίνουν! Μονά-ζυγά πάνε όπως το 1995. Μην μπούμε τέλος στη συζήτηση για "ανεύθυνους", δεν έχει νόημα. Έχω μπουχτίσει τη μπόχα από τις άκαυτες βενζίνες και τη λαδίλα από τα καμμένα λάδια των σαράβαλων που έχουν απομείνει στους δρόμους. Και δυστυχώς είναι ακόμα μεγάλο ποσοστό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pananton Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, theopan είπε Το ότι είναι "μύθος" προκύπτει από προσωπική εμπειρία. Λαμπάκι έκτακτης αναγέννησης δεν έχει ανάψει καν ακόμα στα 66000 χλμ. Ε αν ανάψει στις 100.000 κι ακόμα κι αν χρήζει αλλαγής στις 150.000 χλμ ή στις 200.000 χλμ. το DPF, απλά θα το αλλάξω τότε. Εγώ πάντως φίλε με το Euro 6d "βρωμοντίζελ" μου πληρώ την προϋπόθεση και μπαίνω ελεύθερα στο δακτύλιο. Και λόγω adblue παίζει να έχει και χαμηλότερες εκπομπές NOx από τις "βενζινούλες". Τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα μοντέλα σαν το δικό μου ούτε για αστείο μπαίνουν! Μονά-ζυγά πάνε όπως το 1995. Μην μπούμε τέλος στη συζήτηση για "ανεύθυνους", δεν έχει νόημα. Έχω μπουχτίσει τη μπόχα από τις άκαυτες βενζίνες και τη λαδίλα από τα καμμένα λάδια των σαράβαλων που έχουν απομείνει στους δρόμους. Και δυστυχώς είναι ακόμα μεγάλο ποσοστό. ανάλογα την χρήση που κανεις αλλά δεν παίζει να χρειαστεί αλλαγή το dpf στα 150k. παίζει και καθαρισμός από εξειδικευμένα συνεργεία. είμαι κοντά 90k καθημερινό όχημα και ούτε αναγέννηση δεν έχω παρατηρήσει. άσε που με μερικά πρόσθετα παρατείνεις κατά πολύ διάρκεια ζωής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα