Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dimitris_1981 είπε

Συμφωνουμε ειδικά για τα κράτη. Όπως έγραψα σε άλλον είναι τεράστια η «πράσινη» αγορά. Επίσης θεωρώ δεδομένο ότι θα βάλουν κι άλλους φόρους στα καύσιμα, και αλλά τέλη στα συμβατικά οχήματα  μέχρι να συμφέρουν τα ηλεκτρικά. Αυτό όμως δείχνει ότι δεν συμφέρουν τώρα τα ηλεκτρικά αλλά θα τα κάνουμε ανεβάζοντας τελικά το κόστος χρήσης στα συμβατικά όσο χρειαστεί για να πάρουν όλοι ηλεκτρικά. 
 

Ε κάποια στιγμή θα πέσουν τα ηλεκτρικά σε κόστος. Κάπου είχα διαβάσει οτι το κόστος θεωρητικά μπορεί να πέσει σε χαμηλότερο από οτι στα βενζινοκίνητα απλώς όλες οι εταιρίες προσπαθούν να βγάλουν το RnD στην τιμή που πληρώνουμε. Δεν κοστίζει το Hyundai 30 χιλιάρικα λόγω της μπαταρίας του. Αλλά γιατί από ερεύνα αγοράς θα πουλήσει λίγο και το όλο κομμάτι της ερευνας είναι υψηλό. Όλα πέφτουν όταν βγουν σε mainstream παραγωγή. 

Η λογική να σου αυξήσουν το βενζινοκίνητο 30 χιλιάρικα δεν βγάζει κάπου. Το πρόβλημα μου πχ εμενα είνια οτι δεν θα δώσω ποτε 30 χιλιάρικα για αμάξι. Οχι να πω οτι αν ειναι να δωσω 30 για το ενα ή 30 για το αλλο, έ να πάρω το ηλεκτρικό 😄

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
27 minutes ago, filip123go said:
  Hide contents

Και κάπου εδώ σταματάς τη συζήτηση . Σε ευχαριστώ πολύ φίλε, μου άνοιξες τα μάτια. Να προσέχεις μόνο τι γράφεις δημόσια, γιατί οι κυβέρνηση και ο big brother παρακολουθούν τα πάντα

 

  Reveal hidden contents

image.png.57962aa80376218900ca063f8448c5e9.png

 

 

Μα ο φίλος δεν μιλαει για θεωρίες συνωμοσίας, όταν λέει πράσινη απάτη δεν λέει ότι δεν υπάρχει κλιματική αλλαγή αλλά απάτη είναι ο τρόπος που πάει να εφαρμοστεί. 

Δεν είναι κάτι κρυφό και καινούργιο ότι ο καπιταλισμός δημιουργεί νέες αγορές και ανάγκες όταν δεν έχει να πουλήσει. Έτσι λειτουργεί χρόνια τώρα. 

Καμιά μα καμία εταιρεία δεν νοιάζεται να φτιάξει κάτι για το καλό του πλανήτη , είναι όλα νούμερα και κέρδη. Καμιά εταιρία δεν λέει , ας κάνω κάτι για τους καλούς καταναλωτές να τους ευχαριστήσω και να προσφέρω στο κόσμο . Πχ Αν μπορουσε  θα μας πουλούσε επί δεκαετίες 4core CPUs η ιντελ και δεν θα την ένοιαζε να πάει μπροστά καμιά τεχνολογία. Τα κέρδη που πρέπει να ακολουθήσει την κάνουν. 

Ε το ίδιο ισχύει και με την κλιματική κρίση , καρφί δεν τους καίγεται. Αν αύριο βλέπανε ότι δεν βγάζουν φράγκα με όλα αυτά τα πράσινα θα σταματούσαν όλα  μπαμ μπαμ. Ο τρόπος που γίνεται φωνάζει ότι το κάνουν γι'αυτό το λόγο , γιατί βρήκαν νέα χήνα με χρυσά αυγά 

 

  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Aprile είπε

Το βασικό πρόβλημα τους είναι η ασφάλεια δηλαδή να μην πάρει φωτιά η μπαταρία τους και όχι αν κοστίζει παραπάνω ένα φτερό,μια πόρτα ή προφυλακτήρας μετά την σύγκρουση .

 

Απο περιέργεια. Το λέω ειλικρινα. Τι διαφορά πιθανότητας έχει να πάρει φωτιά η μπαταρία σε ένα ηλεκτρικό ή σε ένα βενζινοκίνητο; Γιατί και τα 2 έχουν μια μπαταρία μεσα που αν παρει φωτιά, θα γίνει πυροτέχνημα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Ποιο είναι το αφήγημα ; Ότι δεν νοικιάζουν πολλοί ηλεκτρικά γιατί πρέπει να μάθουν την νοοτροπία  του ηλεκτρικού μέσα σε 5 μέρες ξερωγω ενοικίασης και έχουν χαμηλή ζήτηση ; 

Επίσης σε ποιον απευθύνεσαι όταν λες «χαλάς το αφήγημα», σε αντίστοιχες εταιρίες ενοικίασης ; 

Ξεχνάς ότι τα 20.000 οχήματα είναι περίπου το 2% του στόλου της Hertz άρα θα ήταν λογικο να βρεθούν ενοικιαστές και μόνο λόγω του hype. Κι όμως όχι. Ακόμα και σαν υποψήφιοι αγοραστές ή από περιέργεια αν αξίζουν.

