Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

A ρε Herz, τους χαλας το αφηγημα, που τρωνε αμασητο σανο με τα ηλεκτρικα μερα και νυχτα....

καποιοι βιαζονται να ερθει το μελλον, κι ας μην ειναι ωριμο ακομη....

καποιοι γουσταρουν να γινονται beta testers....

Να τα βλεπει αυτα και η ρημαδιασμενη και ξεκουτιασμενη ΕΕ, που θελει να εξοστρακισει λεει τα αυτοκινητα ΜΕΚ ως το 2035 αν θυμαμαι καλα....ολοι ονειροπαρμενοι ειναι τελικα...

  • Like 3
  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Έτσι κι αλλιώς τα μεταχειρισμένα οχήματα κάθε στόλου ενοικιαζομένων αγοράζονται σε ειδικές τιμές και όταν κάνουν απόσβεση + κέρδος πωλούνται. Δεν χάνει καμιά πολυεθνική του χώρου. Αν θα την πατήσει κάποιος, είναι οι μικροί επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Diavolos666 είπε

Το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά ήταν είναι και θα παραμείνει αποκλειστικά το θέμα της μπαταρίας.

Ακόμα κι αν σώσουμε το θέμα με το κόστος τους και το πόσο γρήγορα φορτίζουν (γιατί η αυτονομία αγγίζει τα φυσικά όρια του υλικού πλέον), πάλι κουβαλάς μαζί σου τόνους για μπαταρία και αν γίνει ατύχημα είναι πολύ επικίνδυνο λόγω υλικών, θα πρέπει να αλλάξει και το υλικό τους να μην είναι επικίνδυνο.

Αρπάζουν φωτιά τα ηλεκτροκίνητα και η φωτιά δεν είναι απλή καύση κάποιου εύφλεκτου υλικού με την απλή παρουσία οξυγόνου ώστε με νερό να την σβήσεις, είναι μία έντονη χημική αντίδραση η οποία παράγει υπερβολικά τεράστια ποσά θερμότητας και η φωτιά είναι παράγωγο αυτής της αντίδρασης και όχι μόνο δεν σβήνει με νερό, αν είναι και λιθίου, τότε με την παρουσία νερού παράγεται υδροξείδιο του λιθίου και το πολύ εύφλεκτο υδρογόνο.

Οπότε υπάρχει ο εξής συνδυασμός: πολύ βαριά οχήματα, ακριβή μπαταρία, αργή φόρτιση, τεράστια επιτάχυνση που ο κάθε κάγκουρας νομίζει ότι επειδή υπάρχει πρέπει ντε και καλά να φτάσει τα 100χμ/ω σε 3 δευτερόλεπτα, το οποίο οδηγεί σε σχεδόν 50% περισσότερα ατυχήματα τα οποία με την σειρά τους μπορεί να έχουν καταστροφικά αποτελέσματα λόγω των χημικών στις μπαταρίες.

...τέλος όλα μπορούμε να τα λύσουμε με την κατάλληλη τεχνολογία εκτός από τον κάγκουρα, η βιολογία του ανθρώπου δεν εξελίσσεται τόσο γρήγορα όσο η τεχνολογία.

Ισχύει απόλυτα, κάθε καγκουρας και κάθε καγκουρισσα θα συμπληρώσω. Δεν γνωρίζουν, δεν έχουν αίσθηση της επιτάχυνσης και βλέπω με το κινητό στο χέρι κυρίες να ξεκινάνε σαν το Φερσταπεν στο Monaco ή να κάνουν και οπισθογωνια με τρελή επιτάχυνση. 

Για την δε καύση σε σύγκρουση, δείτε το  βίντεο από Grand Tour με το ατύχημα του Hammond που γίνεται παρανάλωμα το ηλεκτρικό. 

Επεξ/σία από rodosf1
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, Dimitris_1981 said:

Ναι γιατί μέρος της τεράστιας «πράσινης» απάτης.

Spoiler

Και κάπου εδώ σταματάς τη συζήτηση . Σε ευχαριστώ πολύ φίλε, μου άνοιξες τα μάτια. Να προσέχεις μόνο τι γράφεις δημόσια, γιατί οι κυβέρνηση και ο big brother παρακολουθούν τα πάντα

 

Spoiler

image.png.57962aa80376218900ca063f8448c5e9.png

 

 

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, filip123go είπε

το διάβασα το άρθρο. Πολλά "if" και "I think". Κοινώς μας λέει απλά την άποψή του ο τύπος. Μπορώ να σου βρω και εγώ άλλα 10 άρθρα με άλλους 10 να έχουν αντίθετη άποψη. Το θέμα είναι οι αριθμοί τι λένε. 

Απλή λογική είναι.

Κεφαλαιοποίηση Apple: $2.89T

Κέρδη Apple 2023: $97B

Κεφαλαιοποίηση Tesla: $685B

Κέρδη Tesla 2023: $1.9B

Αν η Apple μοίραζε μερίσματα ίσα με το 100% των κερδών, οι μέτοχοι τις Apple θα έκαναν απόσβεση σε 29 χρόνια.

Αν η Tesla έκανε το ίδιο θα χρειαζόταν 360 χρόνια. :lol: 

Για να φτάσει στην ίδια αναλογία με την Apple πρέπει να παρουσιάσει κέρδη $23.7B.

Δημοσ.
Just now, michael92 said:

Απλή λογική είναι.

Κεφαλαιοποίηση Apple: $2.89T

Κέρδη Apple 2023: $97B

Κεφαλαιοποίηση Tesla: $685B

Κέρδη Tesla 2023: $1.9B

Αν η Apple μοίραζε μερίσματα ίσα με το 100% των κερδών, οι μέτοχοι τις Apple θα έκαναν απόσβεση σε 29 χρόνια.

Αν η Tesla έκανε το ίδιο θα χρειαζόταν 360 χρόνια. :lol: 

Για να φτάσει στην ίδια αναλογία με την Apple πρέπει να παρουσιάσει κέρδη $23.7B.

Spoiler

Εντάξει. Πάει για κλείσιμο η Tesla, μαζί με MS και Amazon.

 

  • Sad 1
Δημοσ.

Ειναι μια ειδηση που βαζει στην θεση τους ολους αυτους που πιστευαν οτι ο Musk και τα αυτοκινητα του που το πιο φτηνο ξεκινα απο τα 50.000 χωρις τις κρυφες χρεωσεις αξιζουν και ειναι λογικη επιλογη. Αν γινει θα γινει απο τους κινεζους οχι απο τον Musk που χειραγωγει την κοινη γνωμη για να πλουτισει.  Μια του κλεφτη δυο του κλεφτη εσκασε οτι ακομα και τα autopilot που ελεγε απο το 2016 οτι δουλευουν αψογα και πρεπει να τα εγκρινουν γιατι αλλιως θα χανονταν ζωες τελικα ηταν ψευτικα τα βιντεο και επισημα τα περισσοτερα φονικα ατυχηματα εχουν γινει απο τεσλα και μαλιστα ολα με autopilot.

Για οσους παραμενουν σε αρνηση η hertz ηταν ο πιο φανατικος θαυμαστης που πρωτοι πρωτοι πηραν 100.000 και εκ των υστερων κανονντας το μεγαλυτερο στατιστικο πειραμα στην ανθρωπινη ιστορια αυτοκινησης με 100Κ αμαξια που δουλευουν καθε μερα ο λαγαριασμος εδειξε μετα απο χρονια οτι ειναι ΤΑ ΤΕΣΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ. Πλεον με τετοιο στατιστικο δειγμα δεν ειναι αποψη ειναι μαθηματικα αποδεδειγμενο

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, filip123go είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Εντάξει. Πάει για κλείσιμο η Tesla, μαζί με MS και Amazon.

Δεν πάει για κλείσιμο η Tesla, απλά οι μέτοχοι δε θα βγάλουν φράγκο, πέρα από τους speculators.

  • Like 2
Δημοσ.

