redmedusa Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Σηκώθηκα σήμερα, άνοιξα το MacBook και βλεπω την οθόνη έχει χαλάσει. Δεν δείχνει ούτε καν το λογότυπο, ούτε το μενου που σημαίνει ότι το πάνελ έχει χαλάσει. Πως γίνεται αυτό? Κυριολεκτικα δεν το άγγιξα καθόλου. Το βίδωσα το καλοκαιρι που την πήρα και από τότε δεν την ακούμπησαν τα χέρια μου μόνο για να την ανοιγοκλείνω. Την αγόρασα από skroutz.gr πριν από μερικούς μήνες με επέκταση εγγύησης σύνολικα 3 χρόνια. Λέτε να μου παίξουν π@&»ια και να μην μου την αλλάξουν? Το περίεργο είναι ότι δεν κλείνει. Ξέρω τυφλά τον συνδυασμό των πλήκτρων για να κλείσει και δεν αποκρίνεται. Επεξ/σία 14 Ιανουαρίου από redmedusa 1
SeNNinhA Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, redmedusa είπε Σηκώθηκα σήμερα, άνοιξα το MacBook και βλεπω την οθόνη έχει χαλάσει. Δεν δείχνει ούτε καν το λογότυπο, ούτε το μενου που σημαίνει ότι το πάνελ έχει χαλάσει. Πως γίνεται αυτό? Κυριολεκτικα δεν το άγγιξα καθόλου. Το βίδωσα το καλοκαιρι που την πήρα και από τότε δεν την ακούμπησαν τα χέρια μου μόνο για να την ανοιγοκλείνω. Την αγόρασα από skroutz.gr πριν από μερικούς μήνες με επέκταση εγγύησης σύνολικα 3 χρόνια. Λέτε να μου παίξουν π@&»ια και να μην μου την αλλάξουν? Το περίεργο είναι ότι δεν κλείνει. Ξέρω τυφλά τον συνδυασμό των πλήκτρων για να κλείσει και δεν αποκρίνεται. Αγνωστες οι βουλες των ηλεκτρονικων. Μπορει να υπηρξε και μια υπερταση στο δικτυο και να την εφαγε χωρις να το καταλαβεις. Μπρορει να ειναι υγρασια, μπορει να ειναι και απλα failure χωρις προφανες λογο. Το εαν σου κανουν την ζωη δυσκολη λιγο ή πολυ δεν το ξερω. Συνηθως πρεπει να την παραλαβουν να την στειλουν για ελεγχο και εαν δεν φαινεται να ειναι χτυπημενη τοτε συνηθως στην αλλαζουν. Αλλες φορες παιρνει for ever και αλλες φορες απλα την συσκευαζεις, ερχεται courier δικο τους και σε καμια 15αρια ημερες εχεις την νεα. Εγω πρωτα απ ολα θα μιλουσα με την LG και θα εστελνα τις φωτο και την περιγραφη με email. Μετα απο 1-2 ημερες θα επικοινωνουσα και τηλεφωνικως μαζι τους για να επισπευσω τις διαδικασιες και να αντιμετωπισω πιθανες γελοιες δικαιολογιες που πολλες φορες προκυπτουν για υπαιτιοτητες του χρηστη κλπ. Εαν εισαι κοντα σε εξουσιοδοτημενο service την πακεταρεις σωστα στο κουτι της και πας επι τοπου εκει. Το καταστημα αγορας το ιδιο θα κανει και θα καθυστερησεις και με τα ενδιαμεσα σταδια. Εισαι μεσα στην εργοστασιακη εγγυηση οποτε συνηθως συμφερει εαν εχεις προσβαση να πας ο ιδιος ή να κανεις τις συνομιλιες ο ιδιος. Αλλιως μεσω skroutz και καταστηματος. 1 1
redmedusa Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Την έχω πάρει μέσω skroutz και έχω πληρώσει για επέκταση εγγύησης +1 χρόνο, και χάλασε μετά απο 2 μήνες απο την ημερομηνία παραλαβής. Μόλις συμπλήρωσα την αίτηση. Σου βγάζει και πρόγραμμα της εβδομάδας ποτε να έρθουν να την πάρουν. Πολύ γρήγορο και εύκολο μέσω skroutz. Κάτι μου έλεγε να δώσω 20-30 ευρώ παραπάνω και να την πάρω απο εκεί, λες και το ήξερα. 1 1
filipprin Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Τραβα φώτο πριν την παραδοση μονιτορ και συσκευσια που να φαίνεται οτι δεν υπαρχει πουθενα χτυπημα και με καπιο τροπο να φαίνεται ωρα και ημερομηνία 1 ώρα πριν, redmedusa είπε Την έχω πάρει μέσω skroutz και έχω πληρώσει για επέκταση εγγύησης +1 χρόνο, και χάλασε μετά απο 2 μήνες απο την ημερομηνία παραλαβής. Μόλις συμπλήρωσα την αίτηση. Σου βγάζει και πρόγραμμα της εβδομάδας ποτε να έρθουν να την πάρουν. Πολύ γρήγορο και εύκολο μέσω skroutz. Κάτι μου έλεγε να δώσω 20-30 ευρώ παραπάνω και να την πάρω απο εκεί, λες και το ήξερα Επεξ/σία 14 Ιανουαρίου από filipprin 1 1
jintonicx Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Γενικά τα μονιτορ στις μέρες μας, εχω την εντύπωση οτι πέρα απο πανάκριβα δεν είναι κ αξιοπιστα.. επειδη ψαχνομαι εδω κ κανα δύμηνο να πάρω, εχω ακουσει παραπονα για πολλές κ κυρίως για samsung. Πάλι καλά πάντως σε εσένα που εγινε νωρις κ σε καλυπτει η εγγυηση γιατι ειναι κ πολλά τα χρήματα που δίνουμε.. να σε ρωτήσω κάτι φίλε μου, επειδή η συγκεκριμένη lg την εχω στην λίστα.. εχω ακουσει απο άλλους οτι εχει μέσα της ενα fan. Ανεμιστηρακι δλδ.. κάνει πολύ θορυβο αυτό, είχες παρατηρήσει κάτι; ; ευχαριστώ!
redmedusa Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 20 λεπτά πριν, jintonicx είπε Γενικά τα μονιτορ στις μέρες μας, εχω την εντύπωση οτι πέρα απο πανάκριβα δεν είναι κ αξιοπιστα.. επειδη ψαχνομαι εδω κ κανα δύμηνο να πάρω, εχω ακουσει παραπονα για πολλές κ κυρίως για samsung. Πάλι καλά πάντως σε εσένα που εγινε νωρις κ σε καλυπτει η εγγυηση γιατι ειναι κ πολλά τα χρήματα που δίνουμε.. να σε ρωτήσω κάτι φίλε μου, επειδή η συγκεκριμένη lg την εχω στην λίστα.. εχω ακουσει απο άλλους οτι εχει μέσα της ενα fan. Ανεμιστηρακι δλδ.. κάνει πολύ θορυβο αυτό, είχες παρατηρήσει κάτι; ; ευχαριστώ! Δεν έχω ακούσει ποτέ τίποτα. Αν μου πεις ότι δεν έχει ανεμιστηράκι θα σε πιστέψω. Αλλ μπορεί να είναι αυτός ο λόγος που χάλασε. 😂🤣
SeNNinhA Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 5 λεπτά πριν, redmedusa είπε Δεν έχω ακούσει ποτέ τίποτα. Αν μου πεις ότι δεν έχει ανεμιστηράκι θα σε πιστέψω. Αλλ μπορεί να είναι αυτός ο λόγος που χάλασε. 😂🤣 Δεν νομίζω ότι έχουν. Συνήθως τα OLED βάζουν. Το manual ίσως το δείχνει.
jintonicx Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Δημοσ. 15 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε Δεν νομίζω ότι έχουν. Συνήθως τα OLED βάζουν. Το manual ίσως το δείχνει Γενικά επειδη εχω ψαξει πολύ για οθόνες αλλά κ για την συγκεκριμένη είναι πολλοι που γράφουν για το fan που έχει. Σε κάποιους ακούγεται πολυ και σε άλλους όχι. Πιθανόν να ανοιγει όταν έχεις πολλες λειτουργίες της στο μαξιμουμ η δεν ξέρω κ εγω ακριβώς τι παίζει.. αφού φαντάσου ακόμη κ αυτος που εκανε την κριτικη στο rtings δεν το είχε πάρει χαμπάρι ωσπου κάποιος του το είπε κ μετα το επιβεβαιωσε κ αυτός. Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου από jintonicx
SeNNinhA Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 8 λεπτά πριν, jintonicx είπε Γενικά επειδη εχω ψαξει πολύ για οθόνες αλλά κ για την συγκεκριμένη είναι πολλοι που γράφουν για το fan που έχει. Σε κάποιους ακούγεται πολυ και σε άλλους όχι. Πιθανόν να ανοιγει όταν έχεις πολλες λειτουργίες της στο μαξιμουμ η δεν ξέρω κ εγω ακριβώς τι παίζει.. αφού φαντάσου ακόμη κ αυτος που εκανε την κριτικη στο rtings δεν το είχε πάρει χαμπάρι ωσπου κάποιος του το είπε κ μετα το επιβεβαιωσε κ αυτός. Λογικό ακούγεται. Και έτσι θα έπρεπε να είναι. Semi passive εκτος απο full load και αθόρυβο κατά το δυνατον
jpsih Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Ειμαι περιεργος να δω τι γινεται σε τετοια περιπτωση. Απο πιο καταστημα αν επιτρεπεται την αγορασες (εστω pm)? Δεν γνωριζω αν καλυπτει το καταστημα, αν θα εμπλακει το Σκρουτζ καθολου και αν καλυπτει απ ευθειας η LG (ακομα και αν ειναι εισαγωγη απο αλλη EU χωρα και οχι μεσω LG Hellas) Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου από jpsih
redmedusa Δημοσ. 18 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 18 Μαϊου (επεξεργασμένο) Στις 18/1/2024 στις 11:51 ΜΜ, jpsih είπε Ειμαι περιεργος να δω τι γινεται σε τετοια περιπτωση. Απο πιο καταστημα αν επιτρεπεται την αγορασες (εστω pm)? Δεν γνωριζω αν καλυπτει το καταστημα, αν θα εμπλακει το Σκρουτζ καθολου και αν καλυπτει απ ευθειας η LG (ακομα και αν ειναι εισαγωγη απο αλλη EU χωρα και οχι μεσω LG Hellas) Αγόρασα μέσω skroutz.gr απο το Shop4you. Ξεκίνησα τη διαδικασία για αντικατάσταση μέσω skroutz αλλά τη διέκοψα όταν ανακάλυψα οτι ένα επίσημο service της LG βρίσκεται κοντά στο σπίτι μου. Σε αυτό με βοήθησε το κατάστημα Shop4you, έκαναν google search ενώ μιλούσαμε στο τηλέφωνο και με διαβεβαίωσαν οτι είναι ο πιο γρήγορος δρόμος. Ο τεχνικός στο επίσημο service έκανε οτι μπορούσε και ήταν πολύ φιλικός και εξυπηρετικός (παρόλο που κέρδισε μόνο 8 ευρώ απο την επισκευή). Αρχικά, περίμενα 2 μήνες για να έρθει το ανταλλακτικό, αλλά αφού πέρασαν οι 2 μήνες το service άλλαξε σε ολική αντικατάσταση της οθόνης. Μετά απο άλλες 2-3 εβδομάδες (και συνολικά 2.5 μήνες) μου ήρθε μια καινούργια οθόνη. Ο τεχνικός μου είπε οτι αν είναι προιόν παραεισαγωγής τα κάνουν αυτά, σε αφήνουν σε δεύτερη μοίρα, αλλά δεν μπορούμε να μάθουμε. Η καινούργια οθόνη είναι ΑΙΣΘΗΤΑ καλύτερη, με πολύ υψηλότερη αντίθεση. Παρόλο που ο τεχνικός ήταν πολύ νευριασμένος που η εταιρία με έκανε να περιμένω τόσο πολύ εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος, είναι σαν να πήρα IPS με αντίθεση VA panel. Εν τέλη, είναι αυτό που έξαχνα. Μάλλον πήγα απο 900:1 αντίθεση, σε 1300:1 αντίθεση. Κάπως έτσι. Στο προηγούμενο μοντέλο λίγο αν έφευγες απο το κέντρο γυάλιζαν τα άκρα, ξεθώριαζαν απο χαμηλή αντίθεση σαν να ήταν TN panel. Αρχικά τη πήρα για gaming monitor, δεν έκανε, πολύ θολή για 4K με upscaling. Μετά έγινε productivity monitor, αλλά πάλι δεν έκανε τόσο, όλα ήταν τέλεια εκτός την αντίθεση. Χάλασε, αντικαταστάθηκε και τώρα είναι το δεύτερο καλύτερο monitor που θα μπορούσα να πάρω για macOS Sonoma, μετά απο OLED φυσικά. Επεξ/σία 19 Μαϊου από redmedusa
akoinonitos Δημοσ. 18 Μαϊου Δημοσ. 18 Μαϊου (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, redmedusa είπε Αγόρασα μέσω skroutz.gr απο το Shop4you. Ξεκίνησα τη διαδικασία για αντικατάσταση μέσω skroutz αλλά τη διέκοψα όταν ανακάλυψα οτι ένα επίσημο service της LG βρίσκεται κοντά στο σπίτι μου. Σε αυτό με βοήθησε το κατάστημα Shop4you, έκαναν google search ενώ μιλούσαμε στο τηλέφωνο και με διαβεβαίωσαν οτι είναι ο πιο γρήγορος δρόμος. Ο τεχνικός στο επίσημο service έκανε οτι μπορούσε και ήταν πολύ φιλικός και εξυπηρετικός (παρόλο που κέρδισε μόνο 8 ευρώ απο την επισκευή). Αρχικά, περίμενα 2 μήνες για να έρθει το ανταλλακτικό, αλλά αφού πέρασαν οι 2 μήνες το service άλλαξε σε ολική αντικατάσταση της οθόνης. Μετά απο άλλες 2-3 εβδομάδες (και συνολικά 2.5 μήνες) μου ήρθε μια καινούργια οθόνη. Ο τεχνικός μου είπε οτι αν είναι προιόν παραεισαγωγής τα κάνουν αυτά, σε αφήνουν σε δεύτερη μοίρα, αλλά δεν μπορούμε να μάθουμε. Δεν θα ξέρω ποτέ. Η καινούργια οθόνη είναι ΑΙΣΘΗΤΑ καλύτερη, με πολύ υψηλότερη αντίθεση. Παρόλο που ο τεχνικός ήταν πολύ νευριασμένος που η εταιρία με έκανε να περιμένω τόσο πολύ εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος, είναι σαν να πήρα IPS με αντίθεση VA panel. Εν τέλη, είναι αυτό που έξαχνα. Μάλλον πήγα απο 900:1 αντίθεση, σε 1300:1 αντίθεση. Κάπως έτσι. Στο προηγούμενο μοντέλο λίγο αν έφευγες απο το κέντρο γυάλιζαν τα άκρα, ξεθώριαζαν απο χαμηλή αντίθεση σαν να ήταν TN panel. 2μιση μηνες για να σου αλλαξουν μια ελαττωματικη οθονη? τραγικο , και το πιο τραγικο ειναι το μαγαζι που εβγαλε την ουρα του απεξω. Επεξ/σία 18 Μαϊου από akoinonitos 2
redmedusa Δημοσ. 19 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 19 Μαϊου (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, akoinonitos είπε 2μιση μηνες για να σου αλλαξουν μια ελαττωματικη οθονη? τραγικο Αυτό είπε και ο τεχνικός, δεν είχε ξαναδεί τέτοια καθυστέρηση. Οθόνες μου έλεγε τον 150 ευρώ τις αλλάζουν σε 3-4 μέρες. Το πιο σπαστικό απο όλα είναι το τηλεφωνικό κέντρο της LG. 1. Αν πατήσετε τον συνδιασμό πλήκτρων για να μιλήσετε με το τμήμα των monitors θα σας συνδέσουν με το τμήμα των aircondition. Επειδή, αν μιλάει το τμήμα των monitors (πάντα μιλάνε) έχει φτιαχτεί έτσι ώστε να σε πετάει στο τμήμα των aircondition. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΡΑ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ. 2. Στο τμήμα των aircondition θα σας πουν να αφήσετε το τηλέφωνο σας για να συμπληρώσουν αίτημα στο σύστημα ώστε να σας καλέσει κάποιος απο το τμήμα των monitors πίσω (δεν έχετε άλλη επιλογή). 3. Αυτά τα συστημικά αιτήματα θέλουν 1-2 εργάσιμες για να ολοκληρωθούν. Δηλαδή, αν δεν είστε πάρα πολύ τυχερός ώστε να πετύχετε το τμήμα των monitors ακριβώς όταν τελειώσουν το τηλεφώνημα με κάποιον άλλο πελάτη, θα μιλήσετε με κάτι άσχετους και μετα θα περιμένετε 2 εργάσιμες (4 μέρες αν παρετε παρασκευή πρωί οπως εμένα που με κάλεσαν πίσω τριτη μεσημέρι) ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που θέλετε να πείτε κάτι. Οτιδήποτε μικρό θέλετε να μάθετε ή ξεχάσατε να πείτε... τηλέφωνο στα κλιματιστικά και αναμονή 2 εργασιμες. Επεξ/σία 19 Μαϊου από redmedusa 1
valantis123 Δημοσ. 19 Μαϊου Δημοσ. 19 Μαϊου Μήπως μέσω Σκρουτζ τελικά να ήταν πιο γρήγορα...? πρέπει να ρίχνεις τα χαρτιά κάθε φορά που μπλέκεις με εγγύηση στην Ελλάδα για το τι είναι καλύτερο να κάνεις. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα