Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Aurumnus είπε

Τα κράτη θέλουν οι πολύ πλούσιοι να έχουν ηλεκτροκίνητα και όλοι οι υπόλοιποι ή να τα νοικιάζουν ή να είναι με πατίνια/ποδήλατα/ΜΜΜ/πόδια.

Ακυρο τελείως παράδειγμα. Ένας μέσος μισθός μικρομεσαίου αστού σε μια ευρωπαϊκή χώρα νορμαλ είναι αρκετός για να πεις οτι θα αλλάζω αμάξι ηλεκτρικό κάθε 9 χρόνια./

Εκτός αν θεωρείς οτι υπάρχει μια ειδική συνομωσία για τις βαλκανικές χώρες.

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
3 hours ago, atypicalcoder said:

Απλά παρκάρεις το αυτοκίνητο και παίρνεις το μετρό. Ultra οικονομικό. Ούτε τρως κίνηση. Πολλοί το υποτιμούν αλλά έχει benefits.

Θα πάρεις το μετρο στην Καβάλα; Στην Πάτρα; Στο Βόλο; 

Ποιό μετρο ρε παιδιά. Και εγώ Αθήνα μένω αλλά οκ είπαμε υπάρχουν και άλλα 6.000.000 άνθρωποι που δε μένουν Αθήνα.

Δεν μπορούμε να λέμε ως λύση «πάρε το μετρό».

1 hour ago, menthol1979 said:

Όχι. Σε 5 χρόνια από τώρα θα έχεις ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΜΑΞΙ που θα κάνει τη δουλειά του άριστα.

Δηλαδή πιστεύεις ότι σε 5 χρόνια, θα μειωθούν δραματικά τα βενζινάδικα επειδή θα τρέξει ο κόσμος να αγοράσει ηλεκτρικά με μεγάλη προθυμία και θα πετάξει τα εσωτερικής καύσης, σε μια χώρα που πάνω από το 30% (και πολύ λίγο λέω) δεν έχει μαντήλι να κλάψει. Και ότι ο στόλος των 7 και πλέον εκατομμυρίων οχημάτων που έχει η Ελλάδα μεμιάς θα αποδεκατιστεί, αντικαθιστώντας τα με ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ; Όταν αυτός ο συγκεκριμένος στόλος είναι αυτοκίνητα άνω της 10ετίας, αυτό κάτι λέει για την αγοραστική δύναμη των ιδιοκτητών. Μην κρίνετε από τη δική σας κατάσταση ή τον περίγυρό σας.

Στο Ελλαδιστάν ακόμα Lada έχουμε και τα σάπια Hyundai accent του 1992. 

Και ο άλλος πάει και λέει σε 5 χρόνια θα μειωθούν τα βενζινάδικα, δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα αστον. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 hours ago, Dimitris_1981 said:

Σωστή η παρατήρηση αλλά νομιζω σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που δεν έχουμε τις αποστάσεις τις Αμερικής παρα το ακριβότερο φυσικό αέριο πιστευω ότι και πάλι δεν συμφέρει το ηλεκτρικό. Δεν έχουμε υποδομές , ούτε το οδικό δίκτυο για να τα υποστηρίξουμε.

Ασε που αν το θέμα ήταν λόγω καυσίμου θα πρόσθεταν μια χιλιομετρική κάλυψη (χρέωση) ώστε να καλύψουν το service αν η διάφορες κόστους συντήρησης δεν ήταν μεγάλες.

σκεψου ομως οτι "ειμαστε" (και κυρίως ΘΑ ειμαστε) χωρα παραγωγής ενέργειας λόγω ηλιου - άνεμος. Αρα οσο παει θα πρεπει να μειώνετε το ρεύμα. Ειδικά οταν τα ΑΠΕ δίνουν τρελά, το ρευμα ειναι δωρεάν αρα τοτε γεμίζεις αυτοκ και τζάμπα. 

αν ενα αυτοκ γενικά, αντέχει πχ 300.000χλμ δηλαδη ξόδεψες 27.000 ευρώ βενζίνη (η οποια θα ανεβαίνει αφου δεν εινια ανανεώσιμη) σκέψου οτι το ηλεκτροκίνητο μπορει να σου καψει 10.000. Το ηλεκτρ ειναι πιο απλό στον τρόπο λειτουργίας, απλά επειδη ειναι καινουργιο, λογικό εινια να μη μπορουν ξαφνικά τα συνεργία/ανταλλακτ  κτλ να εινια εμπειρα και φτηνα. πρεπει να περασει χρονος. Στα υγρού καυσίμου υπαρχει εμπειρία και υλικών πολλών ετών. Σήμερα ομως ναι, και λόγω εκμετάλευσης, εγώ θα έπαιρνα πετρέλαιο. Μαρέσει η σιγουρια, η τιμή και η αυτονομία. Δεν ειμαι early adopter :D 

  • Confused 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, svartevarg είπε

Ξέρεις αν τους το πουλάει το US of A;;; ή είναι το δικό τους (αν έχουν);;;

Και τώρα θυμήθηκα τι έλεγε ο CEO της Toyota για την ηλεκτροκίνηση...
Κάτι ήξερε μάλλον... ;)

Ναι σωστά …

Αναφέρεται στο αρθρο ……

 

https://www.theverge.com/2021/12/14/22833997/toyota-ev-investment-lexus-concept-vehicles 

3 ώρες πριν, Diavolos666 είπε

Αρπάζουν φωτιά τα ηλεκτροκίνητα και η φωτιά δεν είναι απλή καύση κάποιου εύφλεκτου υλικού με την απλή παρουσία οξυγόνου ώστε με νερό να την σβήσεις, είναι μία έντονη χημική αντίδραση η οποία παράγει υπερβολικά τεράστια ποσά θερμότητας και η φωτιά είναι παράγωγο αυτής της αντίδρασης και όχι μόνο δεν σβήνει με νερό, αν είναι και λιθίου, τότε με την παρουσία νερού παράγεται υδροξείδιο του λιθίου και το πολύ εύφλεκτο υδρογόνο.

https://www.autoblog.gr/2022/04/01/to-vw-group-111321-autokinhta-logw-kindynou-pyrkagias/

2 ώρες πριν, mindreader είπε

A ρε Herz, τους χαλας το αφηγημα, που τρωνε αμασητο σανο με τα ηλεκτρικα μερα και νυχτα....

καποιοι βιαζονται να ερθει το μελλον, κι ας μην ειναι ωριμο ακομη....

καποιοι γουσταρουν να γινονται beta testers...

Εύγε,  για την ευγένεια και το ύφος της ανάρτησης σου προς τους συνομιλητές σου, ενός forum. 
Εάν θεωρείς ‘ότι αυτοί που ‘έχουν διαφορετική γνώμη από εσένα μασάνε σανό τότε τι κάνεις εδώ ? 
 

  • Sad 1
Δημοσ.

Και πολύ κράτησε το παραμύθι με τα μπαταριοκινητα . Τώρα τρέχατε να βρείτε πρώτες ύλες από Ρωσία και Κίνα . Παντός έχει μεγάλη πλάκα πόσο ψέματα έχουν δημοσιευτεί στον ειδικό τύπο και γενικά . Σιγά σιγά τέλη κυκλοφορίας και αύξηση ασφαλίστρων και άρμεγμα που έχει να πέσει . Α και το καλοκαίρι μόνο με παράθυρο ανοιχτό γιατί 100 χιλιόμετρα το πολύ να πάει το μπαταριοκινητα.

 

  • Like 2
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, geoluc είπε

σκεψου ομως οτι "ειμαστε" (και κυρίως ΘΑ ειμαστε) χωρα παραγωγής ενέργειας λόγω ηλιου - άνεμος. Αρα οσο παει θα πρεπει να μειώνετε το ρεύμα. Ειδικά οταν τα ΑΠΕ δίνουν τρελά, το ρευμα ειναι δωρεάν αρα τοτε γεμίζεις αυτοκ και τζάμπα. 