καλή συζ'υτηση άναψε. προσπαθησα να διαβάσω όλα τα σχόλια.

Βρήκα κάποιες πληροφορίες σχετικά με το θέμα. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί μια τέτοια εταιρία να είναι παράδειγμα για το τι συμβαίνει με τα ηλεκτρικά αμάξια.

"Hertz got huge publicity announcing an order two years ago for 100,000 Teslas. Since then they’ve taken on other electric vehicles as well. The problem, though, is that people aren’t reserving them."

 

 

The reason that Hertz so frequently discounts EV rentals is because nobody wants them. And it isn’t because the EVs themselves aren’t great. It’s because of Hertz’s charging policies.

There’s too much of a learning curve, and forcing the customer to spend their time charging prior to vehicle return is a cost that makes consumers less willing to pay as much for the car itself. Hertz charges customers in their time, effort, and confusion and so has to lower rates as a result.

  • Most people haven’t driven an EV yet. They haven’t figured out EV charging yet. And it’s not worth the learning curve for a one-off. That’s true whether renting from Hertz or not.
  • However EV charging takes time. People are usually in a rush on the way to the airport. Who wants to seek out a charging station near the airport and then spend 20 or more minutes there? It’s annoying enough to have to get guess, but this takes longer!

Rental car companies need a different model. They may make a mint on refueling fees, but thinking of EVs the same way is a mistake. The need to return a car fully charged may be keeping people from wanting to rent those vehicles. Hertz is regularly discounting these cars because people don’t want to rent them under the company’s current rules.

 

Δεν έχω σκοπό να αντιπαρατεθώ. Μόνο να δείξω ότι καλό είναι να ψάχνουμε πρώτα τους λόγους γιατί έκανε κάτι μια εταιρία και ας μην μένουμε μόνο σε πομπώδεις άρθρα (μου κάνει εντύπωση το ύφος και η γραφή για Reuteurs).

  • Like 4
  • Thanks 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, filip123go είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Και κάπου εδώ σταματάς τη συζήτηση . Σε ευχαριστώ πολύ φίλε, μου άνοιξες τα μάτια. Να προσέχεις μόνο τι γράφεις δημόσια, γιατί οι κυβέρνηση και ο big brother παρακολουθούν τα πάντα

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.57962aa80376218900ca063f8448c5e9.png

 

 

Οκ εσυ πίστευε ότι ο τεράστιος εμπορικός πόλεμος μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ είναι ιδέα μας, ότι η πράσινη ανάπτυξη γίνεται από ενδιαφέρον για τον πλανήτη και ότι οι κυρώσεις στη Huawei είναι γιατί μας κατασκοπεύουν. Κατα τα αλλά σύγκρινε ένα γεγονός με θεωρίες συνομωσίας ώστε να δείχνεις κουλ και οι άλλοι να είναι ψέκες. 

Το ότι υπάρχει κλιματική αλλαγή δεν πάει να πει ότι τους έπιασε ο πόνος. Η κλιματική αλλαγή υπάρχει δεκαετίες , όσο οι οικονομικά κυρίαρχοι  είχαν όφελος από τα ορυκτά καύσιμα και τα παράγωγα τους δεν καιγόταν καρφάκι.   Το νέφος ήταν ντεκόρ πάνω από τα κεφάλια μας και η τρύπα του όζοντος μύθος των ψεκ.  Η αλλαγή συσκευών κάθε 1-2 χρόνια ακόμα και σε οχήματα θα σταματήσει; Θα αναγκαστούν οι εταιρίες να επιστρέψουν στους 2 ετης αν όχι 3 ετής κύκλους παραγωγής προϊόντων; Αυτό βέβαια θα πλήξει την οικονομία…. Και δεν το θελουμε 

Σε άλλο άρθρο του Insomnia είδαμε την κόντρα MS & Apple σε χρηματηστηριακη αξία. Οι 2 τους αξίζουν όσο 25χρονια το ΑΕΠ της Ελλάδας. Με την Apple να έχει αποθεματικό μεγαλύτερο από το ΑΕΠ της Ελλάδας. Τι λες δεν γίνονται όλα για την οικονομία;

  • Like 4
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Άρα συμφωνούμε ότι αυτή την στιγμή είναι κακή αγορά το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Όταν λύσουν τα προβλήματα όπως τα κόστη μπαταρίας , κινδύνους πυρκαγιάς και αρχικό κόστος , τις υποδομές τότε μαζί σου να πάρουν όλοι ηλεκτρικά. 

ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ που μιλάμε είναι ΚΑΚΗ ΑΓΟΡΑ ΓΕΝΙΚΑ η απόκτηση καινούριου οχήματος οποιασδήποτε τεχνολογίας.
Να αναλύσουμε λίγο καθαρά τα σενάρια
Εστω οτι αγοράζεις σήμερα βενζινοκίνητο καινούριο. Δίνεις τα 16-20 χιλιάρικα το λιγότερο.
Αν υποθέσουμε οτι αποτυγχάνει η ηλεκτροκίνηση είσαι ωραίος και βασιλιάς.
Αν υποθέσουμε οτι η ηλεκτροκίνηση πετυχαίνει, σε 5 χρόνια από τώρα, τα 16-20 χιλιάρικα τα έκανες κοτέτσι στο χωριό.
Ο λόγος είναι οτι τα βενζινάδικα θα μειωθούν δραματικά και το ίδιο και η παραγωγή. Το αποτέλεσμα θα είναι οτι η βενζίνη θα παει 4-5 ευρώ το λίτρο. Αντε ζήσε.

2ο σενάριο αγοράζεις ηλεκτρικό, δίνει τα 35 χιλιαρικα.
Αν υποθέσουμε οτι πετυχαίνει η ηλεκτροκίνηση είσαι ωραίος και βασιλιάς. (σχετικό αυτό γιατι παλι η τεχνολογία μπαταρίας καλπάζει οπότε η αξία του αυτοκινήτου θα πέσει κατακόρυφα στην 5ετία.)
Αν υποθέσουμε οτι η ηλεκτροκίνηση αποτυγχάνει, σε 5 χρόνια από τώρα, τα 35 χιλιάρικα τα έκανες κοτέτσι στο χωριό.

Η κατάσταση δηλαδη είναι οτι ρίχνεις ενα εξαπλευρο απο 1-3 χάνεις απο 4-6 κερδίζεις. Ε τετοιο τζόγο με τετοια ποσα εγώ δεν το κανω. ΔΕΝ κανω κινηση για κανένα αμάξι.

Πιστεύω στην ηλεκτροκίνηση γιατί γνωρίζω οτι το ποτάμι σπάνια γυρίζει πίσω (ελάχιστες οι εξαιρέσεις).

Επίσης κάτι ως τροφή για σκέψη. Τα κράτη θέλουν ή να πας σε ηλεκτροκίνηση ή να μην έχεις αμάξι. οχι να διαλέξει κάτι από τα 2.

  • Like 8
Δημοσ.
25 minutes ago, rodosf1 said:

Ισχύει απόλυτα, κάθε καγκουρας και κάθε καγκουρισσα θα συμπληρώσω. Δεν γνωρίζουν, έχουν αίσθηση της επιτάχυνσης και βλέπω με το κινητό στο χέρι κυρίες να ξεκινάνε σαν το Φερσταπεν στο Monaco ή να κάνουν και οπισθογωνια με τρελή επιτάχυνση. 

Για την δε καύση σε σύγκρουση, δείτε το  βίντεο από Grand Tour με το ατύχημα του Hammond που γίνεται παρανάλωμα το ηλεκτρικό. 

Αυτό με το κινητό στο χέρι δεν το κατάλαβα ποτέ, και δεν νομίζω ότι λένε κάτι σημαντικό ότι "φτάνω σε 5 λεπτά" ας πούμε, κάνουν καλαμπούρι, τους βλέπεις να μιλάνε και να χαζογελάνε. Δεν μου αρέσει το μεγάλο κράτος αλλά έπρεπε κάτι τέτοιους να τους αφαιρούν το δίπλωμα για κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να μάθουν. Γιατί και πρόστιμο να πληρώσει δεν τον νοιάζει αν είναι κανένα πενηντάρικο.

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Volga είπε

ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ που μιλάμε είναι ΚΑΚΗ ΑΓΟΡΑ ΓΕΝΙΚΑ η απόκτηση καινούριου οχήματος οποιασδήποτε τεχνολογίας.
Να αναλύσουμε λίγο καθαρά τα σενάρια
Εστω οτι αγοράζεις σήμερα βενζινοκίνητο καινούριο. Δίνεις τα 16-20 χιλιάρικα το λιγότερο.
Αν υποθέσουμε οτι αποτυγχάνει η ηλεκτροκίνηση είσαι ωραίος και βασιλιάς.
Αν υποθέσουμε οτι η ηλεκτροκίνηση πετυχαίνει, σε 5 χρόνια από τώρα, τα 16-20 χιλιάρικα τα έκανες κοτέτσι στο χωριό.
Ο λόγος είναι οτι τα βενζινάδικα θα μειωθούν δραματικά και το ίδιο και η παραγωγή. Το αποτέλεσμα θα είναι οτι η βενζίνη θα παει 4-5 ευρώ το λίτρο. Αντε ζήσε.

2ο σενάριο αγοράζεις ηλεκτρικό, δίνει τα 35 χιλιαρικα.
Αν υποθέσουμε οτι πετυχαίνει η ηλεκτροκίνηση είσαι ωραίος και βασιλιάς. (σχετικό αυτό γιατι παλι η τεχνολογία μπαταρίας καλπάζει οπότε η αξία του αυτοκινήτου θα πέσει κατακόρυφα στην 5ετία.)
Αν υποθέσουμε οτι η ηλεκτροκίνηση αποτυγχάνει, σε 5 χρόνια από τώρα, τα 35 χιλιάρικα τα έκανες κοτέτσι στο χωριό.

Η κατάσταση δηλαδη είναι οτι ρίχνεις ενα εξαπλευρο απο 1-3 χάνεις απο 4-6 κερδίζεις. Ε τετοιο τζόγο με τετοια ποσα εγώ δεν το κανω. ΔΕΝ κανω κινηση για κανένα αμάξι.

Πιστεύω στην ηλεκτροκίνηση γιατί γνωρίζω οτι το ποτάμι σπάνια γυρίζει πίσω (ελάχιστες οι εξαιρέσεις).

Επίσης κάτι ως τροφή για σκέψη. Τα κράτη θέλουν ή να πας σε ηλεκτροκίνηση ή να μην έχεις αμάξι. οχι να διαλέξει κάτι από τα 2.

Συμφωνουμε ειδικά για τα κράτη. Όπως έγραψα σε άλλον είναι τεράστια η «πράσινη» αγορά. Επίσης θεωρώ δεδομένο ότι θα βάλουν κι άλλους φόρους στα καύσιμα, και αλλά τέλη στα συμβατικά οχήματα  μέχρι να συμφέρουν τα ηλεκτρικά. Αυτό όμως δείχνει ότι δεν συμφέρουν τώρα τα ηλεκτρικά αλλά θα τα κάνουμε ανεβάζοντας τελικά το κόστος χρήσης στα συμβατικά όσο χρειαστεί για να πάρουν όλοι ηλεκτρικά. 
 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 minutes ago, mindreader said:

A ρε Herz, τους χαλας το αφηγημα, που τρωνε αμασητο σανο με τα ηλεκτρικα μερα και νυχτα....

Ποιο είναι το αφήγημα ; Ότι δεν νοικιάζουν πολλοί ηλεκτρικά γιατί πρέπει να μάθουν την νοοτροπία του ηλεκτρικού μέσα σε 5 μέρες ξερωγω ενοικίασης και έχουν χαμηλή ζήτηση ; 

Επίσης σε ποιον απευθύνεσαι όταν λες «χαλάς το αφήγημα», σε αντίστοιχες εταιρίες ενοικίασης ; 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...