imr Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Diesel χωρίς σκέψη για οικονομια και άνετη οδήγηση. Αλλλλα έχε υπόψιν σου ότι χάνουν πολύ σε σπορ αίσθηση οδήγησης. Δεν μπορείς να στροφαρεις ψηλά, δεν έχει ίδιο φρενάρισμα με κινητήρα, γενικά είναι άλλη αίσθηση. Το diesel είναι ότι πρέπει για ρολαρισμα εθνική, προσπεράσεις και υψηλές ταχύτητες. Εγω πλέον στα 40 μου δεν αλλάζω το diesel αλλά στο 1% που με πιάνει η καγκουρια μου λείπει η βενζίνη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Maurikycli Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Λ Δεν παίρνει νίτρο το ντίζελ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
byerseller Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, Secret είπε μέχρι στιγμής τα σχόλια είναι πανηγυρικά υπέρ του diesel, γιατί μου τα χαλάς? 😂 Άσχετα με το τι λένε, καλύτερες επιδόσεις και από τα δύο που ανέφερες, 40 κιλά ροπή. Χάνει μόνο σε τελική. Ο εξοπλισμός είναι ΆΠΕΙΡΑ καλύτερος. Στο λέω σαν κάτοχος. Πριν είχα diesel και ναι στο ταξίδι είναι άνετο και πιο οικονομικό σίγουρα, άλλη η αίσθηση της ροπής όμως. Ετοιμάσου να πληρώσεις αρκετά σε καύσιμο , όχι γιατί θα καίει πολύ, αλλά γιατί δε θα αφήνεις το γκάζι. Επίσης γλυτώνεις τέλη και εφορία από το leasing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Παντως πρεπει να εγραψε μεγαλες πωλησεις σε λιζινγκ με το συγκεκριμενο η Σεατ. Παντου το βλεπω τωρα τελευταια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RedEnergy Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Έχοντας ζήσει με διαφορετικές γενιές Civic i-DTEC για χρόνια (γενιές 8, 9, και 10), η διαφορά ντιζελ με βενζίνη είναι αρκετά μεγάλη σε θέμα προσέγγισης οδήγησης. Η κυριότερη διαφορά για όποιον θέλει γρήγορη οδήγηση και όχι touring, είναι πως ο κινητήρας έχει σημαντικά μεγαλύτερο βάρος, οπότε το αυτοκίνητο δεν είναι για ταρζανιές. Αλλαγές στις 2000 με 2500 στροφές το πολύ, επειδή οτιδήποτε παραπάνω δεν έχει νόημα. Όλα τα υπόλοιπα έπονται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Εξαρτάται το όχημα και το στήσιμο. Στα Ρενό ο dci 130 ήταν επικός (βλ. Megane coupe dci 130 GTLine). Δυστυχώς τον έφαγε το Euro6 και ούτε σε Qashqai δεν μπορείς να βρεις κάτι αντίστοιχο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RedEnergy Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Το ντίζελ είναι μανούλα για αποστάσεις. Με το τελευταίο Civic έκανα φορτωμένος το καλοκαίρι σερί την απόσταση Cambridge-Cairnryan με το ντεπόζιτο από φουλ στα 2/5 του δείκτη. Με το Peugeot 308 του 15, και τον 1.6 120 diesel κινητήρα, έκανα την απόσταση Cambridge-Liverpool δύο φορές την εβδομάδα για σχεδόν ενα χρόνo, και roundtrip (440 μίλια) είχε μέσα ακόμα περίπου 1/4. Αν ήμουν με βενζίνη το κόστος θα ήταν άνετα διπλάσιο. Στην πόλη όμως και μικρές αποστάσεις, δεν έχει καμία διαφορά από βενζίνη σε κατανάλωση και αρχίζεις να σκέφτεσαι βουλωμένα DPF και πολύ ακριβά service. Οπότε πάντα ανάλογα με τη χρήση. Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου από RedEnergy 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Αν σκέφτεσαι να το κρατήσεις μετά το πέρας της χρόνο μίσθωσης καλό θα ήταν να διαλέξεις μια εταιρεία που κάνει τα σέρβις αντιπροσωπεία. Η leaseplan είναι μια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