αν ενα αυτοκ γενικά, αντέχει πχ 300.000χλμ δηλαδη ξόδεψες 27.000 ευρώ βενζίνη (η οποια θα ανεβαίνει αφου δεν εινια ανανεώσιμη) σκέψου οτι το ηλεκτροκίνητο μπορει να σου καψει 10.000. Το ηλεκτρ ειναι πιο απλό στον τρόπο λειτουργίας, απλά επειδη ειναι καινουργιο, λογικό εινια να μη μπορουν ξαφνικά τα συνεργία/ανταλλακτ  κτλ να εινια εμπειρα και φτηνα. πρεπει να περασει χρονος. Στα υγρού καυσίμου υπαρχει εμπειρία και υλικών πολλών ετών. Σήμερα ομως ναι, και λόγω εκμετάλευσης, εγώ θα έπαιρνα πετρέλαιο. Μαρέσει η σιγουρια, η τιμή και η αυτονομία. Δεν ειμαι early adopter :D 

Μα αυτό λέω αδελφέ. Ότι τώρα δεν αξίζει  όχι στο μέλλον. Όταν ωριμάσει και πέσουν τα κόστη θα αξίζει. Τώρα είναι σαν τα AR headsets ή τις πρώτες lcd οθόνες αν μπορεί να γίνει η αναλογία αυτή.

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, polaki είπε

Θα πάρεις το μετρο στην Καβάλα; Στην Πάτρα; Στο Βόλο; 

Ποιό μετρο ρε παιδιά. Και εγώ Αθήνα μένω αλλά οκ είπαμε υπάρχουν και άλλα 6.000.000 άνθρωποι που δε μένουν Αθήνα.

Δεν μπορούμε να λέμε ως λύση «πάρε το μετρό».

Στο Ελλαδιστάν ακόμα Lada έχουμε και τα σάπια Hyundai accent του 1992. 

Και ο άλλος πάει και λέει σε 5 χρόνια θα μειωθούν τα βενζινάδικα, δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα αστον. 

Σίγουρα αλλά όταν το 70% του πληθυσμού είναι σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη είναι μια καλή επιλογή.

  • Confused 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Aprile είπε

Το βασικό πρόβλημα τους είναι η ασφάλεια δηλαδή να μην πάρει φωτιά η μπαταρία τους και όχι αν κοστίζει παραπάνω ένα φτερό,μια πόρτα ή προφυλακτήρας μετά την σύγκρουση . Και υπάρχει προδιαγραφή ότι αν από την σύγκρουση ανοίξουν οι αερόσακοι τότε υποχρεωτικά πρέπει να αλλαχθεί ΟΛΗ η μπαταρία με καινούργια. Αυτό σαν κόστος είναι τις περισσότερες φορές τα 2/3 της τιμής ολόκληρου του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Το έπαθε Έλληνας ταξιτζής και τράβαγε τα μαλλιά του.

Επίσης οι ασφαλιστικές ξέρουν ότι μετά μια σύγκρουση μπορεί να αποζημιώσουν τόσο μεγάλο κόστος αλλαγής μπαταρίας λιθίου εξ αρχής προσαρμόζουν και τα ασφάλιστρα. Δηλαδή η Hertz πλήρωνε στα ασφάλιστρα τέτοιο κόστος πιθανής επισκευής για ΟΛΟ τον στόλο των ηλεκτρονικών της. Έτσι βγήκε διπλάσιο το κόστος λειτουργίας τους.