Επίσης η Hertz είναι δέσμια της ορθής πολιτικής. Δεν μπορεί να βγει να πει ξεκάθαρα ότι δεν αξίζουν τα EV γιατί θα δεχτεί από υπόγειο πόλεμο έως μηνύσεις. Τα επιχειρήματα στο άρθρο αν τα εξετάσεις επαληθεύονται με την κοινή λογική.
 

Επεξ/σία από Dimitris_1981
Δημοσ.
24 minutes ago, Volga said:

Επίσης κάτι ως τροφή για σκέψη. Τα κράτη θέλουν ή να πας σε ηλεκτροκίνηση ή να μην έχεις αμάξι. οχι να διαλέξει κάτι από τα 2.

Τα κράτη θέλουν οι πολύ πλούσιοι να έχουν ηλεκτροκίνητα και όλοι οι υπόλοιποι ή να τα νοικιάζουν ή να είναι με πατίνια/ποδήλατα/ΜΜΜ/πόδια.

  • Confused 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Volga είπε

Απο περιέργεια. Το λέω ειλικρινα. Τι διαφορά πιθανότητας έχει να πάρει φωτιά η μπαταρία σε ένα ηλεκτρικό ή σε ένα βενζινοκίνητο; Γιατί και τα 2 έχουν μια μπαταρία μεσα που αν παρει φωτιά, θα γίνει πυροτέχνημα.

Χωρίς να το λέω με βεβαιότητα υποθέτω στην ποσότητα και το είδος χημικών.

Δημοσ.
3 hours ago, Dimitris_1981 said:

Κάτσε….

Αφου οι ειδικοί στο Insomnia είπαν ότι τα ηλεκτρικά συμφέρουν και τα άρθρα από φορείς και μη είναι ψέμματα.

Τωρα που μια εταιρία (όχι οποία κι οποία) που έχει στόχο το κερδος το λέει πάλι λάθος κάνει;

Οταν θα αρχίσουν να αξίζουν τα ηλεκτρικά και θα τα παίρνουν οι μεγάλες εταιρίες χωρίς φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις τότε θα αξίζουν για εμάς τους απλούς καταναλωτές.

Ναι αλλα οι λομπίστες στις Βρυξέλλες τι  θα γίνουν; 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, hellghan είπε

το δε συμφέρουν για επιχείρηση με το δε συμφέρουν για ιδιωτική χρήση είναι μεγάλη απόσταση

Απο ποια άποψη συμφέρουν για ιδιωτική χρήση, υπάρχει και ένα κοινό βασικά μια αγορά ολόκληρη αυτή του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, τώρα μπορείς να αγοράσεις κάλλιστα ένα E92 2000 όπως αυτό 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/330940258-bmw-320

Η ένα golf toy  2016 όπως αυτό

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/337928035-volkswagen-golf

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει μεγάλο κόστος αγοράς αρχικής και στην 10ετία με μια μπαταρία στο 50% ή μόνη περίπτωση όπου μπορεί να αξιοποιηθεί θα είναι για την πρέσσα ή αν πωληθεί για πενταροδεκάρες, απαιτώντας από τον αρχικό αγοραστή σχεδόν  ολόκληρο το ποσό για την αγορά νέου οχήματος, ενώ μέχρι τώρα πωλώντας το παλαιότερο συμπλήρωνε και αγόραζε το νέο, φαντάσου να έχεις ένα gaming rig των 5000€ και να σου που α δεν αναβαθμίζεται πρέπει σε δυο χρόνια να ξαναπληρώσεις το ίδιο ποσό για να παίξεις ένα ΑΑΑ τίτλο πετώντας το παλιό σου hardware στα σκουπίδια

Το είχα ξαναποστάρει πραγματικό περιστατικό αλλά κανένας δεν ενδιαφέρθηκε εδώ

 

  • Like 2
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, Volga είπε

Αν υποθέσουμε οτι η ηλεκτροκίνηση πετυχαίνει, σε 5 χρόνια από τώρα, τα 16-20 χιλιάρικα τα έκανες κοτέτσι στο χωριό.

Ο λόγος είναι οτι τα βενζινάδικα θα μειωθούν δραματικά και το ίδιο και η παραγωγή. Το αποτέλεσμα θα είναι οτι η βενζίνη θα παει 4-5 ευρώ το λίτρο. Αντε ζήσε.
 

Όχι. Σε 5 χρόνια από τώρα θα έχεις ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΜΑΞΙ που θα κάνει τη δουλειά του άριστα.

Δηλαδή πιστεύεις ότι σε 5 χρόνια, θα μειωθούν δραματικά τα βενζινάδικα επειδή θα τρέξει ο κόσμος να αγοράσει ηλεκτρικά με μεγάλη προθυμία και θα πετάξει τα εσωτερικής καύσης, σε μια χώρα που πάνω από το 30% (και πολύ λίγο λέω) δεν έχει μαντήλι να κλάψει. Και ότι ο στόλος των 7 και πλέον εκατομμυρίων οχημάτων που έχει η Ελλάδα μεμιάς θα αποδεκατιστεί, αντικαθιστώντας τα με ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ; Όταν αυτός ο συγκεκριμένος στόλος είναι αυτοκίνητα άνω της 10ετίας, αυτό κάτι λέει για την αγοραστική δύναμη των ιδιοκτητών. Μην κρίνετε από τη δική σας κατάσταση ή τον περίγυρό σας.

  • Like 4
Δημοσ.
1 hour ago, Vasilisxd said:

Επίσης σε ποιον απευθύνεσαι όταν λες «χαλάς το αφήγημα», σε αντίστοιχες εταιρίες ενοικίασης ; 

Spoiler

Σε κάποιους, δεν τους ξέρεις. Είναι απ' το χωριό.

 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Zulualert είπε

Απο ποια άποψη συμφέρουν για ιδιωτική χρήση, υπάρχει και ένα κοινό βασικά μια αγορά ολόκληρη αυτή του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, τώρα μπορείς να αγοράσεις κάλλιστα ένα E92 2000 όπως αυτό 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/330940258-bmw-320

Η ένα golf toy  2016 όπως αυτό

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/337928035-volkswagen-golf

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει μεγάλο κόστος αγοράς αρχικής και στην 10ετία με μια μπαταρία στο 50% ή μόνη περίπτωση όπου μπορεί να αξιοποιηθεί θα είναι για την πρέσσα ή αν πωληθεί για πενταροδεκάρες, απαιτώντας από τον αρχικό αγοραστή σχεδόν  ολόκληρο το ποσό για την αγορά νέου οχήματος, ενώ μέχρι τώρα πωλώντας το παλαιότερο συμπλήρωνε και αγόραζε το νέο, φαντάσου να έχεις ένα gaming rig των 5000€ και να σου που α δεν αναβαθμίζεται πρέπει σε δυο χρόνια να ξαναπληρώσεις το ίδιο ποσό για να παίξεις ένα ΑΑΑ τίτλο πετώντας το παλιό σου hardware στα σκουπίδια

Το είχα ξαναποστάρει πραγματικό περιστατικό αλλά κανένας δεν ενδιαφέρθηκε εδώ

 

Εγω που ρωτούσα η μπαταρία είχε εγγύηση 10 χρόνια 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Dimitris_1981 said:

Επίσης η Hertz είναι δέσμια της ορθής πολιτικής. Δεν μπορεί να βγει να πει ξεκάθαρα ότι δεν αξίζουν τα EV γιατί θα δεχτεί από υπόγειο πόλεμο έως μηνύσεις. Τα επιχειρήματα στο άρθρο αν τα εξετάσεις επαληθεύονται με την κοινή λογική.
 

Για την ακρίβεια είναι το 5% και τα 20.000 που θέλει να δώσει είναι το 1/3 των ηλεκτρικών που κατέχει, αλλά δεν μας λες για ποιον δεν αξίζουν τα ηλεκτρικά, για την Hertz ή για τον κόσμο που έχει την υποδομή και έχει κάνει την αγορά βάση αυτής.

Με αλλά λόγια, ένα Tesla των 42K που φουλάρει με 8€ εάν είναι καλύτερο από ένα ξερωγω Hyundai i30 N που έχει την ίδια τιμή/επιδόσεις και καίει 20€ ανά γκαζιά.

14 minutes ago, filip123go said:
  Hide contents

Σε κάποιους, δεν τους ξέρεις. Είναι απ' το χωριό.

 

Ακριβώς.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.

Μακάρι η Hertz να επιτελούσε και κοινωνικό έργο, χαρίζοντας τα ηλεκτρικά ΙΧ σε κάγκουρες με προϋπόθεση την απόσυρση και καταστροφή του "κουβά" τους.

Και εμείς θα γλυτώναμε από τον αχρείαστο θόρυβο και εκείνοι θα ξεχαρμάνιαζαν με το γκάζι του ηλεκτρικού ΙΧ.

Από την άλλη, άντε ο κάγκουρας να ζήσει χωρίς το μαρσάρισμα και την εξάτμιση. Και βέβαια, άντε να υποστηρίξει ένα καινούργιο ηλεκτρικό ΙΧ, με "κουβάδες" έμαθε μια ζωή.

Ουφ, είπα το παράπονό μου :)

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...