Προς το περιεχόμενο

CUPRA FORMENTOR DIESEL vs ΒΕΝΖΙΝΗ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα συμφορουμίτες, ήρθε η ώρα να αλλάξω όχημα και κατέληξα σε αυτό του τίτλου, μην αρχίσετε τα μα μου γιατί αυτό και όχι lambo aventador κλπ εκεί έκατσε η μπίλια. Ο λόγος του πόστ: στην επόμενη πενταετία θα συμφέρει να έχεις πετρελαιοκινητήρα όπως είναι τώρα δλδ, (ελαφρώς φθηνότερο καύσιμο, παρόμοια τέλη κλπ) ή αναμένεται τσεκούρωμα σε τιμές και τέλη και εν τέλει θα συνέφερε βενζίνη? 

Να σημειωθεί ότι θα είναι με leasing και τα ετήσια κλμ που κάνω είναι πέρι τα 20.000 

2.0 TSI 190HP FORMENTOR PACK DSG 4 DRIVE και 2.0 TDI 150HP FORMENTOR DSG 4Drive οι δύο υποψήφιοι. 

Επαναλαμβάνω, μην αναλωθούμε στο μοντέλο και τη μάρκα. 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Sablj είπε

Αν είναι να βγαίνεις και εθνική ώστε να το ανοίγεις λίγο τότε Diesel.

Επειδή δεν είμαι Αθήνα και είμαι επαρχία, η εθνική ( ο θεός να την κάνει) παίζει κάθε μέρα σχεδον. 

  • Like 3
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Burgos είπε

Diesel ξεκάθαρα. Το μίσθωμα ίδιο είναι;

θεωρητικά ναι αφού οι τιμές είναι σχεδόν ίδιες

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, Secret είπε

Καλησπέρα συμφορουμίτες, ήρθε η ώρα να αλλάξω όχημα και κατέληξα σε αυτό του τίτλου, μην αρχίσετε τα μα μου γιατί αυτό και όχι lambo aventador κλπ εκεί έκατσε η μπίλια. Ο λόγος του πόστ: στην επόμενη πενταετία θα συμφέρει να έχεις πετρελαιοκινητήρα όπως είναι τώρα δλδ, (ελαφρώς φθηνότερο καύσιμο, παρόμοια τέλη κλπ) ή αναμένεται τσεκούρωμα σε τιμές και τέλη και εν τέλει θα συνέφερε βενζίνη? 

Να σημειωθεί ότι θα είναι με leasing και τα ετήσια κλμ που κάνω είναι πέρι τα 20.000 

2.0 TSI 190HP FORMENTOR PACK DSG 4 DRIVE και 2.0 TDI 150HP FORMENTOR DSG 4Drive οι δύο υποψήφιοι. 

Επαναλαμβάνω, μην αναλωθούμε στο μοντέλο και τη μάρκα. 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει αύριο απο τέλη και τιμές.Πάρε τώρα αυτό που σου αρέσει/βολευει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανάγκη κυκλοφορίας σε δακτύλιο να υποθέσω ότι δεν έχεις; Όπως τα περιγράφεις παίρνεις πετρέλαιο και βλέπεις.

Επεξ/σία από getty
  • Like 2
Δημοσ.

με 20κ χλμ ετησιως νομιζω οτι το ντιζελ ειναι μονοδρομος

ετσι κι αλλιως στην 4ετια θα το αλλαξεις, τι σκας

  • Like 1
Δημοσ.
9 minutes ago, getty said:

Ανάγκη κυκλοφορίας σε δακτύλιο να υποθέσω ότι δεν έχεις; Όπως τα περιγράφεις παίρνεις πετρέλαιο και βλέπεις.

Εμεις με diesel εχουμε ελευθερο.

image.png.657c8cec0e4e1c32ee34c8ed292b9071.png

Δημοσ.

με 20Κ χλμ το έτος, το ντίζελ ειναι μονόδρομος.

Ας πάμε με τα επίσημα νούμερα (που δεν ισχύουν).

7.5λτ/100χλμ η βενζίνη. 1.78ε/λτ η απλή (κανονικά αυτά τα μοντέλα θέλουν καλύτερη βενζινη, αλλα ας μην αναλωθούμε), άρα 0.1335ε/χλμ * 20Κ = 2670ε σε καυσιμο/έτος

4.7λτ/100χλμ το πετρέλαιο. 1.65ε/λτ το "καλό" , άρα 0.07755ε/χλμ * 20Κ = 1551ε σε καύσιμο/έτος. 42% σχεδόν φθηνότερο κόστος κίνησης

Παραδοχές;;; και ιδια τιμή να φτάσουν τα καύσιμα μεταξύ τους, πάλι κερδίζεις. 

