Προς το περιεχόμενο

Αισθητήρας λάμδα polo 9n


TasosPap2002

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, έχω ένα polo 9n του 2003 με αναμμένο τσεκ, στο συνεργείο λέει ότι είναι λάμδα. Το σβήσαμε κ άναψε πάλι. Αν κρίνω από το φίλτρο βενζίνης που σχεδόν γράσο έβγαλε στην αλλαγή, από κακή βενζίνη χάλασε. Για bosch θέλει 180 κ για ngk θέλει 190 ευρώ, χωρίς εργασία. Αυτά προτείνει ο μάστορας, εγώ όμως δεν μπορώ να δώσω τόσα χρήματα. Αν βάλουμε μια άλλη μάρκα υπάρχει κάποιο πιθανό πρόβλημα? Μου αρκεί να σβήσει το τσεκ κ να δουλεύει σωστά το αυτοκίνητο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, TasosPap2002 είπε

Καλησπέρα, έχω ένα polo 9n του 2003 με αναμμένο τσεκ, στο συνεργείο λέει ότι είναι λάμδα. Το σβήσαμε κ άναψε πάλι. Αν κρίνω από το φίλτρο βενζίνης που σχεδόν γράσο έβγαλε στην αλλαγή, από κακή βενζίνη χάλασε. Για bosch θέλει 180 κ για ngk θέλει 190 ευρώ, χωρίς εργασία. Αυτά προτείνει ο μάστορας, εγώ όμως δεν μπορώ να δώσω τόσα χρήματα. Αν βάλουμε μια άλλη μάρκα υπάρχει κάποιο πιθανό πρόβλημα? Μου αρκεί να σβήσει το τσεκ κ να δουλεύει σωστά το αυτοκίνητο. 

Τι σφάλμα έχει γράψει ; 

Μπορείς με τη άδεια να ρωτήσεις σε μαγαζί αλλά να προτιμήσεις με έτοιμο πριζακι αισθητήρα λ και όχι universal .

Το αμάξι μήπως είναι και υγραέριο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω τι ακριβώς λέει, ο μάστορας το είπε πως έχει σφάλμα στον λάμδα. Δεν είμαι σίγουρος αλλά παίζει να πε ότι είναι δύο τρία σχετικά με λάμδα. Όταν τα έσβησε βγήκε πάλι το τσεκ. 

Όχι μόνο βενζίνη είναι. 

Κάποια συγκεκριμένη προτίμηση σε μάρκα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για βενζινες κακές μην το αναφέρεις καν,  τόσες αντλίες και τόσα φίλτρα εχω αλλαξει τόσα μπεκ εχω καθαρίσει σε 3 οχήματα που έχουμε σε ενα χρονικό διάστημα 3 χρονια που δεν φαντάζεσαι (το κακό ξεκινισε απο την εποχη του covid)

οσο για το lamda (πες μας τι κωδικό γράφει πρωτα) δες και στο maxxparts μπας και βρεις τπτ με λογική τιμή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, TasosPap2002 said:

Καλησπέρα, έχω ένα polo 9n του 2003 με αναμμένο τσεκ, στο συνεργείο λέει ότι είναι λάμδα. Το σβήσαμε κ άναψε πάλι. Αν κρίνω από το φίλτρο βενζίνης που σχεδόν γράσο έβγαλε στην αλλαγή, από κακή βενζίνη χάλασε. Για bosch θέλει 180 κ για ngk θέλει 190 ευρώ, χωρίς εργασία. Αυτά προτείνει ο μάστορας, εγώ όμως δεν μπορώ να δώσω τόσα χρήματα. Αν βάλουμε μια άλλη μάρκα υπάρχει κάποιο πιθανό πρόβλημα? Μου αρκεί να σβήσει το τσεκ κ να δουλεύει σωστά το αυτοκίνητο. 

Αν ο μάστορας προτείνει αυτά τα δύο, να ζοριστεις να βάλεις αυτό που σου προτείνει.

 

Αν βάλεις ένα φθηνότερο ενδεχόμενως να το πληρώσεις διπλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Seat ibiza 2003 νομίζω φοράει τον ίδιο τύπο lamda. Αγορά γνήσιου ΝGK-NTK έχει γύρω στα 140 ευρώ. Αν πιάνουν τα χέρια σου , το αλλάζεις μόνος σου. Βρίσκεται στην έξοδο καυσαερίων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/1/2024 στις 3:45 ΜΜ, TasosPap2002 είπε

Καλησπέρα, έχω ένα polo 9n του 2003 με αναμμένο τσεκ, στο συνεργείο λέει ότι είναι λάμδα. Το σβήσαμε κ άναψε πάλι. Αν κρίνω από το φίλτρο βενζίνης που σχεδόν γράσο έβγαλε στην αλλαγή, από κακή βενζίνη χάλασε. Για bosch θέλει 180 κ για ngk θέλει 190 ευρώ, χωρίς εργασία. Αυτά προτείνει ο μάστορας, εγώ όμως δεν μπορώ να δώσω τόσα χρήματα. Αν βάλουμε μια άλλη μάρκα υπάρχει κάποιο πιθανό πρόβλημα? Μου αρκεί να σβήσει το τσεκ κ να δουλεύει σωστά το αυτοκίνητο. 

Μήπως να το παρκάρεις και να κινείσαι με λεωφορείο μέχρι να στρώσουν τα οικονομικά σου ?

Με χαλασμένο λ έχεις σίγουρα μεγαλύτερη κατανάλωση και όταν το χρησιμοποιείς έτσι, θα προκαλέσεις μεγαλύτερες και ακριβότερες βλαβες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, maqqis είπε

Seat ibiza 2003 νομίζω φοράει τον ίδιο τύπο lamda. Αγορά γνήσιου ΝGK-NTK έχει γύρω στα 140 ευρώ. Αν πιάνουν τα χέρια σου , το αλλάζεις μόνος σου. Βρίσκεται στην έξοδο καυσαερίων. 

Ναι φίλε ξέρω που βρίσκεται, σε ευχαριστώ όμως

Γενικά προληπτικά δεν θέλω να βάζω χέρι προσωπικά.

 

41 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

Μήπως να το παρκάρεις και να κινείσαι με λεωφορείο μέχρι να στρώσουν τα οικονομικά σου ?

Με χαλασμένο λ έχεις σίγουρα μεγαλύτερη κατανάλωση και όταν το χρησιμοποιείς έτσι, θα προκαλέσεις μεγαλύτερες και ακριβότερες βλαβες

Η δουλειά μου δεν μου επιτρέπει κάτι διαφορετικό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Στα 180 που σου είπε ο μαστορας λογικά εννοεί και τον μπροστά και τον πίσω λ.

Ναι το 9N έχει 2 λ. Έναν πριν τον καταλύτη και έναν μετά.

Και καλό ειναι να τους αλλάξεις ζευγάρι. 

Ο ΝΤΚ που αναφερεται και πιο πανω είναι καλη μάρκα. Ζορίσου και βάλτο στο πρόγραμμα. Αλλιώς μακροπροθεσμα ετοιμάσου και για καταλύτη-προκαταλύτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...