Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, geoluc είπε

σκεψου ομως οτι "ειμαστε" (και κυρίως ΘΑ ειμαστε) χωρα παραγωγής ενέργειας λόγω ηλιου - άνεμος. Αρα οσο παει θα πρεπει να μειώνετε το ρεύμα. Ειδικά οταν τα ΑΠΕ δίνουν τρελά, το ρευμα ειναι δωρεάν αρα τοτε γεμίζεις αυτοκ και τζάμπα. 

αν ενα αυτοκ γενικά, αντέχει πχ 300.000χλμ δηλαδη ξόδεψες 27.000 ευρώ βενζίνη (η οποια θα ανεβαίνει αφου δεν εινια ανανεώσιμη) σκέψου οτι το ηλεκτροκίνητο μπορει να σου καψει 10.000. Το ηλεκτρ ειναι πιο απλό στον τρόπο λειτουργίας, απλά επειδη ειναι καινουργιο, λογικό εινια να μη μπορουν ξαφνικά τα συνεργία/ανταλλακτ  κτλ να εινια εμπειρα και φτηνα. πρεπει να περασει χρονος. Στα υγρού καυσίμου υπαρχει εμπειρία και υλικών πολλών ετών. Σήμερα ομως ναι, και λόγω εκμετάλευσης, εγώ θα έπαιρνα πετρέλαιο. Μαρέσει η σιγουρια, η τιμή και η αυτονομία. Δεν ειμαι early adopter :D 

Σε δέκα χρόνια θα το πετάξεις θέλεις δεν θέλεις λόγω μπαταρίας που θα κάνει να την αλλάξεις παραπάνω από το να πάρεις καινούργιο. Οι υπάρχουσες μπαταρίες δεν θα μπορούν να είναι φτηνές αφού η καθεμία θέλει ένα λόφο να σκάψεις για να την παράγεις.

https://www.carandmotor.gr/nea/ekrixi-ellina-epistimona-gia-ta-ilektrika-aytokinita

  • Like 1
  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Μου θυμιζει ενα προσφατο αρθρο που διαβασα που η victoria secret επανεφερε το κλασσικο συστημα μοντελων αντι για τις χοντρες που λανσαρε προπερσι και κοντεψαν να την καταστρεψουν. Αντε σογα σιγα και με την ντισνευ και το νετφλιξ γιατι γκωσαμε με την κορρεκτιλα

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, geoluc είπε

σκεψου ομως οτι "ειμαστε" (και κυρίως ΘΑ ειμαστε) χωρα παραγωγής ενέργειας λόγω ηλιου - άνεμος. Αρα οσο παει θα πρεπει να μειώνετε το ρεύμα. Ειδικά οταν τα ΑΠΕ δίνουν τρελά, το ρευμα ειναι δωρεάν αρα τοτε γεμίζεις αυτοκ και τζάμπα. 

αν ενα αυτοκ γενικά, αντέχει πχ 300.000χλμ δηλαδη ξόδεψες 27.000 ευρώ βενζίνη (η οποια θα ανεβαίνει αφου δεν εινια ανανεώσιμη) σκέψου οτι το ηλεκτροκίνητο μπορει να σου καψει 10.000. Το ηλεκτρ ειναι πιο απλό στον τρόπο λειτουργίας, απλά επειδη ειναι καινουργιο, λογικό εινια να μη μπορουν ξαφνικά τα συνεργία/ανταλλακτ  κτλ να εινια εμπειρα και φτηνα. πρεπει να περασει χρονος. Στα υγρού καυσίμου υπαρχει εμπειρία και υλικών πολλών ετών. Σήμερα ομως ναι, και λόγω εκμετάλευσης, εγώ θα έπαιρνα πετρέλαιο. Μαρέσει η σιγουρια, η τιμή και η αυτονομία. Δεν ειμαι early adopter :D 

Αυτό που έγραψες είναι έκθεση ιδεών οι ΑΠΕ έχουν σοβαρότατα μειονεκτήματα  ανυπερβλητα που δεν τις καθιστά ουτε αξιόπιστες και φυσικά δεν προκειται να αντικαταστήσουν  τις κλασσικές μεθόδους παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας,

-Έχουν πολυ μικρό συντελεστή απόδοσης γυρω στο 20℅

- Είναι χαοτικές και απροβλεπτη η απόδοση τους άμεσα εξαρτώμενη από το φυσικό περιβαλλον την εποχή το κλίμα, φυσικά φαινόμενα κλπ

Οι σοβαρές χώρες για την κάλυψη των ενεργειακών τους αναγκών στηρίζονται στην πυρηνικη ενέργεια  όπως εδώ

https://www.naftemporiki.gr/finance/world/1463320/i-eyropi-prochora-se-nea-pyriniki-epochi/

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, polaki είπε

 

Στο Ελλαδιστάν ακόμα Lada έχουμε και τα σάπια Hyundai accent του 1992. 

Και ο άλλος πάει και λέει σε 5 χρόνια θα μειωθούν τα βενζινάδικα, δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα αστον. 

Ε πες το ετσι! Η Shell και η BP θα κοστολογήσουν την όποια υποκατανάλωση των ορυκτών καυσίμων με βάση το Μάκη και τον Κώστα που μείναν με το Lada.

Πέρα από την πλάκα. Ως ένα παράδειγμα έφερα τα 5 χρόνια. θες να το κανουμε 10? Να το κανουμε 10. 
Θα έσκαγες δηλαδη τώρα 30.000 ευρώ εσύ για να παρεις ένα αμάξι (είτε ηλεκτρικό είτε εσωτερικής καύσης) με ορίζοντα νορμαλ ζωής τα 10 χρόνια; 
Αυτο θέλω να πω με το παραπάνω σενάριο. Οτι είναι τζόγος η αγορά νέου αυτοκινήτου αυτή τη στιγμή γιατι δεν ξέρεις που θα καταλήξει η μπίλια. 

Επεξ/σία από Volga
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, CorsarioJoao είπε

Πάντως για να είμαστε σωστοί πρέπει να συγκρίνουμε με νούμερα χώρων που ταιριάζουν περισσότερο στα Ελληνικά δεδομένα. Και μόνο μορφολογικά αν το πάρουμε και κάνουμε σύγκριση με Ιαπωνία θα έλεγα ότι ο Έλληνας εχει "τσιμπήσει" περισσότερο. Πόσο μάλλον αν λάβουμε υπόψη και τα οικονομικά δεδομένα!

Έχεις δίκιο αν και θεωρώ ότι ο κύριος λόγος που οι Ιάπωνες δεν «τσίμπησαν» ήταν η στάση της TOYOTA. Τώρα που και αυτή σιγά - σιγά αλλάζει δόγμα μάλλον θα δούμε αλλαγή στην στάση τους. 

Επεξ/σία από Jiakometi
Δημοσ.
11 hours ago, Mhlogiatros said:

Ειναι ασυμφορα τελικα να τα συντηρουν . Πεσαμε απο τα - πρασινα- συννεφα :P

αν τρακαρεις ναι στην πραξη ειναι άχρηστο μετα (εκει ουσιαστικα εχουν θεμα και τα πουλανε οχι καπου αλλου)

10 hours ago, Dimitris_1981 said:

Κάτσε….

Αφου οι ειδικοί στο Insomnia είπαν ότι τα ηλεκτρικά συμφέρουν και τα άρθρα από φορείς και μη είναι ψέμματα.

Τωρα που μια εταιρία (όχι οποία κι οποία) που έχει στόχο το κερδος το λέει πάλι λάθος κάνει;

Οταν θα αρχίσουν να αξίζουν τα ηλεκτρικά και θα τα παίρνουν οι μεγάλες εταιρίες χωρίς φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις τότε θα αξίζουν για εμάς τους απλούς καταναλωτές.

δεν συμφέρουν

αν τα τρακαρεις (αυτο λει το αρθρο οτι ουσιαστικά αν τρακαρεις βγαινει ολικη η πολυ ακριβο και ειναι ποιο ακριβο απο το συμβατικο σε αυτο το θεμα)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι ειχα δει στο you tube που βγαζουν κοστος επισκευης οσο κοστιζει ενα καινουργιο αμα δουν ρωγμη απο κατω που ειναι τα στοιχεια της μπαταριας δηλαδη γμσε μας αν χτυπησει θα το πληρωνεις οτι θελουν ...

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Volga είπε

Ε πες το ετσι! Η Shell και η BP θα κοστολογήσουν την όποια υποκατανάλωση των ορυκτών καυσίμων με βάση το Μάκη και τον Κώστα που μείναν με το Lada.

Πέρα από την πλάκα. Ως ένα παράδειγμα έφερα τα 5 χρόνια. θες να το κανουμε 10? Να το κανουμε 10. 
Θα έσκαγες δηλαδη τώρα 30.000 ευρώ εσύ για να παρεις ένα αμάξι (είτε ηλεκτρικό είτε εσωτερικής καύσης) με ορίζοντα νορμαλ ζωής τα 10 χρόνια; 
Αυτο θέλω να πω με το παραπάνω σενάριο. Οτι είναι τζόγος η αγορά νέου αυτοκινήτου αυτή τη στιγμή γιατι δεν ξέρεις που θα καταλήξει η μπίλια. 

Και επειδή εσύ δεν τα 'χεις και σου είναι άπιαστο όνειρο τα 30.000 και το λες και το ξαναλές, σημαίνει ότι όλοι είναι έτσι; Σιγά το ποσό τα 30Κ, 35Κ ζεστά έσκασα και σου σκάω όσα 30άρια θες. Έλεος δηλαδή με τους άπορους που δε βλέπουν πέρα από τη μύτη τους. 

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.

Βγάλτε τον κινητήρα υδρογόνου επιτέλους στην παραγωγή να δούμε καμιά άσπρη μέρα ρεεε!!!

Δεν συμφέρει ακόμα τους ¨πράσινους" αεριοπετρελαιοπαραγωγούς έτσι ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχουμε τίποτα ενδεικτικές τιμές απο επιδιορθώσεις και κόστη ανταλλακτικών, μετα απο ψιλο/χοντρο-τρακάρισμα ηλεκτροκίνητου ? Και δεν ρωτάω για φτερά  και πόρτες αλλά για λίγο "πιο μέσα"... Αν το πάμε στον "Στελάρα - παντός τύπου" για φθηνότερα, θα τα καταφέρει ?

Τώρα με γδέρνουν - πληρώνω ασφάλιστρα (βασικές/υποχρεωτικές καλύψεις) 89Ε τον χρόνο και προαιρετικά 19Ε για θραύση κρυστάλλων για ένα Avensis 1800, 20ετίας... Με ηλεκτροκίνητο πόσο θα μειωθούν τα ασφάλιστρά μου ?

Επεξ/σία από Eloy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 hours ago, Dimitris_1981 said:

Η υποδομή έχει κόστος και δεν αφορά μόνο το σπίτι σου. 
Σε περίπτωση ατυχήματος τα οποία κέρδη πάνε περίπατο.

Αρχικο κόστος απόκτησης 

Τεραστια πτώση τιμής στην μεταπώληση.

Δώσε 12 - 20 χιλ και κάνε την δουλειά σου και σε 5 χρόνια πάρε πίσω 4-8 και αν αξίζουν τότε τα ηλεκτρικά πάρε . Αν αθροίσεις τα ποσά κερδισμένος θα είσαι. Εκτός αν θες 0-100 σε 3” για να αράζεις δίπλα στο Atos να κάνετε παρέα στην κίνηση. 

 

Όταν το αμάξι φουλάρει με 10€ και εξοικονομεί τον χρόνο 3000€ (κάνω 30.000χλμ τουλάχιστον) σε μια 10ετια μου έχει βγάλει όλη την αξία της αγοράς του.

Επίσης σε μια 20ετια που θα χρειαστεί αλλαγή η μπαταρία, το αμάξι μηχανικά θα είναι σαν καινούργιο, αφού δεν έχει μηχανικά μέρη. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
19 ώρες πριν, Aurumnus είπε

Εκείνη την εποχή, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Stephen Scherr δήλωσε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα κοστίζουν στην Hertz «περίπου τα διπλάσια από ένα συμβατικό όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης όσον αφορά το κόστος επισκευής».

Δεν τους χάλασε... 

Τότε γιατί τα αγόραζε η εταιρεία; μα καλά μέχρι και στην λαϊκή ο τελευταίος πάγκος, τα βάζει κάτω και γράφει αν συμφέρει.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, Volga είπε

ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ που μιλάμε είναι ΚΑΚΗ ΑΓΟΡΑ ΓΕΝΙΚΑ η απόκτηση καινούριου οχήματος οποιασδήποτε τεχνολογίας.
Να αναλύσουμε λίγο καθαρά τα σενάρια
Εστω οτι αγοράζεις σήμερα βενζινοκίνητο καινούριο. Δίνεις τα 16-20 χιλιάρικα το λιγότερο.
Αν υποθέσουμε οτι αποτυγχάνει η ηλεκτροκίνηση είσαι ωραίος και βασιλιάς.
Αν υποθέσουμε οτι η ηλεκτροκίνηση πετυχαίνει, σε 5 χρόνια από τώρα, τα 16-20 χιλιάρικα τα έκανες κοτέτσι στο χωριό.
Ο λόγος είναι οτι τα βενζινάδικα θα μειωθούν δραματικά και το ίδιο και η παραγωγή. Το αποτέλεσμα θα είναι οτι η βενζίνη θα παει 4-5 ευρώ το λίτρο. Αντε ζήσε.

2ο σενάριο αγοράζεις ηλεκτρικό, δίνει τα 35 χιλιαρικα.
Αν υποθέσουμε οτι πετυχαίνει η ηλεκτροκίνηση είσαι ωραίος και βασιλιάς. (σχετικό αυτό γιατι παλι η τεχνολογία μπαταρίας καλπάζει οπότε η αξία του αυτοκινήτου θα πέσει κατακόρυφα στην 5ετία.)
Αν υποθέσουμε οτι η ηλεκτροκίνηση αποτυγχάνει, σε 5 χρόνια από τώρα, τα 35 χιλιάρικα τα έκανες κοτέτσι στο χωριό.

Η κατάσταση δηλαδη είναι οτι ρίχνεις ενα εξαπλευρο απο 1-3 χάνεις απο 4-6 κερδίζεις. Ε τετοιο τζόγο με τετοια ποσα εγώ δεν το κανω. ΔΕΝ κανω κινηση για κανένα αμάξι.

Πιστεύω στην ηλεκτροκίνηση γιατί γνωρίζω οτι το ποτάμι σπάνια γυρίζει πίσω (ελάχιστες οι εξαιρέσεις).

Επίσης κάτι ως τροφή για σκέψη. Τα κράτη θέλουν ή να πας σε ηλεκτροκίνηση ή να μην έχεις αμάξι. οχι να διαλέξει κάτι από τα 2.

η πιο οικονομική λύση σήμερα είναι κρατάς το παλιό και το κάνεις υγραέριο ,

για νέα αγορά μτχ toyota υβριδικό και το κάνεις υγραέριο ,

εξαίρεση όσοι έχουν πάκρινγκ και φωτοβολταϊκά ήδη και τους καλύπτει η αυτονομία ωστε να μη χρειάζεται 2ο θερμικό , εκεί ίσως το σκεφτόμουν αλλά οι τιμές είναι γενικότερα γελοίες για νέες λαμαρίνες με ρόδες

Δημοσ.
11 hours ago, Volga said:

Ε πες το ετσι! Η Shell και η BP θα κοστολογήσουν την όποια υποκατανάλωση των ορυκτών καυσίμων με βάση το Μάκη και τον Κώστα που μείναν με το Lada.

Πέρα από την πλάκα. Ως ένα παράδειγμα έφερα τα 5 χρόνια. θες να το κανουμε 10? Να το κανουμε 10. 
Θα έσκαγες δηλαδη τώρα 30.000 ευρώ εσύ για να παρεις ένα αμάξι (είτε ηλεκτρικό είτε εσωτερικής καύσης) με ορίζοντα νορμαλ ζωής τα 10 χρόνια; 
Αυτο θέλω να πω με το παραπάνω σενάριο. Οτι είναι τζόγος η αγορά νέου αυτοκινήτου αυτή τη στιγμή γιατι δεν ξέρεις που θα καταλήξει η μπίλια. 

Είναι τζόγος σε αυτό συμφωνώ.

Πριν 2 χρόνια το σκεφτόμουν και τελικά πήρα μεταχειρισμένο για να σκάπουλαρω 4-5 χρόνια ακόμα να δω όντως που θα κάτσει η μπίλια. 

Προσωπικα αυτή τη στιγμή όντως δεν θέλω να δώσω 30.000 για να πάρω κάτι που δεν ξέρω ακριβώς ποσο μέλλον έχει, αλλά ούτε και 40.000 (γιατί τουλάχιστον τόσο θα πρέπει να πληρώσω αν είναι το ίδιο πάνω κάτω όχημα αλλά EV) για κάτι που είναι ακόμα στα μάτια μου πειραματικό. 

Αυτό που θέλω να πω με τα lada είναι ότι παραπάνω απτή μισή γη έχουν σαπακια, δεν είναι μόνο η Ελλάδα. Τί να πει και ολόκληρη η Αφρική δηλαδή μαζί με την Ασία. 

Θα έχουμε πολλά χρόνια ακόμα υπερπληθώρα ορυκτού καυσίμου θεωρώ, ακόμα και αν γίνουν λίγο πιο ακριβά κάποια στιγμή.

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Σωστή η παρατήρηση αλλά νομιζω σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που δεν έχουμε τις αποστάσεις τις Αμερικής παρα το ακριβότερο φυσικό αέριο πιστευω ότι και πάλι δεν συμφέρει το ηλεκτρικό. Δεν έχουμε υποδομές , ούτε το οδικό δίκτυο για να τα υποστηρίξουμε.

Ασε που αν το θέμα ήταν λόγω καυσίμου θα πρόσθεταν μια χιλιομετρική κάλυψη (χρέωση) ώστε να καλύψουν το service αν η διάφορες κόστους συντήρησης δεν ήταν μεγάλες.

Οι αποστάσεις δεν παίζουν ρόλο. Αν κάνεις 1000 χλμ το χρόνο δεν συμφερει το ηλεκτρικό. Αν κάνεις 20. 000 χλμ  ετησίως όμως όπως έγώ που φορτίζω με νυχτερινό οικιακο , έχω κέρδος 1.000 ευρώ το χρόνο σε σχεση με το προηγούμενο CRV, χώρια μείον 690 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...