Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προς το παρόν είναι τα έξοδα επισκευής. Ε όταν παλιώσουν, στην 12ατία θα είναι πέρα για πέρα ασύμφορα να αλλάξουν μπαταρία... ΑΝ το δεις μακροπρόθεσμα δεν τα κοιτάς καθόλου. Αν έχεις μέσα σου το γερμανικό σύστημα ( και τσέπη) να αλλάζεις κάθε 5 χρόνια αυτοκίνητο... τότε το κάνεις.

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
34 minutes ago, michael92 said:

Με τη διαφορά ότι η Apple βγάζει τα κέρατα της σε κέρδη, ενώ η Tesla όχι...

Κέρδη ρεκόρ είχε το 2023. Ότι στόχο έβαλε, τον έπιασε. Εδώ μέσα ήταν το άρθρο, πριν μια βδομάδα. Ψάξε βρες το.

Δημοσ.
37 minutes ago, michael92 said:

Μα αν η Tesla συνεχίσει να κατασκευάζει αμάξια μόνο για upper middle class, θα πάψει να σπάει τα ρεκόρ της πολύ γρήγορα ακόμα και αν όλοι θέλουν να αγοράσουν Tesla. Όσο για τη χρηματιστηριακή αξία, η Tesla είναι overvalued χρόνια τώρα. 

Από που κ ως που κρίνεις ότι είναι over valued?? Έχεις εταιρίες με παρόμοιο business model και product, που κοστολογούνται λιγότερο, η είσαι σε φάση "dude trust me".?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, filip123go είπε

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το σχέση έχουν με όλα αυτά; ίσα ίσα, αν ήταν έτσι, θα έδινε μια ωραία επιχορήγηση το κράτος στη Herz of America, για να κρατήσει τα αυτοκίνητα....

Ότι δημιουργεί ένα τεράστιο κύκλο εργασιών.

Από το ίδιο το αυτοκίνητο, την εγκατάσταση σημείων φόρτισης , το ακριβότερο Service ειδικά σε ελαφρύ τρακάρισμα που δίνεις ένα σκασμό για μπαταρίες , τεχνογνωσία και εκπαίδευση στους νέους κινητήρες  για τους τεχνικούς, Green Marketing Campaigns. Μιλάμε για δις. Η επιχορήγηση είναι κίνητρο μεν αλλά έχουν ρίξει τόσα κρατικά χρήματα στην πράσινη ανάπτυξη που κάποια στιγμή θα γίνει θέμα. Όσο και να καθοδηγούν και να κοροϊδεύουν τα ΜΜΕ κάποια στιγμή παίρνεις χαμπάρι τι παίζει.

 

  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε

Απλά παρκάρεις το αυτοκίνητο και παίρνεις το μετρό. Ultra οικονομικό. Ούτε τρως κίνηση. Πολλοί το υποτιμούν αλλά έχει benefits.

Βεβαιως , οπου υπαρχει μετρο , πχ στη Θεσ/κη πρακτικα απο το 25 , ενω στην Αθηνα η γραμμη 4 θα δωσει μεγαλες

ανασες. Θα χρειαστουν επεκτασεις και στις 2 πολεις για να μιλαμε για  αστικες συγκοινωνιες επιπεδου Δ Ευρωπης , ενω και η νοοτροπια

πολλων πρεπει να προσαρμοστει. Υπομονη μια δεκαετια εμεινε ...μεχρι τοτε και τα ηλεκτρικα θα εχουν ξεπερασει την νηπιακη

ηλικια , ενω καποιος νεος "Μανος" θα βρεθει για να ξεκινησει ενα γιγαντιαιο προγραμμα αποσυρσης.

Δημοσ.
2 hours ago, hellghan said:

Που είναι και λογικό. Θέλει καιρό για να πέσουν οι τιμές

Ναι, γιατί δεν κατασκευάζονται καπό και προφυλακτήρες 100 χρόνια τώρα,  και πρέπει να είνα ακριβά για να καλύψουν το R&D. Γιατί αν πρόσεεξες το άρθρο, αναφέρονται σε συγρούσει και κτυπήματα. Το συμπέρασμα είναι οτι οι εταιρίες για να καλύψουν το R&D του ηλεκτρικού, βαράνε στ αυτιά και τα φλασάκια. Θυμαμαι είχα ακούσει πόσο κάνει το καπό του Τεσλα στην αμερική και μου είχαν πέσει τα μαλλιά. Και μην ακούσω δικαιολογίες οτι είναι αλουμίνιο, γιατί και αυτά τα φτιάχνουμε 100 χρόνια τώρα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, filip123go είπε

Από που κ ως που κρίνεις ότι είναι over valued?? Έχεις εταιρίες με παρόμοιο business model και product, που κοστολογούνται λιγότερο, η είσαι σε φάση "dude trust me".?