futureshock Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δεν μπορει να το χωνεψει ο φιλος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Στις 16/1/2024 στις 3:47 ΜΜ, tsofras είπε Τα stellantis πάσχουν σε αυτό (Peugeot , Citroen, Opel) Ξέρουμε τι κάνουν στα αυτοκίνητά τους αυτοί που αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα; Έχω ακούσει κάτι γκάου να μιλάνε για διάφορες "πατέντες" από το να ρίχνουν απιονισμένο νερό ελπίζοντας να το ξεγελάσουν μέχρι να κατουράνε στο στόμιο του Adblue (λέω εγώ) γιατί άκουσαν ότι είναι "ουρία". Ό,τι του φανεί του κάθε λωλοστεφανή! Για να γλιτώσουν τα 15 ευρώ του adblue στα 8-10.000 χλμ. Για "συλλογική ανοσία" πηγαίναμε η "συλλογική ανοησία" εξελίχθηκε πλέον σε μάστιγα. Ένα πράγμα μου είχε πει ο πωλητής που μου παρέδωσε το δικό μου (όχι PSA αλλά μάλλον δεν έχει και σημασία): "μην βάζεις ποτέ adblue από αντλία σε πρατήριο, μας έχουν φέρει αρκετά με προβλήματα. Μόνο συσκευασμένο σε μπιτόνι". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 6 hours ago, theopan said: Ξέρουμε τι κάνουν στα αυτοκίνητά τους αυτοί που αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα; Έχω ακούσει κάτι γκάου να μιλάνε για διάφορες "πατέντες" από το να ρίχνουν απιονισμένο νερό ελπίζοντας να το ξεγελάσουν μέχρι να κατουράνε στο στόμιο του Adblue (λέω εγώ) γιατί άκουσαν ότι είναι "ουρία". Ό,τι του φανεί του κάθε λωλοστεφανή! Για να γλιτώσουν τα 15 ευρώ του adblue στα 8-10.000 χλμ. Για "συλλογική ανοσία" πηγαίναμε η "συλλογική ανοησία" εξελίχθηκε πλέον σε μάστιγα. Ένα πράγμα μου είχε πει ο πωλητής που μου παρέδωσε το δικό μου (όχι PSA αλλά μάλλον δεν έχει και σημασία): "μην βάζεις ποτέ adblue από αντλία σε πρατήριο, μας έχουν φέρει αρκετά με προβλήματα. Μόνο συσκευασμένο σε μπιτόνι". Το πρόβλημα που έχουν είναι με την αντλία adblue που χαλάει συνέχεια. Όχι ότι κατουράει κάποιος στο δοχείο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pananton Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου πάει χάλασε το insomnia. ένας δεν βρέθηκε να πει ότι τα diesel θα καταργηθούν και ότι χαλάνε και ότι είναι ασύμφορα στα service τους… 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, pananton είπε πάει χάλασε το insomnia. ένας δεν βρέθηκε να πει ότι τα diesel θα καταργηθούν και ότι χαλάνε και ότι είναι ασύμφορα στα service τους… Αφού δεν έπεσε το "πάρε toyota" καλά είμαστε ακόμη 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arxontas2323 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, pananton είπε πάει χάλασε το insomnia. ένας δεν βρέθηκε να πει ότι τα diesel θα καταργηθούν και ότι χαλάνε και ότι είναι ασύμφορα στα service τους… μεχρι να καταργηθουν εχουμε ακομα... χαλανε και ασυμφορα στο σερβις τους; οτιδηποτε δεν το προσεχεις και δεν βαζεις τα καταλληλα πραγματα θα σου βγαλει προβληματα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dunyas Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Έχω την έκδοση με το Diesel, στα 2 χρόνια έχω κάνει 64.000 κμ. Γενικά η κατανάλωσή του σε μικτή χρήση μου βγαίνει κάπου στα 6.5 λ/100κμ. Προσωπικά στο προτείνω ανεπιφύλακτα, έχει πολύ ωραία οδήγηση το Formentor. Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι μου ανάβει περιστασιακά το λαμπάκι για το κιβώτιο ταχυτήτων. Αλλά έχω αδιαφορήσει προς το παρών. Άκυρο αλλά για τις αντλιες adblue που λέτε πιο πάνω , είχα τοο ´21 είχα για κανα δίμηνο ένα Ford Focus 2λίτρο. Στα 5.000 κμ, έβγαλε πρόβλημα στην αντλία του adblue. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα