Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
57 minutes ago, Aprile said:

Και υπάρχει προδιαγραφή ότι αν από την σύγκρουση ανοίξουν οι αερόσακοι τότε υποχρεωτικά πρέπει να αλλαχθεί ΟΛΗ η μπαταρία με καινούργια. 

Αυτό σίγουρα δεν ισχύει για το δικό μου ηλεκτρικό, αλλά θα ήθελα να μου πεις που το είδες αυτό ; 

  • Like 1
  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, filip123go είπε

Δεν βλέπω ούτε Jaguar, ούτε Bentley, ούτε Maserati, ούτε Aston Martin στο γράφημα. Και αυτές για πέταμα είναι ε;  
Η Τεσλα έχει 5 μοντέλα όλα κ όλα. Προφανώς και δεν θα είναι στο top 10 παγκοσμίως. Δες τα ίδια στατιστικά για USA όμως, καθώς και την αξία των εταιρειών. 

Μα αν η Tesla συνεχίσει να κατασκευάζει αμάξια μόνο για upper middle class, θα πάψει να σπάει τα ρεκόρ της πολύ γρήγορα ακόμα και αν όλοι θέλουν να αγοράσουν Tesla. Όσο για τη χρηματιστηριακή αξία, η Tesla είναι overvalued χρόνια τώρα. 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, filip123go είπε

Είναι σα να μου λες ότι η xiaomi πουλάει περισσότερα τηλέφωνα πα ότι η apple. No shit Sherlock. 

Με τη διαφορά ότι η Apple βγάζει τα κέρατα της σε κέρδη, ενώ η Tesla όχι...

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Dennis077 είπε

Όταν οι τιμές στα καύσιμα αλλάζουν συνεχώς η καλύτερη λύση είναι τα hybrid αυτοκίνητα.

Απλά παρκάρεις το αυτοκίνητο και παίρνεις το μετρό. Ultra οικονομικό. Ούτε τρως κίνηση. Πολλοί το υποτιμούν αλλά έχει benefits.

  • Like 4
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, filip123go είπε

Ποιοι είναι βρε παιδιά αυτόι οι "ευνόητοι λόγοι", που όλους τους ξέρουμε, αλλά κανένας δεν τους λέει...

Η ανάσταση της πεθαμένης Αμερικανικής οικονομίας. Προσπαθούν να δημιουργήσουν νέες αγορές σε συνδυασμό με πολέμους ώστε να πουλήσουν όπλα. Δείτε μόνο τι ξεστοκαρισμα έπεσε στην Ουκρανία και πόσες δαπάνες αναγκάστηκαν να κάνουν χώρες σαν την Γερμανία που τόσα χρόνια ήταν στο NATO εις βάρος χωρών όπως η Ελλάδα και η Τουρκία που μας έχουν βάλει σε διαρκή ένταση.

  • Like 3
  • Confused 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά ήταν είναι και θα παραμείνει αποκλειστικά το θέμα της μπαταρίας.

Ακόμα κι αν σώσουμε το θέμα με το κόστος τους και το πόσο γρήγορα φορτίζουν (γιατί η αυτονομία αγγίζει τα φυσικά όρια του υλικού πλέον), πάλι κουβαλάς μαζί σου τόνους για μπαταρία και αν γίνει ατύχημα είναι πολύ επικίνδυνο λόγω υλικών, επομένως θα πρέπει να αλλάξει και το υλικό τους να μην είναι επικίνδυνο.

Αρπάζουν φωτιά τα ηλεκτροκίνητα και η φωτιά δεν είναι απλή καύση κάποιου εύφλεκτου υλικού με την απλή παρουσία οξυγόνου ώστε με νερό να την σβήσεις, είναι μία έντονη χημική αντίδραση η οποία παράγει υπερβολικά τεράστια ποσά θερμότητας και η φωτιά είναι παράγωγο αυτής της αντίδρασης και όχι μόνο δεν σβήνει με νερό, αν είναι και λιθίου, τότε με την παρουσία νερού παράγεται υδροξείδιο του λιθίου και το πολύ εύφλεκτο υδρογόνο.

Οπότε υπάρχει ο εξής συνδυασμός: πολύ βαριά οχήματα, ακριβή μπαταρία, αργή φόρτιση, τεράστια επιτάχυνση που ο κάθε κάγκουρας νομίζει ότι επειδή υπάρχει πρέπει ντε και καλά να φτάσει τα 100χμ/ω σε 3 δευτερόλεπτα, το οποίο οδηγεί σε σχεδόν 50% περισσότερα ατυχήματα τα οποία με την σειρά τους μπορεί να έχουν καταστροφικά αποτελέσματα λόγω των χημικών στις μπαταρίες.

...τέλος όλα μπορούμε να τα λύσουμε με την κατάλληλη τεχνολογία εκτός από τον κάγκουρα, η βιολογία του ανθρώπου δεν εξελίσσεται τόσο γρήγορα όσο η τεχνολογία.

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 8
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 hour ago, Mhlogiatros said:

Ειναι ασυμφορα τελικα να τα συντηρουν . Πεσαμε απο τα - πρασινα- συννεφα :P

CEO Stephen Scherr admitted in an earnings call that while electric vehicles generally have lower maintenance costs, the higher expenses associated with repairs and damages

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.

Παιδιά ποιες ζημιές και κουραφεξαλα... αφού η ασφαλιστική (η ο πελάτης) τις πληρώνει, δεν τις βάζει η Hertz από την τσέπη της.  Εδώ παίζει είτε υψηλό κόστος συντήρησης\ασφαλισης  (όχι επισκευής) ή\και αυτό που λέει πρώτο πρώτο, χαμηλή ζήτηση (πιθανώς και λόγω της μετακυλισης του παραπάνω κόστους στις τιμές).

Όπως και να χει το ότι σε 2 μόλις χρόνια άρχισαν να ζοριζονται με τα Τεσλα είναι τεράστιο καμπανάκι νομίζω...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, svartevarg είπε

Σωστή η ανάλυσή σου. Στο US of A κυρίως και δευτερογενώς στο Latin America, το gas είναι κυρίως αέριο.

Στο Latin America gas = lpg κυρίως 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dimitris_1981 είπε

Κάτσε….

Αφου οι ειδικοί στο Insomnia είπαν ότι τα ηλεκτρικά συμφέρουν και τα άρθρα από φορείς και μη είναι ψέμματα.

Τωρα που μια εταιρία (όχι οποία κι οποία) που έχει στόχο το κερδος το λέει πάλι λάθος κάνει;

Οταν θα αρχίσουν να αξίζουν τα ηλεκτρικά και θα τα παίρνουν οι μεγάλες εταιρίες χωρίς φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις τότε θα αξίζουν για εμάς τους απλούς καταναλωτές.

Εννοείται οτι αξίζουν! Αστείο κόστος συντήρησης, αστείο κόστος καυσίμου.

Το οτι την Hertz δεν την συμφέρει είναι γιατί απλώς δεν πληρώνει εκείνη τα καύσιμα άρα το πλεονέκτημα των ηλεκτρικών δεν βγάζει κάπου. Επίσης απλώς βιάστηκε. Όπως οι περισσότεροι από εμας που λέμε οτι αξίζουν δεν εχουμε πάρει ακόμη γιατί είναι χαζό να δώσεις 35.000+ για αυτοκίνητο (εκτός αν απλά θες να πουλήσεις μούρη). Και οταν λέω χαζό το εννοώ για ΟΛΑ τα αμάξια, βενζινοκίνητα, ντίζελ, ηλεκτρικά, αερίου, νετρονίου ή κηρόζίνης ή οτι στο καλό δέχεται για να κουνηθεί).

Το αμάξι το θες να πας κάπου με ένα νορμαλ κόστος. Αν είναι να γίνει απόσβεση του κόστους αυτου σε 15 χρόνια ε τότε... πεταξες τα λεφτά σου.
 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ea6gka είπε

Στο Latin America gas = lpg κυρίως 

Από όσο ξέρω, στη Λατινική Αμερική (τουλάχιστον στις Ισπανόφωνες χώρες):

gasolina = βενζίνη

gas = αέριο

Αντίθετα, στις ΗΠΑ, όταν λένε gas συνήθως εννοούν βενζίνη, ενώ το αέριο το λένε propane/προπάνιο. Εξαίρεση αποτελούν οι αγωγοί φυσικού αερίου οι οποίοι αποκαλούνται gas pipelines και όχι propane pipelines. Η σύγχυση προκαλείται επειδή τόσο η λέξη gasoline όσο και η φράση natural gas εν συντομία αποκαλούνται gas.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, ea6gka είπε

Στο Latin America gas = lpg κυρίως 

Ξέρεις αν τους το πουλάει το US of A;;; ή είναι το δικό τους (αν έχουν);;;

15 λεπτά πριν, anonymous999 είπε

Όπως και να χει το ότι σε 2 μόλις χρόνια άρχισαν να ζοριζονται με τα Τεσλα είναι τεράστιο καμπανάκι νομίζω...

Και τώρα θυμήθηκα τι έλεγε ο CEO της Toyota για την ηλεκτροκίνηση...
Κάτι ήξερε μάλλον... ;)

  • Like 1
Δημοσ.
33 minutes ago, Dimitris_1981 said:

Η ανάσταση της πεθαμένης Αμερικανικής οικονομίας. Προσπαθούν να δημιουργήσουν νέες αγορές σε συνδυασμό με πολέμους ώστε να πουλήσουν όπλα. Δείτε μόνο τι ξεστοκαρισμα έπεσε στην Ουκρανία και πόσες δαπάνες αναγκάστηκαν να κάνουν χώρες σαν την Γερμανία που τόσα χρόνια ήταν στο NATO εις βάρος χωρών όπως η Ελλάδα και η Τουρκία που μας έχουν βάλει σε διαρκή ένταση.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το σχέση έχουν με όλα αυτά; ίσα ίσα, αν ήταν έτσι, θα έδινε μια ωραία επιχορήγηση το κράτος στη Herz of America, για να κρατήσει τα αυτοκίνητα....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...