Οι μόνοι που είναι σε φάση "dude trust me" είναι οι Elon Cultists...

https://markets.businessinsider.com/news/stocks/tesla-stock-price-traditional-automakers-valuation-ford-general-motors-gm-2023-1

  • Like 1
Δημοσ.
5 minutes ago, Dimitris_1981 said:

Ότι δημιουργεί ένα τεράστιο κύκλο εργασιών.

Από το ίδιο το αυτοκίνητο, την εγκατάσταση σημείων φόρτισης , το ακριβότερο Service ειδικά σε ελαφρύ τρακάρισμα που δίνεις ένα σκασμό για μπαταρίες , τεχνογνωσία και εκπαίδευση στους νέους κινητήρες  για τους τεχνικούς, Green Marketing Campaigns. Μιλάμε για δις. Η επιχορήγηση είναι κίνητρο μεν αλλά έχουν ρίξει τόσα κρατικά χρήματα στην πράσινη ανάπτυξη που κάποια στιγμή θα γίνει θέμα. Όσο και να καθοδηγούν και να κοροϊδεύουν τα ΜΜΕ κάποια στιγμή παίρνεις χαμπάρι τι παίζει.

 

Μάλιστα... Δηλαδή για να καταλάβω, αντί να boostarei τις ήδη υπάρχουες εταιρείες τεχνολογίας που έχει, τις ήδη υπάρχουσες αυτοκινητοβιομηχανίες και την αμυντική βιομηχανία, έδωσε λεφτά για κάτι τελείως καινούριο, στο οποίο μάλιστα έχει και έλλειψη από τις πρώτες ύλες για να φτιάξει το πιο βασικό εξάρτημα (μπαταρίες) . Δεν λέω ότι δεν ισχύει αυτό που λες, αλλα,
 

Spoiler

 

image.gif.790cedcfefe95251885de8ff26d713ab.gif

 

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Volga είπε

Εννοείται οτι αξίζουν! Αστείο κόστος συντήρησης, αστείο κόστος καυσίμου.

Το οτι την Hertz δεν την συμφέρει είναι γιατί απλώς δεν πληρώνει εκείνη τα καύσιμα άρα το πλεονέκτημα των ηλεκτρικών δεν βγάζει κάπου. Επίσης απλώς βιάστηκε. Όπως οι περισσότεροι από εμας που λέμε οτι αξίζουν δεν εχουμε πάρει ακόμη γιατί είναι χαζό να δώσεις 35.000+ για αυτοκίνητο (εκτός αν απλά θες να πουλήσεις μούρη). Και οταν λέω χαζό το εννοώ για ΟΛΑ τα αμάξια, βενζινοκίνητα, ντίζελ, ηλεκτρικά, αερίου, νετρονίου ή κηρόζίνης ή οτι στο καλό δέχεται για να κουνηθεί).

Το αμάξι το θες να πας κάπου με ένα νορμαλ κόστος. Αν είναι να γίνει απόσβεση του κόστους αυτου σε 15 χρόνια ε τότε... πεταξες τα λεφτά σου.
 

Άρα συμφωνούμε ότι αυτή την στιγμή είναι κακή αγορά το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Όταν λύσουν τα προβλήματα όπως τα κόστη μπαταρίας , κινδύνους πυρκαγιάς και αρχικό κόστος , τις υποδομές τότε μαζί σου να πάρουν όλοι ηλεκτρικά. 

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, nepomuk είπε

Βεβαιως , οπου υπαρχει μετρο , πχ στη Θεσ/κη πρακτικα απο το 25 , ενω στην Αθηνα η γραμμη 4 θα δωσει μεγαλες

ανασες. Θα χρειαστουν επεκτασεις και στις 2 πολεις για να μιλαμε για  αστικες συγκοινωνιες επιπεδου Δ Ευρωπης , ενω και η νοοτροπια

πολλων πρεπει να προσαρμοστει. Υπομονη μια δεκαετια εμεινε ...μεχρι τοτε και τα ηλεκτρικα θα εχουν ξεπερασει την νηπιακη

ηλικια , ενω καποιος νεος "Μανος" θα βρεθει για να ξεκινησει ενα γιγαντιαιο προγραμμα αποσυρσης.

η γραμμη 4 παει στην καλυτερη περιπτωση για το 2030 και η ολοκλήρωση ολης της γραμμης... ενας θεος ξερει. Και παλι μιλάμε για την γραμμη με την μικροτερη επιβατικη κινηση.

