Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, halastar είπε

Αν κάνεις 1000 χλμ το χρόνο δεν συμφερει το ηλεκτρικό. Αν κάνεις 20. 000 χλμ  ετησίως όμως όπως έγώ που φορτίζω με νυχτερινό οικιακο , έχω κέρδος 1.000 ευρώ το χρόνο σε σχεση με το προηγούμενο CRV, χώρια μείον 690 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. 

κέρδος δεν είχες σε καμιά περίπτωση , ζημιά είχες ,  αγορά ηλεκτρικού μείον πώληση του CRV , απλά τώρα ξεκινάς απόσβεση

αν έκανες το προηγούμενο υγραέριο ξανακάνε έναν υπολογισμό του "κέρδους"

10 λεπτά πριν, halastar είπε

Οι αποστάσεις δεν παίζουν ρόλο.

πως δεν παίζουν ρόλο , ειδικά στην οικιακή φόρτιση πρέπει να καλύπτει άνετα (για μακροζωία της μπαταρίας) η αυτονομία

13 λεπτά πριν, halastar είπε

μείον 690 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. 

είσαι σε ακραία κατηγορία αλλά σκέψου και το κόστος μικτής ασφάλισης , εκτός αν είχες και στο προηγούμενο μικτή οπότε πάσο

  • Like 1
  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

αν έκανες το προηγούμενο υγραέριο ξανακάνε έναν υπολογισμό του "κέρδους"

Με παρομοιάζεις μου φαίνεται με τον Βέγγο στο έργο "Θα σε κάνω Βασίλισσα"

Δημοσ.
Μόλις τώρα, halastar είπε

Με παρομοιάζεις μου φαίνεται με τον Βέγγο στο έργο "Θα σε κάνω Βασίλισσα"

να πω την αλήθεια δεν κατάλαβα το συνειρμό σου

Δημοσ.
17 hours ago, geoluc said:

σκεψου ομως οτι "ειμαστε" (και κυρίως ΘΑ ειμαστε) χωρα παραγωγής ενέργειας λόγω ηλιου - άνεμος. Αρα οσο παει θα πρεπει να μειώνετε το ρεύμα. Ειδικά οταν τα ΑΠΕ δίνουν τρελά, το ρευμα ειναι δωρεάν αρα τοτε γεμίζεις αυτοκ και τζάμπα. 

αν ενα αυτοκ γενικά, αντέχει πχ 300.000χλμ δηλαδη ξόδεψες 27.000 ευρώ βενζίνη (η οποια θα ανεβαίνει αφου δεν εινια ανανεώσιμη) σκέψου οτι το ηλεκτροκίνητο μπορει να σου καψει 10.000. Το ηλεκτρ ειναι πιο απλό στον τρόπο λειτουργίας, απλά επειδη ειναι καινουργιο, λογικό εινια να μη μπορουν ξαφνικά τα συνεργία/ανταλλακτ  κτλ να εινια εμπειρα και φτηνα. πρεπει να περασει χρονος. Στα υγρού καυσίμου υπαρχει εμπειρία και υλικών πολλών ετών. Σήμερα ομως ναι, και λόγω εκμετάλευσης, εγώ θα έπαιρνα πετρέλαιο. Μαρέσει η σιγουρια, η τιμή και η αυτονομία. Δεν ειμαι early adopter :D 

Η τιμή του ρεύματος καθορίζετε από το χρηματιστήριο ενέργειας, όποτε μην περιμένετε ότι επειδη παράγετε από ΑΠΕ θα έχουμε χαμηλή τιμή !

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Dinos1973 είπε

Η τιμή του ρεύματος καθορίζετε από το χρηματιστήριο ενέργειας, όποτε μην περιμένετε ότι επειδη παράγετε από ΑΠΕ θα έχουμε χαμηλή τιμή !

δε νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει κάτι τέτοιο , ειδικά για Ελλάδα που είναι ακόμα πιο άσχημα τα πράγματα

Δημοσ.
10 hours ago, CanonTux said:

Και επειδή εσύ δεν τα 'χεις και σου είναι άπιαστο όνειρο τα 30.000 και το λες και το ξαναλές, σημαίνει ότι όλοι είναι έτσι; Σιγά το ποσό τα 30Κ, 35Κ ζεστά έσκασα και σου σκάω όσα 30άρια θες. Έλεος δηλαδή με τους άπορους που δε βλέπουν πέρα από τη μύτη τους. 

ευτυχώς που στις δημοκρατίες έχουν όλοι το δικαίωμα ψήφου, και οι κάτοχοι tesla και οι κάτοχοι lada. Σκεψου λιγο ποιοι ειναι οι περισοτεροι και εχουν την μεγαλυτερη δυναμη οταν μια κυβερνηση σκεφτετε μετρα; ποιο ευκολα θα βαλει φορο στο ηλεκτρικο παρα στο σαραβαλο!