Πάντα μιλάμε για τις τιμές που παίζουν τώρα.

Υ.Γ. επειδή ειναι λιζινγκ, δε σε νοιάζουν τα σέρβις, δε σε νοιάζουν τα τέλη κτλ (εκτος εάν το εξοφλήσεις και το αγοράσεις στη λήξη του μισθώματος).

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kanesaxo είπε

με 20Κ χλμ το έτος, το ντίζελ ειναι μονόδρομος.

Ας πάμε με τα επίσημα νούμερα (που δεν ισχύουν).

7.5λτ/100χλμ η βενζίνη. 1.78ε/λτ η απλή (κανονικά αυτά τα μοντέλα θέλουν καλύτερη βενζινη, αλλα ας μην αναλωθούμε), άρα 0.1335ε/χλμ * 20Κ = 2670ε σε καυσιμο/έτος

4.7λτ/100χλμ το πετρέλαιο. 1.65ε/λτ το "καλό" , άρα 0.07755ε/χλμ * 20Κ = 1551ε σε καύσιμο/έτος. 42% σχεδόν φθηνότερο κόστος κίνησης

Παραδοχές;;; και ιδια τιμή να φτάσουν τα καύσιμα μεταξύ τους, πάλι κερδίζεις. 

Πάντα μιλάμε για τις τιμές που παίζουν τώρα.

Υ.Γ. επειδή ειναι λιζινγκ, δε σε νοιάζουν τα σέρβις, δε σε νοιάζουν τα τέλη κτλ (εκτος εάν το εξοφλήσεις και το αγοράσεις στη λήξη του μισθώματος).

Σίγουρα θα παίξει οψιόν εξαγοράς, στην χειρότερη το παίρνω και το βάζω αγγελία, στην καλύτερη αν με ενθουσιάσει το κρατάω, αν και γενικά η φάση του λιζινγκ βολεύει γιατί γλιτώνει απο πολλές σκοτούρες, με το αζημίωτο εννοείται. 

Επεξ/σία από Secret
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Secret είπε

Καλησπέρα συμφορουμίτες, ήρθε η ώρα να αλλάξω όχημα και κατέληξα σε αυτό του τίτλου, μην αρχίσετε τα μα μου γιατί αυτό και όχι lambo aventador κλπ εκεί έκατσε η μπίλια. Ο λόγος του πόστ: στην επόμενη πενταετία θα συμφέρει να έχεις πετρελαιοκινητήρα όπως είναι τώρα δλδ, (ελαφρώς φθηνότερο καύσιμο, παρόμοια τέλη κλπ) ή αναμένεται τσεκούρωμα σε τιμές και τέλη και εν τέλει θα συνέφερε βενζίνη? 

Να σημειωθεί ότι θα είναι με leasing και τα ετήσια κλμ που κάνω είναι πέρι τα 20.000 

2.0 TSI 190HP FORMENTOR PACK DSG 4 DRIVE και 2.0 TDI 150HP FORMENTOR DSG 4Drive οι δύο υποψήφιοι. 

Επαναλαμβάνω, μην αναλωθούμε στο μοντέλο και τη μάρκα. 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Πόσο σου προσφέρουν το καθένα; προκαταβολή και μισθώματα ανά μήνα, θέλω να ψαχτώ και εγώ για τέτοια ππροσφορά

Δημοσ.
1 ώρα πριν, getty είπε

Ανάγκη κυκλοφορίας σε δακτύλιο να υποθέσω ότι δεν έχεις; Όπως τα περιγράφεις παίρνεις πετρέλαιο και βλέπεις.

Η βενζίνη έτσι και αλλιώς δεν μπαίνει δακτύλιο έτσι όπως τα έκαναν με τους ρύπους.

@Secret τσίμπα diesel αφού είναι και leasing πάρε το τούμπανο το Pack (το έχω σε βενζίνη εγώ το 1.5 )

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, telis είπε

Πόσο σου προσφέρουν το καθένα; προκαταβολή και μισθώματα ανά μήνα, θέλω να ψαχτώ και εγώ για τέτοια ππροσφορά

δεν έχω πάρει προσφορά ακόμα, θα σε ενημερώσω όταν έχω κάτι στα χέρια μου, όμως θα δώσω πρώτο μίσθωμα γύρω στα 20.000 που θα πιάσει το παλιό.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...