καμια γραμμη βεβαια δεν θα αντικαταστισει το ιχ γιατι καλυπτει και αλλες αναγκες. ισως αν ποτε δωθουν πραγματικα κινητρα για ηλεκτρικα ποδηλατα (μιας που το αναγλυφο δεν επιτρεπει κανονικα ποδηλατα) και ΑΑΑΑΑΑννν ποτε οι δημοι αναγκαστουν να φτιαξουν παντου ποδηλατοδρομους να περιοριστει η αναγκη χρησης (οχι κτησης) του ιχ. 

Δημοσ.
6 minutes ago, michael92 said:

Οι μόνοι που είναι σε φάση "dude trust me" είναι οι Elon Cultists...

https://markets.businessinsider.com/news/stocks/tesla-stock-price-traditional-automakers-valuation-ford-general-motors-gm-2023-1

ρε φίλε, πραγματικα, στον τίτλο το λέει...
 

Spoiler

Tesla could still fall more than 60% if it's valued as a traditional automaker like Ford or General Motors, CIO says

Επίσης μπορεί να πέσει και στο 100% αν γίνει valued σαν food company! Φαντάσου..!!!

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, filip123go είπε

ρε φίλε, πραγματικα, στον τίτλο το λέει...
 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Tesla could still fall more than 60% if it's valued as a traditional automaker like Ford or General Motors, CIO says

Επίσης μπορεί να πέσει και στο 100% αν γίνει valued σαν food company! Φαντάσου..!!!

Στο άρθρο όμως εξηγεί γιατί είναι overvalued. Μάλιστα θα συνεχίσει να είναι overvalued ακόμα και αν αποκτήσει σημαντικό market share:

Αναφορά σε κείμενο

Both Ford and General Motors have a market cap of about $45 billion, compared to Tesla's valuation of just over $380 billion.

"Tesla I think is still tremendously overvalued despite its plunge this year... I think Tesla should be selling at a higher multiple than [Ford and General Motors] because it has much better growth prospects and they dominate the EV market. But this multiple is way too high," Janjigian said.

If Tesla fell to a valuation that was three times as much as Ford, it would be worth $135 billion. That would represent a 65% decline from current levels, and an 89% decline from its peak valuation of more than $1.2 trillion.

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, filip123go είπε

Μάλιστα... Δηλαδή για να καταλάβω, αντί να boostarei τις ήδη υπάρχουες εταιρείες τεχνολογίας που έχει, τις ήδη υπάρχουσες αυτοκινητοβιομηχανίες και την αμυντική βιομηχανία, έδωσε λεφτά για κάτι τελείως καινούριο, στο οποίο μάλιστα έχει και έλλειψη από τις πρώτες ύλες για να φτιάξει το πιο βασικό εξάρτημα (μπαταρίες) . Δεν λέω ότι δεν ισχύει αυτό που λες, αλλα,
 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

image.gif.790cedcfefe95251885de8ff26d713ab.gif

 

Ναι γιατί μέρος της τεράστιας «πράσινης» απάτης. Η αγορά που άνοιξε είναι ασύλληπτα τεράστια και με εξαγωγικό ενδιαφέρον για ΗΠΑ, Γαλλία  και Γερμανία.
Πχ βάλε ανεμογεννήτριες και ηλιακά πάνελ για να μειώσουμε τους ρύπους αλλά ένα πρόστιμο στις εταιρίες που παύουν να συντηρούν προϊόντα μετά από 2-3 χρόνια ή έχουν planned obsolescence ποτέ. Τα e-waste κάθε χρόνο στο θεό για να σου δίνει η κάθε Apple, Samsung, Google 5-10% boost. Α και επίσης οι συσκευές μας παράγονται με ρεύμα από 100% κινεζικό λιγνίτη. 

Η ήδη υπάρχουσες τεχνολογίες (και όχι εταιρίες) έχουν φτάσει σε ένα σημείο που η κατανάλωση έχει πέσει. Πχ αν όλοι έχουν ένα αυτοκίνητο και λειτουργεί δεν το αλλάζουν το ίδιο συχνά για αυτό  θα σου βάλω  περιβαλλοντολογικούς φόρους ώστε  να αναγκαστείς να πάρεις νέο. 

  • Like 4
Δημοσ.
4 minutes ago, michael92 said:

Στο άρθρο όμως εξηγεί γιατί είναι overvalued. Μάλιστα θα συνεχίσει να είναι overvalued ακόμα και αν αποκτήσει σημαντικό market share:

 

το διάβασα το άρθρο. Πολλά "if" και "I think". Κοινώς μας λέει απλά την άποψή του ο τύπος. Μπορώ να σου βρω και εγώ άλλα 10 άρθρα με άλλους 10 να έχουν αντίθετη άποψη. Το θέμα είναι οι αριθμοί τι λένε. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...