Δημοσ.
Μόλις τώρα, korakios είπε

να πω την αλήθεια δεν κατάλαβα το συνειρμό σου

Συγγνώμη φίλε αλλά ποτέ δεν θα θα έβαζα αέριο στο CRV, δεν είναι της φιλοσοφίας μου αυτή η μετατροπή. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, korakios said:

δε νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει κάτι τέτοιο , ειδικά για Ελλάδα που είναι ακόμα πιο άσχημα τα πράγματα

η τιμή του ρεύματος που πληρώνεις με ποια βάση είναι; εάν όχι το χρηματιστήριο ενέργειας στο οποίο η συμμετοχή  μας είναι με 100%....

Επεξ/σία από Dinos1973
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, halastar είπε

Συγγνώμη φίλε αλλά ποτέ δεν θα θα έβαζα αέριο στο CRV, δεν είναι της φιλοσοφίας μου αυτή η μετατροπή. 

σεβαστό , απλά ανέφερες ένα ποσό το χρόνο , άρα υπέθεσα οτι μιλούσες για οικονομία

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

σεβαστό , απλά ανέφερες ένα ποσό το χρόνο , άρα υπέθεσα οτι μιλούσες για οικονομία

Το ανέφερα γιατί αυτό ήταν το θέμα. Να είσαι καλά φίλε.

Προσωπικά και μιλάω εντελώς προσωπικά το αγόρασα γιατί επιτέλους έχω ενα σούπερ αμάξι στη κατοχή μου που απολαμβάνω να οδηγώ. (Χωρίς σχόλια παρακαλώ)

Δημοσ.
Μόλις τώρα, halastar είπε

Το ανέφερα γιατί αυτό ήταν το θέμα. Να είσαι καλά φίλε.

προσωπικά δεν κολλά η αγορά με το κάνω οικονομία αλλά περισσότερο σα θέμα γούστου

εκεί είναι και διαφωνία μου

1 λεπτό πριν, halastar είπε

Προσωπικά και μιλάω εντελώς προσωπικά το αγόρασα γιατί επιτέλους έχω ενα σούπερ αμάξι στη κατοχή μου που απολαμβάνω να οδηγώ. (Χωρίς σχόλια παρακαλώ)

καλά χλμ εννοείται :)

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, halastar είπε

Το ανέφερα γιατί αυτό ήταν το θέμα. Να είσαι καλά φίλε.

Προσωπικά και μιλάω εντελώς προσωπικά το αγόρασα γιατί επιτέλους έχω ενα σούπερ αμάξι στη κατοχή μου που απολαμβάνω να οδηγώ. (Χωρίς σχόλια παρακαλώ)

Μόνο εγώ δηλαδή νιώθω οτι το CRV και όλα τα υπόλοιπα της κατηγορίας είναι απλά μέτρια σε όλα;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, halastar είπε

Οι αποστάσεις δεν παίζουν ρόλο. Αν κάνεις 1000 χλμ το χρόνο δεν συμφερει το ηλεκτρικό. Αν κάνεις 20. 000 χλμ  ετησίως όμως όπως έγώ που φορτίζω με νυχτερινό οικιακο , έχω κέρδος 1.000 ευρώ το χρόνο σε σχεση με το προηγούμενο CRV, χώρια μείον 690 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. 

Σωστό αυτό αλλά στα 45.000 και πάλι απόσβεση δεν κανείς. Άσε που όταν ζητήσει μπαταρίες θα κοστίσει όσο άλλο 1+ αμάξι. Αν το πάρεις  γιατί το γουστάρεις πάσο. Και εγώ πήρα Laptop 3.000€ πριν 3 χρόνια αλλά αν το δούμε αντικειμενικά με 1000€ μια χαρά θα έκανα την δουλειά μου και αν έδινα αλλά 1000€ τώρα θα ήταν καλύτερο.

  • Like 2
Δημοσ.
13 ώρες πριν, CanonTux είπε

Και επειδή εσύ δεν τα 'χεις και σου είναι άπιαστο όνειρο τα 30.000 και το λες και το ξαναλές, σημαίνει ότι όλοι είναι έτσι; Σιγά το ποσό τα 30Κ, 35Κ ζεστά έσκασα και σου σκάω όσα 30άρια θες. Έλεος δηλαδή με τους άπορους που δε βλέπουν πέρα από τη μύτη τους. 

ποιος σου είπε οτι δεν εχω 30;

άλλο εχω, αλλο δεν θελω να τα δωσω γιατι ειναι ηλιθιο.Σαν πολλους… 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά δεν υπάρχει συνταγή για πέτυχει κάποιος τι είναι σωστό η λάθος αφού αρκετοί επιστήμονες λένε ότι το 2035 είναι πολύ κοντά για να καταργηθούν τα θερμικά αυτοκίνητα λόγο δικτύου ηλεκτροδότησης και διαθέσιμων πρώτων υλών.

Μελέτη έδειξε ότι 1 στους 2 που αγοράζουν ηλεκτρικό το πουλάει η έχει δεύτερο θερμικό για τα μακρινά ταξίδια και τα έκτακτα περιστατικά που δεν μπορείς να περιμένεις 1 ώρα για φόρτιση. Για αυτό πιέζουν για την ολική κατάργηση των θερμικών για να μην υπάρχει άλλη επιλογή.

Από την άλλη σε πόλεις που υπάρχουν αρκετές στην Ευρώπη σαν τις δίκες μας που δεν έχεις πάρκινγκ αν είναι να φορτίζεις έξω με 50-75 λεπτά την khw βγαίνει όσο ένα θερμικό ή και ακριβότερα σε κάποιες περιπτώσεις. Σε εκτός πόλης ταξίδι αν πας νορμάλ με 130 το ηλεκτρικό καίει τα άντερα του και βγαίνει ακριβότερο από το θερμικό με την ιδιά ταχύτητα και το μεγάλο κόστος της kwh στα σημεία φόρτισης.

 Άλλο φαινόμενο που παρατηρείται είναι η ανησυχία των ευρωπαϊκών κρατών ότι τα μεταλλεύματα για τις μπαταρίες ανήκουν κατά 95% σε κινέζικες εταιρίες τα οποία το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών είναι στην Αφρική και μετά στην Ρωσία. Κάτι δεν υπολόγισαν σωστά και αν διαβάσεις ξένο τύπο το εκφράζει μετά τον πόλεμο της Ουκρανίας.

Προς ενημέρωση τα ηλεκτρικά από του χρόνου αναφέρθηκε ότι στην Αμερική σε αρκετές πολιτείες όπως και την Αγγλία θα πληρώνουν τέλη στην αρχή μικρότερα αλλά σταδιακά θα ανεβαίνουν και είναι απολυτά λογικό για να ισοφαριστεί το κόστος από το χαμένο χρήμα από τους φόρους των καυσίμων. Αν θυμάμαι καλά θα αυξάνονται ανάλογα το ενεργειακό αποτύπωμα του κάθε αυτοκίνητου.

Το 2035 μην το δένεται σκίνοι κορδόνι για την ολική κατάργηση των οχημάτων με θερμικό κινητήρα ακόμα γιατί έχουμε δει ότι από παράταση σε παράταση έχουν πάει πολλά θέματα και για αρκετά χρόνια από τους χαρτογιακάδες των Βρυξελών που ζουν σε άλλη πραγματικότητα οικονομική σε σχέση με τον νορμάλ κόσμο.

Τώρα πέρα από τα IX ένα φορτηγό βαν τύπου Fiat Ducato ή Peugeot Boxer με 75αρα μπαταριά με μέτριο φορτίο κάνει το μέγιστο 160 -180 χιλιόμετρα και έχει κόστος αγοράς 120.000 ευρώ. Ένα όχημα ντίζελ το ίδιο έχει κόστος 38.000 με όλα τα εξτρά και με 90 λίτρα κάνει στις ιδίες συνθήκες και με τις ιδίες ταχύτητες γύρω στα 1000 km. Κάντε τις πράξεις τι βγαίνει φθηνότερο στον επαγγελματία και τι όχι σε βάθος 10ετιας. Αν φορτίζεις έξω το ηλεκτρικό έρχεται πανάκριβο και η διαφορά της τιμής αυτή τη στιγμή είναι τα καύσιμα και πολλά χιλιόμετρα.

Τα αναφέρω γιατί αν γίνουν και τα βαρεία φορτίγα ηλεκτρικά το κόστος κτήσης και το κόστος κίνησης είναι μεγάλο και είναι κάτι που διάβασα σε ξένο τύπο ότι θα πρέπει να αυξηθεί το κόστος των μεταφορών.

 

 

16 ώρες πριν, Volga είπε

Ε πες το ετσι! Η Shell και η BP θα κοστολογήσουν την όποια υποκατανάλωση των ορυκτών καυσίμων με βάση το Μάκη και τον Κώστα που μείναν με το Lada.

Πέρα από την πλάκα. Ως ένα παράδειγμα έφερα τα 5 χρόνια. θες να το κανουμε 10? Να το κανουμε 10. 
Θα έσκαγες δηλαδη τώρα 30.000 ευρώ εσύ για να παρεις ένα αμάξι (είτε ηλεκτρικό είτε εσωτερικής καύσης) με ορίζοντα νορμαλ ζωής τα 10 χρόνια; 
Αυτο θέλω να πω με το παραπάνω σενάριο. Οτι είναι τζόγος η αγορά νέου αυτοκινήτου αυτή τη στιγμή γιατι δεν ξέρεις που θα καταλήξει η μπίλια. 

Καλύτερα περίμενε μέχρι το 2075 ώστε να πάρεις με τη μια πυρινοκινητο που θα θέλει γέμισμα μια φορά στα 50 χρόνια για να γλυτώσεις χρήματα 🤣

Μην είσαι μίζερος αν χρειάζεσαι αυτοκίνητο πάρτο. Κάνετε μερικοί λες και θα ζήσετε για πάντα. Σήμερα ζεις αύριο βλέπεις τα ραδίκια ανάποδα. Είτε πάρει κάποιος ηλεκτρικό είτε θερμικό πάλι για μια 25 χρόνια θα κυκλοφορούν χωρίς προβλήματα.

 

 

 

 

Επεξ/σία από cmvrgr
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...