Γενικώς όταν γίνει τρακάρισμα και ανοίξουν οι αερόσακοι το αυτοκίνητο θεωρείται totalled γιατί το κόστος επισκευής είναι μεγάλο και οι ζημιές αρκετές. 
Ίσως έτσι καταλήγουν πολλά ξένα αυτοκίνητα στην Ελλάδα αφού περάσουν πρώτα από ένα καλό φαναρτζιδικο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Για την ακρίβεια είναι το 5% και τα 20.000 που θέλει να δώσει είναι το 1/3 των ηλεκτρικών που κατέχει, αλλά δεν μας λες για ποιον δεν αξίζουν τα ηλεκτρικά, για την Hertz ή για τον κόσμο που έχει την υποδομή και έχει κάνει την αγορά βάση αυτής.

Με αλλά λόγια, ένα Tesla των 42K που φουλάρει με 8€ εάν είναι καλύτερο από ένα ξερωγω Hyundai i30 N που έχει την ίδια τιμή/επιδόσεις και καίει 20€ ανά γκαζιά.

Ακριβώς.  

Η υποδομή έχει κόστος και δεν αφορά μόνο το σπίτι σου. 
Σε περίπτωση ατυχήματος τα οποία κέρδη πάνε περίπατο.

Αρχικο κόστος απόκτησης 

Τεραστια πτώση τιμής στην μεταπώληση.

Δώσε 12 - 20 χιλ και κάνε την δουλειά σου και σε 5 χρόνια πάρε πίσω 4-8 και αν αξίζουν τότε τα ηλεκτρικά πάρε . Αν αθροίσεις τα ποσά κερδισμένος θα είσαι. Εκτός αν θες 0-100 σε 3” για να αράζεις δίπλα στο Atos να κάνετε παρέα στην κίνηση. 

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Chef_Alexander είπε

Ηλεκτρικά ''σκουπίδια'' θα πω εγώ. Έχουν πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να κατακτήσουν σημαντικό μερίδιο στην αγορά της αυτοκίνησης. 

https://cleantechnica.com/2024/01/06/world-ev-sales-now-equal-19-of-world-auto-sales-top-models/

 

Είναι αρκετό 19 % ? 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Jiakometi είπε

Όταν αυτό γίνει 50% τότε θα μπορούμε να μιλάμε για σοβαρό ποσοστό με ότι συνεπάγεται αυτό σε καινοτομία, δίκτυα υποστήριξης, σταθμούς φόρτισης τιμές πώλησης κλπ. κλπ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

19% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων. Με τη φασαρία που γίνεται θα πίστευε κάποιος οτι είναι παραπάνω, αν και κανονικά εμείς πρέπει να μιλάμε με νούμερα Ελλάδας (αλήθεια έχουμε τίποτα πληροφορίες;)

Επεξ/σία από CorsarioJoao
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, CorsarioJoao είπε

19% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων. Με τη φασαρία που γίνεται θα πίστευε κάποιος οτι είναι παραπάνω, αν και κανονικά εμείς πρέπει να μιλάμε με νούμερα Ελλάδας (αλήθεια έχουμε τίποτα πληροφορίες;)

Όχι δεν έχουμε ακόμη νούμερα του 2023 αλλά δεν νομίζω να ξεπέρασαν το 3 - 4 % 

 

Edit : Εδώ αναφέρει 4.56%….    Κοντά έπεσα …

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Όχι δεν έχουμε ακόμη νούμερα του 2023 αλλά δεν νομίζω να ξεπέρασαν το 3 - 4 % 

 

Edit : Εδώ αναφέρει 4.56%….    Κοντά έπεσα …

Πάντως για να είμαστε σωστοί πρέπει να συγκρίνουμε με νούμερα χώρων που ταιριάζουν περισσότερο στα Ελληνικά δεδομένα. Και μόνο μορφολογικά αν το πάρουμε και κάνουμε σύγκριση με Ιαπωνία θα έλεγα ότι ο Έλληνας εχει "τσιμπήσει" περισσότερο. Πόσο μάλλον αν λάβουμε υπόψη και τα οικονομικά δεδομένα!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...